Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Zbyt wysoka temperatura


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
297 odpowiedzi na ten temat

#61 OFFLINE   adambha

adambha

    JESTEM

  • 67 postów
  • Dołączył: 29-09-2008
  • Skąd: hajnówka

Napisany 27 marca 2009 - 08:11

Witam
Na temat grzania się nie znam ale moja omcia też się grzeje jak jest zimno to w miescie wentylator się załancza i temperatura jest wysoka od 95' do 100' i przy 100;załancza sie wentylator a wymiwniłem czujnik temperatury płynu przy termostacie , pompe wody ,termostat i ciągle to samo a chłodnica jest gorąca cała obroty normalne chodz bywa że są momenty ale rzadko ze jak zwalniam i mam luz to obroty są wysokie 1300-1500 ale zaraz spadają do normalnych .prosze o pomoc co może byc a mam silnik 2,0 V8
pozdrawiam

#62 OFFLINE   lestekk

lestekk
  • 182 postów
  • Dołączył: 23-11-2008
  • Skąd: Szczecin

Napisany 27 marca 2009 - 08:21

a mam silnik 2,0 V8


WOW :shock::D a nie czasem 2.0 8V?:D
pozdro
Gdyby przedni napęd był lepszy ludzie chodzili by na rekach.

#63 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 27 marca 2009 - 21:36

Witam
Na temat grzania się nie znam ale moja omcia też się grzeje jak jest zimno to w miescie wentylator się załancza i temperatura jest wysoka od 95' do 100' i przy 100;załancza sie wentylator a wymiwniłem czujnik temperatury płynu przy termostacie , pompe wody ,termostat i ciągle to samo a chłodnica jest gorąca cała obroty normalne chodz bywa że są momenty ale rzadko ze jak zwalniam i mam luz to obroty są wysokie 1300-1500 ale zaraz spadają do normalnych .prosze o pomoc co może byc a mam silnik 2,0 V8



biorac pod uwage przeklamania licznika wszystko masz OK




 


#64 OFFLINE   redpower

redpower
  • 44 postów
  • Dołączył: 28-03-2009
  • Skąd: Dolnyśląsk

Napisany 29 marca 2009 - 07:08

Witam


Ja mam ten sam problem co większość, w trasie temperatura 92 stopnie, ale w mieście dochodzi do 102 i dopiero wtedy włącza się wentylator a temperatura spada poniżej 100 stopni. Moje pytanko jest takie czy ta temperatura jest oby nie za duża. jak się nagrzeje to ten górny wąż jest twardy. Płyn nie ubywa, z rury też nie leci żadna para, więc raczej to nie uszczelka tak myślę.

Auto to Omega 2.5 v6 1996rok.

#65 OFFLINE   wieczor_88

wieczor_88
  • 1 postów
  • Dołączył: 28-03-2009

Napisany 29 marca 2009 - 21:25

Witam
Ja mam podobnie autko na trasie ma jakies 92-95 stopni w miescie polatam chwilke i wskakuje na jakies 97 i zaraz wntylator czy to normalne bo mam wrazenie ze troche za czesto sie to dzieje ?? silnik 2.5 V6 170 km

#66 OFFLINE   lestekk

lestekk
  • 182 postów
  • Dołączył: 23-11-2008
  • Skąd: Szczecin

Napisany 29 marca 2009 - 21:58

Jak czytam, to wychodzi że to norma, bo wszyscy tak mają:D
Gdyby przedni napęd był lepszy ludzie chodzili by na rekach.

#67 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 29 marca 2009 - 22:09

Witam


Ja mam ten sam problem co większość, w trasie temperatura 92 stopnie, ale w mieście dochodzi do 102 i dopiero wtedy włącza się wentylator a temperatura spada poniżej 100 stopni. Moje pytanko jest takie czy ta temperatura jest oby nie za duża. jak się nagrzeje to ten górny wąż jest twardy. Płyn nie ubywa, z rury też nie leci żadna para, więc raczej to nie uszczelka tak myślę.

Auto to Omega 2.5 v6 1996rok.



lekko niedrozna chlodnica i I bieg wentylatorow nie daje sobie rady dlatego wlacza sie II bieg powyzej 100 i ten daje rade.

Witam
Ja mam podobnie autko na trasie ma jakies 92-95 stopni w miescie polatam chwilke i wskakuje na jakies 97 i zaraz wntylator czy to normalne bo mam wrazenie ze troche za czesto sie to dzieje ?? silnik 2.5 V6 170 km


prawidlowo




 


#68 OFFLINE   MICHAL 2.5V6

MICHAL 2.5V6

    mam dwie Omegi

  • 157 postów
  • Dołączył: 22-03-2009
  • Skąd: Kocmyrzów/ Kraków

Napisany 29 marca 2009 - 22:17

jest jeszcze jeden wariant,sa 2 rodzaje czujnikow w chlodnicy,jeden to 95 stopni a drogi to 98,umnie jest ten mniejszy,ale mialem ten na 98 stopni i tez tak bylo

#69 OFFLINE   redpower

redpower
  • 44 postów
  • Dołączył: 28-03-2009
  • Skąd: Dolnyśląsk

Napisany 30 marca 2009 - 14:08

Proszę usunąć ten tekst.

