Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

HID - Pseudo Xenon z allegro


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
1614 odpowiedzi na ten temat

#941 OFFLINE   Marif

Marif

    mgrOmega

  • 331 postów
  • Dołączył: 06-03-2007
  • Skąd: Bełchatów
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 27 lutego 2010 - 12:40

Wcześniej miałem Ome z zadbanymi ryflami i włożyłem OSRAM nightbreaker i nie narzekałem że nic w nocy nie widać. Jeśli masz problem ze wzrokiem to czas iść do okulisty.

Sam mam ryfle ,które są w stanie idealnym i żarówki philips bluevision i szczerze mówiąc przy deszczu ledwo co widać i nikt mi nie powie że do okulisty trza iść bo oczy mam dobre więc jak piszesz innym żeby liczyli się ze słowami to sam zwróć uwagę na to co piszesz.
I`m The Legend - OPEL OMEGA











[SIGPIC][/SIGPIC]

#942 OFFLINE   klimi

klimi

    Kulam się megane scenic

  • 355 postów
  • Dołączył: 15-04-2009
  • Skąd: Ciechanów
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 27 lutego 2010 - 12:50

Sam mam ryfle ,które są w stanie idealnym i żarówki philips bluevision i szczerze mówiąc przy deszczu ledwo co widać i nikt mi nie powie że do okulisty trza iść bo oczy mam dobre więc jak piszesz innym żeby liczyli się ze słowami to sam zwróć uwagę na to co piszesz.


Te żarówki to szit, przecież w deszczu najlepsze jest żółte światło a nie niebieskie ;)

#943 OFFLINE   Marif

Marif

    mgrOmega

  • 331 postów
  • Dołączył: 06-03-2007
  • Skąd: Bełchatów
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 27 lutego 2010 - 12:55

Te żarówki to szit, przecież w deszczu najlepsze jest żółte światło a nie niebieskie

No może ale mam je od dwóch lat a klosze lamp są dalej czyste i nie żółkną.
I`m The Legend - OPEL OMEGA











[SIGPIC][/SIGPIC]

#944 OFFLINE   wicek

wicek
  • 4 076 postów
  • Dołączył: 14-07-2008
  • Skąd: Komorze
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 27 lutego 2010 - 12:59

Wcześniej miałem Ome z zadbanymi ryflami i włożyłem OSRAM nightbreaker i nie narzekałem że nic w nocy nie widać. Jeśli masz problem ze wzrokiem to czas iść do okulisty.

Wzrok mam wręcz wzorowy.

Licz sie ze słowami, zresztą nie będę dyskutował z kimś kto robi kasę podnosząc moc o 30% w 15 letnich autach z realnym przebiegiem 300tyś+.

Oj, urażona duma, że mógłbyś dostać z "15 letnim" dieslem fory? Podaj mi jakieś sensowne przeciwwskazania. Ten diesel to nie V-ka, której korby wychodzą bokiem nawet w serii. Przy 190 km i 350 nm nie dostaje zadyszki. Widzę, że szerzysz złe opinie o tym dieslu, nawet nie mając go nigdy w posiadaniu.

#945 OFFLINE   piotras.plock

piotras.plock

    W KOŃCU UKOCHANA SAFRANE

  • 98 postów
  • Dołączył: 06-01-2008
  • Skąd: Płock->Gąbin

Napisany 27 lutego 2010 - 13:13

Dobra , WICEK . Daj spokój . Przecież widać , że ten cały eliks to jakiś cwaniak .
Poza tym mądrala miga się od odpowiedzi na zadane pytania , ale on jest gość , bo on wszystko wie lepiej . Z takimi lepiej nie wdawać się w utarczki słowne . Nie zniżajmy się do jego poziomu .
Posłuchaj...Nie mówi się "bedzie",tylko-"będzie".Rozumisz?
-Ś.P. dziadek Julek...

#946 OFFLINE   Pit_Diablo

Pit_Diablo
  • 660 postów
  • Dołączył: 22-10-2008
  • Skąd: Warszawa
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 27 lutego 2010 - 13:20

dajcie se po razie poza tematem i nie zaśmiecajcie niepotrzebnie
co by nie pisać i co by nie mówić
3/4 zarejestrowanych na forum kierowców ktorych nie stać na oryginalny xenon zakłada HID'y
i nikomu to nie przeszkadza a wręcz przechodzą bez żadnego ALE badania techniczne pod warunkiem powiadania soczewek i spryskiwaczy a tu zawsze się "mądry" trafi że HID to schit a oryginał jest cacy
każdy ma na co go stać i do czasu aż sie zabłąkany "smerf" nie przyczepi

#947 OFFLINE   eliks

eliks
  • 1 563 postów
  • Dołączył: 28-11-2007
  • Skąd: Lidzbark

Napisany 27 lutego 2010 - 13:20

Wzrok mam wręcz wzorowy.

