tak,wykręcasz i podpinasz i pod termometr tak?? Czy dobrze grzeją to pojęcie względne...
wzrokowo widać jak się nagrzewa,powinna punktowo od jej końca robić się czerwona,nie całościowo po iluś tam sekundach.
Napisany 20 stycznia 2013 - 10:48
tak,wykręcasz i podpinasz i pod termometr tak?? Czy dobrze grzeją to pojęcie względne...
Napisany 20 stycznia 2013 - 12:13
jeżeli jest walnięta świecą powinien wywalić błąd po podpięciu sprzętu...
Napisany 20 stycznia 2013 - 12:24
Jaki błąd ja u siebie miałem 5 szt na 6 walniętych i zero błędu a mam op-coma dla swoich potrzeb, zresztą w 2.5 TD rzadko się ukręcają świece. Tak jak kolega napisał wyżej powinna się zaczerwieniać końcówka a stoper to chyba każdy ma w komórce i może sprawdzić po jakim czasie jest czerwona.
Napisany 20 stycznia 2013 - 13:34
Napisany 20 stycznia 2013 - 19:00
a z kolei świece nie są jakimś kuriozalnym wydatkiem żeby chociażby profilaktycznie je wymienić
Napisany 20 stycznia 2013 - 19:59
Napisany 20 stycznia 2013 - 20:00
Napisany 20 stycznia 2013 - 20:55
Napisany 20 stycznia 2013 - 21:06
ja wsadziłem do swojej NGK POWER i już 3 lata spokój nawet w największe mrozy jedne podgrzanie i pali
Napisany 20 stycznia 2013 - 22:44
Napisany 21 stycznia 2013 - 12:56
Napisany 21 stycznia 2013 - 13:30
ja w swojej mam podobne ojawy.. z rańca jak chcem odpalic ( nawet po dwukrotnym podgrzaniu świec) hehła.. zaczyna powoli krecic i coraz to szybciej az wkoncu po 30 sekundach odpali... denerwuje mnie to strasznie.. czy moze olej za gesty.. 15w40 czy moze swiece wymieniac?? chociaz sprawdzalem na jesien i wszystkie byly ok... aha dodam ze mechanik ktorego pytalem mowil ze to wina pompy bo moze paliwo cofac i poradzil cobym zaworek zwrotny zamontowal i to powinno pomoc... co Wy na to???
Napisany 21 stycznia 2013 - 13:39
Napisany 21 stycznia 2013 - 13:49
najlepsze jest to ze moja oma stoi zawsze przodem w doł. samo z siebie ze mam tył podniesiony( nie wiem dlaczego) a dwa ze parkuje w takim miejscu ze jest lekko z gorki... kumpel sprawdzal mi siece na jesien bo chcialem wymieniac i stwierdzil ze wszystkie sa ok. ale od momentu sprawdzania zaczely sie klopoty z odpalaniem... napewno nie podmienil na inne bo stalem i patrzylem... dodam ze przed sprawdzaniem palil od kopa... wiec moze sie ktores popalily...
Napisany 21 stycznia 2013 - 13:56
Napisany 21 stycznia 2013 - 13:59
tylko pytanie: jak je sprawdzał...teoria dziobem w dół chyba nie sprawdza się w 2.0 i 2.2 dti.
Napisany 21 stycznia 2013 - 13:59
Napisany 21 stycznia 2013 - 14:02
wezyki miedzy wtryskami wymienione na nowe jakis miesiac temu... wyciekow brak.. sprawdzane byly metoda _ wykrecic i pod akumulator podpiac i patrzec czy sie grzeje.. no i sie wszystkie grzaly... mimo to mysle nad ich wymiana... wyczytalem w innym temacie o podobnych problemach do moich i swiece byly padniete....
Napisany 21 stycznia 2013 - 14:06
Z sygnaturki wynika, że kolega ma 2.5TD nie 2.xDTI
Aczkolwiek nie chcę się sprzeczać. Mi mechanik też raz sprawdzał świece na tzw. iskrzenie oraz miernikiem i wg niego były w dobrym stanie - po wymianie zaczeła gadać. Tak jak Robert33 pisze, zależy jak je sprawdzał, najlepiej moim zdaniem to je wyjąć i na krótko czy się pali jak powinna i w odpowiednim czasie.
podejrzewam że twój kumpel jak po sprawdzeniu zakręcił świece to poukręcał króćce do których się kabel przykręca. Przy sprawdzaniu były jeszcze ok a przy montażu je popsuł.
Ukręcenie tego to zaledwie sekunda. Nawet nie widać że jest to popsute.
Napisany 21 stycznia 2013 - 14:08