

Zbyt wysoka temperatura
#61
OFFLINE
Napisany 27 marca 2009 - 08:11
Na temat grzania się nie znam ale moja omcia też się grzeje jak jest zimno to w miescie wentylator się załancza i temperatura jest wysoka od 95' do 100' i przy 100;załancza sie wentylator a wymiwniłem czujnik temperatury płynu przy termostacie , pompe wody ,termostat i ciągle to samo a chłodnica jest gorąca cała obroty normalne chodz bywa że są momenty ale rzadko ze jak zwalniam i mam luz to obroty są wysokie 1300-1500 ale zaraz spadają do normalnych .prosze o pomoc co może byc a mam silnik 2,0 V8
#62
OFFLINE
Napisany 27 marca 2009 - 08:21
a mam silnik 2,0 V8
WOW :shock:


pozdro
#63
OFFLINE
Napisany 27 marca 2009 - 21:36
Witam
Na temat grzania się nie znam ale moja omcia też się grzeje jak jest zimno to w miescie wentylator się załancza i temperatura jest wysoka od 95' do 100' i przy 100;załancza sie wentylator a wymiwniłem czujnik temperatury płynu przy termostacie , pompe wody ,termostat i ciągle to samo a chłodnica jest gorąca cała obroty normalne chodz bywa że są momenty ale rzadko ze jak zwalniam i mam luz to obroty są wysokie 1300-1500 ale zaraz spadają do normalnych .prosze o pomoc co może byc a mam silnik 2,0 V8
biorac pod uwage przeklamania licznika wszystko masz OK
#64
OFFLINE
Napisany 29 marca 2009 - 07:08
Ja mam ten sam problem co większość, w trasie temperatura 92 stopnie, ale w mieście dochodzi do 102 i dopiero wtedy włącza się wentylator a temperatura spada poniżej 100 stopni. Moje pytanko jest takie czy ta temperatura jest oby nie za duża. jak się nagrzeje to ten górny wąż jest twardy. Płyn nie ubywa, z rury też nie leci żadna para, więc raczej to nie uszczelka tak myślę.
Auto to Omega 2.5 v6 1996rok.
#65
OFFLINE
Napisany 29 marca 2009 - 21:25
Ja mam podobnie autko na trasie ma jakies 92-95 stopni w miescie polatam chwilke i wskakuje na jakies 97 i zaraz wntylator czy to normalne bo mam wrazenie ze troche za czesto sie to dzieje ?? silnik 2.5 V6 170 km
#66
OFFLINE
Napisany 29 marca 2009 - 21:58

#67
OFFLINE
Napisany 29 marca 2009 - 22:09
Witam
Ja mam ten sam problem co większość, w trasie temperatura 92 stopnie, ale w mieście dochodzi do 102 i dopiero wtedy włącza się wentylator a temperatura spada poniżej 100 stopni. Moje pytanko jest takie czy ta temperatura jest oby nie za duża. jak się nagrzeje to ten górny wąż jest twardy. Płyn nie ubywa, z rury też nie leci żadna para, więc raczej to nie uszczelka tak myślę.
Auto to Omega 2.5 v6 1996rok.
lekko niedrozna chlodnica i I bieg wentylatorow nie daje sobie rady dlatego wlacza sie II bieg powyzej 100 i ten daje rade.
Witam
Ja mam podobnie autko na trasie ma jakies 92-95 stopni w miescie polatam chwilke i wskakuje na jakies 97 i zaraz wntylator czy to normalne bo mam wrazenie ze troche za czesto sie to dzieje ?? silnik 2.5 V6 170 km
prawidlowo
#68
OFFLINE
Napisany 29 marca 2009 - 22:17
#69
OFFLINE
#70
OFFLINE
Napisany 01 kwietnia 2009 - 21:26
Sumując:auto sie strasznie grzeje podczas jazdy nawet przy ogrzewaniu na max a gdy ogrzewanie jest na najnizszym to tez sie grzeje i ubywa mi plynu.Wyciekow nie ma!
#71
OFFLINE
Napisany 01 kwietnia 2009 - 21:46
#72
OFFLINE
Napisany 01 kwietnia 2009 - 22:01