Oj, urażona duma, że mógłbyś dostać z "15 letnim" dieslem fory? Podaj mi jakieś sensowne przeciwwskazania. Ten diesel to nie V-ka, której korby wychodzą bokiem nawet w serii. Przy 190 km i 350 nm nie dostaje zadyszki. Widzę, że szerzysz złe opinie o tym dieslu, nawet nie mając go nigdy w posiadaniu.

Nie odniesiesz sie juz do sampoziomowania? Jak nie masz o czymś pojęcia to nie pisz albo sie przyznaj do błędu. Ja na temat niektórych diesli mam b. dobre opinie, więc twoje spekulacje co do mnie i ogólnie co do V-ki to zbyt dakeko idąca interpretacja faktów, paradoksem jest to, że sam nie wierzysz w to co piszesz.

Dobra , WICEK . Daj spokój . Przecież widać , że ten cały eliks to jakiś cwaniak .

Masz rację, jestem cwaniak bo nie wale HIDami po oczach, mea culpa.

#948 OFFLINE   wicek

wicek
  • 4 076 postów
  • Dołączył: 14-07-2008
  • Skąd: Komorze
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 27 lutego 2010 - 13:42

Nie odniesiesz sie juz do sampoziomowania?

Napisałem o samopoziomowaniu co miałem napisać.

paradoksem jest to, że sam nie wierzysz w to co piszesz.

Hmm... Czytasz mi w myślach? Nie? To skąd takie spekulacje? Nie wierzysz, że coś może być lepsze od serii? LMAO!

Masz rację, jestem cwaniak bo nie wale HIDami po oczach, mea culpa.

Czym się rózni HID od ksenona?

#949 OFFLINE   THIN

THIN
  • 1 365 postów
  • Dołączył: 31-08-2007
  • Skąd: Konstancin
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 27 lutego 2010 - 13:44

PANY!!! spokój proszę i do tematu bo będą nagrody!


to nie temat na takie rozmowy!!

 


#950 OFFLINE   Pit_Diablo

Pit_Diablo
  • 660 postów
  • Dołączył: 22-10-2008
  • Skąd: Warszawa
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 27 lutego 2010 - 13:58

Czym się rózni HID od ksenona?

ceną żarnika/przetwornicy , mocowaniem żarnika (aczkolwiek to jest sporne bo są zestawy HID pod oryginalne mocowanie d2s itp.) reszte można doposażyć i samopoczuciem posiadacza
nie będę pisał o wyższej długowieczności oryginału nad hidem bo to chyba posiadacze obu wiedzą najlepiej
co do samopoziomowania - czujnik na tylnej belce zbiera info 60x na sekunde
korekcja następuje tylko wtedy kiedy zachodzi potrzeba - fakt jest taki że częsciej padają siłowniki samopoziomowania a czynność takową można samemu przeprowadzić wedle uznania i zachodzącej konieczności (fakt że trzeba o tym pamiętać)

generalnie bezprzedmiotowa dyskusja ...

a swoją drogą może któryś z posiadaczy HID'ów podpowie jakie i gdzie kupić by sprawowały się naprawde długo (mi zawsze świruja po ok.7-8 miesiącach)

#951 OFFLINE   wicek

wicek
  • 4 076 postów
  • Dołączył: 14-07-2008
  • Skąd: Komorze
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 27 lutego 2010 - 14:17

Pit, to pytanie było zadane dla Eliksa. Ja dobrze wiem czym się różnią, mianowicie niczym oprócz ceny i trwałości. To to samo. Ksenon oryginalny jak i zestaw HID oparte są na przetwornicy wysokiego napięcia i żarniku wyładowawczym. Mocowanie w zależności od tego co się kupi, ale są chyba produkowane we wszystkich dostępnych na rynku mocowaniach.
Napisałem to pytanie dlatego, bo chciałem, żeby mi przedstawił te wielkie różnice pomiędzy hid a ksenonem.

