

Xenon lub bi-xenon w omedze
#81
OFFLINE
Napisany 03 marca 2008 - 15:21
Będę w najbliższym czasie montował spryskiwacze, ale hoheje mam bez otworów.
Tak więc muszę sobie otwory odwiercić tylko - i tu moje pytanko - jaka jest ich średnica ?
Pozdro. :piwo:
#82
OFFLINE
Napisany 03 marca 2008 - 16:52
a nie możesz sobie zmierzyć spryskiwacza ??To ja mam pytanko z innej beczki.
Będę w najbliższym czasie montował spryskiwacze, ale hoheje mam bez otworów.
Tak więc muszę sobie otwory odwiercić tylko - i tu moje pytanko - jaka jest ich średnica ?
Pozdro. :piwo:
#83
OFFLINE
Napisany 03 marca 2008 - 17:52
a nie możesz sobie zmierzyć spryskiwacza ??
No jeszcze ich fizycznie nie mam.
#84
OFFLINE
Napisany 03 marca 2008 - 18:30
to po co już dziury chcesz robić ??Gachu napisał/a:
a nie możesz sobie zmierzyć spryskiwacza ??
No jeszcze ich fizycznie nie mam.
#85
OFFLINE
Napisany 03 marca 2008 - 21:00
#86
OFFLINE
Napisany 12 marca 2008 - 19:04
U mnie sie dzieje tak samo ,musze kilka razy przelaczac swiatla z pozycji na mijania i dopiero wtedy zaskoczy.Jak sie rozgrzeje to swieci normalnie.
Moze ktos mi powie co to moze byc,bo ja nie mam pojecia.
#87
OFFLINE
Napisany 12 marca 2008 - 19:06
U mnie sie dzieje tak samo ,musze kilka razy przelaczac swiatla z pozycji na mijania i dopiero wtedy zaskoczy.Jak sie rozgrzeje to swieci normalnie.
Moze ktos mi powie co to moze byc,bo ja nie mam pojecia.
u mnie byla przetwornica do wymiany
#88
OFFLINE
Napisany 12 marca 2008 - 22:47
#89
OFFLINE
Napisany 12 marca 2008 - 23:33
#90
OFFLINE
Napisany 13 marca 2008 - 07:35
całkowity bezsens bo xenon nie przepada za częstym włączaniem i wyłączaniem - szybkie mrugnięcie długimi- lepiej zapodaj jakieś naprawde dobre philipsyJest sens bawienia się w to, czy lepiej kupić sobie wysokiej klasy standardowe żarówki halogenowe?
#91
OFFLINE
Napisany 13 marca 2008 - 23:17
#92
OFFLINE
Napisany 13 marca 2008 - 23:54
całkowity bezsens bo xenon nie przepada za częstym włączaniem i wyłączaniem - szybkie mrugnięcie długimi- lepiej zapodaj jakieś naprawde dobre philipsyJest sens bawienia się w to, czy lepiej kupić sobie wysokiej klasy standardowe żarówki halogenowe?
Osram nightbreaker - i nie bedziesz chcial innych zarowek
#93
OFFLINE
Napisany 14 marca 2008 - 07:32
gdzie za tyle sprzedają Premium Philipsa?czy kupić żarówki premium philipsa za 90zł?
to wydatek max 17pln za szt
Ja jeżdze od 2misięcy na BlueVision jak dla mnie bomba.
poprzednio były właśnie Premium.
#94
OFFLINE
Napisany 14 marca 2008 - 07:44
czy kupić żarówki premium philipsa za 90zł?



odnośnie tego poczytaj w temacie o ksenonach z allegro ale powiem ci tyle że tu sie nie sprawdża bo xenon nie lubi włączania i wyłączania i ponownie włączania - mrugnięcie długimi u nas bardzo popularne na zachodzie prawie wcaleMa ktoś może u siebie zamontowane lampy wyładowcze jako długie?
#95
OFFLINE
Napisany 14 marca 2008 - 08:40

#96
OFFLINE
Napisany 14 marca 2008 - 10:10
Nie ma czegotroche sie przegladu boje

#97
OFFLINE
Napisany 14 marca 2008 - 11:48
No to mam teraz dylemat. Kupić sobie zestaw HID za 200zł i cieszyć się bixenonowym oświetleniem, czy kupić żarówki premium philipsa za 90zł? Czekam na wasze opinie, bo różnica 100zł jest niewielka. Ma ktoś może u siebie zamontowane lampy wyładowcze jako długie? :roll:
bi-xenony i xenony do lampy H4 to przegiecie paly!! Takim od razu powinni zabierac dowody!! :guns:
Kup sobie lepiej lepsze zarowki i nie cuduj
#98
OFFLINE
Napisany 14 marca 2008 - 11:56

quatro-xenon :razz:
#99
OFFLINE
Napisany 14 marca 2008 - 13:01
mi sie wydaje ze oswietlenie bi-xenonowe polega na tym,ze jedna jest soczewka do swiatel krotkich i drogowych
a jesli ktos wklada po dwa zarniki na jedna lampe,oddzielny na krotkie i drogowe to nie wiem jak nazwac taki wynalazek?
quatro-xenon :razz:
i masz 100% racji
Bi-xenon (H4, H13, 9007)
Co to jest bi-xenon?
Jest to rozwiązanie porównywalne z żarówką typu H4 gdzie jeden reflektor tworzy światło drogowe i mijania. Np. Fiat Seicento ma lampę w której jeden reflektor realizuje światła drogowe i mijania. Jeśli źródłem światła byłby palnik xenonowy to mówimy, że jest to Bi-xenon. Najczęściej jest to funkcja lampy, gdzie jest ruchoma przegroda. W zależności od jej ustawienia reflektor świeci światłami drogowymi lub mijania ale zawsze źródłem światła będzie jeden palnik. Np. w BMW reflektory są podwójne tzn. że jeden reflektor świeci światłem mijania a drugi drogowym. Przy tego typu rozwiązaniach nie ma mowy o Bi-xenonie.
#100
OFFLINE
Napisany 14 marca 2008 - 15:09
u nas bubel nie przechodzi? a myślałem że wszystko przepuszczajątroche sie przegladu boje,najwyzej na chwile wloze zwykle zarowki

cfaniakFakt faktem, że zanim wjechałem to już światła miałem zapalone, żeby nie widzieli rozbłysku :mrgreen:

