Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Webasto


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
323 odpowiedzi na ten temat

#61 OFFLINE   djlotus

djlotus

    Zbanowany

  • 345 postów
  • Dołączył: 25-01-2008
  • Skąd: poznań

Napisany 01 stycznia 2011 - 16:37

chcę wymienić świecę w eberku
1.spuszczam chłodziwo
2.zatykam przewody paliwowe
3.wyciągam urządzenie
czy dobrze rozumuję?


Tak kolego bo my mamy eberka pod autem i do górnych torxów niema dojścia chyba że wymontujesz prawą lampę to dojdziesz .
Myślę że będziesz musiał wymontować bo śrubki w eberku będą przyrdzewiałe i możesz mieć problem z wykręceniem ich .
pamiętaj że musisz zrobić bramkę na wężach płynu chłodzącego bo nie będziesz miał ogrzewania w aucie .
I jeszcze jedno nie musisz spuszczać całego płynu z auta tylko przełączyć klimatronika na pozycję LO lub w opcji manualnej przełączyć na zimny nawiew . przy dobrej opcji zejdzie ci tylko 0,5 litra płynu albo mniej a przy innej może zejść nawet 4-5 litrów .
Ważne jest też by korek na zbiorniczku wyrównawczym był zakręcony oczywiście uprzednio trzeba lekko poluzować by wyszło z układu ciśnienie i tyle
[SIGPIC][/SIGPIC]Jeżeli fotoradar strzeli ci fotkę to znaczy że masz za wolne auto :p
Nie próbuj przechytrzyć fotoradaru ! bo tylko mi zdąży zrobić zdjęcie samej maski :smiech:
Jeżeli masz jakieś pytanie lub chciał byś znaleźć odpowiedź na twoje pytanie to tu masz rozwiązanie i odpowiedź na twoje pytanie [KLICK]

#62 OFFLINE   SASIK

SASIK

    ** OMEGAlution **

  • 227 postów
  • Dołączył: 28-03-2007
  • Skąd: Pińczów

Napisany 03 stycznia 2011 - 10:10

No i zrobione :)
Zgodnie ze schematem od djlotusa i dzieki instrukcji od DamianSz (panowie :piwo2:)trochę się pobawiłem lutownicą i jest i działa :D
Zamiast zegarka kupiłem jednak pilot zdalnego sterowania typu włącz/wyłącz (model T91 od VW) bo wyjeżdżam nieregularnie i nastawianie zegarka było by dla mnie kłopotliwe. Ten sterownik trzyma "ON" przez 60 minut od włączenia i później sam sie wyłącza.
Pompkę wody (bezszczotkową) zamontowałem na zasilaniu Ebera zgodnie z kierunkiem przepływu płynu w tym silniku.
Całość włączam zdalnie (jak podaje producent pilota) nawet z 900m - tego jeszcze nie przetestowałem, ale zasięg na parkingu przed blokiem gdzie mieszkam mam znakomity.

