


Tuleje wahacza
#81
OFFLINE
Napisany 25 sierpnia 2009 - 14:05

#82
OFFLINE
Napisany 26 sierpnia 2009 - 21:00
#83
OFFLINE
Napisany 27 sierpnia 2009 - 21:22
http://www.allegro.p...iego_p_139.html
Ja na swoich przejechałem 40tkm i mam do wymiany na chwilę obecną 1 szt. Nie wiem jakie są zamontowane, na takich sprowadziłem ją z niemiec.
#84
OFFLINE
Napisany 28 sierpnia 2009 - 08:46
A co sądzicie o tych tulejkach, wyglądają jakby były pełne tzn. z samej gumy. warto się w to bawić?
http://www.allegro.p...iego_p_139.html
Ja na swoich przejechałem 40tkm i mam do wymiany na chwilę obecną 1 szt. Nie wiem jakie są zamontowane, na takich sprowadziłem ją z niemiec.
Chytry dwa razy traci. Jakiegoś szitu za kilkanaście złotych w ogóle bym nie brał pod uwagę. Nawet FEBI ze średniej półki cenowej mają małą żywotność, to co dopiero taka tuleja?:confused:
#85
OFFLINE
Napisany 28 sierpnia 2009 - 09:55

#86
OFFLINE
Napisany 29 sierpnia 2009 - 10:24
zobaczymy jak się będą spisywać
mam oponki 195/65/15 więc powinno być ok
spoglądanie ponad głowami niezorientowanych;
#87
OFFLINE
Napisany 29 sierpnia 2009 - 20:37
Nie ze względu na cenę zamieściłem te tuleje, tylko patrząc na zdjęcia wydaje mi się, że są z samej gumy, nie ma w nich żelu/oleju i może przez to więcej wytrzymają.Chytry dwa razy traci. Jakiegoś szitu za kilkanaście złotych w ogóle bym nie brał pod uwagę. Nawet FEBI ze średniej półki cenowej mają małą żywotność, to co dopiero taka tuleja?:confused:
#88
OFFLINE
Napisany 30 sierpnia 2009 - 00:36
#89
OFFLINE
#90
OFFLINE
Napisany 01 września 2009 - 21:16
#91
OFFLINE
Napisany 01 września 2009 - 21:22
pełne polimerowe
..głupota, nie siądzie Ci tuleja, dostanie po ***** wahacz, na LOB-ie przerabiali temat polimerów i doszli właśnie do takich wniosków.
#92
OFFLINE
Napisany 01 września 2009 - 21:38
#93
OFFLINE
Napisany 01 września 2009 - 21:56
Zapoznałem się z cały tematem i moim skromnym zdaniem lepiej jest wymieniać co 30-50tys. normalne tuleje (najlepiej Lemfordery) niż wstawiać jakieś wynalazki, przez które może pęknąć wahacz, a w skrajnych wypadkach możę dojść do tragedii na drodze! Jakby polimery były lepsze od zwykłych, to by je montowali fabrycznie.
#94
OFFLINE
Napisany 01 września 2009 - 22:36
#95
OFFLINE
Napisany 02 września 2009 - 13:48
pojechałem do mechanika, który powiedział że mam po dwie tuleje z przodu do wymiany.... ale lepiej bym zrobił wymieniając oba wahacze ...... z tego co wyczytałem w tym wątku chce mnie wkręcić a może nie....
proszę o radę
#96
OFFLINE
Napisany 02 września 2009 - 13:59
#97
OFFLINE
Napisany 02 września 2009 - 14:02
#98
OFFLINE
#99
OFFLINE
Napisany 02 września 2009 - 15:20
Same tuleje L i P strona (tak będzie najrozsądniej i najlepiej Lemforder) dopilnuj, żeby dokręcali zawiechę na opuszczonym aucie (pod obciążeniem). Geometria konieczna i cieszyć się z jazdy.rozumiem że obie strony czyli dwa wahacze a nie same tuleje..
#100
OFFLINE
Napisany 03 września 2009 - 11:05
