dokladnie, przeciez multiram wyciaga sie w pare minut, a bedziesz go musial rozebrac , zeby uzyc gumowych lacznikow
a powiedzcie czy pucha dedykowana pod dlugi dolot bedzie pasowac do krotkiego? czy trzeba cos przerabiac?
Napisany 31 sierpnia 2010 - 07:33
dokladnie, przeciez multiram wyciaga sie w pare minut, a bedziesz go musial rozebrac , zeby uzyc gumowych lacznikow
Napisany 31 sierpnia 2010 - 07:44
a powiedzcie czy pucha dedykowana pod dlugi dolot bedzie pasowac do krotkiego? czy trzeba cos przerabiac?
Napisany 31 sierpnia 2010 - 07:49
Oryginalnie rozmiar jest jeden a to ze wyszly zmienione pod dlugi dolot to juz wymysl dla ulatwienia montazu. Kiedys byl tylko jeden wymiar i ludzie pod dlugi tez zakladali tyle ze jest z tym troche wiecej roboty. Reasumujac odwrotnie ta od dlugiego dolotu bedzie pasowac pod krotki tyle ze polaczenie jej z filtrem bedzie pod skosem z racji tego ze puszka jest krotsza.
Unikaj tylko tego co podalem wyzej: http://forum.omegakl...571&postcount=4
Napisany 31 sierpnia 2010 - 08:58
Pany, kto ma zaizolowaną puchę i zapisał się na chamownie na najbliższym zlocie? Ja ostatnio wywaliłem izolację i nie czuję różnicy. Więc jeżeli ktoś ma puchę w izolacji i będzie chamował auto to się sprawdzi
Napisany 31 sierpnia 2010 - 09:11
Ja mam zaizolowaną ale mam inny silnik
Jeżeli chcesz zobaczyć jak wygląda moc na izolacji i bez to byś musiał u siebie sprawdzać bo każdy silnik jest inny i inne moce mogą wyjść.
Napisany 02 września 2010 - 13:26
Unikaj tylko tego co podalem wyzej: http://forum.omegakl....71&postcount=4
Napisany 02 września 2010 - 13:31
Ludzie ale mnie nastraszyliście z tą puchą. Właśnie...
Napisany 02 września 2010 - 14:13
Napisany 02 września 2010 - 14:34
za to moja chla jak szalona:) nie wiem,moze zbyt duzy ogień na tłoki idzie:) ale tak serio mnie sie wydaje ze zuzycie paliwa w moim przypadku nieco wzrosło.widzę że troszkę paliwa mniej wypija.
ja tezja mam swoja od bzyka i jestem zadowolony
Napisany 02 września 2010 - 14:51
Napisany 02 września 2010 - 15:02
Napisany 02 września 2010 - 16:50
Napisany 02 września 2010 - 17:08
u mnie furka z walkami i pucha jakby troche wiecej palila, niz przed, a do przyrostow chyba sie przyzwyczailem juz bo jakos slabo idzieDobrze mówisz że czasem z tymi odczuciami jest różnie. Pojeżdzę jeszcze trochę i zobaczę to z perspektywy kilku tankowań wtedy podam najwyżej konkretne liczby. W każdym razie podoba mi się że autko tak jakby odżyło. Mam nadzieje że wkrótce jak będę wymianiać wałki różnica będzie nie mniejsza niż to .
Napisany 02 września 2010 - 19:01
... a do przyrostow chyba sie przyzwyczailem juz bo jakos slabo idzie
moze czas na 3.0
Napisany 02 września 2010 - 20:37
ewentualnie 3.2
Napisany 02 września 2010 - 21:00
e tam wolniejsze od 3.0 do 100 i bledy katow wywala
Napisany 02 września 2010 - 22:21
jest jedno lekarstwo na oba problemy motronic 2.8.1 przy 3.2
Napisany 03 września 2010 - 08:57
Plug & Play ??