

MANTZEL
#1101
OFFLINE
Napisany 10 września 2010 - 17:43
#1102
OFFLINE
#1103
OFFLINE
Napisany 10 września 2010 - 18:04
wkrecasz srubki i jest spokoj
odlaczam z rezonatora orginalnego dwie rurki od podcisnienia i obie zaslepiam?
#1104
OFFLINE
Napisany 10 września 2010 - 18:33
odlaczam z rezonatora orginalnego dwie rurki od podcisnienia i obie zaslepiam?
tak a czujnik zostawiasz podpiety. Ja wywalilem wszystkie podcisnienia co sa z przodu i dalem je na tyl tam gdzie 2 zawor.
#1105
OFFLINE
Napisany 10 września 2010 - 18:46
tak a czujnik zostawiasz podpiety. Ja wywalilem wszystkie podcisnienia co sa z przodu i dalem je na tyl tam gdzie 2 zawor.
1.zdejmuje rurki z obu czujnikow/zaworkow pokazanych na zdjeciach i wszystkie zdjete zaslepiam?
2.zostawiam podpiety czujnik ten na pierwszym zdjeciu od lewej?
#1106
OFFLINE
Napisany 10 września 2010 - 19:28
Tak dokładnie masz zrobic:)1.zdejmuje rurki z obu czujnikow/zaworkow pokazanych na zdjeciach i wszystkie zdjete zaslepiam?
2.zostawiam podpiety czujnik ten na pierwszym zdjeciu od lewej?
#1107
OFFLINE
Napisany 10 września 2010 - 19:28
#1108
OFFLINE
Napisany 10 września 2010 - 20:43
1.zdejmuje rurki z obu czujnikow/zaworkow pokazanych na zdjeciach i wszystkie zdjete zaslepiam?
2.zostawiam podpiety czujnik ten na pierwszym zdjeciu od lewej?
ten czujnik odkrec od ramu podepnij wtyczke zamocuj na opasce elektrycznej odkrec akumlator podcisnienia i zamocuj go ja mam na rurce erg rozkrec ram jest tam taka guma za przeplywka ona ma wgebienie tam zamocujesz czujnik temperatury potem przeplywka potem guma od filtra do przeplywki ktora bedzie laczyc przeplywke z puszka ot cala filozofia i co zadowolony:o
#1109
OFFLINE
Napisany 10 września 2010 - 20:50
ten czujnik odkrec od ramu podepnij wtyczke zamocuj na opasce elektrycznej odkrec akumlator podcisnienia i zamocuj go ja mam na rurce erg rozkrec ram jest tam taka guma za przeplywka ona ma wgebienie tam zamocujesz czujnik temperatury potem przeplywka potem guma od filtra do przeplywki ktora bedzie laczyc przeplywke z puszka ot cala filozofia i co zadowolony:o
zadowolony ale ktory to akumulator podcisnienia?
#1110
OFFLINE
Napisany 10 września 2010 - 20:56
zadowolony ale ktory to akumulator podcisnienia?
umnie to taka mala czarna puszka przykrecona do ramu na dole nie wiem jak jest 2.5 ale w 3.0 ona jest wchodza do niej dwa wezyki nie pomyl ich
#1111
OFFLINE
Napisany 10 września 2010 - 20:58
umnie to taka mala czarna puszka przykrecona do ramu na dole nie wiem jak jest 2.5 ale w 3.0 ona jest wchodza do niej dwa wezyki nie pomyl ich
u mnie jest tylko to co na tych 2 zdjeciach kilka postow nizej
#1112
OFFLINE
Napisany 10 września 2010 - 21:09
#1113
OFFLINE
Napisany 10 września 2010 - 21:15
ta guma obok mocowania ma takie okragle wglebienie tam wywierc dziure i wstaw czujnik temp.pow. i dajesz ja miedzy filter a przeplywke
tak to juz skumalem tylko te podcisnienia mi namieszaly
#1114
OFFLINE
Napisany 10 września 2010 - 21:32

