Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

MANTZEL


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
2306 odpowiedzi na ten temat

#1061 OFFLINE   itor

itor

    LPG! NIE DLA IDIOTOW!

  • 375 postów
  • Dołączył: 01-06-2010
  • Skąd: bezdomny

Napisany 31 sierpnia 2010 - 07:33

dokladnie, przeciez multiram wyciaga sie w pare minut, a bedziesz go musial rozebrac , zeby uzyc gumowych lacznikow


a powiedzcie czy pucha dedykowana pod dlugi dolot bedzie pasowac do krotkiego? czy trzeba cos przerabiac?

#1062 OFFLINE   Lukasboss

Lukasboss

    VW Jetta 1.4 TSI

  • 1 657 postów
  • Dołączył: 24-07-2007
  • Skąd: Słupsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 31 sierpnia 2010 - 07:44

a powiedzcie czy pucha dedykowana pod dlugi dolot bedzie pasowac do krotkiego? czy trzeba cos przerabiac?


Oryginalnie rozmiar jest jeden a to ze wyszly zmienione pod dlugi dolot to juz wymysl dla ulatwienia montazu. Kiedys byl tylko jeden wymiar i ludzie pod dlugi tez zakladali tyle ze jest z tym troche wiecej roboty. Reasumujac odwrotnie ta od dlugiego dolotu bedzie pasowac pod krotki tyle ze polaczenie jej z filtrem bedzie pod skosem z racji tego ze puszka jest krotsza.

Unikaj tylko tego co podalem wyzej: http://forum.omegakl...571&postcount=4

#1063 OFFLINE   itor

itor

    LPG! NIE DLA IDIOTOW!

  • 375 postów
  • Dołączył: 01-06-2010
  • Skąd: bezdomny

Napisany 31 sierpnia 2010 - 07:49

Oryginalnie rozmiar jest jeden a to ze wyszly zmienione pod dlugi dolot to juz wymysl dla ulatwienia montazu. Kiedys byl tylko jeden wymiar i ludzie pod dlugi tez zakladali tyle ze jest z tym troche wiecej roboty. Reasumujac odwrotnie ta od dlugiego dolotu bedzie pasowac pod krotki tyle ze polaczenie jej z filtrem bedzie pod skosem z racji tego ze puszka jest krotsza.

Unikaj tylko tego co podalem wyzej: http://forum.omegakl...571&postcount=4


no wczesniej chcialem wlasnie kupic z tego linku co jest na allegro:)

#1064 OFFLINE   schak

schak
  • 651 postów
  • Dołączył: 28-01-2009
  • Skąd: Maszewo -> Nowogard
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 31 sierpnia 2010 - 08:58

Pany, kto ma zaizolowaną puchę i zapisał się na chamownie na najbliższym zlocie? Ja ostatnio wywaliłem izolację i nie czuję różnicy. Więc jeżeli ktoś ma puchę w izolacji i będzie chamował auto to się sprawdzi :)


Ja mam zaizolowaną ale mam inny silnik :D
Jeżeli chcesz zobaczyć jak wygląda moc na izolacji i bez to byś musiał u siebie sprawdzać bo każdy silnik jest inny i inne moce mogą wyjść.

#1065 OFFLINE   Lukasboss

Lukasboss

    VW Jetta 1.4 TSI

  • 1 657 postów
  • Dołączył: 24-07-2007
  • Skąd: Słupsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 31 sierpnia 2010 - 09:11

Ja mam zaizolowaną ale mam inny silnik :D
Jeżeli chcesz zobaczyć jak wygląda moc na izolacji i bez to byś musiał u siebie sprawdzać bo każdy silnik jest inny i inne moce mogą wyjść.


