

Tuleje wahacza
#41
OFFLINE
Napisany 16 lutego 2008 - 17:12
Może ktoś podzielić się wrażeniami i przebiegiem na nich?
#42
OFFLINE
Napisany 16 lutego 2008 - 18:40
to chyba ktoś spaprał montaż, ważna jest pozycja montażowakupiłem ostatnio (8.000 km temu) Lemerfordera i dało ciała. Wcześniej z podobnym przebiegiem oryginały GM to samo.
że niby co ?Nie to co do omegi, które są wypełnione żelem
#43
OFFLINE
Napisany 16 lutego 2008 - 20:40
że niby co ?Nie to co do omegi, które są wypełnione żelem
A nie wiedziałeś? :hmm: niektóre są z gęstym smarem, a niektóre z żelem w celu lepszego tłumienia wstrząsów. Celem jest komfort jazdy, ale takie sprawdzają się na dobrych drogach. U nas niestety z tym cienko
#44
OFFLINE
Napisany 16 lutego 2008 - 22:37
No to fakt ale nasze drogi to masakra
że niby co ?Nie to co do omegi, które są wypełnione żelem
A nie wiedziałeś? :hmm: niektóre są z gęstym smarem, a niektóre z żelem w celu lepszego tłumienia wstrząsów. Celem jest komfort jazdy, ale takie sprawdzają się na dobrych drogach. U nas niestety z tym cienko
poprawiłem cytowanie
#45
OFFLINE
Napisany 16 lutego 2008 - 23:28
sie obaczy bo będe zmieniał, te co miałem to zrobiły w sumie za mojej kadencji jakieś 20kkm a ile zrobiły u poprzedniego właściciela to nie wiem bo nic nie mówił te 11 miesięcy temu że jak ją kupowałem że zmieniał tulejki, napisze jakiej były firmy a będe zakładał ...A nie wiedziałeś? :hmm: niektóre są z gęstym smarem
#46
OFFLINE
Napisany 17 lutego 2008 - 02:33
#47
OFFLINE
Napisany 17 lutego 2008 - 15:22
Katalog nie przewiduje zamiennego stosowania tuleji z bmw. Na zdjeciu jest calkowicie inna (ale moze ma wymiary takie zeby pasowaly)
[B]
#49
OFFLINE
Napisany 17 lutego 2008 - 21:16
tez pierwsze slysze zeby w srodku byl jakis zel czy smar..... Gachu jak wymienisz to rozwal stare i zobacz czy tam jest co takiego o czy pisze kolega.
nie omieszkam sprawdzić bo też mnie to zaciekawiło
#50
OFFLINE
Napisany 21 lutego 2008 - 20:52

No narazie tyle chciałem powiedzieć.
aha jak w czasie jazdy stwierdzić, że faktycznie są już luźne?
#51
OFFLINE
Napisany 22 lutego 2008 - 07:28
No narazie tyle chciałem powiedzieć.
aha jak w czasie jazdy stwierdzić, że faktycznie są już luźne?
a nie słychać żeby coś pukało ,nie czuc na kierownicy żadnych drgań?
ps. z innej beczki
Czy jest możliwe aby tuleja pozioma wysuneła sie jakieś 2-3mm?
#52
OFFLINE
Napisany 22 lutego 2008 - 08:00
samoistnie nie bo montowana jest na prasie ale jeśli do montażu nie była użyta prasa to możliwe że nie była wtłoczona do końcaCzy jest możliwe aby tuleja pozioma wysuneła sie jakieś 2-3mm?
#53
OFFLINE
Napisany 22 lutego 2008 - 08:04
samoistnie nie bo montowana jest na prasie ale jeśli do montażu nie była użyta prasa to możliwe że nie była wtłoczona do końcaCzy jest możliwe aby tuleja pozioma wysuneła sie jakieś 2-3mm?
no właśnie to mnie dziwi ponieważ juz nie raz robiłem cos w tym warsztacie na prasie,
a czy możliwe żeby tuleja org. miała inna srednice ,chyba nie bo wtedy odrazu byłaby luźna ?
#54
OFFLINE
Napisany 22 lutego 2008 - 08:19
niea czy możliwe żeby tuleja org. miała inna srednice
dokładnechyba nie bo wtedy od razu byłaby luźna ?
#55
OFFLINE
Napisany 22 lutego 2008 - 08:20
czy Tuleja na szmelc i nowa?
#56
OFFLINE
Napisany 22 lutego 2008 - 08:42
jeśli chcesz to rozbierać to lepiej zmienić tą tulejęGachu myslisz że poprawka jest możliwa ,czyli na nowo wprasowanie ?
czy Tuleja na szmelc i nowa?
#57
OFFLINE
Napisany 22 lutego 2008 - 08:45
a mam inne wyjście , musze to zrobić :bad:jeśli chcesz to rozbierać to lepiej zmienić tą tulejęGachu myslisz że poprawka jest możliwa ,czyli na nowo wprasowanie ?
czy Tuleja na szmelc i nowa?
#58
OFFLINE
Napisany 22 lutego 2008 - 20:17
a nie słychać żeby coś pukało ,nie czuc na kierownicy żadnych drgań?
no właśnie nie do końca można to określić, że to konkretnie tuleja, ale jak miałem poprzednio walniętą tuleję (na serio) to na zakrętach lekko pływał (ale która omega nie pływa? :roll: )
ostatecznie okazało się, że prócz tulejki wspornika pukały i stukały drążki kierownicze. Na szarpaku i ręcznie nie były luźne, ale po zdjęciu okazało się, że końcówki w drążkach były w rozsypce. Także dużo jest możliwości co może stukać i pukać :shock: :mrgreen:
#59
OFFLINE
Napisany 22 lutego 2008 - 20:25
[B]
#60
OFFLINE
Napisany 22 lutego 2008 - 21:37
A co do wspornika to czułem jak na nierównościach lub np przy delikatnym wjeżdżaniu na krawężnik, delikatne puknięcie i tylko w sytuacji kiedy koło miało ruchy góra-dół