Sam mam ryfle ,które są w stanie idealnym i żarówki philips bluevision i szczerze mówiąc przy deszczu ledwo co widać i nikt mi nie powie że do okulisty trza iść bo oczy mam dobre więc jak piszesz innym żeby liczyli się ze słowami to sam zwróć uwagę na to co piszesz.Wcześniej miałem Ome z zadbanymi ryflami i włożyłem OSRAM nightbreaker i nie narzekałem że nic w nocy nie widać. Jeśli masz problem ze wzrokiem to czas iść do okulisty.


HID - Pseudo Xenon z allegro
#941
OFFLINE
Napisany 27 lutego 2010 - 12:40
[SIGPIC][/SIGPIC]
#942
OFFLINE
Napisany 27 lutego 2010 - 12:50
Sam mam ryfle ,które są w stanie idealnym i żarówki philips bluevision i szczerze mówiąc przy deszczu ledwo co widać i nikt mi nie powie że do okulisty trza iść bo oczy mam dobre więc jak piszesz innym żeby liczyli się ze słowami to sam zwróć uwagę na to co piszesz.
Te żarówki to szit, przecież w deszczu najlepsze jest żółte światło a nie niebieskie

#943
OFFLINE
Napisany 27 lutego 2010 - 12:55
No może ale mam je od dwóch lat a klosze lamp są dalej czyste i nie żółkną.Te żarówki to szit, przecież w deszczu najlepsze jest żółte światło a nie niebieskie
[SIGPIC][/SIGPIC]
#944
OFFLINE
Napisany 27 lutego 2010 - 12:59
Wzrok mam wręcz wzorowy.Wcześniej miałem Ome z zadbanymi ryflami i włożyłem OSRAM nightbreaker i nie narzekałem że nic w nocy nie widać. Jeśli masz problem ze wzrokiem to czas iść do okulisty.
Oj, urażona duma, że mógłbyś dostać z "15 letnim" dieslem fory? Podaj mi jakieś sensowne przeciwwskazania. Ten diesel to nie V-ka, której korby wychodzą bokiem nawet w serii. Przy 190 km i 350 nm nie dostaje zadyszki. Widzę, że szerzysz złe opinie o tym dieslu, nawet nie mając go nigdy w posiadaniu.Licz sie ze słowami, zresztą nie będę dyskutował z kimś kto robi kasę podnosząc moc o 30% w 15 letnich autach z realnym przebiegiem 300tyś+.
#945
OFFLINE
Napisany 27 lutego 2010 - 13:13
Poza tym mądrala miga się od odpowiedzi na zadane pytania , ale on jest gość , bo on wszystko wie lepiej . Z takimi lepiej nie wdawać się w utarczki słowne . Nie zniżajmy się do jego poziomu .
-Ś.P. dziadek Julek...
#946
OFFLINE
Napisany 27 lutego 2010 - 13:20
co by nie pisać i co by nie mówić
3/4 zarejestrowanych na forum kierowców ktorych nie stać na oryginalny xenon zakłada HID'y
i nikomu to nie przeszkadza a wręcz przechodzą bez żadnego ALE badania techniczne pod warunkiem powiadania soczewek i spryskiwaczy a tu zawsze się "mądry" trafi że HID to schit a oryginał jest cacy
każdy ma na co go stać i do czasu aż sie zabłąkany "smerf" nie przyczepi
#947
OFFLINE
Napisany 27 lutego 2010 - 13:20
Nie odniesiesz sie juz do sampoziomowania? Jak nie masz o czymś pojęcia to nie pisz albo sie przyznaj do błędu. Ja na temat niektórych diesli mam b. dobre opinie, więc twoje spekulacje co do mnie i ogólnie co do V-ki to zbyt dakeko idąca interpretacja faktów, paradoksem jest to, że sam nie wierzysz w to co piszesz.Wzrok mam wręcz wzorowy.
Oj, urażona duma, że mógłbyś dostać z "15 letnim" dieslem fory? Podaj mi jakieś sensowne przeciwwskazania. Ten diesel to nie V-ka, której korby wychodzą bokiem nawet w serii. Przy 190 km i 350 nm nie dostaje zadyszki. Widzę, że szerzysz złe opinie o tym dieslu, nawet nie mając go nigdy w posiadaniu.
Masz rację, jestem cwaniak bo nie wale HIDami po oczach, mea culpa.Dobra , WICEK . Daj spokój . Przecież widać , że ten cały eliks to jakiś cwaniak .