Oczywiście nie obeszło się bez pierwszych testów :p.
1. Test pierwszy:
- temp zewn. (-4stC) - trochę słabo, ale przyjdzie i czas na -20stC.;)
- podłaczam do akumulatora voltomierz i sprawdzam napięcie na aku. po nocy i jest 12,29V - jest ok (aku ma już 9 lat). Viltomierz pozostaje podłączony do aku przez cały czas trwania testu.
- klikam "ON", włącza się pompka obiegu (prawie jej nie słychać) i włącza sie Eber oczywiście z opóźnieniem bo on ma swój program. Voltomierz pokazuje 12,10V gdy sztyft żarowy się żarzy do rozpalenia płomienia, jak płomień się rozpali co słychać wyraźnie trochę jak silnik odrzutowy to sztyft gaśnie i voltomierz pokazuje 12,22V - narazie nieźle.
- po 1-2 minutach od właczenia "ON" Eber już grzeje wodę, ale nie czuć tego tak od razu. Napięcie na aku nie spada.
- po 15 minutach przewód na zasilaniu Ebera jest już lekko ciepły, a za Eberem jest znacznie cieplejszy, plastikowa rurka obiegu wody znajdująca sie pod zaworem EGR też jest już ciepła co oznacza, że głowica i blok silnika są juz ciepłe i odpalenie silnika będzie łatwe jak w lato i bez świec żarowych nawet przy silnym mrozie. Voltomierz pokazuje 12,18V
- po 22-25 minutach rurki są już wyraźnie ciepłe a nawet trochę gorące.Volotmierz pokazuje 12,16V
- po 30 minutach wpadłem na pomysł włączenia zapłonu i ustawienia nadmuchu na szybę 22stC i wiatraki na maxa - a co tam :p:jump:, voltomierz od razu spadł do 11,70V i w miarę upływu czasu napięcie spadało im dalej tym szybciej.
- w 40 minucie (czyli po 10 minutach dmuchania na szyby) moja szyba przednia i boczne były już wolne od śniegu - wszystko spłynęło. Volotmierz pokazywał już jednak 11,10V
- w 50 minucie wszystkie szyby były przejrzyste a wewnątrz było milutko i cieplutko, a voltomierz pokazywał jedynie 10,50V
- w 55 minucie volotmierz pokazał 9,50V i Eber się wyłączył :( wiec nawet nie doszedłem do testu samoczynnego wyłaczenia się sterownika od pilota.
- próba odpalenia ciepłego a jakże silnika skończyła sie - wszyscy się domyślają - na kable od drugiego akumulatora. silnik obróciło tylko parę razy, ale za słabo by zaskoczył i aku padł zupełnie.
Ten test miał właśnei taki cel: sprawdzić jak długo wytrzyma aku przy pełnym obciazeniu - niestety nie wytrzymał długo.
Po odpaleniue naładował sie w godzinkę - ładowanie bez obciążenia mam na poziomie 14,18V (pod obciążeniem 14,14V).

2. Test drugi:
O wiele prostszy. Temp zewn (-1,5stC). Podłaczyłem voltomierz i znów pokazał 12,29V. Włączyłem "ON" i czekałem przez godzinę tym razem wogóle bez włączania zapłonu i nadmuchu w kabinie do samoczynnego wyłączenia żeby sprawdzić co będzie z aku. Cały czas monitorowałem voltomierz. Cała procedura odpalenia i pracy jak w teście nr:1.
Po godzinie sterownik wyłaczył Ebera i pomkpę wody. Eber zgodnie ze swoim wewnętrznym programem sie przedmuchał i wyłączył całkowicie. Sprawdziłem wskazania voltomierza i było 12,15V. Utrata napięcia przez godzinę to jedyne 0,14V - to jest nic :bigok:!
Próba odpalenia ciepłego silnika zakończona pełnym sukcesem. Tylko go rozrusznik "trącił" i start od strzału, bez najmniejszego szarpniecia i co najlepsze klomatronik od razu zaczął dmuchać cieplutkim powietrzem bo Eber rozgrzał płyn do temp 75stC - to i tak o wiele za dużo dla łatwego rozruchu w ciężką zimę więc sądzę, ze 30 minut takiego grzania silnika przed startem w mróz wystarczy w zupełności i praktycznie nie naruszy akumulatora.

3. Test trzeci - dopiero przede mną.
Zamierzam zrobic dokładnie to samo co w teście nr :1, ale po włączeniu zapłonu ustawie nadmuch na szyby max na 2-3 kreseczki prędkości wentylatora i temperaturę 22stC. Zobaczę co sie stanie i czy odpali silnik i dam znać.

W przyszłości zamontuję przekaźnik zwłoczny czasowy do załączania klimatronika.

Powodzenia.
Przedni napęd tylko dla dziewczynek !!
Sasik

#63 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 03 stycznia 2011 - 14:29

Zamiast zegarka kupiłem jednak pilot zdalnego sterowania typu włącz/wyłącz (model T91 od VW)

zrób fotę jak możesz jak to wygląda,

Zamierzam zrobic dokładnie to samo co w teście nr :1, ale po włączeniu zapłonu ustawie nadmuch na szyby max na 2-3 kreseczki prędkości wentylatora i temperaturę 22stC. Zobaczę co sie stanie i czy odpali silnik i dam znać.

zrób taki manewr naciśnij przycisk auto na climie bez kluczyka w stacyjce.

