Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

MANTZEL


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
2306 odpowiedzi na ten temat

#1101 OFFLINE   itor

itor

    LPG! NIE DLA IDIOTOW!

  • 375 postów
  • Dołączył: 01-06-2010
  • Skąd: bezdomny

Napisany 10 września 2010 - 17:43

koledzy mam juz puszke, bede sie przymierzal do jej montazu, przegladalem manuala ale nie moge rozkminic jak w 2.5 zaslepic te wezyki od podcisnien, znalazlby sie ktos cierpliwy i poswiecil chwile na lopatologiczny wyklad:)

#1102 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1 152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 10 września 2010 - 18:00

wkrecasz srubki i jest spokoj

#1103 OFFLINE   itor

itor

    LPG! NIE DLA IDIOTOW!

  • 375 postów
  • Dołączył: 01-06-2010
  • Skąd: bezdomny

Napisany 10 września 2010 - 18:04

wkrecasz srubki i jest spokoj


odlaczam z rezonatora orginalnego dwie rurki od podcisnienia i obie zaslepiam?

#1104 OFFLINE   Lukasboss

Lukasboss

    VW Jetta 1.4 TSI

  • 1 657 postów
  • Dołączył: 24-07-2007
  • Skąd: Słupsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 10 września 2010 - 18:33

odlaczam z rezonatora orginalnego dwie rurki od podcisnienia i obie zaslepiam?


tak a czujnik zostawiasz podpiety. Ja wywalilem wszystkie podcisnienia co sa z przodu i dalem je na tyl tam gdzie 2 zawor.

#1105 OFFLINE   itor

itor

    LPG! NIE DLA IDIOTOW!

  • 375 postów
  • Dołączył: 01-06-2010
  • Skąd: bezdomny

Napisany 10 września 2010 - 18:46

tak a czujnik zostawiasz podpiety. Ja wywalilem wszystkie podcisnienia co sa z przodu i dalem je na tyl tam gdzie 2 zawor.


1.zdejmuje rurki z obu czujnikow/zaworkow pokazanych na zdjeciach i wszystkie zdjete zaslepiam?
2.zostawiam podpiety czujnik ten na pierwszym zdjeciu od lewej?

#1106 OFFLINE   Czarny

Czarny
  • 832 postów
  • Dołączył: 12-09-2006
  • Skąd: EKU
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 10 września 2010 - 19:28

1.zdejmuje rurki z obu czujnikow/zaworkow pokazanych na zdjeciach i wszystkie zdjete zaslepiam?
2.zostawiam podpiety czujnik ten na pierwszym zdjeciu od lewej?

Tak dokładnie masz zrobic:)

#1107 OFFLINE   Nawalony Zając

Nawalony Zając
  • 3 237 postów
  • Dołączył: 01-03-2008
  • Skąd: Częstochowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 10 września 2010 - 19:28

itor ten zaznaczony czyjnik musi być podpięty bo wywali Ci błąd kontrolką na desce

#1108 OFFLINE   blase2501

blase2501
  • 42 postów
  • Dołączył: 03-06-2010
  • Skąd: SIEMONIA

Napisany 10 września 2010 - 20:43

1.zdejmuje rurki z obu czujnikow/zaworkow pokazanych na zdjeciach i wszystkie zdjete zaslepiam?
2.zostawiam podpiety czujnik ten na pierwszym zdjeciu od lewej?


ten czujnik odkrec od ramu podepnij wtyczke zamocuj na opasce elektrycznej odkrec akumlator podcisnienia i zamocuj go ja mam na rurce erg rozkrec ram jest tam taka guma za przeplywka ona ma wgebienie tam zamocujesz czujnik temperatury potem przeplywka potem guma od filtra do przeplywki ktora bedzie laczyc przeplywke z puszka ot cala filozofia i co zadowolony:o

#1109 OFFLINE   itor

itor

    LPG! NIE DLA IDIOTOW!

