Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

[OB & OBFL] ciężko odpala jak zimny


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
128 odpowiedzi na ten temat

#101 OFFLINE   Maciek-Grucha

Maciek-Grucha

    Co jest SROCYK raz dwa trzy :D

  • 1 470 postów
  • Dołączył: 12-02-2012
  • Skąd: Melbern GMB
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.3D

Napisany 13 lutego 2014 - 12:58

w pomorskim to chyba pezal jest najlepszy

#102 OFFLINE   sulekwu

sulekwu
  • 23 postów
  • Dołączył: 10-12-2013
  • Skąd: Smętowo Graniczne

Napisany 13 lutego 2014 - 18:11

w pomorskim to chyba pezal jest najlepszy


sorry ale nie jestem wtajemniczony w osobę którą mi podałeś :) Jakiś kontakty i gdzie to wg jest ?

#103 OFFLINE   Maciek-Grucha

Maciek-Grucha

    Co jest SROCYK raz dwa trzy :D

  • 1 470 postów
  • Dołączył: 12-02-2012
  • Skąd: Melbern GMB
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.3D

Napisany 13 lutego 2014 - 18:13

http://pezal.com/ofirmie

google nie gryzie :F

#104 OFFLINE   Chevelier

Chevelier
  • 22 postów
  • Dołączył: 09-02-2014

Napisany 09 października 2014 - 08:24

Zakładam nowy temat bo już wszystko sprawdziliśmy i prawdę mówiąc nie wiemy gdzie szukać.
Oma jak jest ciepła pali na dotyk
Nawet dwa razy nie obroci rozrusznikiem i chodzi rowniotko i ładnie, postoi przez noc. I już lipa. A nawet jak to zapali po 15 20 razie.
Co zrobione
Świece nowe
Pompa natryskowa po regeneracji
Wtrysk sterujący też
Pomiędzy filtrem a pompa zawór zwrotny
Filtr Nowy
Pompa w zbiorniku chodzi i podaje
Zbiornik sitko oczyszczone
Swego czasu gasła jak miała 20 litrów w zbiorniku po oczyszczeniu sitka problem znikł.
Proszę o wszystkie rady jakie macie,
Bo nawet jak znajdę podobne objawy na forum to temat się urywa.
A problem już mnie dobija.

Dodam jeszcze ze jak się uda ją odpalić to załapie parę razy tak ze od razu gaśnie trzeba dac jej 3 tys obr złapie troszkę temp i jest cacy

Piszemy w istniejących tematach !! - przeniosłem ,;kocyk

#105 OFFLINE   Grzegonz

Grzegonz

    2.5td

  • 447 postów
  • Dołączył: 22-06-2012
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 09 października 2014 - 09:17

pompa i nastawnik ustawione?

#106 OFFLINE   Chevelier

Chevelier
  • 22 postów
  • Dołączył: 09-02-2014

Napisany 09 października 2014 - 12:36

pompa i nastawnik ustawione?


Po regeneracji ustawiane, paliła na dotyk

Ogólnie jak oddawałem auto na wymianę wtrysku sterującego i regeneracj pompy , to później odpalała ładnie , ostatnio po naprawie uwaga " układu kierowniczego " jak temperatura troszkę spadła w dzień i w nocy zaczeła gorzej palić , zmieniłem od razu świece
ale to ie pomogło , zaraz sie biorę za szukanie jekichś nie szczelośći w układzie paliwowy m

#107 OFFLINE   arczon82

arczon82
  • 1 193 postów
  • Dołączył: 12-11-2009
  • Skąd: Iłowo-Osada

Napisany 09 października 2014 - 15:53

A może kąt wtrysku źle ustawiony?

#108 OFFLINE   Dawido89

Dawido89
  • 1 640 postów
  • Dołączył: 29-06-2010
  • Skąd: Katowice
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 09 października 2014 - 17:20

sprawdź kąt wtrysku może sie przestawił a naprawa układu kierowniczego się tylko zbiegła przypadkowo z tym ;)

 


 


 


#109 OFFLINE   David83

David83

    SKŁAD LUBUSKI

  • 183 postów
  • Dołączył: 10-09-2014
  • Skąd: Niewierz
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 09 października 2014 - 18:18

jak masz pompe po regeneracji to jaką masz dawke paliwa? (na zimnym i cieplym silniku na biegu jalowym)Sprawdz sterownik swiec i co wazne swiece musza byc rowne ;-)

#110 OFFLINE   Chevelier

Chevelier
  • 22 postów
  • Dołączył: 09-02-2014

Napisany 10 października 2014 - 07:41

Przy złym kącie wtrysku miałaby znaczenie temperatura silnika? wczoraj sprawdziłem układ paliwowy jest ok. Ale na noc postawiłem ją d*pa do góry i z oporami zapaliła za 10 razem, z gazem lekko wcisnietym. Parę sekund potrzymalem 2 tyś obrotów i się silnik uspokoił. Zgasilem, zakrecilem, odpalila na dotyk

