Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Tuleje wahacza


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
355 odpowiedzi na ten temat

#121 OFFLINE   Student_x

Student_x

    Clio II 1.9 dti

  • 666 postów
  • Dołączył: 20-09-2008
  • Skąd: Lublin
  • Województwo: lubelskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 13 grudnia 2011 - 18:42

... tak się złożyło, że tuleje które mi poleciały były oryginalne boge/gm i miały w sobie właśnie ten olej/ smar w specjalnych plastikowych komorach między metalem a gumą . dorzucam fotki dla potwierdzenia.


Musiało to być baaardzo dawno temu że nawet najstarsi Górale tego nie pamiętają, bo te kanały właśnie wyglądają jak by tam płynęła nimi rzeka rdzy a nie oleum ;) :p

#122 OFFLINE   maniekstopro

maniekstopro
  • 32 postów
  • Dołączył: 21-02-2009
  • Skąd: Rzezawa

Napisany 13 grudnia 2011 - 22:14

masz racje rzeka rdzy i brudu

#123 OFFLINE   Iwan

Iwan

    Design Edition

  • 147 postów
  • Dołączył: 08-12-2008
  • Skąd: Gdańsk
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 06 stycznia 2012 - 20:40

Żeby nie zakładać nowego tematu piszę tutaj. Udało mi się kupić nowe oryginalne wahacze na przód GM w dość atrakcyjnej cenie i mam pytanie. Czy wymienić te duże tuleje na te z BMW Lemforder 10531? Czy zostawić te co są w oryginale?:hmmm:

#124 OFFLINE   Nawalony Zając

Nawalony Zając
  • 3 237 postów
  • Dołączył: 01-03-2008
  • Skąd: Częstochowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 06 stycznia 2012 - 21:24

Wydaje mi się, że szkoda. Polatałbym na tych co masz a następnym razem założył od Bawarki

#125 OFFLINE   __Robert__

__Robert__
  • 2 331 postów
  • Dołączył: 20-11-2006
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 06 stycznia 2012 - 23:22

Dokładnie tak, jeśli to oryginał GM.

#126 OFFLINE   user881

user881
  • 432 postów
  • Dołączył: 07-12-2010
  • Skąd: Myszyniec
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 20 lutego 2012 - 11:50

ja też dziś ruszyłem do zaprzyjaźnionego sklepu po tuleje przednie i febi na jedną stronę po 7 dyszek - podobno wszyscy taksiarze to biorą i jest o.k. Sprzedawca powiedział, że jak komuś nawala to nie wina febi tylko wahacz jest już do wymiany. Ale w warsztacie zaproponowali mi, że bardzo dobre i tylko 60 pln jedna strona tulejki z firmy optimal, czy ktoś słyszał i czy warto się w to bawić?! Robocizna stówkę, to dużo?! Pozdrawiam.


może nawalać jeśli majster żele zrobi robotę nie wszyscy wiedzą że te duże dociska sie gdy auto stoi na kołach a nie wisi w powietrzu...amor odpycha wahacz w dół jeśli w tej pozycji dociśniemy śrubę i postawimy auto na koła wahacz juz pracuje a wtedy powinna pyc poz tzw neutralna...

#127 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 20 lutego 2012 - 12:02

zadnych febi zadnych optimali. kupuj lemfordery od bmw. zadne inne nie sprawdzaja sie w omedze szczegolnie z silnikiem V6 i diesla. montaz to inna sprawa




 


#128 OFFLINE   mv6666

mv6666
  • 5 postów
  • Dołączył: 14-07-2009
  • Skąd: Jarocin

Napisany 03 marca 2012 - 16:14

witam wszystkich.a ja wam powiem ze wszystko zalezy kto ile i przede wszyskim po jakich drogach jezdzi.trzy lata temu kupilem mojego traktorka 2,2 i na dzien dobry byl przod do roboty.zainwestowalem w lemfordery i po pol roku byla wymiana kolejna.poszedlem na latwizne kupilem cale wahacze i to byla dopiero porazka.wiec znow koszty i kupione ponownie lemfordery.9 miesiecy i wymiana.wszystko przez to ze troche km krecilem do tego 4gosci na pace a drogi sa jakie sa.teraz troche mniej jezdze i przy ostatniej wymianie jakies 1,5roku temu kumpel w sklepie podsunal mi optimala.zalozylem i jak na razie mam spokoj.i za kazdym z reguly wymieniam wszystko tuleje koncowki drazkow bo zrobisz jedno oszczedzisz niby a za pare chwil i tak leci to co zostalo nie wymienione

#129 OFFLINE   jareczek24

jareczek24
  • 135 postów
  • Dołączył: 26-09-2008
  • Skąd: Pabianice
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 03 marca 2012 - 16:19

ja u siebie założyłem od BMW lemforder są duzo bardziej wytrzymałe mam 3 lata

#130 OFFLINE   Tuptus

Tuptus

    Tomek

  • 1 341 postów
  • Dołączył: 12-08-2008
  • Skąd: Poznań
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 03 marca 2012 - 17:22