#64 OFFLINE   SASIK

SASIK

    ** OMEGAlution **

  • 227 postów
  • Dołączył: 28-03-2007
  • Skąd: Pińczów

Napisany 03 stycznia 2011 - 14:46

zrób fotę jak możesz jak to wygląda,

Zrobie i podeślę - nie ma sprawy.

zrób taki manewr naciśnij przycisk auto na climie bez kluczyka w stacyjce.

Taką próbę robiłem, ale nie konsekwentnie bo nudziło mnie czekanie, aż klimatronik zareaguje na ciepłą wodę w układzie i wiatrak zacznie cokolwiek dmuchać. Popracuję nad tym jednak dłużej i dam znać co i jak.

Pozdrawiam
Przedni napęd tylko dla dziewczynek !!
Sasik

#65 OFFLINE   djlotus

djlotus

    Zbanowany

  • 345 postów
  • Dołączył: 25-01-2008
  • Skąd: poznań

Napisany 04 stycznia 2011 - 09:53

Zrobie i podeślę - nie ma sprawy.


Taką próbę robiłem, ale nie konsekwentnie bo nudziło mnie czekanie, aż klimatronik zareaguje na ciepłą wodę w układzie i wiatrak zacznie cokolwiek dmuchać. Popracuję nad tym jednak dłużej i dam znać co i jak.

Pozdrawiam


Powiem tak , jak będziesz miał dobry akumulator to to będzie działać o wiele dłużej . przy tych temperaturach co teraz są do -10 stopni to wystarczy 15-20 minut by nasze kluski zagadały u mnie eber rzadko dojdzie do czasu godzinnego cyklu bo zdąży rozgrzać płyn do 84 stopni co automatycznie zaczyna się sam wyłączać bo taką ma fabrycznie ustawioną maksymalną temperaturę nagrzewania płynu .
Wracając do samego akumulatora to ja mam roczny akumulator Centra Futura 77Ah w pasterkę na spocie :D miałem włączonego ebera i włączony kluczyk w stacyjce by działał nawiew , co jakiś czas podchodziłem by wydłużyć czas grzania na zegarku po 2.5 godziny wsiadłem i z małym kłopotem odpaliłem auto . Jeszcze 15 minut i bym musiał użyć kabli :-( . Przy normalnym użytkowaniu bez nawiewu faktycznie eber nie pobiera takiej dużej mocy . Super że to opisałeś i powiec ile kosztuje ten sterownik na pilota i czy działa w dziw strony że wiesz co się dzieje w aucie czyli temperatura i takie tam ?
[SIGPIC][/SIGPIC]Jeżeli fotoradar strzeli ci fotkę to znaczy że masz za wolne auto :p
Nie próbuj przechytrzyć fotoradaru ! bo tylko mi zdąży zrobić zdjęcie samej maski :smiech:
Jeżeli masz jakieś pytanie lub chciał byś znaleźć odpowiedź na twoje pytanie to tu masz rozwiązanie i odpowiedź na twoje pytanie [KLICK]

#66 OFFLINE   SASIK

SASIK

    ** OMEGAlution **

  • 227 postów
  • Dołączył: 28-03-2007
  • Skąd: Pińczów

Napisany 04 stycznia 2011 - 15:28

Zrobiłem kilka fotek, ale nie jestem pewien czy dobrze je "wrzuciłem". Jeśli będa problemy to piszcie na PV to podeślę.