#111 OFFLINE   kicholek

kicholek
  • 25 postów
  • Dołączył: 15-03-2011
  • Skąd: Vitoria-Gasteiz-hiszpania

Napisany 11 października 2014 - 22:34

uklad sie nie zapowietrza????

sprawdzic(najlepiej wymienic na nowe) wezyki od przelewow i na ostatnim cylindrze kapturek.moze wygladac ok ale zapowietrza uklad jak cieply.ja mialem to samo ale dzieki koledze CUGLOWI wymienilem wszystko i jak na razie jest super.kapturek moze byc popekany

#112 OFFLINE   Konrad Pasjonat

Konrad Pasjonat
  • 15 postów
  • Dołączył: 11-03-2013
  • Skąd: Pisz

Napisany 12 października 2014 - 12:13

Załóż zaworek jednokierunkowy na nasilaniu pompy i powinno się uspokoić układ najprawdopodobniej się zapowietrza. W mojego ojca omedze były podobne objawy.

#113 OFFLINE   Chevelier

Chevelier
  • 22 postów
  • Dołączył: 09-02-2014

Napisany 17 października 2014 - 20:06

Zaworek już dawno założony ale między filtrem a pompą jutro sprawdzę przelewy i kapturek

#114 OFFLINE   bsje27

bsje27

    3.0dti hybryda

  • 1 015 postów
  • Dołączył: 02-01-2010
  • Skąd: Wola Zdakowska o/Mielca
  • Województwo: podkarpackie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 17 października 2014 - 20:29

Zaworek już dawno założony ale między filtrem a pompą jutro sprawdzę przelewy i kapturek


oby to cos dało, zaworek w tym silniku to błąd

#115 OFFLINE   David83

David83

    SKŁAD LUBUSKI

  • 183 postów
  • Dołączył: 10-09-2014
  • Skąd: Niewierz
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 17 października 2014 - 20:39

oby to cos dało, zaworek w tym silniku to błąd


dlaczego błąd?? :hmmm:

#116 OFFLINE   Chevelier

Chevelier
  • 22 postów
  • Dołączył: 09-02-2014

Napisany 30 października 2014 - 16:52

dobra sprawa wygląda tak , zaworek założony ,przelewy szczelne , kapturek trzyma , od baku do filtra paliwa przewody szczelne pompa działa świece nowe , ale zauważyłem coś ciekawego , musiałem spuścić płyn z chłodnicy bo ją wymieniam , i jak jest pusta chłodnica ,auto nie ważne w jakiej pozycji pali na dotyk, wystarcza zalać chłodnice i po jakimś czasie auto znowu ma problemy z odpalaniem .
Teraz pytanie za sto punktów Głowica ?? przepuszcza uszczelka ??

#117 OFFLINE   xax3

xax3
  • 1 264 postów
  • Dołączył: 01-11-2011
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 30 października 2014 - 17:04

Jeżeli zlewałeś płyn tylko z chłodnicy to w bloku zostało jeszcze płynu. Dla pewności możesz pojechać na test CO2 ale wątpię, żeby to było przyczyna złego odpalania. Prędzej jakiś czujnik temperatury

#118 OFFLINE   diter

diter
  • 1 postów
  • Dołączył: 13-12-2014

Napisany 13 grudnia 2014 - 15:05

witam wszystkich czy ktoś może mi pomóc omega 2.5 td nie zapala na zimnym silniku kręci do rozładowania baterii

#119 OFFLINE   xax3

xax3
  • 1 264 postów
  • Dołączył: 01-11-2011
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 13 grudnia 2014 - 15:22

witam wszystkich czy ktoś może mi pomóc omega 2.5 td nie zapala na zimnym silniku kręci do rozładowania baterii


Przeczytałeś cały temat czy tak sobie z napisałeś kolejne pytanie?

#120 OFFLINE   Maren

Maren
  • 4 postów
  • Dołączył: 08-07-2014

Napisany 23 grudnia 2014 - 10:42

Panowie, mam problem z moją omegą (silnik 2.5td, 130km), ostatnio wymieniłem uszczelkę pod dekielkiem od pompy wtryskowej, ponieważ tamta była już zużyta i ciekła mi ropa, ale po wymianie wszystko się uspokoiło, lecz zaczął się problem z odpalaniem auta... omcia ma problem z odpalaniem na zimnym silniku (np. z samego rana , lub gdy postoi więcej niż 1h), na ciepłym po kilku krotnym zakręceniu odpali (zdarza się że nie ma problemów, lecz to tylko na ciepłym). Proszę o pomoc, ponieważ czuje się bezradny.....
Dodam że świece są podłączone, cały układ paliwowy jak najbardziej szczelny, zero wycieków, odpalam przy krótkim pryśnięciu "plaka" w kolektor.