#952 OFFLINE   Pit_Diablo

Pit_Diablo
  • 660 postów
  • Dołączył: 22-10-2008
  • Skąd: Warszawa
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 27 lutego 2010 - 14:54

widocznie nie zna odpowiedzi skoro zachwala oryginał no i w końcu "cwaniak" (tylko nie wiem czy ze względu na posiadane oryginały czy fotke w avatarze) :smiech:

#953 OFFLINE   tomspeed

tomspeed

    kaszub

  • 2 752 postów
  • Dołączył: 24-03-2007
  • Skąd: z Kądowni
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 27 lutego 2010 - 15:16

widocznie nie zna odpowiedzi skoro zachwala oryginał no i w końcu "cwaniak" (tylko nie wiem czy ze względu na posiadane oryginały czy fotke w avatarze) :smiech:


sie klocicie. trzeba zauwazyc ze hid od org ksenonu rozni sie przede wszystkim tym , ze hida mozna wpakowac do kazdej lampy.
i tu sie zaczyna swiecenie wszedzie i wszystkim po oczach.
gdyby ludzie mysleli i wkladali hida tylko w soczewki, to mozna by sprawe zostawic na boku. ale wiekszosc "burakow" (bo tak ich trzeba nazwac) wklada hida w lampy potocznie zwanymi ryflami. do tego jeszcze chca poszpanowac i wkldaja palniki o temp 6000 lub wyzszej, co praktycznie sie juz mija z poprawa widocznosci na drodze.

co do samopoziomowania. fakt, ze powinno byc w aucie z kseononem (czy to hid czy org), ale powinno byc dzialajace.
zreszta i tak nie raz juz oberwalem po oczach od swiatell regulowanych przez samopoziomowanie.
mamy takie drogi jak mamy i jak takie auto jedzie po nierownej drodze to samopoziomowanie potrafi platac figle.

co do trwalosci hida. ja mam juz ponad 2 lata i caly czas swieci. jedyne co zauwazylem to poczatkowo bylo jasniej, ale to moze wina depo.
jak juz wczesniej pisalem zmienilem przeslone na "ksenonowa", aby uciac swiatla po prawej stronie. w soczewkach pod halogen swiatlo leci od srodka w gore, i po montazu hida wlasnie tym fragmentem oslepiamy pieszych na chodniku i auta z naprzeciwka na zakrecie w prawo.
na co dzień RENAULT SCENIC II 2.0 DCI

#954 OFFLINE   wicek

wicek
  • 4 076 postów
  • Dołączył: 14-07-2008
  • Skąd: Komorze
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 27 lutego 2010 - 15:39

sie klocicie. trzeba zauwazyc ze hid od org ksenonu rozni sie przede wszystkim tym , ze hida mozna wpakowac do kazdej lampy.
i tu sie zaczyna swiecenie wszedzie i wszystkim po oczach.
gdyby ludzie mysleli i wkladali hida tylko w soczewki, to mozna by sprawe zostawic na boku. ale wiekszosc "burakow" (bo tak ich trzeba nazwac) wklada hida w lampy potocznie zwanymi ryflami. do tego jeszcze chca poszpanowac i wkldaja palniki o temp 6000 lub wyzszej, co praktycznie sie juz mija z poprawa widocznosci na drodze.

Ale napisałeś o tym, że wadą HID-a jest, że można go wpakować do każdej lampy, a my piszemy o wkładaniu tego do soczewki. Nikt o zdrowych zmysłach nie montuje tego w ryflu. Montując w soczewce, to tak jak byśmy to montowali w ksenonie. Nieznaczna różnica w przesłonie mająca na celu odcięcie snopu światła i odpowiednie jej wyprofilowanie. Można przesłonę soczewki przerobić tylko na odcięcia wiązki, która mogła by oślepiać osoby wyprzedzane. Różnic nie zauważam. Ja montując HID też od razu zmieniłem przesłony na ksenonowe.

#955 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 27 lutego 2010 - 17:15

A na oryginalnym ksenonie nie? Haha Myślisz, że samopoziomowanie działa na bieżąco? Ładujesz ludzi i bagaż do auta, odpalasz, włączasz światła, samopoziomowanie ustawia sobie wysokość i już się nie zmienia. Więc nie pieprz głupot.
_______



wicus - do lekcji.
oryginalny xenon koryguje co chwila ustawienia na podstaiwe odczytow z czujnikow wzniosu - wystarczy bujnac przodem a silniczki zmienia polozenie.

i panowie- wyluzowac bo zaraz sie czerwono zrobi




 


#956 OFFLINE   wicek

wicek
  • 4 076 postów
  • Dołączył: 14-07-2008
  • Skąd: Komorze
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 27 lutego 2010 - 17:37

wicus - do lekcji.
oryginalny xenon koryguje co chwila ustawienia na podstaiwe odczytow z czujnikow wzniosu - wystarczy bujnac przodem a silniczki zmienia polozenie.

