Raczej u Ciebie go nie ma.Tak na moją głowę pozostaje ten rezystor opornik,
Sprawdź wentylator klimy czy na pewno jest sprawny.
Zobacz co masz na kostce tego wentylatora, czy jest +, masa ewentualnie czy pojawia się cokolwiek z w.w.
Napisany 10 czerwca 2011 - 07:24
Raczej u Ciebie go nie ma.Tak na moją głowę pozostaje ten rezystor opornik,
Napisany 10 czerwca 2011 - 07:30
Napisany 10 czerwca 2011 - 07:31
Jeśli jest to pod podstawą akumulatora na podłużnicy.nie ma nigdzie śladu po nim.
Napisany 11 maja 2012 - 22:07
Napisany 12 maja 2012 - 07:31
a jak sprawdzić w silniku 2,5 v6 czy wentylatory działaja na 1 i 2 biegu?
Napisany 12 maja 2012 - 08:07
Napisany 12 maja 2012 - 08:20
a wyczytałem gdzies ze tam gdzie bezpieczniki jest jakas wtyczka do diagnostyki wentylatoró to prawda?
Napisany 12 maja 2012 - 08:37
Napisany 12 maja 2012 - 08:54
jest tak jak napisał machony tzn na pierwszym biegu chodza wszystkie na drugim tylko ten od płyny znajdujacy sie w komorze silnika. ehh to juz nie wiem czemu mi sie auto przegrzewa masakra
Napisany 12 maja 2012 - 10:09
jest tak jak napisał machony tzn na pierwszym biegu chodza wszystkie na drugim tylko ten od płyny znajdujacy sie w komorze silnika. ehh to juz nie wiem czemu mi sie auto przegrzewa masakra
Napisany 12 maja 2012 - 18:47
Napisany 12 maja 2012 - 19:46
Napisany 12 maja 2012 - 19:52
Napisany 12 maja 2012 - 19:56
No właśnie dlaczego, prosimy o wyjaśnieniaale dlaczego akurat ten f29
Napisany 12 maja 2012 - 22:18
Napisany 13 maja 2012 - 07:13
Napisany 13 maja 2012 - 11:20
Sprawdzałeś na złączu testowym??po sprawdzeniu wentylatorów
czym to teraz moze byc spowodowane?
Napisany 13 maja 2012 - 11:37