Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Prawidłowe ustawienie Stag 300


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
320 odpowiedzi na ten temat

#141 OFFLINE   arnixx

arnixx

    Klubowy "Król Julian"

  • 766 postów
  • Dołączył: 15-12-2010
  • Skąd: Gdańsk
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 23 listopada 2012 - 14:44

O proszę- będę musiał zainwestować, gdyż gazownik u którego robiłem swoje 3 auta w 1 dzień- w każdym coś skaszanił..
nigdy więcej do niego- samemu trzeba się brać za to.

Dla potomnych- nie montować brc sequent- ja mam taką w innym aucie i nie ma możliwości zakupu kabelka jak w stag, gdyż potrzebny jest specjalny klucz, którego koszt to ~700zł- chociaż nad rozwiązaniem tego problemu będę zmuszony posiedzieć z wujkiem google bo nie będę płacił 40zł za same podniesienie progu przełączania się na gaz na zimę i kolejne 40 na wiosnę co by temp obniżyć..ehh
A fakt, że wtrysk brc kosztuje ponad 200zł to już przemilczę.


Odezwij się do mnie na PW, to ci dam magicznego craka do wszystkich programów z gamy SEQ, SEQ24, SEQ56, SEQ P&D, SEQ FAST itp :)

#142 OFFLINE   kirfilek

kirfilek

    hekenara sama riko to po

  • 191 postów
  • Dołączył: 14-09-2012

Napisany 23 listopada 2012 - 18:44

http://pokazywarka.pl/v9tvr8/

obroty juz mi pokazuje , wtryski poprawiłem przełączanie poprawiłem.
Czy takie mapy jakie są , są po prostu do bani ?
Nie wiem jak sie zabrać za zrobienie tego do porządku.

#143 OFFLINE   Malin

Malin
  • 210 postów
  • Dołączył: 17-05-2007
  • Skąd: Edinburgh

Napisany 23 listopada 2012 - 23:06

http://pokazywarka.pl/v9tvr8/

obroty juz mi pokazuje , wtryski poprawiłem przełączanie poprawiłem.
Czy takie mapy jakie są , są po prostu do bani ?
Nie wiem jak sie zabrać za zrobienie tego do porządku.


Ja mysle ze Twoje mapki wygladaja calkiem niezle i cisnienie tez masz ladne ale poczekaj az ""doncortino"" zerknie w temat to bedziesz mial bardziej fachowa porade :)

#144 OFFLINE   kirfilek

kirfilek

    hekenara sama riko to po

  • 191 postów
  • Dołączył: 14-09-2012

Napisany 23 listopada 2012 - 23:07

może dodam że zrobiłem to z "buta"
czyli nic nie kasowałem map ani nic , przyszedł fejs podłaczyłem dałem fabryczne i instalacja nie działa :D
wylacza sie itp itd.
ustawilem 6 cylindrowy , wtryski rail , temp na zime 30stopni , autokalibracja i to wszystko

#145 OFFLINE   topserwis

topserwis

    sympatyk KKK

  • 2 225 postów
  • Dołączył: 16-10-2011
  • Skąd: okolice Warszawy

Napisany 23 listopada 2012 - 23:08

A ja myślę że tam trzeba dodać jeszcze kilka punktów mnożnika i delikatnie to dostroić :D

#146 OFFLINE   kirfilek

kirfilek

    hekenara sama riko to po

  • 191 postów
  • Dołączył: 14-09-2012

Napisany 23 listopada 2012 - 23:11

No własnie i nie wiem jak sie za to zabrać co i jak .... kolega bedzie prowadzic a ja co mam robić :D?

#147 OFFLINE   topserwis

topserwis

    sympatyk KKK

  • 2 225 postów
  • Dołączył: 16-10-2011
  • Skąd: okolice Warszawy

Napisany 23 listopada 2012 - 23:21

No więc tak:
- pierwszy punkt dodaj między 3 a 6 ms - proponuję równo w połowie (4,5 ms) i podnieś dosłownie o 1 pkt
- punkty dla 9 i 12 ms proponuję opuścić - odpowiednio o 2 i 1 pkt
- dodaj punkt dla 15 ms i podnieś go ze 2 pkt

Teraz skasuj adaptacje ECU, zrób kilka km na Pb, następnie skasuj mapki w Stagu i zbierz je ponownie w jak najbardziej zbliżonych warunkach.

#148 OFFLINE   kirfilek

kirfilek

    hekenara sama riko to po

  • 191 postów
  • Dołączył: 14-09-2012

Napisany 24 listopada 2012 - 20:27

DUŻE PIWO dla pana topserwis.

Zepsułem cos konkretnie... Spalanie mam jakies 35l.....

#149 OFFLINE   manro

manro
  • 1 909 postów
  • Dołączył: 09-07-2007
  • Skąd: WARSZAWA
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 24 listopada 2012 - 20:52

DUŻE PIWO dla pana topserwis.

Zepsułem cos konkretnie... Spalanie mam jakies 35l.....


Błędnie wybrany czujnik temp.gazu bo temp. gazu jest wyższa od temp reduktora , na załączonych zrzutach ... ewent do sprawdzenia:D

#150 OFFLINE   kirfilek

kirfilek

    hekenara sama riko to po

  • 191 postów
  • Dołączył: 14-09-2012

Napisany 24 listopada 2012 - 21:09

Czyli na co zmienic?