  • 375 postów
  • Dołączył: 01-06-2010
  • Skąd: bezdomny

Napisany 10 września 2010 - 20:50

ten czujnik odkrec od ramu podepnij wtyczke zamocuj na opasce elektrycznej odkrec akumlator podcisnienia i zamocuj go ja mam na rurce erg rozkrec ram jest tam taka guma za przeplywka ona ma wgebienie tam zamocujesz czujnik temperatury potem przeplywka potem guma od filtra do przeplywki ktora bedzie laczyc przeplywke z puszka ot cala filozofia i co zadowolony:o


zadowolony ale ktory to akumulator podcisnienia?

#1110 OFFLINE   blase2501

blase2501
  • 42 postów
  • Dołączył: 03-06-2010
  • Skąd: SIEMONIA

Napisany 10 września 2010 - 20:56

zadowolony ale ktory to akumulator podcisnienia?


umnie to taka mala czarna puszka przykrecona do ramu na dole nie wiem jak jest 2.5 ale w 3.0 ona jest wchodza do niej dwa wezyki nie pomyl ich

#1111 OFFLINE   itor

itor

    LPG! NIE DLA IDIOTOW!

  • 375 postów
  • Dołączył: 01-06-2010
  • Skąd: bezdomny

Napisany 10 września 2010 - 20:58

umnie to taka mala czarna puszka przykrecona do ramu na dole nie wiem jak jest 2.5 ale w 3.0 ona jest wchodza do niej dwa wezyki nie pomyl ich


u mnie jest tylko to co na tych 2 zdjeciach kilka postow nizej

#1112 OFFLINE   blase2501

blase2501
  • 42 postów
  • Dołączył: 03-06-2010
  • Skąd: SIEMONIA

Napisany 10 września 2010 - 21:09

ta guma obok mocowania ma takie okragle wglebienie tam wywierc dziure i wstaw czujnik temp.pow. i dajesz ja miedzy filter a przeplywke

#1113 OFFLINE   itor

itor

    LPG! NIE DLA IDIOTOW!

  • 375 postów
  • Dołączył: 01-06-2010
  • Skąd: bezdomny

Napisany 10 września 2010 - 21:15

ta guma obok mocowania ma takie okragle wglebienie tam wywierc dziure i wstaw czujnik temp.pow. i dajesz ja miedzy filter a przeplywke


tak to juz skumalem tylko te podcisnienia mi namieszaly

#1114 OFFLINE   bredo1

bredo1
  • 311 postów
  • Dołączył: 01-07-2008
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 10 września 2010 - 21:32

Itor ty będziesz mieć tak ja -bez akumulatora podciśnienia z przodu. Robisz tak: przewód który dochodził od tyłu silnika do zaworu w rurach multiram po prostu zaślepiasz i na tym koniec. Mnie ten luzny przewód wkurzał więc prześledziłem skąd on przychodzi i okazało się że odchodzi on z trójnika przy tylnym zaworze. Zlikwidowałem ten trójnik i bezpośrednio podłączyłem tym wężem co dochodził od tyłu zawór z tyłu kolektora. Przedni przewód jako że nie był już do niczego podłączony po prostu wyciągnołem. Przedni zawór przypiełem gdzieś z przodu i tylko wtyczkę przypiełem bez jakicholwiek podciśnień. Ot cała filozofia. :).

#1115 OFFLINE   Lukasboss

Lukasboss

    VW Jetta 1.4 TSI

  • 1 657 postów
  • Dołączył: 24-07-2007
  • Skąd: Słupsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 11 września 2010 - 09:52

Itor ty będziesz mieć tak ja -bez akumulatora podciśnienia z przodu. Robisz tak: przewód który dochodził od tyłu silnika do zaworu w rurach multiram po prostu zaślepiasz i na tym koniec. Mnie ten luzny przewód wkurzał więc prześledziłem skąd on przychodzi i okazało się że odchodzi on z trójnika przy tylnym zaworze. Zlikwidowałem ten trójnik i bezpośrednio podłączyłem tym wężem co dochodził od tyłu zawór z tyłu kolektora. Przedni przewód jako że nie był już do niczego podłączony po prostu wyciągnołem. Przedni zawór przypiełem gdzieś z przodu i tylko wtyczkę przypiełem bez jakicholwiek podciśnień. Ot cała filozofia. :).