#948
OFFLINE
Napisany 27 lutego 2010 - 13:42
Napisałem o samopoziomowaniu co miałem napisać.Nie odniesiesz sie juz do sampoziomowania?
Hmm... Czytasz mi w myślach? Nie? To skąd takie spekulacje? Nie wierzysz, że coś może być lepsze od serii? LMAO!paradoksem jest to, że sam nie wierzysz w to co piszesz.
Czym się rózni HID od ksenona?Masz rację, jestem cwaniak bo nie wale HIDami po oczach, mea culpa.
#949
OFFLINE
Napisany 27 lutego 2010 - 13:44

to nie temat na takie rozmowy!!
#950
OFFLINE
Napisany 27 lutego 2010 - 13:58
ceną żarnika/przetwornicy , mocowaniem żarnika (aczkolwiek to jest sporne bo są zestawy HID pod oryginalne mocowanie d2s itp.) reszte można doposażyć i samopoczuciem posiadaczaCzym się rózni HID od ksenona?
nie będę pisał o wyższej długowieczności oryginału nad hidem bo to chyba posiadacze obu wiedzą najlepiej
co do samopoziomowania - czujnik na tylnej belce zbiera info 60x na sekunde
korekcja następuje tylko wtedy kiedy zachodzi potrzeba - fakt jest taki że częsciej padają siłowniki samopoziomowania a czynność takową można samemu przeprowadzić wedle uznania i zachodzącej konieczności (fakt że trzeba o tym pamiętać)
generalnie bezprzedmiotowa dyskusja ...
a swoją drogą może któryś z posiadaczy HID'ów podpowie jakie i gdzie kupić by sprawowały się naprawde długo (mi zawsze świruja po ok.7-8 miesiącach)
#951
OFFLINE
Napisany 27 lutego 2010 - 14:17
Napisałem to pytanie dlatego, bo chciałem, żeby mi przedstawił te wielkie różnice pomiędzy hid a ksenonem.
#952
OFFLINE
Napisany 27 lutego 2010 - 14:54

#953
OFFLINE
Napisany 27 lutego 2010 - 15:16
widocznie nie zna odpowiedzi skoro zachwala oryginał no i w końcu "cwaniak" (tylko nie wiem czy ze względu na posiadane oryginały czy fotke w avatarze)
sie klocicie. trzeba zauwazyc ze hid od org ksenonu rozni sie przede wszystkim tym , ze hida mozna wpakowac do kazdej lampy.
i tu sie zaczyna swiecenie wszedzie i wszystkim po oczach.
gdyby ludzie mysleli i wkladali hida tylko w soczewki, to mozna by sprawe zostawic na boku. ale wiekszosc "burakow" (bo tak ich trzeba nazwac) wklada hida w lampy potocznie zwanymi ryflami. do tego jeszcze chca poszpanowac i wkldaja palniki o temp 6000 lub wyzszej, co praktycznie sie juz mija z poprawa widocznosci na drodze.
co do samopoziomowania. fakt, ze powinno byc w aucie z kseononem (czy to hid czy org), ale powinno byc dzialajace.
zreszta i tak nie raz juz oberwalem po oczach od swiatell regulowanych przez samopoziomowanie.
mamy takie drogi jak mamy i jak takie auto jedzie po nierownej drodze to samopoziomowanie potrafi platac figle.
co do trwalosci hida. ja mam juz ponad 2 lata i caly czas swieci. jedyne co zauwazylem to poczatkowo bylo jasniej, ale to moze wina depo.
jak juz wczesniej pisalem zmienilem przeslone na "ksenonowa", aby uciac swiatla po prawej stronie. w soczewkach pod halogen swiatlo leci od srodka w gore, i po montazu hida wlasnie tym fragmentem oslepiamy pieszych na chodniku i auta z naprzeciwka na zakrecie w prawo.