1.) http://w23.wrzuta.pl...LfTkrQt7F/eber1
Na tej fotce sterownik i pilot. Sterownik T91 ma funkcję włącz/wyłącz i dodatkowo pilot powiadamia (migającą konrolką przy włączaniu/wyłączaniu) czy sterownik odebrał sygnał i wykonał zadanie (miga = nie odebrał; świeci = odebrał). Niestety sterownik nie sprawdzi i nie potwierdzi czy Eber się włączył, a jak wiadomo może się tak zdarzyć, że się nie włączy więc tylko pompka obiegu wody będzie pracować. Ten sterownik jest prosty i nie monitoruje temperatury płynu ani wnętrza pojazdu. zapłaciłem za niego 400pln na allegro: http://allegro.pl/st...1392813802.html Można kupić taniej osobno sterownik i pilot i to sobie zaprogramować, ale trzeba do tego jeszcze antenę i wtyczkę z konektorami - jak by nie liczył wcale nie przepłaciłem. Sterownik z pilotem monitorującycm i pokazującycm na wyświetlaczu pilota wszystko co dzieje się z Eberem i temperaturą można też kupic na allegro za jedyne 1400pln - co kto woli.

2.) http://w23.wrzuta.pl...nRSW8aCPZ/eber2
Na tym zdjęciu widać, ze pod zbiorniczkiem wyrównawczym płynu chłodniczego unieściłem przekaźniki odcinające instalację samochodu i podające +12V do Ebera, żeby się właczył (przekażźniki i instalacja celowo zaizolowane taśmą izolacyjną). Chciałem je schować, tak, żeby były blisko Ebera i jego instalacji i jednocześnie, aby nie było ich widać - lubię porzadek pod maską :)

3.) http://w23.wrzuta.pl...WpRAhIkof/eber3
Na tej fotce pokazałem miejsce wlutowania sie w instalację, doprowadzenie (+/-) od przekaźnika głównego, lokalizacje pompki obiegu wody.

4.)http://w23.wrzuta.pl...lqXn6qvKf/eber4
Na tej fotce lokalizacji sterownika T91 oraz przekaźnik główny włączający i bezpiecznik 5A. Mam tam na tyle miejsca, że to się zmieściło. Zeby nie przgniatać anteny w obudowie skrzynki bezpieczników wyciąłem mały rowek przez który przechodzi teraz antena.

Jak połączyć kabelki macie na schemacie od djlotusa.
(+/-) prowadzę do skrzynki bezpieczników przez istniejącą gumę uszczelniającą. (-) do pompki wody i przekaźników odcinających prowadzę bezpośrednio z akumulatora. Oczywiście (-) od aku. i (+) z przekaźnika głównego są prowadzone razem w izolacji pod podszybiem (pod silniczkiem wycieraczek) po rurkach podciśnienia.

W razie czego służę podpowiedzią.

Powodzenia.
Przedni napęd tylko dla dziewczynek !!
Sasik

#67 OFFLINE   radza

radza
  • 238 postów
  • Dołączył: 20-01-2009
  • Skąd: Opole . . . . . . . . Y25DT & C3.0SEJ
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 06 stycznia 2011 - 06:43

SASIK piękny opis:pad::pad::pad: dziękuję w swoim imieniu:):):)
U siebie w kabinie mam oryginalny zegar sterujący do Ebera i zastanawiam się czy nie będzie konfliktu urządzeń, jak dodam do niego sterowanie na pilota?? Wtedy miałbym dwa sterowania:jump:

#68 OFFLINE   lojes

lojes
  • 186 postów
  • Dołączył: 17-02-2010
  • Skąd: Ciechanów

Napisany 06 stycznia 2011 - 09:00

U siebie w kabinie mam oryginalny zegar sterujący do Ebera i zastanawiam się czy nie będzie konfliktu urządzeń, jak dodam do niego sterowanie na pilota


jak zastosujesz przekaźniki to na pewno nie będzie konfliktu

#69 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 06 stycznia 2011 - 10:55

ja już zakupiłem T91 i pompę i będę przerabiał omegę tak jak kolega SASIK.