Mozesz dac pomiedzy miejsce gdzie byl trojnik akumulator i dopiero do zaworu. Z akumulatorem szybciej/mocniej otwiera sie tylna przepustnica w kolektorze ssacym niz bezposrednio bez niego. U Ciebie go niebylo ale jak by ktos mial do oddania to bierz i montuj :)

Itor drugi akumulator podcisnienia wystepowal dopiero od roku 97. U mnie juz jest.

#1116 OFFLINE   itor

itor

    LPG! NIE DLA IDIOTOW!

  • 375 postów
  • Dołączył: 01-06-2010
  • Skąd: bezdomny

Napisany 11 września 2010 - 11:58

Mozesz dac pomiedzy miejsce gdzie byl trojnik akumulator i dopiero do zaworu. Z akumulatorem szybciej/mocniej otwiera sie tylna przepustnica w kolektorze ssacym niz bezposrednio bez niego. U Ciebie go niebylo ale jak by ktos mial do oddania to bierz i montuj :)

Itor drugi akumulator podcisnienia wystepowal dopiero od roku 97. U mnie juz jest.


kurde myslalem ze jak sie wlozy puche to nic am juz nie bedzie blokowac powietrza a tu jeszcze ta tylna przepustnica w ssacym, moze by ja jakos wydlubac zeby caly czas byla otwarta:)

#1117 OFFLINE   Lukasboss

Lukasboss

    VW Jetta 1.4 TSI

  • 1 657 postów
  • Dołączył: 24-07-2007
  • Skąd: Słupsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 11 września 2010 - 15:38

kurde myslalem ze jak sie wlozy puche to nic am juz nie bedzie blokowac powietrza a tu jeszcze ta tylna przepustnica w ssacym, moze by ja jakos wydlubac zeby caly czas byla otwarta:)


Ona otwiera sie pod obciazeniem lub przy odpowiedniej ilosci obr. wiec lepiej zostawic to tak jak jest.

#1118 OFFLINE   bredo1

bredo1
  • 311 postów
  • Dołączył: 01-07-2008
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 11 września 2010 - 17:34

Mozesz dac pomiedzy miejsce gdzie byl trojnik akumulator i dopiero do zaworu. Z akumulatorem szybciej/mocniej otwiera sie tylna przepustnica w kolektorze ssacym niz bezposrednio bez niego. U Ciebie go niebylo ale jak by ktos mial do oddania to bierz i montuj :)


Powiem ci że po wykrzaczeniu tego przewodu podciśnienia co go wszyscy zaślepiają odnotowałem żwawsze otwieranie tej przepustnicy. Zaworek z tyłu otwiera się szybciej i jakby dłużej zostaje otwarty po puszczeniu gazu. Efekt widzę podobny do dodania tego dodatkowego akumulatorka podciśnienia. Wydaje mi się że jak skróciłem układ podciśnienia o dobry prawie metr podciśnienia to wpłyneło to na szybszą reakcję. Jak będę miał gdzieś puszkę pod ręką to spróbuje i zobaczymy różnicę. :)

#1119 OFFLINE   kubabed

kubabed
  • 58 postów
  • Dołączył: 05-02-2009

Napisany 11 września 2010 - 18:46

Po założeniu puszki wyświetla mi błąd 133. Poradzi ktoś co mam sprawdzić? co mogłem źle wpiac

#1120 OFFLINE   Lukasboss

Lukasboss

    VW Jetta 1.4 TSI

  • 1 657 postów
  • Dołączył: 24-07-2007
  • Skąd: Słupsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 11 września 2010 - 19:36

Po założeniu puszki wyświetla mi błąd 133. Poradzi ktoś co mam sprawdzić? co mogłem źle wpiac


Nie mozna odlaczac czujnika ktory jest na multiramie.