A jak daje ogrzewanie na minimum to plyn ubywa :nie_wiem:Tylko nie ma wyciekow nigdzie.A w kabinie tez sucho.
#73
OFFLINE
Napisany 01 kwietnia 2009 - 22:04
Węże twarde ,wody w oleju nie ma ani oleju w wodzie
I strasznie sie grzeje
A jak daje ogrzewanie na minimum to plyn ubywa
odkrec korek - spusc cisnienie z ukladu - zakrec korek - scisnij waz - przegazuj auto - jesli puchnie i po odpuszeniu z obrotow odpuszcza to uszczelka pod glowica - jesli nie puchnie to tak jak ci na pw pisalem - niedrozna chlodnica i cieknie z zaworu trojdroznego
#74
OFFLINE
Napisany 01 kwietnia 2009 - 22:15
#75
OFFLINE
Napisany 01 kwietnia 2009 - 22:49
A jak najlepiej udrożnić chłodnice,chociaż chłodnica też jest ciepła,ale nie gorąca(gorny wąż gorący a chłodnica i dolny wąż ciepłe)
Najpierw zrób tak jak napisał Beast i napisz co i jak, czy waż znów robi się twardy? A co do chłodnic to pewnie się je czymś płucze, tak sądzę, ale nie wiem czy to warte świeczki, kup używkę, one są tanie i łatwo się wymienia, napisz do Beasta, pewnie będzie coś miał.
Pozdro
#76
OFFLINE
Napisany 02 kwietnia 2009 - 02:04
Zrobilem 5 kilometrow i plyn potrafil mi ze zbiornika "wyparowac".A auto chodzi na 4 cylindry.Nie dlawi sie ani nic.To sa jakies czary.Mam 1wszy raz omege i juz mam ja dosc.Wczesniej tylko mercedesy mialem.Owszem tez byly rozne jaja,ale nie takie.Natomiast omege kupilem ,bo jest bardziej wygodna.Aha-czasami wlacza mi sie na dodatek Check Engine.Wtewdy musze zgasic autko i znowu zapalic.Ale pali mi na medal.Auto jest bez "gazu".Kupilem osobiscie w niemczech na E-Bayu
Aha-jeszcze jedno.
Jak dodaje gazu to woda nie wychodzi ze zbiornika tylko ja wsysa.Jak puszcze gaz to woda powraca do poziomu.??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Zrobilem test na tzw "spinaczu" i wyskoczylo mi 0130-czyli sonda lambda.Moze miec to cos wspolnego z tym wyciekiem plynu ?Pomocy ludzie
#77
OFFLINE
Napisany 02 kwietnia 2009 - 08:33
#78
OFFLINE
#79
OFFLINE
Napisany 02 kwietnia 2009 - 19:42
Ale czy moze omega,przy walnietej uszczelce pod glowica "spalic" wode (3litry) na 10 minut??
Zrobilem 5 kilometrow i plyn potrafil mi ze zbiornika "wyparowac".A auto chodzi na 4 cylindry.Nie dlawi sie ani nic.To sa jakies czary.Mam 1wszy raz omege i juz mam ja dosc.Wczesniej tylko mercedesy mialem.Owszem tez byly rozne jaja,ale nie takie.Natomiast omege kupilem ,bo jest bardziej wygodna.Aha-czasami wlacza mi sie na dodatek Check Engine.Wtewdy musze zgasic autko i znowu zapalic.Ale pali mi na medal.Auto jest bez "gazu".Kupilem osobiscie w niemczech na E-Bayu
Aha-jeszcze jedno.
Jak dodaje gazu to woda nie wychodzi ze zbiornika tylko ja wsysa.Jak puszcze gaz to woda powraca do poziomu.??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Zrobilem test na tzw "spinaczu" i wyskoczylo mi 0130-czyli sonda lambda.Moze miec to cos wspolnego z tym wyciekiem plynu ?Pomocy ludzie
Zobacz czy płyn nieprzedostaje się gdzieś do kabiny albo otworami za przednimi kołami
#80
OFFLINE
Napisany 08 kwietnia 2009 - 03:03