Dokladnie. Najlepiej zabrac ze soba multiram :p pomiar z puszka z izolacja, bez izolacji i na koniec multiram. Na zlocie jest czas wiec mozna sie bawic. Pytanie tylko czy komus dla dobra ogolu bedzie sie chcialo ;)

#1066 OFFLINE   bredo1

bredo1
  • 311 postów
  • Dołączył: 01-07-2008
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 02 września 2010 - 13:26

Unikaj tylko tego co podalem wyzej: http://forum.omegakl....71&postcount=4


Ludzie ale mnie nastraszyliście z tą puchą. Właśnie kilka dni wcześniej ją zakupiłem a tu takie opinie. Powiem tyle chyba jakaś nieuczciwa konkurencja czy jak bo ja nic złego w tej swojej nie widzę. Wymiary się zgadzają i puszka naprawdę ożywiła dól obrotów omegi, lepsze przyspieszenie na wyższych obrotach przy szybkim wyprzedzaniu powyżej 100km/h oraz jakby mniejsze zużycie paliwa. Wszystko działa jak należy. Nie widzę powodu dlaczego ktoś nie miałby kupować od tego człowieka. Co do odpadającego napisu V6 się nie wypowiem bo mam ją już zaizolowaną i pewnie nigdy mi ten napis nie odpadnie. Oczywiście zamontowałem też na chwilę inną puszkę i stwierdzam że różnic pomiędzy nimi nie widzę. Niech się jeszcze wypowiedzą inni posiadacze tych puszek z napisem V6.

#1067 OFFLINE   Lukasboss

Lukasboss

    VW Jetta 1.4 TSI

  • 1 657 postów
  • Dołączył: 24-07-2007
  • Skąd: Słupsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 02 września 2010 - 13:31

Ludzie ale mnie nastraszyliście z tą puchą. Właśnie...


Wiesz mnie to rybka od kogo kupujecie, ja mam swoja od bzyka i jestem zadowolony. Widzialem ze kolega negatywnie o niej napisal dlatego dalem link. Ale co z tym zrobicie to juz wasza sprawa. A z tym mniejszym spalaniem to dajcie juz spokoj :rolleyes:

#1068 OFFLINE   bredo1

bredo1
  • 311 postów
  • Dołączył: 01-07-2008
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 02 września 2010 - 14:13

No właśnie piszę bo coś w tym jest. Jezdzę z puszką od 4 dni razem z nią założyłem wkładkę filtra K&N ale to chyba nie ma nic do rzeczy. Zrobiłem już z nią około 900km i powiem tyle że się troszkę zmniejszyło zużycie. Codziennie robię trasę 200km. Codziennie tą samą trasę i w tym samym natężeniu ruchu z tą samą prędkością i widzę że troszkę paliwa mniej wypija. Dzielę się tylko spostrzeżeniami oczywiście nikt w to nie musi wierzyć.

#1069 OFFLINE   Czarny

Czarny
  • 832 postów
  • Dołączył: 12-09-2006
  • Skąd: EKU
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 02 września 2010 - 14:34

widzę że troszkę paliwa mniej wypija.

za to moja chla jak szalona:) nie wiem,moze zbyt duzy ogień na tłoki idzie:) ale tak serio mnie sie wydaje ze zuzycie paliwa w moim przypadku nieco wzrosło.

ja mam swoja od bzyka i jestem zadowolony

ja tez ;)

#1070 OFFLINE   bula86

bula86
  • 487 postów
  • Dołączył: 28-10-2007
  • Skąd: Piotrowice / Lublin

Napisany 02 września 2010 - 14:51

Ja też jestem świeżo po zamontowaniu puchy zrobionej według wymiarów na forum. Na początku strzelało w puche przy dodawaniu gazu z wolnych obrotów, po chwili jazdy przestało. Generalnie działa jak należy, zauważalnie żwawszy na w całym zakresie obrotów, zwłaszcza od 3tys w górę. Spalanie z tego co zauważyłem po chwilowym zużyciu w różnych warunkach, mam wrażenie że komputer pokazuje większe spalanie niż bez puchy.

#1071 OFFLINE   Lukasboss

Lukasboss

    VW Jetta 1.4 TSI

  • 1 657 postów
  • Dołączył: 24-07-2007
  • Skąd: Słupsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 02 września 2010 - 15:02

no bo multiram mial przepustnice ktora dziala w okreslony sposob. Na niskich obrotach szlo mniej powietrza itp. Multiram pali mniej. Ile mniej ? o 0.3 litra moze 1 litr tego nie wiem ale multiram jest bardziej ekonomiczny z racji swojej charakterystyki dzialania.

