
dodam ze teraz jak auto stoi dwie godiny i ostygło poszlem zapalić i zapaliła na dotyk, ale zobaczymy jutro rano bo bedzie taki problem jak opisałem wyżej
Napisany 16 stycznia 2013 - 19:29
Napisany 16 stycznia 2013 - 19:35
Napisany 16 stycznia 2013 - 19:48
odczytaj bledy moze sie dowiemy cos wiecej, podaj jakie spalanie masz na biegu jalowym, na rozgrzanym silniku bez wlaczonych odbiorników.
sprawdz jaki masz poczatek tloczenia, to pod kompem.
takie zachowanie moze miec rózne przyczyny.
Napisany 16 stycznia 2013 - 20:02
Napisany 16 stycznia 2013 - 20:28
bardzo fajnie opisane tu jestale mimo wszystko raz jeszcze świece (kolega cugiel ładnie opisał http://forum.omegakl....php?t=82318#16) i w baku powyżej 20l paliwa żebyś miał.
Napisany 16 stycznia 2013 - 20:35
Napisany 17 stycznia 2013 - 08:14
Napisany 17 stycznia 2013 - 08:28
Napisany 17 stycznia 2013 - 08:57
Napisany 17 stycznia 2013 - 09:29
Napisany 17 stycznia 2013 - 17:52
Napisany 17 stycznia 2013 - 20:53
Napisany 18 stycznia 2013 - 16:19
Napisany 18 stycznia 2013 - 16:51
Napisany 18 stycznia 2013 - 18:59
Napisany 19 stycznia 2013 - 12:56
Napisany 19 stycznia 2013 - 15:21
damiandm19 Pamiętam, taką ręczną pompkę miałem w MB. W Omie nie ma, powinna się sama odpowietrzać.czy mam w moim silniku pompke paliwowa zeby podpompowac
Napisany 20 stycznia 2013 - 08:58
Napisany 20 stycznia 2013 - 09:24
świecę czy dobrze grzeją to można tylko sprawdzić wyjmując je i podłączając na krótko a na iskrzenie czy miernikiem albo na żarówkę to się tylko sprawdza czy po prostu nie są przepalone
Napisany 20 stycznia 2013 - 10:08
świecę czy dobrze grzeją to można tylko sprawdzić wyjmując je i podłączając na krótko a na iskrzenie czy miernikiem albo na żarówkę to się tylko sprawdza czy po prostu nie są przepalone
Typowy objaw zapowietrzania się. Gdzieś masz nieszczelność.
Poczytaj na forum o zapowietrzaniu się i cofaniu paliwa, jest 500 wątków na ten temat.