Opisałem moje obserwacje, ile razy ktoś przyjechał robić lampy, to specjalnie sprawdzałem. 3 osoby na krańcowej długości auta, żeby tył siadł jak najbardziej, światła szły w górę. Taka sama sytuacja, tylko że z przekluczeniem zapłonu i włączeniem świateł i szły niżej. Nie wiem, może we wszystkich był ten moduł walnięty, ale mówię jakie mam z tym doświadczenia, myślałem, że tak ma być. To samo było w Audi A8.

#957 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 27 lutego 2010 - 17:40

Opisałem moje obserwacje, ile razy ktoś przyjechał robić lampy, to specjalnie sprawdzałem. 3 osoby na krańcowej długości auta, żeby tył siadł jak najbardziej, światła szły w górę. Taka sama sytuacja, tylko że z przekluczeniem zapłonu i włączeniem świateł i szły niżej. Nie wiem, może we wszystkich był ten moduł walnięty, ale mówię jakie mam z tym doświadczenia, myślałem, że tak ma być. To samo było w Audi A8.


a ja mowie ze swojego doswiadczenia - jesli masz sprawny uklad to nawet delikatny nacisk na przod lub tyl powoduje zmiane polozenia silniczka a co za tym idzie korekcje swiatel.




 


#958 OFFLINE   Lukasboss

Lukasboss

    VW Jetta 1.4 TSI

  • 1 657 postów
  • Dołączył: 24-07-2007
  • Skąd: Słupsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 28 lutego 2010 - 00:11

Jest tak jak beast pisze. Na urlop do szklarskiej wybralem sie e39 z oryg xenonem (zrobilem 1700 km) Jak tylko na biezaco ladowalo sie bagaznik (combi) do pelna to silniczki od razu reagowaly i xenon schodzil w dol. Pomijam fakt ze zarniki nie zmieniane byly od nowosci (12 lat) i swiecac na rozowo nic w nocy nie widzialem. Po drodze mijalem golfa 4 mial hidy i zaladowany tyl. Wyprzedzilismy go i kazalismy mu na cb obnizyc lampy bo nie dalo sie przed nim jechac. Wali tak ze fotochrom nie wyrabial. Facet mowil ze dal juz na max w dol bylo lepiej ale i tak walil okropnie po galach. Ja jestem zdania ze samopoziomowanie mozna zastapic reczna regulacja. Pakujemy auto lampy w dol i jedziemy (spryski i soczewka obowiazkowe). Lecz jak ktos zle wyreguluje poziom (tak jak ten w g4) to Swiety Boze nie pomoze...

#959 OFFLINE   eliks

eliks
  • 1 563 postów
  • Dołączył: 28-11-2007
  • Skąd: Lidzbark

Napisany 28 lutego 2010 - 01:27

Lukas nie mów im ze spryski obowiązkowo bo Cię zaraz ktos cwaniakiem nazwie i doda że ze względu na fotę. To jest Polska właśnie. Jazda z zestawami które opisali niektórzy z Was, powoduje zatrzymanie dowodu rejestracyjnego. To jest fakt niepodważalny i nie trzeba mieć IQ Dody żeby to zrozumieć.

#960 OFFLINE   tomspeed

tomspeed

    kaszub

  • 2 752 postów
  • Dołączył: 24-03-2007
  • Skąd: z Kądowni
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 28 lutego 2010 - 10:45

Lukas nie mów im ze spryski obowiązkowo bo Cię zaraz ktos cwaniakiem nazwie i doda że ze względu na fotę. To jest Polska właśnie. Jazda z zestawami które opisali niektórzy z Was, powoduje zatrzymanie dowodu rejestracyjnego. To jest fakt niepodważalny i nie trzeba mieć IQ Dody żeby to zrozumieć.


tak troche z przekory.
jak pewnego razu zauwazysz ze ktos sobie przywlaszczyl twoje spryski od lamp, to co zrobisz??


a)pojedziesz w trase wiedzac o tym ze nie dziala tobie czyszczenie lamp, jak tylko dostaniesz nowe to zalozysz
b) przesiadziesz sie na komunikacje miejska, ewentualnie taxi, do czasu az kupisz nowe spryski.
c) stwierdzisz, ze juz wiecej nie bedziesz fundowal zlodziejom spryskow do lamp i olejesz sprawe na maksa.
d) juz nigdy nie kupisz auta z ksenonem, a obecne natychmiast sprzedasz, zeby nie kusilo ciebie nieprzepisowe jego uzytkowanie

nie traktuj tego jako zlosliwosc.
na co dzień RENAULT SCENIC II 2.0 DCI