Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Prawidłowe ustawienie Stag 300


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
320 odpowiedzi na ten temat

#101 OFFLINE   pb923

pb923
  • 406 postów
  • Dołączył: 23-02-2010
  • Skąd: Pruszków
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 20 sierpnia 2012 - 07:11

a jak sie podlacza sondy,czy lepiej podjechac do speca.

#102 OFFLINE   manro

manro
  • 1 909 postów
  • Dołączył: 09-07-2007
  • Skąd: WARSZAWA
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 21 sierpnia 2012 - 05:44

a jak sie podlacza sondy,czy lepiej podjechac do speca.


jeżeli jesteś obeznany z lutownicą i potrafisz znależć odpowiednie kabelki przy ecu silnika nie jest to problemem, wszystko już było opisywane .:D

#103 OFFLINE   Malin

Malin
  • 210 postów
  • Dołączył: 17-05-2007
  • Skąd: Edinburgh

Napisany 24 sierpnia 2012 - 17:50

Przeprowadzilem Autokalibracje i o to co wyszlo juz po:

Prosze o podpowiedzi czy cos do poprawki ??

#104 OFFLINE   kjelon

kjelon
  • 496 postów
  • Dołączył: 10-05-2012
  • Skąd: Warszawa
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 27 sierpnia 2012 - 21:22

Dodany obrazek

Rzućcie okiem, czy wszystko w porządku. Mnożnik troszkę za niski, ale to dlatego, że za bardzo rozwierciłem dysze.

#105 OFFLINE   bula86

bula86
  • 487 postów
  • Dołączył: 28-10-2007
  • Skąd: Piotrowice / Lublin

Napisany 27 sierpnia 2012 - 21:56

Mnożnik jest ok, ale masz niezły rozjadz pomiędzy stronami. Jakie masz wtryski?

#106 OFFLINE   kjelon

kjelon
  • 496 postów
  • Dołączył: 10-05-2012
  • Skąd: Warszawa
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 27 sierpnia 2012 - 21:59

Póki co niestety Valteki 3 Ohm, ale listwy są nowe. Z czego może wynikać ten rozjazd? Może to jest przyczyną trzęsienia budy przy dodawaniu gazu.

#107 OFFLINE   Malin

Malin
  • 210 postów
  • Dołączył: 17-05-2007
  • Skąd: Edinburgh

Napisany 30 sierpnia 2012 - 19:30

Panowie i Panie zerkneli byscie na te moje mapki bo nie wiem czy to dobrze jest a wywalilo mi check i bledy P0170 i P0173 i teraz nie wiem czy to wina Gazu czy moze przeplywka mi pada ??

Bardzo prosze o podpowiedz

#108 OFFLINE   marcinrk

marcinrk
  • 170 postów
  • Dołączył: 15-06-2009
  • Skąd: okolice Włocławka
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 30 sierpnia 2012 - 20:47

Malin według mnie masz za duże ciśnienie na parowniku. Powinno być chyba 1.0-1.2

#109 OFFLINE   doncortino

doncortino
  • 3 592 postów
  • Dołączył: 13-09-2008
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 30 sierpnia 2012 - 20:56

Malin według mnie masz za duże ciśnienie na parowniku. Powinno być chyba 1.0-1.2


też tak sądzę - pewnie przy większym obciążeniu parownik nie wyrabia i ciśneinei leci w dół, przez co mieszanka ubożeje.

Jakie masz wtryskiwacze?

#110 OFFLINE   Malin

Malin
  • 210 postów
  • Dołączył: 17-05-2007
  • Skąd: Edinburgh

Napisany 30 sierpnia 2012 - 20:58

Jakie masz wtryskiwacze?


Hany czerwone

#111 OFFLINE   doncortino

doncortino
  • 3 592 postów
  • Dołączył: 13-09-2008
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 30 sierpnia 2012 - 21:04

Hany czerwone


coś dziwnie wysokie to ciśnienie, czerwone hana będą wymagały dość wysokiego w tym silniku, ale żeby aż tak?
ja mam zielone i ciśnienie ok. 0,9

#112 OFFLINE   Malin

Malin
  • 210 postów
  • Dołączył: 17-05-2007
  • Skąd: Edinburgh

Napisany 30 sierpnia 2012 - 21:13

Czyli radzicie zmniejszyc cisnienie tak do 1.2 i potem autokalibracja tak??

A jak tam mapka wam wyglada moze byc czy powinienem cos zmienic tez ??

#113 OFFLINE   doncortino

doncortino
  • 3 592 postów
  • Dołączył: 13-09-2008
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 30 sierpnia 2012 - 21:43

ale jak obniżysz ciśnienie to mnożnik pójdzie w górę i też mogą być cyrki. Ale spróbuj tak właśnie zrobić.

masz włączone ISA2? Jeśli nie to włącz i sprawdź czy będzie poprawa.

#114 OFFLINE   Malin

Malin
  • 210 postów
  • Dołączył: 17-05-2007
  • Skąd: Edinburgh

Napisany 30 sierpnia 2012 - 22:15

Nie nie mam wlaczonego ISA 2 pewnie dlatego ze nie mam podpietych sond :(

#115 OFFLINE   Malin

Malin
  • 210 postów
  • Dołączył: 17-05-2007
  • Skąd: Edinburgh

Napisany 01 września 2012 - 21:36

Doncortino miałeś racje z tym ciśnieniem:) Dałem ciśnienie tak na 1.2 i błędy sie nie pojawiają muszę jeszcze tylko dograć mapkę bo troszkę sie rozpadła

#116 OFFLINE   korba

korba
  • 41 postów
  • Dołączył: 25-02-2010
  • Skąd: Śrem

Napisany 13 września 2012 - 16:47

Proszę o spojrzenie na mapkę i powiedzieć co o tym sądzicie?

#117 OFFLINE   doncortino

doncortino
  • 3 592 postów
  • Dołączył: 13-09-2008
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 13 września 2012 - 19:48

Proszę o spojrzenie na mapkę i powiedzieć co o tym sądzicie?


wygląda mi to na za słaby parownik - jaki masz?
strasznie wysokie ciśnienie, wysoki mnożnik po prawej stronie - czyli wtryski też nie wyrabiają

sondy nie podłączone

#118 OFFLINE   korba

korba
  • 41 postów
  • Dołączył: 25-02-2010
  • Skąd: Śrem

Napisany 13 września 2012 - 20:28

Scorpion gt, magic jet-y

#119 OFFLINE   doncortino

doncortino
  • 3 592 postów
  • Dołączył: 13-09-2008
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 13 września 2012 - 22:22

a kto ci to montował? magic jet i scorpion gt powinny bez problemu obrabiać 3,0
podciśnienie do reduktora masz podłączone prawidłowo?

#120 OFFLINE   manro

manro
  • 1 909 postów
  • Dołączył: 09-07-2007
  • Skąd: WARSZAWA
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 14 września 2012 - 07:02

Scorpion gt, magic jet-y



Wykres wygląda na zbyt małe dysze w tych magicznych albo już się zacierają.Czasy wtrysku dla gazu zbyt długie.