#151 OFFLINE   manro

manro
  • 1 909 postów
  • Dołączył: 09-07-2007
  • Skąd: WARSZAWA
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 24 listopada 2012 - 21:21

Rano na zimnym silniku czujniki powinny pokazywać prawie jednakowa temp i powinna ona odpowiadać temp. otoczenia , wybrać odpowiednie do najbliższych wartości , orginał w stagu dla temp gazu to chyba CT 02-2K ten metalowy.:D Jeżeli były żle wybrane to kalibracja na nowo.

#152 OFFLINE   kirfilek

kirfilek

    hekenara sama riko to po

  • 191 postów
  • Dołączył: 14-09-2012

Napisany 24 listopada 2012 - 23:07

a ten czujnik gdzie sie moze znajdywac ? tzn jak wygląda?

CT 02-2K ale to w fejsie jest przeciez zaznaczone

#153 OFFLINE   robkom

robkom
  • 292 postów
  • Dołączył: 10-03-2012
  • Skąd: okolice Włocławka

Napisany 25 listopada 2012 - 06:51

a może czujnik jest w takim miejscu że zbiera temp. z nagrzanego silnika (zwłaszcza na postoju) i wtedy będzie pokazywał wysoką temp.

#154 OFFLINE   manro

manro
  • 1 909 postów
  • Dołączył: 09-07-2007
  • Skąd: WARSZAWA
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 25 listopada 2012 - 09:00

Jeżeli jest dobrze wybrany w programie i pokazuje właściwą temperaturę to należy go zaizolować tak aby pokazywał temperaturę gazu nie silnika:masakra: Czujnik to taki mosiężny trójnik z kabelkami , powinien być za filtrem fazy lotnej gazu:D

#155 OFFLINE   damian0708

damian0708
  • 1 091 postów
  • Dołączył: 17-07-2008
  • Skąd: Kielce
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 01 lipca 2013 - 19:11

Odgrzebe troszkę temat, może mi ktoś coś powiedzieć w tym temacie czy jest OK?


Silnik 3,2 sterownik 3,0 AF
STAG 300 ISA2
Zavoli zeta S (rozwiercony i wyjęte trochę sprężynek ogólnie ciśnienie nie spada poniżej 0,9)
Valtec 30 BFC
Dysze 2,7mm
Ciśnienie 1,3

Ogólnie sprawuje się wszystko tfu tfu ok, wcześniej miałem dysze 3,0 i w trasie trozke sporo zjadała LPG, obecnie dysze zmniejszyłem, mnożnić trochę podskoczył. Skorygowałem go względem jazdy, pojeździłem troche no i jest jak widać. Przy pełnym obciążeniu wtryski się zapętlają ale mieszanka na sondach jest bogata.

Dodany obrazek
Dodany obrazek

Za wszelką pomoc z góry dziękuję :)

#156 OFFLINE   manro

manro
  • 1 909 postów
  • Dołączył: 09-07-2007
  • Skąd: WARSZAWA
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 04 lipca 2013 - 21:41

Odgrzebe troszkę temat, może mi ktoś coś powiedzieć w tym temacie czy jest OK?


Silnik 3,2 sterownik 3,0 AF
STAG 300 ISA2
Zavoli zeta S (rozwiercony i wyjęte trochę sprężynek ogólnie ciśnienie nie spada poniżej 0,9)
Valtec 30 BFC
Dysze 2,7mm
Ciśnienie 1,3

Ogólnie sprawuje się wszystko tfu tfu ok, wcześniej miałem dysze 3,0 i w trasie trozke sporo zjadała LPG, obecnie dysze zmniejszyłem, mnożnić trochę podskoczył. Skorygowałem go względem jazdy, pojeździłem troche no i jest jak widać. Przy pełnym obciążeniu wtryski się zapętlają ale mieszanka na sondach jest bogata.

Dodany obrazek
Dodany obrazek

Za wszelką pomoc z góry dziękuję :)


Ciśnienie 1.3 to tak na granicy gwarantującej dokładność wtryskiwaczy ale wygląda dobrze i jeżeli korekty dla ecu chodzą w granicach akceptowalnych to tak może śmigać:)

#157 OFFLINE   hunter266

hunter266
  • 108 postów
  • Dołączył: 02-01-2012

Napisany 10 lipca 2013 - 19:21

mi się wydaje że wtryski gazowe są strasznie rozrzucone. Wg mnie należy skalibrować wtryskiwacze.

#158 OFFLINE   Dymian

Dymian

    :)

  • 229 postów
  • Dołączył: 18-06-2011

Napisany 12 lipca 2013 - 21:52

Żeby zebrać pkt jak najmniej rozrzucone- skasować mapę podczas jazdy, wieczorem przy słabym ruchu na 5 biegu i na nim jechać- ja mam taką trasę, że i pod górkę i z górki i po równym- różne obciążenia różne otwarcia wtryskiwaczy-ładnie rysuje.

#159 OFFLINE   Muki20

Muki20
  • 90 postów
  • Dołączył: 18-04-2010
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 13 lipca 2013 - 10:27

Witam!
Ja mam teraz taki problem że zmieniają mi się czasy wtrysków benzyny, przy pracy na gazie są np. około 3.4 a po przełączeniu na pb około 2,9. Zero błędów, jeździ ok, może troszke zwiększone spalanie (12,5 było 11).
stag 300+
hanki zielone (nowe)
zeta s po przeróbce

#160 OFFLINE   Dymian

Dymian

    :)

  • 229 postów
  • Dołączył: 18-06-2011

Napisany 13 lipca 2013 - 14:35

NO nie wiem ale czasem to nie jest bubu z mnożnikiem i ecu prostuje dawkę?