Ja mam teraz te od BMW strzałkami w stronę silnika. Ustawione strzałkami na zewnatrz wytrzymały mi około 80.000km ale ja nie zwalniam na przejazdach kolejowych itp :masakra:

#131 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 03 marca 2012 - 19:57

witam wszystkich.a ja wam powiem ze wszystko zalezy kto ile i przede wszyskim po jakich drogach jezdzi.trzy lata temu kupilem mojego traktorka 2,2 i na dzien dobry byl przod do roboty.zainwestowalem w lemfordery i po pol roku byla wymiana kolejna.poszedlem na latwizne kupilem cale wahacze i to byla dopiero porazka.wiec znow koszty i kupione ponownie lemfordery.9 miesiecy i wymiana.wszystko przez to ze troche km krecilem do tego 4gosci na pace a drogi sa jakie sa.teraz troche mniej jezdze i przy ostatniej wymianie jakies 1,5roku temu kumpel w sklepie podsunal mi optimala.zalozylem i jak na razie mam spokoj.i za kazdym z reguly wymieniam wszystko tuleje koncowki drazkow bo zrobisz jedno oszczedzisz niby a za pare chwil i tak leci to co zostalo nie wymienione


kolego - ja mam zrobione 80 000 km na niskim zawieszeniu + kola 18. i trzymaja jak nalezy. widocznie u ciebie problem lezal w montazu tulei a nie w tulejach




 


#132 OFFLINE   markus

markus
  • 427 postów
  • Dołączył: 22-03-2007
  • Skąd: wrocław

Napisany 05 marca 2012 - 22:55

U mnie w warsztacie(tam gdzie naprawiam auto) dają gwarancję tylko na Lamfordera i Boge czy jak to się pisze. Inne na ryzyko klienta.

#133 OFFLINE   djtween

djtween
  • 357 postów
  • Dołączył: 08-03-2009
  • Skąd: Byczyna || Almere-Buiten

Napisany 05 marca 2012 - 23:34

Strzalkami w strone silnika lub na zewnatrz?? A jakie oryginalne powinno byc ustawienie??

#134 OFFLINE   marcus711

marcus711

    VIP

  • 65 postów
  • Dołączył: 26-01-2008
  • Skąd: LATOWICZ

Napisany 05 marca 2012 - 23:40

każdy chwali lemfordery. a ja jutro będę wymieniał tuleje to zobaczymy jak mi się sprawdzi SWAG. na pewno zdam relacje

#135 OFFLINE   djtween

djtween
  • 357 postów
  • Dołączył: 08-03-2009
  • Skąd: Byczyna || Almere-Buiten

Napisany 05 marca 2012 - 23:46

U mnie w 2.5 DTI Optimal paldl po 4 miesiacach (20 tys km), Febi po 8 wykazywalo oznaki "zmeczenia" (ok 45tys) teraz musze wymienic w nowej krowie i sklaniam sie ku lemforder'owi ale zastanawiam sie jak mam je zamowic w sklepie?? podac dane od BMW czy jak??

#136 OFFLINE   maciek22 zd-wola

maciek22 zd-wola
  • 131 postów
  • Dołączył: 30-04-2009
  • Skąd: Marzenin k/Łasku

Napisany 06 marca 2012 - 08:27

U mnie w 2.5 DTI Optimal paldl po 4 miesiacach (20 tys km), Febi po 8 wykazywalo oznaki "zmeczenia" (ok 45tys) teraz musze wymienic w nowej krowie i sklaniam sie ku lemforder'owi ale zastanawiam sie jak mam je zamowic w sklepie?? podac dane od BMW czy jak??



zamów u kolegi kczecha z forum. Ma dobre ceny i bedzie wiedzial jakie maja byc.

#137 OFFLINE   czeladnik

czeladnik

    Drewniane samochody?

  • 1 829 postów
  • Dołączył: 31-12-2008
  • Skąd: Zielonka
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 06 marca 2012 - 12:32

jak mam je zamowic w sklepie


Nr. kat: LM 10531, albo zamów u kolegi kczech

Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją :p


#138 OFFLINE   djtween

djtween
  • 357 postów
  • Dołączył: 08-03-2009
  • Skąd: Byczyna || Almere-Buiten

Napisany 06 marca 2012 - 17:40

Ok dzieki za pomoc Panowie! Jak zawsze forum pomocne:)

#139 OFFLINE   rafja

rafja
  • 780 postów
  • Dołączył: 25-05-2008
  • Skąd: gołdap
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 DTI 16v Y22DTH

Napisany 09 marca 2012 - 17:26

koledzy, mogę prosić by ktoś wrzucił fotę prawidłowo wmontowanej tulei lemfordera od BMW /pełnej/, tej ze strzałką. Czytałem ze w kierunku sworznia a było ze i w kierunku silnika....
niestety jestem wzrokowcem - co zobacze to zapamiętam ;)
Dzięki z góry za pomoc

#140 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 09 marca 2012 - 17:37

masz ciezki silnik - daj w kierunku silnika