Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Prawidłowe ustawienie Stag 300


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
320 odpowiedzi na ten temat

#221 OFFLINE   manro

manro
  • 1 909 postów
  • Dołączył: 09-07-2007
  • Skąd: WARSZAWA
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 14 czerwca 2014 - 15:45

Mam taki problemik,na LPG przy depnięciu silnik prawdopodobnie dostaje za mało gazu, dławi się i wywala zapłon, na PB idzie idealnie,mapki myślę że są ok.Mnożnik może niski,reduktor ciśnienie trzyma ok.

[ATTACH]25973[/ATTACH]


Mnożnik jest dziwny i przy wyższych obrotach jest kaszanka i tutaj albo wtryski za małe albo reduktor klęka dlatego taki ratunek mnożnikiem :masakra: będzie palił i będzie brakowało. uwaga na zaworki , może wypluć przez rurę.

Linia mnożnika powinna być raczej prosta


Nie ma prawa wznosić się ponownie nigdy

#222 OFFLINE   OmegaV6

OmegaV6
  • 87 postów
  • Dołączył: 13-08-2012

Napisany 14 czerwca 2014 - 15:49

Reduktor daje rade spadków ciśnienia nie ma,wtryski hanki złote,co najlepiej zrobić kalibracje,autoadaptacje ?? podnieść mnożnik ?? myślałem że jak mapki pokryje to będzie ok.

#223 OFFLINE   JJdzej

JJdzej
  • 1 752 postów
  • Dołączył: 20-09-2009
  • Skąd: Tczew/Gdynia
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 14 czerwca 2014 - 17:07

Jak nie ma spadków? Jakieś chyba są? A jak to jest w ogóle pod maską zamontowane pokaż fotkę.

#224 OFFLINE   OmegaV6

OmegaV6
  • 87 postów
  • Dołączył: 13-08-2012

Napisany 14 czerwca 2014 - 17:54

Jak nie ma spadków? Jakieś chyba są? A jak to jest w ogóle pod maską zamontowane pokaż fotkę.



Fotki teraz nie mam,wcześniej jeździło dobrze, tylko wykres zielony był dużo wyżej niż niebieski no i żeby mapki pokryć obniżałem mnożnik aż się pokryły tak jak widać na scanie, ale nie chce jeździć. Spadek ciśnienia przy bucie był z 1 na ok 0,92, reduktor GOLD, noi mapki się pokryły bo myślałem że o to chodzi,ale niestety jak robię kickdown to :masakra: jak się jedzie normalnie to to wywala błąd 0170 i strasznie przepala.

#225 OFFLINE   manro

manro
  • 1 909 postów
  • Dołączył: 09-07-2007
  • Skąd: WARSZAWA
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 14 czerwca 2014 - 21:05

Fotki teraz nie mam,wcześniej jeździło dobrze, tylko wykres zielony był dużo wyżej niż niebieski no i żeby mapki pokryć obniżałem mnożnik aż się pokryły tak jak widać na scanie, ale nie chce jeździć. Spadek ciśnienia przy bucie był z 1 na ok 0,92, reduktor GOLD, noi mapki się pokryły bo myślałem że o to chodzi,ale niestety jak robię kickdown to :masakra: jak się jedzie normalnie to to wywala błąd 0170 i strasznie przepala.


Mapki są dla turystów i wiarygodne będą tylko jeżeli zebrane są w tych samych warunkach bo za chwile już są do kosza. Ustaw aby jezdziło jak na pb najlepiej pod skaner i korekty paliwowe ,,zle wywiercone podciśnienie rozłoży całkowicie ustawianie na mapki.Te hanki to bez dysz mam nadzieje.

#226 OFFLINE   OmegaV6

OmegaV6
  • 87 postów
  • Dołączył: 13-08-2012

Napisany 15 czerwca 2014 - 11:34

e hanki to bez dysz mam nadzieje.


Dokładnie gołe.

Ustaw aby jezdziło jak na pb najlepiej pod skaner i korekty paliwowe


Na skaner o co chodzi ??

#227 OFFLINE   manro

manro
  • 1 909 postów
  • Dołączył: 09-07-2007
  • Skąd: WARSZAWA
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 15 czerwca 2014 - 12:44

Dokładnie gołe.



Na skaner o co chodzi ??


