

Prawidłowe ustawienie Stag 300
#121
OFFLINE
Napisany 14 września 2012 - 10:39
#122
OFFLINE
Napisany 14 września 2012 - 18:20
Instalacja ma już 2,5 roku, przejechane koło 40 tys na tym zestawie. To co proponujecie? Zmiana wtrysków czy jeszcze tak jeździć? A może spróbować zmniejszyć ciśnienie na reduktorze i od nowa ustawiać?
40 tys.na magicznych to dobry wynik ,moje padły po 15 ale możesz obniżać ciśnienie tylko że wtedy mnożnik powędruje bardzo wysoko.Rozwiercić dysze aby osiągnąć mnożnik w granicach max 1,2 i śmigać .Może zobacz jakie tam masz bo widziałem takie auto z dyszami 1,8 i też było podobno super.:hihi:
#123
OFFLINE
Napisany 17 września 2012 - 21:13



#124
OFFLINE
Napisany 18 września 2012 - 05:30
Więc tak rozwierciłem dysze na 2,5 były faktycznie poniżej 2 mm. Teraz przy autokalibracji mam komunikat o zadużych dyszach
próbowałem skręcić imbusem reduktor (scorpion GT) ale mi to jakoś nie idzie i po autokalibracji mam mnożnik ok 0,8 a ciśnienie 1,2-1,18. Czy po autokalibracji po rozwiercaniu dysz zbieram tylko mapę gazu czy benzyny też? Na dodatek chcąc poskładać obudowę filtra powietrza uwaliłem plastikowy króciec od chłodnicy
czyli do wymiany w czwartek. Proszę o jakieś pomysły odnośnie gazu. Ostatnio omega daje mi nieźle w kość.
Zrób reset , czyli odłącz aku. na 30min i jedz tylko na benzynie jakieś 50 km bo mapy pewnie masz rozjechane .potem zrób auto kalibrację i ustaw mnożnik na drodze jadąc podobnie i tą samą trasą jak na benzynie .Ciśnienie powinieneś zmniejszyć jeżeli mnożnik wychodzi poniżej 1 w okolice jednego bara , ale z mnożnikiem poniżej też auto będzie jeżdzić.
#125
OFFLINE
Napisany 18 września 2012 - 09:58
#126
OFFLINE
Napisany 18 września 2012 - 10:42
#127
OFFLINE
#128
OFFLINE
Napisany 19 października 2012 - 19:59
#129
OFFLINE
Napisany 19 października 2012 - 20:54
Szybkie pytanko czy jak aku padnie to musze od nowa ustawiac staga 300????
nie, stag trzyma ustawienia. Wprawdzie znikną linie na wykresie map, ale mnożnik i inne parametry zostaną w pamięci. line map się po jakimś czasie znów wyrysują
#130
OFFLINE
Napisany 19 października 2012 - 21:00
#131
OFFLINE
Napisany 22 listopada 2012 - 14:45
Jakie program do tego ?
Jak zacząć co i jak ?
#132
OFFLINE
Napisany 22 listopada 2012 - 14:59
A to nie dali Ci płyty do instalacji??
I przedeszystkim sterowniki do interfejsu zainstaluj
#133
OFFLINE
Napisany 22 listopada 2012 - 15:32
czy nowszą która smiga na najnowszej wersji

Programy masz tutaj -> http://www.ac.com.pl...trukcje-obslugi
wersja 1.14 jest w zakładce STAG 200/300
a najnowsza wersja w STAG 300 ISA2
#134
OFFLINE
Napisany 22 listopada 2012 - 15:34
mam pytanko otóż o 18:00 dziś będę miał kabelek do staga 300.
Jakie program do tego ?
Jak zacząć co i jak ?
Jaki jest aktualny koszt takowego kabelka?
#135
OFFLINE
#136
OFFLINE
Napisany 22 listopada 2012 - 17:23
Jaki jest aktualny koszt takowego kabelka?
ja kupowałem taki kabelek w tym roku w lipcu za cale 90zl
#137
OFFLINE
Napisany 23 listopada 2012 - 11:51
nigdy więcej do niego- samemu trzeba się brać za to.
Dla potomnych- nie montować brc sequent- ja mam taką w innym aucie i nie ma możliwości zakupu kabelka jak w stag, gdyż potrzebny jest specjalny klucz, którego koszt to ~700zł- chociaż nad rozwiązaniem tego problemu będę zmuszony posiedzieć z wujkiem google bo nie będę płacił 40zł za same podniesienie progu przełączania się na gaz na zimę i kolejne 40 na wiosnę co by temp obniżyć..ehh
A fakt, że wtrysk brc kosztuje ponad 200zł to już przemilczę.
#138
OFFLINE
#139
OFFLINE
Napisany 23 listopada 2012 - 13:27
bez problemu można się połączyć z sequentem tylko trzeba mieć odblokowany program

#140
OFFLINE
Napisany 23 listopada 2012 - 14:29
Zdjęcia