#954
OFFLINE
Napisany 27 lutego 2010 - 15:39
Ale napisałeś o tym, że wadą HID-a jest, że można go wpakować do każdej lampy, a my piszemy o wkładaniu tego do soczewki. Nikt o zdrowych zmysłach nie montuje tego w ryflu. Montując w soczewce, to tak jak byśmy to montowali w ksenonie. Nieznaczna różnica w przesłonie mająca na celu odcięcie snopu światła i odpowiednie jej wyprofilowanie. Można przesłonę soczewki przerobić tylko na odcięcia wiązki, która mogła by oślepiać osoby wyprzedzane. Różnic nie zauważam. Ja montując HID też od razu zmieniłem przesłony na ksenonowe.sie klocicie. trzeba zauwazyc ze hid od org ksenonu rozni sie przede wszystkim tym , ze hida mozna wpakowac do kazdej lampy.
i tu sie zaczyna swiecenie wszedzie i wszystkim po oczach.
gdyby ludzie mysleli i wkladali hida tylko w soczewki, to mozna by sprawe zostawic na boku. ale wiekszosc "burakow" (bo tak ich trzeba nazwac) wklada hida w lampy potocznie zwanymi ryflami. do tego jeszcze chca poszpanowac i wkldaja palniki o temp 6000 lub wyzszej, co praktycznie sie juz mija z poprawa widocznosci na drodze.
#955
OFFLINE
Napisany 27 lutego 2010 - 17:15
A na oryginalnym ksenonie nie? Haha Myślisz, że samopoziomowanie działa na bieżąco? Ładujesz ludzi i bagaż do auta, odpalasz, włączasz światła, samopoziomowanie ustawia sobie wysokość i już się nie zmienia. Więc nie pieprz głupot.
_______
wicus - do lekcji.
oryginalny xenon koryguje co chwila ustawienia na podstaiwe odczytow z czujnikow wzniosu - wystarczy bujnac przodem a silniczki zmienia polozenie.
i panowie- wyluzowac bo zaraz sie czerwono zrobi
#956
OFFLINE
Napisany 27 lutego 2010 - 17:37
Opisałem moje obserwacje, ile razy ktoś przyjechał robić lampy, to specjalnie sprawdzałem. 3 osoby na krańcowej długości auta, żeby tył siadł jak najbardziej, światła szły w górę. Taka sama sytuacja, tylko że z przekluczeniem zapłonu i włączeniem świateł i szły niżej. Nie wiem, może we wszystkich był ten moduł walnięty, ale mówię jakie mam z tym doświadczenia, myślałem, że tak ma być. To samo było w Audi A8.wicus - do lekcji.
oryginalny xenon koryguje co chwila ustawienia na podstaiwe odczytow z czujnikow wzniosu - wystarczy bujnac przodem a silniczki zmienia polozenie.
#957
OFFLINE
Napisany 27 lutego 2010 - 17:40
Opisałem moje obserwacje, ile razy ktoś przyjechał robić lampy, to specjalnie sprawdzałem. 3 osoby na krańcowej długości auta, żeby tył siadł jak najbardziej, światła szły w górę. Taka sama sytuacja, tylko że z przekluczeniem zapłonu i włączeniem świateł i szły niżej. Nie wiem, może we wszystkich był ten moduł walnięty, ale mówię jakie mam z tym doświadczenia, myślałem, że tak ma być. To samo było w Audi A8.
a ja mowie ze swojego doswiadczenia - jesli masz sprawny uklad to nawet delikatny nacisk na przod lub tyl powoduje zmiane polozenia silniczka a co za tym idzie korekcje swiatel.
#958
OFFLINE
Napisany 28 lutego 2010 - 00:11
#959
OFFLINE
Napisany 28 lutego 2010 - 01:27
#960
OFFLINE
Napisany 28 lutego 2010 - 10:45
Lukas nie mów im ze spryski obowiązkowo bo Cię zaraz ktos cwaniakiem nazwie i doda że ze względu na fotę. To jest Polska właśnie. Jazda z zestawami które opisali niektórzy z Was, powoduje zatrzymanie dowodu rejestracyjnego. To jest fakt niepodważalny i nie trzeba mieć IQ Dody żeby to zrozumieć.
tak troche z przekory.
jak pewnego razu zauwazysz ze ktos sobie przywlaszczyl twoje spryski od lamp, to co zrobisz??
a)pojedziesz w trase wiedzac o tym ze nie dziala tobie czyszczenie lamp, jak tylko dostaniesz nowe to zalozysz
b) przesiadziesz sie na komunikacje miejska, ewentualnie taxi, do czasu az kupisz nowe spryski.
c) stwierdzisz, ze juz wiecej nie bedziesz fundowal zlodziejom spryskow do lamp i olejesz sprawe na maksa.
d) juz nigdy nie kupisz auta z ksenonem, a obecne natychmiast sprzedasz, zeby nie kusilo ciebie nieprzepisowe jego uzytkowanie
nie traktuj tego jako zlosliwosc.