#1115
OFFLINE
Napisany 11 września 2010 - 09:52
Itor ty będziesz mieć tak ja -bez akumulatora podciśnienia z przodu. Robisz tak: przewód który dochodził od tyłu silnika do zaworu w rurach multiram po prostu zaślepiasz i na tym koniec. Mnie ten luzny przewód wkurzał więc prześledziłem skąd on przychodzi i okazało się że odchodzi on z trójnika przy tylnym zaworze. Zlikwidowałem ten trójnik i bezpośrednio podłączyłem tym wężem co dochodził od tyłu zawór z tyłu kolektora. Przedni przewód jako że nie był już do niczego podłączony po prostu wyciągnołem. Przedni zawór przypiełem gdzieś z przodu i tylko wtyczkę przypiełem bez jakicholwiek podciśnień. Ot cała filozofia.
.
Mozesz dac pomiedzy miejsce gdzie byl trojnik akumulator i dopiero do zaworu. Z akumulatorem szybciej/mocniej otwiera sie tylna przepustnica w kolektorze ssacym niz bezposrednio bez niego. U Ciebie go niebylo ale jak by ktos mial do oddania to bierz i montuj

Itor drugi akumulator podcisnienia wystepowal dopiero od roku 97. U mnie juz jest.
#1116
OFFLINE
Napisany 11 września 2010 - 11:58
Mozesz dac pomiedzy miejsce gdzie byl trojnik akumulator i dopiero do zaworu. Z akumulatorem szybciej/mocniej otwiera sie tylna przepustnica w kolektorze ssacym niz bezposrednio bez niego. U Ciebie go niebylo ale jak by ktos mial do oddania to bierz i montuj
Itor drugi akumulator podcisnienia wystepowal dopiero od roku 97. U mnie juz jest.
kurde myslalem ze jak sie wlozy puche to nic am juz nie bedzie blokowac powietrza a tu jeszcze ta tylna przepustnica w ssacym, moze by ja jakos wydlubac zeby caly czas byla otwarta:)
#1117
OFFLINE
Napisany 11 września 2010 - 15:38
kurde myslalem ze jak sie wlozy puche to nic am juz nie bedzie blokowac powietrza a tu jeszcze ta tylna przepustnica w ssacym, moze by ja jakos wydlubac zeby caly czas byla otwarta:)
Ona otwiera sie pod obciazeniem lub przy odpowiedniej ilosci obr. wiec lepiej zostawic to tak jak jest.
#1118
OFFLINE
Napisany 11 września 2010 - 17:34
Mozesz dac pomiedzy miejsce gdzie byl trojnik akumulator i dopiero do zaworu. Z akumulatorem szybciej/mocniej otwiera sie tylna przepustnica w kolektorze ssacym niz bezposrednio bez niego. U Ciebie go niebylo ale jak by ktos mial do oddania to bierz i montuj
Powiem ci że po wykrzaczeniu tego przewodu podciśnienia co go wszyscy zaślepiają odnotowałem żwawsze otwieranie tej przepustnicy. Zaworek z tyłu otwiera się szybciej i jakby dłużej zostaje otwarty po puszczeniu gazu. Efekt widzę podobny do dodania tego dodatkowego akumulatorka podciśnienia. Wydaje mi się że jak skróciłem układ podciśnienia o dobry prawie metr podciśnienia to wpłyneło to na szybszą reakcję. Jak będę miał gdzieś puszkę pod ręką to spróbuje i zobaczymy różnicę.

#1119
OFFLINE
Napisany 11 września 2010 - 18:46
#1120
OFFLINE
Napisany 11 września 2010 - 19:36
Po założeniu puszki wyświetla mi błąd 133. Poradzi ktoś co mam sprawdzić? co mogłem źle wpiac
Nie mozna odlaczac czujnika ktory jest na multiramie.