

Xenon lub bi-xenon w omedze
#121
OFFLINE
Napisany 26 czerwca 2008 - 10:59
#122
OFFLINE
Napisany 26 czerwca 2008 - 11:11
Ale opowiadasz pierdoły ! Czlowieku mam to i lampy soczewki TYCa swieci rewelacyjnie i w nocy mam pięknie oswietlona droge ! Co bedziemy o pierdołach pisali kolega ma audi i xenony i swieci jak w mojej omedze tyle ze ja kupiłem to o ponad polowe taniej ! Lampy 320 i zestaw 300 zł ! Polecam jak mi sie uda to zrobie dzis fotke w nocy.
to stan obok takiej samej omegi tylko z seryjnymi xenonami i porownaj
#123
OFFLINE
Napisany 26 czerwca 2008 - 11:35
Heh, to może u Ciebie. Gdybym nie testował u siebie, to bym się nie odzywał w tym temacie.Lordzie. – gdyby bylo to samo to soczewki zwykle I HID swiecilyby w ten sam sposob, a nie swieca.
Z tym oślepianiem, też się nie zgodzę, bo dzięki tej wyraźnej granicy światłocienia mogę bez przeszkód podnieść lampy o jeden stopień ma regulacji z kabiny i nadal nie będę oślepiał (notabene też to testowałem osobiście - patent by Maraboot).Wiem, ze zakladajac zarowki HID do lampy ze zwyklych soczewek swieca dalej, ale oslepiaja mocniej, bo sa biale.
Prawda.Zwykly reflektor nie jest homologowany do HID bo sie nie nadaje.
Nie wiem nie testowałem. Ale z kolei a tyle orientuję się w źródłach światła, że tu masz raczej rację.HID w reflektorze soczewkowym nie swieci jak HID w reflektorze HID.
Ten "większy" zasięg może być spowodowany tym co pisałeś wyżej:Ja porownuje fabryczne HIDy (ze sprawna samoregulacja) I fabryczne zwykjle soczewki I te drugie maja wiekszy zasieg.
ale z uwagi na konstrukcje odblysnika w pewnym momencie jest mocna granica, gdzie zaczyna sie mrok
zerg, wyluzuj, bo Ci żyłka pęknie.
#124
OFFLINE
Napisany 26 czerwca 2008 - 11:52
Widzisz, ja podnioslem I 1cm wyzej niz norma I juz mi mrugali wiec chyba nie do konca tak jest. Mam automatyczna regulacje I nie pomagalo.
#125
OFFLINE
Napisany 27 czerwca 2008 - 21:19
No przeca pisałem, że mam soczewki Hella + HID z alledrogo.Lord jesli masz HIDy I na scianie swieca w ten sam sposob jak zwykle to nie masz soczewki pod HID.
O tym też wiem.Odbysnik jest inaczej skonstruowany i jak w przypadku zwyklych soczewek masz na scianie pozioma linie ktora potem idzie do gory pod katem to w przypadku seryjnych HIDow jest jedynie schodek , linia sie podnosi I dalej idzie poziomo tyle ze troszke wyzej.
No to nie wiem co Ci na to odpisać.Widzisz, ja podnioslem I 1cm wyzej niz norma I juz mi mrugali wiec chyba nie do konca tak jest.
Po zamontowaniu HIDa pojechałem na stację diagnostyczną ustawić światła. Regulację w kabinie zostawiłem w pozycji "2" i w takiej mam przepisowo ustawione światła. Robiłem w nocy testy podnosząc światła w pozycję "1" i "0" i czasami na zerze ktoś mi mrugnął, że go oślepiam. Na pozycji "1" było wszystko w porządku.
#126
OFFLINE
Napisany 28 czerwca 2008 - 22:10
No ale nie ważne. Jak nikt nie mruga to dobrze.
#127
OFFLINE
Napisany 29 czerwca 2008 - 14:59
Lampy mają świecić a nie błyszczeć

#128
OFFLINE
Napisany 03 listopada 2008 - 20:00
Jak dostałem omege miałem zwykłe ryfle. Po nocnych jazdach po górach miałem dość prędkości 30 km/h by coś widzieć i dlatego zamówiłem soczewki.
Przyszły piękne nowe błyszczące. Wydałem 400 zł ( ówcześnie tyle kosztowały) jeden silniczek 40 zł nowe żarówki ( z poświatą niebieskiego ) bo tak było fajnie.
Teraz napaliłem się na ksenony. Szukałem, szukałem i znalazłem.
Kupiłem ksenony z przetwornicami, żarnikami za 450 zł komplet. Było tylko zastrzezenie ze jeden ma ułamane 2 uchwyty ale można je przykleić. No taka okazja się nie powtórzy wiec kupiłem. Do tego spryskiwacze tyle że jeden był "lekko" uszkodzony. Spryski wraz ze zbiornikiem kolejne 200.
No i teraz okazało się ze ciężko bedzie skleić uchwyty, a w obydwu reflektorach trza coś tam poprzyklejać bo popękało. Tak wiec wymiana obudowy + klejenie kolejne 300 zł
Znalazłem lewy spryskiwacz na allegro. Zamówiłem kolejne 100 zł
Teraz samochód stoi w warsztacie. Chłopaki zakładają je już 2 dzień. Głowią się i mędrkują. Tego się nie da tu się nie da, nie umiemy wywiercić dobrze otworów w hokejach. Jeden telefon do Marka_Klossa. Telefon został przekazany mechanikowi no i nastąpiło olśnienie Panów Warsztatowych. Może jutro już dostane swoją omege.
Ciekaw jestem ile skasują pewnie z 200-300
Ciekaw jestem czy jutro wieczorem będe mógł powiedzieć
Widzieć ten rozbłysk - BEZCENNE
#129
OFFLINE
Napisany 04 listopada 2008 - 21:33

Teraz musze jeszcze wymyśleć coś by spryski działały ale to już inny wątek.
#130
OFFLINE
Napisany 05 listopada 2008 - 00:11
Teraz musze jeszcze wymyśleć coś by spryski działały ale to już inny wątek.
w przyszłym tygodniu zadzwoń do mnie to pomyślimy nad uruchomieniem tego ustrojstwa mam już patent na to
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.Nie ponoszę winy za obrażenia psychiczne, jakie możesz odnieść w tym temacie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
#131
OFFLINE
Napisany 17 listopada 2008 - 20:06
Przegląd techniczny.
Vedi Vini Vici
Zapalił światła, podszedł zobaczył czy są spryski i ufff wielka ulga pieczątka w dowodzie.
#132
OFFLINE
Napisany 13 grudnia 2009 - 00:12
...... /......../
____/ ____/
A rozumiem że jest jeszcze jeden typ soczewki, który świeci ło tak:
........____........____
____/...... ____/
I teraz pytanie, czy w pierwszych, czyli tych które posiadam, teroretycznie nie mogę włożyć xenonowych żarników? Bo nie posiada homologacji tak?
Czyli opel robił dwa typy soczewek? Wybaczcie głupie pytania, ale lubię mieć wszystko jasne, klarowne i jak na dłoni ;-)
Kurcze! przepraszam, że odkopalem takiego starocia!
#133
OFFLINE
Napisany 13 grudnia 2009 - 00:18