

Tuleje wahacza
#101
OFFLINE
Napisany 03 września 2009 - 11:17
#102
OFFLINE
Napisany 03 września 2009 - 14:17
Tak tylko jak pierwszy raz robiłem to "przyoszczędziłem" na tych mniejszych i tak to sie skończyło:mad:W sensie drugi raz w przeciagu 15000km robiles tuleje u tych samych gosci?
#103
OFFLINE
Napisany 03 września 2009 - 19:52
#104
OFFLINE
Napisany 28 września 2009 - 17:43
Mam problem, jestem po wymianie tulei wahacza, małe + duże, pojechałem na zbieżność, ustawili i wszystko cacy, wyjechałem na drogę i pisk z opon, powrót na stację i koleś mi mówi, że mam źle wprasowane tuleje przez co nie spełniają one swojego zadania...
czy faktycznie źle są wprasowane tuleje i należy to poprawić czy może nowe tuleje trzeba zakładać
#105
OFFLINE
Napisany 28 września 2009 - 18:26
[ATTACH]2741[/ATTACH]
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#106
OFFLINE
Napisany 28 września 2009 - 18:29
teraz moje pytanie brzmi, co jeżeli się okaże, że są źle założone, czy można je jeszcze raz wprasować czy trzeba nowe, an tych mam przejechane jakieś 500-600 km
#107
OFFLINE
Napisany 28 września 2009 - 18:35
http://forum.omegakl... wahacza&page=9
tuleje mozna jeszcze raz uzyc pod warunkiem ze podczas wyciskania nie zostana uszkodzone/rozwulkanizowane
[B]
#108
OFFLINE
Napisany 30 września 2009 - 20:23
jutro kupuje od BMW, zobaczymy jaki będzie efekt, jeszcze istnieje możliwość, że mi źle zbieżność ustawili
#109
OFFLINE
Napisany 30 września 2009 - 20:31
założone mam te http://www.allegro.p...plet_x4szt.html
4 tuleje za 70 złotych?

#110
OFFLINE
Napisany 30 września 2009 - 20:38
tuleje - 70 zł
wymiana - 120 zł
zbieżność 70 zł
sprawdzenie zawieszenia w Oplu ( po znajomości ) - 50 zł
razem 310 zł
w tej cenie miałbym porządne tuleje i mniej nerwów i stresu, eh
mam tylko nadzieje, że po ich wymianie wszystko już będzie OK
#111
OFFLINE
Napisany 03 października 2009 - 12:46
po ponownym ustawieniu zbieżności Oma śmiga aż miło.
#112
OFFLINE
Napisany 09 października 2009 - 21:48
probowalem sciagnac no to lekko zeszły.
Pozatym gdzies widzialem w katalogach inter carsu, ze mozna taka tuleje kupic bez tego bialego plastiku. Wiec mi sie wydaje ze to powinno sie zdjąć po wprasowaniu albo spełniają zadanie chronic przed wyrwaniem srodka albo po odlaniu taki plastik ustalający wycentrowanie środkowej rurki.
Pozatym z tym plastikiem ta tuleja nie ma mozliwosci poruszania sie bo jest jakby za sztywna. i podczas poruszania z tymi plastikami nie ma za bardzo jak sprężynować bo wszystko za sztywne to moze spowodowac szybkie rozerwanie, nie wiem czy dobrze mysle wescie mi to wyjasnijcie jak sie ktos dobrze na tym zna
#113
OFFLINE
Napisany 09 października 2009 - 22:00
[B]
#114
OFFLINE
Napisany 10 października 2009 - 00:24
Na bialej na plastiku jest
769A, obok 1136 606 i jeszcze obok cos bylo ale zostalo zgrzane lutownica jak by to byl wal (a napisali k#@#wa markerem na blasze tulei Lmi 10530)
a na niebieskiej
768A, obok 1136 605 i jeszcze obok znowu k@!#@wa cos zgrzane, a markerem Lmi 10530.
Wk@##$@łem sie jak zobaczylem kolory plastikow inne. bo niebieskie robi jakis topran albo jakas inna kiszka. mierzylem suwmiarka wymiary te same.
#115
OFFLINE
Napisany 11 października 2009 - 17:53

#116
OFFLINE
Napisany 11 października 2009 - 22:36
[B]
#117
OFFLINE
Napisany 14 października 2009 - 21:46
#118
OFFLINE
Napisany 15 października 2009 - 20:55
[B]
#119
OFFLINE
Napisany 11 grudnia 2011 - 18:09
#120
OFFLINE
Napisany 11 grudnia 2011 - 18:39