Ecu zapisuje korekty paliwowe dla map benzynowych więc podpatrujesz jak wyglądają gdy auto jezdzi na benzynie i dla gazu dążysz do bardzo zbliżonych wyników , wtedy będziesz miał 100% pewności że jest dobrze.:)

#228 OFFLINE   Ziutek50

Ziutek50

    **** świat do góry nogami

  • 7 326 postów
  • Dołączył: 19-07-2009
  • Skąd: ES
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 15 czerwca 2014 - 13:56

Te hanki to bez dysz mam nadzieje.

a dlaczego to tak ?? bo u mnie są dysze 2,7mm przy hanie 2000 zielona i nie narzekam na problemy przy jeździe na LPG :hmmm:

#229 OFFLINE   manro

manro
  • 1 909 postów
  • Dołączył: 09-07-2007
  • Skąd: WARSZAWA
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 15 czerwca 2014 - 14:18

a dlaczego to tak ?? bo u mnie są dysze 2,7mm przy hanie 2000 zielona i nie narzekam na problemy przy jeździe na LPG :hmmm:


To dlatego właśnie aby dać tyle gazu ile potrzebuje silnik gdy pedał w podłodze , wszystkie przepustnice otwarte a ciśnienie gazu wędruje w dół,,małe dysze to mało gazu,, 2,7to to nie 2,0 a takie też widziałem w tym silniku.Miałem w swoim zielone bez dysz i mnożnik był wzorowy.

#230 OFFLINE   Ziutek50

Ziutek50

    **** świat do góry nogami

  • 7 326 postów
  • Dołączył: 19-07-2009
  • Skąd: ES
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 15 czerwca 2014 - 14:50

To dlatego właśnie aby dać tyle gazu ile potrzebuje silnik gdy pedał w podłodze , wszystkie przepustnice otwarte a ciśnienie gazu wędruje w dół,,małe dysze to mało gazu,, 2,7to to nie 2,0 a takie też widziałem w tym silniku.Miałem w swoim zielone bez dysz i mnożnik był wzorowy.

teraz to wszystko wyjaśnia, bo napisałeś to w taki sposób że dysze przy hanie to błąd montażowy, stąd moje zdziwienie i już myślałem że przegapiłem jakąś lekcję :D

#231 OFFLINE   OmegaV6

OmegaV6
  • 87 postów
  • Dołączył: 13-08-2012

Napisany 16 czerwca 2014 - 22:08

Ecu zapisuje korekty paliwowe dla map benzynowych więc podpatrujesz jak wyglądają gdy auto jezdzi na benzynie i dla gazu dążysz do bardzo zbliżonych wyników , wtedy będziesz miał 100% pewności że jest dobrze.:)


Tylko ja nie wiem jak to ustawić :masakra:

#232 OFFLINE   OmegaV6

OmegaV6
  • 87 postów
  • Dołączył: 13-08-2012

Napisany 19 czerwca 2014 - 11:31

Tak jak pisałem wcześniej nie wiem dokładnie jak ustawić,gazownicy nie mają czasu na regulacje a czas mnie pogania , w niedziele długa trasa ok 1800km,a spalanie miałem tragiczne i auto na wysokich obrotach nie chciało jechać tak jak pisałem wcześniej,więc zdałem się na autoadaptacje,zrobiłem kalibracje,włączyłem asystenta dzwiękowago i wyszło coś takiego, dodam że teraz można normalnie wcisnąć gaz do podłogi i jest ok.Tylko nie wiem jak będzie z spalaniem.

[ATTACH]25985[/ATTACH]

[ATTACH]25986[/ATTACH]

#233 OFFLINE   manro

manro
  • 1 909 postów
  • Dołączył: 09-07-2007
  • Skąd: WARSZAWA
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 19 czerwca 2014 - 15:52

Tak jak pisałem wcześniej nie wiem dokładnie jak ustawić,gazownicy nie mają czasu na regulacje a czas mnie pogania , w niedziele długa trasa ok 1800km,a spalanie miałem tragiczne i auto na wysokich obrotach nie chciało jechać tak jak pisałem wcześniej,więc zdałem się na autoadaptacje,zrobiłem kalibracje,włączyłem asystenta dzwiękowago i wyszło coś takiego, dodam że teraz można normalnie wcisnąć gaz do podłogi i jest ok.Tylko nie wiem jak będzie z spalaniem



Jeżeli montaż jest prawidłowy i w silniku nic nie kuleje to isa poradzi sobie ,,,tylko kontroluj ją aby bardzo się nie rozpędziła i nnterfejsik zabierz w trasę w razie W.Możesz autostopa jej włączyć aby zrobiła korekty i wyłączy sobie ten zakres.Zwykle bieg jałowy należy wyłączyć spod isy bo różnie robi korekty ale może tutaj być dobrze.