Nie twierdze bredo1 ze mowisz nieprawde, tylko dobrze wiem ze miedzy odczuciami wlasnymi a realnymi wynikami czesto jest spora rozbieznosc..

#1072 OFFLINE   bredo1

bredo1
  • 311 postów
  • Dołączył: 01-07-2008
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 02 września 2010 - 16:50

Dobrze mówisz że czasem z tymi odczuciami jest różnie. Pojeżdzę jeszcze trochę i zobaczę to z perspektywy kilku tankowań wtedy podam najwyżej konkretne liczby. W każdym razie podoba mi się że autko tak jakby odżyło. Mam nadzieje że wkrótce jak będę wymianiać wałki różnica będzie nie mniejsza niż to :).

#1073 OFFLINE   zwloki

zwloki

    omega

  • 680 postów
  • Dołączył: 02-11-2006
  • Skąd: olsztyn, cork
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 02 września 2010 - 17:08

Dobrze mówisz że czasem z tymi odczuciami jest różnie. Pojeżdzę jeszcze trochę i zobaczę to z perspektywy kilku tankowań wtedy podam najwyżej konkretne liczby. W każdym razie podoba mi się że autko tak jakby odżyło. Mam nadzieje że wkrótce jak będę wymianiać wałki różnica będzie nie mniejsza niż to .

u mnie furka z walkami i pucha jakby troche wiecej palila, niz przed, a do przyrostow chyba sie przyzwyczailem juz bo jakos slabo idzie :p moze czas na 3.0

#1074 OFFLINE   schak

schak
  • 651 postów
  • Dołączył: 28-01-2009
  • Skąd: Maszewo -> Nowogard
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 02 września 2010 - 19:01

... a do przyrostow chyba sie przyzwyczailem juz bo jakos slabo idzie :p moze czas na 3.0


Mam to samo, od jakiegoś czasu normalnie nie ma czym wyprzedzać :p

#1075 OFFLINE   Czarny

Czarny
  • 832 postów
  • Dołączył: 12-09-2006
  • Skąd: EKU
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 02 września 2010 - 19:29

moze czas na 3.0

ewentualnie 3.2 :D

#1076 OFFLINE   Lukasboss

Lukasboss

    VW Jetta 1.4 TSI

  • 1 657 postów
  • Dołączył: 24-07-2007
  • Skąd: Słupsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 02 września 2010 - 20:37

bredo1 :up:

ewentualnie 3.2 :D


e tam wolniejsze od 3.0 do 100 i bledy katow wywala :D:p

#1077 OFFLINE   ALI

ALI

    R6/2.8.1/Manual

  • 1 496 postów
  • Dołączył: 24-09-2008
  • Skąd: RACIBÓRZ
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 02 września 2010 - 21:00

jak by na to nie patrzeć to silnik spala tyle ile mu dasz, dasz mu tyle żeby jechał jak chcesz, a jak jedzie to zależy od stanu danej jednostki :p


e tam wolniejsze od 3.0 do 100 i bledy katow wywala


jest jedno lekarstwo na oba problemy motronic 2.8.1 przy 3.2 :mag:

#1078 OFFLINE   Lukasboss

Lukasboss

    VW Jetta 1.4 TSI

  • 1 657 postów
  • Dołączył: 24-07-2007
  • Skąd: Słupsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 02 września 2010 - 22:21

jest jedno lekarstwo na oba problemy motronic 2.8.1 przy 3.2


Plug & Play ?? :)

#1079 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 03 września 2010 - 08:57

Plug & Play ?? :)


jop. wsadzasz goly 3.2 z kolektorami wydechowymi zeby ladniej wygladalo. nie potrzebujesz juz egr i odkurzacza ale musisz je zostawic gdzies podlaczone zeby nie wywalalo baboli.




 


#1080 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1 152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 03 września 2010 - 09:04

i kopyto jest :D