#70 OFFLINE   SASIK

SASIK

    ** OMEGAlution **

  • 227 postów
  • Dołączył: 28-03-2007
  • Skąd: Pińczów

Napisany 06 stycznia 2011 - 11:46

U siebie w kabinie mam oryginalny zegar sterujący do Ebera i zastanawiam się czy nie będzie konfliktu urządzeń, jak dodam do niego sterowanie na pilota Wtedy miałbym dwa sterowania

Tak jak napisal lojes nie będzie problemu jeśli użyjesz przekaźników, ale (bez urazy) trzeba to zrobić z głową. Nie wiem bowiem co się stanie ze sterownikiem T91, jeśli podasz mu +12V w złącze, którym to własnie sterownik wysyła +12V do zasterowania przekaźnika włączającego Ebera. Jesli to jest nieszkodliwe to masz w prosty sposób zdublowany system. Ta sama wątpliwosć w druga stronę czyli +12V do Twojego zegarka.
Jeśli byłby z tym problem to trzeba już pobawić się bardziej zaawansowanymi przekaźnikami bistabilnymi i korzystac z impulsu +12V a nie stałego +12V ze sterownika T91.
Właśnie nad czymś podobnym teraz pracuję bo chcę (zamiast zegarkiem w kabinie) uruchamiać bądź zupełnie unieruchamiać Ebera jednym z dodatkowych przycisków w kabinie (mam kombi więc przycisk do otwierania klapy bagażnika będzie odpowiedni :)).
Zauważyłem bowiem, że jeżdżać na krótkich odcinkach (1-3km) przy temp. poniżej 80stC Eber się włącza, ale nie zdąży się dobrze rozpalić a już gasimy silnik i się tylko zalewa ropą. Po kilku takich krótkich trasach tak się zalewa, że włączam go zdalnie pilotem następnego dnia i nie odpala i nawet o tym nie wiem :( - sprawdziłem już 3 razy. Po dłuższych trasach kiedy Eber sam się wyłączył podczas jazdy to następnego dnia odpał zdalny bezproblemowy, ale po kilku króciutkich trasach dnia poprzedniego, następnego dnia rano nie odpalił. Później po uruchomieniu silnika pokopci trochę i w końcu rusza no ale silnik musiałem odpalać zimy - a przecież nie o to chodziło :)

Jak bedę mógł permanentnie odłączyc Ebera siedząc w kabinie (celowo bo wiem, że silnik ma powyżej np 70stC - wiec Eber będzie się włączał, a ja za 2km muszę silnik wyłączyć) to celowo go sobie odetnę przyciskiem w kabinie. Wyłączenie zapłonu zneutralizuje moje odcięcie (na wypadek gdybym zapomniał) i następnego dnia z rana z pewnością Eber zdalnie odpali.

Ponadto już zamówiłem (40pln) przekaźnik zwłoczny ze zwłoką płynnie programowalną od kilku sekund do kilkudziesięciu godzin i użyję go do włączania nadmuchu w kabinie po upływie okreslonego czasu - to wymaga testów wytrzymałości aku. dlatego kupiłem programowalny przekaźnik. Jak to zrobię i przetestuję to podeslę fotki i opis jak to zrobiłem.

Pozdrawiam.

ja już zakupiłem T91

Tylko uważaj na te malutkie konektory. Ja je potraktowałem lutownicą i wszystko działa i wygląda nieźle, ale drugi raz użył bym wyłącznie zaciskarki do kabli (której niestety nie mam). Kable zasilające sterownik oraz sygnał lub stały plus do przekaźnika głównego zrób z naprawdę cieniutkich kabelków. Ja użyłem 0,5mm2 i były i tak za grube do tych konektorków. Polecam 0,25mm2.

Do tego ostrożnie z niebieską wtyczką! Jej się nie otwiera do góry tylko "zsuwa" w bok po odchyleniu płaskim srubokrętem malutkiej zapadki z boku! Górną część wtyczki zsuwa się w kierunku tej właśnie zapadki czyli w kierunku, z ktorego wsuwamy śubokręt. Ja próbowalem podwadzic i otworzyć do góry jak jakąś pokrywę i prawie uszkodziłem tymczasem zupełnie przypadkowo ją rozsunąłem. o jest delikatne więc uważaj.