#234 OFFLINE   OmegaV6

OmegaV6
  • 87 postów
  • Dołączył: 13-08-2012

Napisany 19 czerwca 2014 - 16:11

Zwykle bieg jałowy należy wyłączyć


czyli w korekcji obrotów prawym klawiszem wyłączyć tylko w zakresie wolnych ?

Możesz autostopa jej włączyć


jak to zrobić ??

#235 OFFLINE   manro

manro
  • 1 909 postów
  • Dołączył: 09-07-2007
  • Skąd: WARSZAWA
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 19 czerwca 2014 - 19:47

czyli w korekcji obrotów prawym klawiszem wyłączyć tylko w zakresie wolnych ?



jak to zrobić ??


Prawym zaznaczyć ale jak zacznie niepotrzebnie zubażać lub wzbogacać ,,będziesz widział po chwilowym spalaniu.

Musisz zaznaczyć ptaszka na okienku autostop w okienku AutoAdaptacja :)

#236 OFFLINE   OmegaV6

OmegaV6
  • 87 postów
  • Dołączył: 13-08-2012

Napisany 22 czerwca 2014 - 13:32

Musisz zaznaczyć ptaszka na okienku autostop w okienku AutoAdaptacja


Ptaszek był domyślnie zaznaczony :) rozumiem że ten autostop działa w ten sposób że jak osiągnie odpowiednie właściwości w danym zakresie to już nie zmienia ustawień ?? i jeszcze jest tam opcja asystent adaptacji mam wyłączone.

#237 OFFLINE   manro

manro
  • 1 909 postów
  • Dołączył: 09-07-2007
  • Skąd: WARSZAWA
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 22 czerwca 2014 - 14:01

Ptaszek był domyślnie zaznaczony rozumiem że ten autostop działa w ten sposób że jak osiągnie odpowiednie właściwości w danym zakresie to już nie zmienia ustawień


Tak powinno działać ale podobno potrafi się poprawiać. Asystent to tylko piszczyk do zbierania mapy pb ,,,można sobie darować. Próg sondy na 04V ,,,Procent adaptacji oznacza wartość odchyłki przy ktorej isa nie będzie nanosiła korekt ,,,bezpieczny jest 4% ale może wynosić nawet 0% jak isa dobrze chodzi.

#238 OFFLINE   OmegaV6

OmegaV6
  • 87 postów
  • Dołączył: 13-08-2012

Napisany 28 czerwca 2014 - 20:31

Wracam po tygodniu jazdy z Autoadaptacją i wyszło coś takiego :

[ATTACH]26002[/ATTACH]

[ATTACH]26003[/ATTACH]

[ATTACH]26004[/ATTACH]

[ATTACH]26005[/ATTACH]

Spalania jeszcze mi się nie udało policzyć,dolewałem kilka razy i jeszcze nie wiem.

#239 OFFLINE   manro

manro
  • 1 909 postów
  • Dołączył: 09-07-2007
  • Skąd: WARSZAWA
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 29 czerwca 2014 - 12:38

Spalania jeszcze mi się nie udało policzyć,dolewałem kilka razy i jeszcze nie wiem.


Korekta na -minus nawet 16% czyli sporo było przelane , na wcześniejszych zrzutach tak było ,,jeżeli to jest prawda co zrobiła isa powinno być dobrze ,,odchyłka jest wzorowa czyli dopasowanie czasu wtrysków gazu do benzyny jest prawidłowe więc powinno hulać ,,,ale kontrolować należy bo to tylko automat i może zgłupieć zwłaszcza że masz rozjazd na bankach. Jeżeli już zdecydujesz że jest dobrze możesz wyłączyć Auto Adaptacje co by się nie rozpędzała za daleko bo w niektórych autach potrafi mieszać zwłaszcza z rozjazdem.

#240 OFFLINE   OmegaV6

OmegaV6
  • 87 postów
  • Dołączył: 13-08-2012

Napisany 29 czerwca 2014 - 18:37

No właśnie mam rozjazd i nie wiem jak sobie z nim poradzić, muszę podłączyć drugą sondę i może coś wyjaśni, kiedy wyłączyć autoadaptacje, można już czy jeszcze na wyższych obrotach pojeździć ??