Powodzenia.
Przedni napęd tylko dla dziewczynek !!
Sasik

#71 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 06 stycznia 2011 - 13:51

Tak jak napisal lojes nie będzie problemu jeśli użyjesz przekaźników, ale (bez urazy) trzeba to zrobić z głową. Nie wiem bowiem co się stanie ze sterownikiem T91, jeśli podasz mu +12V w złącze, którym to własnie sterownik wysyła +12V do zasterowania przekaźnika włączającego Ebera. Jesli to jest nieszkodliwe to masz w prosty sposób zdublowany system. Ta sama wątpliwosć w druga stronę czyli +12V do Twojego zegarka.
Jeśli byłby z tym problem to trzeba już pobawić się bardziej zaawansowanymi przekaźnikami bistabilnymi i korzystac z impulsu +12V a nie stałego +12V ze sterownika T91.

tu nie powinno być problemu bo +12 leci z jednego źródła, to jest tak samo jak odpalanie ebera na krótko sposobem Lotusa, puszczasz +12 na altek a nie z altka i puszczasz +12 na panel z climatronika a nie z panelu.

Tylko uważaj na te malutkie konektory. Ja je potraktowałem lutownicą i wszystko działa i wygląda nieźle, ale drugi raz użył bym wyłącznie zaciskarki do kabli (której niestety nie mam). Kable zasilające sterownik oraz sygnał lub stały plus do przekaźnika głównego zrób z naprawdę cieniutkich kabelków. Ja użyłem 0,5mm2 i były i tak za grube do tych konektorków. Polecam 0,25mm2.

tu niema problemu bo robiłem już wtyczkę do zegara modułowego i tam są takie same konektorki także no problemo.
Ja do swojej instalki zamierzam wsadzić przekaźnik do pompki jak i bezpiecznik, oryginały z omegi znaczy w tej trójkątnej skrzynce będą wpięte dodatkowo 2 oryginalne podstawki pod bezpiek i przekaźnik także to będzie wyglądało na oryginał, wpiąć w instalację omegi i ebera mam zamiar na bazie oryginalnych wtyczek w okolicy filtra przeciwpyłowego pod podszybiem bo tam są kabelki odizolowane. jak już zrobię wszystko to też zrobię fotki i pokaże co i jak, teraz czekam na pompę i T91 muszę jeszcze kupić przekaźnik 2 torowy 2 przełączny.

#72 OFFLINE   SASIK

SASIK

    ** OMEGAlution **

  • 227 postów
  • Dołączył: 28-03-2007
  • Skąd: Pińczów

Napisany 06 stycznia 2011 - 13:57

przekaźnik 2 torowy 2 przełączny.

Jak kupisz to podrzuć namiar na sprzedającego.
Przedni napęd tylko dla dziewczynek !!
Sasik

#73 OFFLINE   djlotus

djlotus

    Zbanowany

  • 345 postów
  • Dołączył: 25-01-2008
  • Skąd: poznań

Napisany 06 stycznia 2011 - 20:14

SASIK piękny opis:pad::pad::pad: dziękuję w swoim imieniu:):):)
U siebie w kabinie mam oryginalny zegar sterujący do Ebera i zastanawiam się czy nie będzie konfliktu urządzeń, jak dodam do niego sterowanie na pilota?? Wtedy miałbym dwa sterowania:jump:


Nic się nie stanie podłączasz pod pomarańczowy kabelek sygnał z sterownika zdalnego i niema potrzeby żadnych przekaźników stosować .No chyba że jesteś tak uparty to możesz zastosować diodę w obu przypadkach by zasilanie z sterownika wychodziło w jednym kierunku :-)
[SIGPIC][/SIGPIC]Jeżeli fotoradar strzeli ci fotkę to znaczy że masz za wolne auto :p
Nie próbuj przechytrzyć fotoradaru ! bo tylko mi zdąży zrobić zdjęcie samej maski :smiech:
Jeżeli masz jakieś pytanie lub chciał byś znaleźć odpowiedź na twoje pytanie to tu masz rozwiązanie i odpowiedź na twoje pytanie [KLICK]

#74 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 06 stycznia 2011 - 20:38

Jak kupisz to podrzuć namiar na sprzedającego.

będę szukał u siebie po hurtowniach ale DJ Lotus ma takie coś, http://allegro.pl/pr...1397680193.htmlale ja chyba zamiast tego wsadzę dwa takie PS-563 to jest przekaźnik wtrysku paliwa z poldka i dwa będą realizowały to samo co tamten z linku jeden

#75 OFFLINE   SASIK

SASIK

    ** OMEGAlution **

  • 227 postów
  • Dołączył: 28-03-2007
  • Skąd: Pińczów

Napisany 06 stycznia 2011 - 20:59

dwa takie PS-563 to jest przekaźnik wtrysku paliwa z poldka i dwa będą realizowały to samo co tamten z linku jeden

Ja tak właśnie zrobiłem.
Przedni napęd tylko dla dziewczynek !!
Sasik

#76 OFFLINE   radza

radza
  • 238 postów
  • Dołączył: 20-01-2009
  • Skąd: Opole . . . . . . . . Y25DT & C3.0SEJ
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 07 stycznia 2011 - 07:06

Nic się nie stanie podłączasz pod pomarańczowy kabelek sygnał z sterownika zdalnego i niema potrzeby żadnych przekaźników stosować

Dzięki za poradę, spróbuję tak to podłączyć:)

#77 OFFLINE   SASIK

SASIK

    ** OMEGAlution **

  • 227 postów
  • Dołączył: 28-03-2007
  • Skąd: Pińczów

Napisany 07 stycznia 2011 - 09:10

Dzięki za poradę, spróbuję tak to podłączyć

Jak zrobisz to napisz na forum jak i jaki był efekt.
Przedni napęd tylko dla dziewczynek !!
Sasik

#78 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 07 stycznia 2011 - 20:10

No to tak wyglądają moje zmagania z przeróbką:
http://c11.wrzuta.pl...e4d2763b6/inst?
jak jutro znajdę chwilę czasu to wkładam to graciarstwo pod machę, ja chce wszystkie przekaźniki wsadzić do tej trójkątnej skrzynki co jest koło aku, stąd oryginalne podstawki pod przekaźniki oraz bezpiecznik, ten gruby kabel co widać to będzie zasilanie pompki oraz przełączanie instalacji auta, gniazdo które widać będzie w okolicach filtra przeciwpyłkowego pod podszybiem tam gdzie wchodzi instalacja od eberka jak coś zrobię to pochwalę się fotkami, a w podstawkach tych dużych będą przekaźniki P-563 jeden będzie przełączał wzbudzenie a drugi sygnał z climy, ten mały przekaźnik przed bezpiecznikiem to przekaźnik pompki, w skrzynce przekaźniki będą w jednym miejscu, a przekaźnik z bezpiecznikiem w drugim.

#79 OFFLINE   robert514

robert514

    bla bla bla

  • 3 190 postów
  • Dołączył: 09-01-2009
  • Skąd: Warszawa Wola
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 07 stycznia 2011 - 20:22

No to tak wyglądają moje zmagania z przeróbką:
http://c11.wrzuta.pl...e4d2763b6/inst?


No ładne cacko i laptop acera też:D

#80 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 07 stycznia 2011 - 20:45

laptop acera też

to już 6 letni staruch ale mi wystarcza, tam na zdjęciu jest to jako jeden ciąg niestety tak mi nie wejdzie niema tyle miejsca, będzie rozszczepione na dwa moduły:
http://c3.wrzuta.pl/...ec4d276d03/bez?
tam gdzie jest kółko z I będzie przekaźnik pompki i bezpiecznik, natomiast tam gdzie jest kółko z II to w mojej skrzynce nie ma tego przekaźnika z numerem 10 i jest idealnie miejsce na 2 podstawki pod przekaźniki przełączające.