#70 OFFLINE   neomanifesto

neomanifesto
  • 39 postów
  • Dołączył: 09-11-2008
  • Skąd: zabrze

Napisany 01 kwietnia 2009 - 21:26

Mam problem.Górna rura chlodnicy jest bardzo gorąca,że nie można jej dotknąć,natomiast dolna rura jest tez ciepla,ale mozna ją złapać .Autko sie strasznie grzeje.Az strach pomyslec co bedzie latem.Ubywa mi plynu,gdy mam ogrzewanie kabiny na najnizszej temperaturze,natomiast ,gdy mam ogrzewanie na maxa to plynu nie ubywa.
Sumując:auto sie strasznie grzeje podczas jazdy nawet przy ogrzewaniu na max a gdy ogrzewanie jest na najnizszym to tez sie grzeje i ubywa mi plynu.Wyciekow nie ma!

#71 OFFLINE   lestekk

lestekk
  • 182 postów
  • Dołączył: 23-11-2008
  • Skąd: Szczecin

Napisany 01 kwietnia 2009 - 21:46

Węże masz twarde jak chodzi? Woda i olej w silniku ok? Nie ma np wody w oleju albo na odwrót?
Gdyby przedni napęd był lepszy ludzie chodzili by na rekach.

#72 OFFLINE   neomanifesto

neomanifesto
  • 39 postów
  • Dołączył: 09-11-2008
  • Skąd: zabrze

Napisany 01 kwietnia 2009 - 22:01

Węże twarde ,wody w oleju nie ma ani oleju w wodzie :nie_wiem: I strasznie sie grzeje :nie_wiem:
A jak daje ogrzewanie na minimum to plyn ubywa :nie_wiem:Tylko nie ma wyciekow nigdzie.A w kabinie tez sucho.

#73 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 01 kwietnia 2009 - 22:04

Węże twarde ,wody w oleju nie ma ani oleju w wodzie :nie_wiem: I strasznie sie grzeje :nie_wiem:
A jak daje ogrzewanie na minimum to plyn ubywa :nie_wiem:



odkrec korek - spusc cisnienie z ukladu - zakrec korek - scisnij waz - przegazuj auto - jesli puchnie i po odpuszeniu z obrotow odpuszcza to uszczelka pod glowica - jesli nie puchnie to tak jak ci na pw pisalem - niedrozna chlodnica i cieknie z zaworu trojdroznego




 


#74 OFFLINE   neomanifesto

neomanifesto
  • 39 postów
  • Dołączył: 09-11-2008
  • Skąd: zabrze

Napisany 01 kwietnia 2009 - 22:15

A jak najlepiej udrożnić chłodnice,chociaż chłodnica też jest ciepła,ale nie gorąca(gorny wąż gorący a chłodnica i dolny wąż ciepłe)

#75 OFFLINE   lestekk

lestekk
  • 182 postów
  • Dołączył: 23-11-2008
  • Skąd: Szczecin

Napisany 01 kwietnia 2009 - 22:49

A jak najlepiej udrożnić chłodnice,chociaż chłodnica też jest ciepła,ale nie gorąca(gorny wąż gorący a chłodnica i dolny wąż ciepłe)


Najpierw zrób tak jak napisał Beast i napisz co i jak, czy waż znów robi się twardy? A co do chłodnic to pewnie się je czymś płucze, tak sądzę, ale nie wiem czy to warte świeczki, kup używkę, one są tanie i łatwo się wymienia, napisz do Beasta, pewnie będzie coś miał.

Pozdro
Gdyby przedni napęd był lepszy ludzie chodzili by na rekach.

#76 OFFLINE   neomanifesto

neomanifesto
  • 39 postów
  • Dołączył: 09-11-2008
  • Skąd: zabrze

Napisany 02 kwietnia 2009 - 02:04

Ale czy moze omega,przy walnietej uszczelce pod glowica "spalic" wode (3litry) na 10 minut??
Zrobilem 5 kilometrow i plyn potrafil mi ze zbiornika "wyparowac".A auto chodzi na 4 cylindry.Nie dlawi sie ani nic.To sa jakies czary.Mam 1wszy raz omege i juz mam ja dosc.Wczesniej tylko mercedesy mialem.Owszem tez byly rozne jaja,ale nie takie.Natomiast omege kupilem ,bo jest bardziej wygodna.Aha-czasami wlacza mi sie na dodatek Check Engine.Wtewdy musze zgasic autko i znowu zapalic.Ale pali mi na medal.Auto jest bez "gazu".Kupilem osobiscie w niemczech na E-Bayu
Aha-jeszcze jedno.
Jak dodaje gazu to woda nie wychodzi ze zbiornika tylko ja wsysa.Jak puszcze gaz to woda powraca do poziomu.??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Zrobilem test na tzw "spinaczu" i wyskoczylo mi 0130-czyli sonda lambda.Moze miec to cos wspolnego z tym wyciekiem plynu ?Pomocy ludzie

#77 OFFLINE   kol

kol
  • 1 postów
  • Dołączył: 01-04-2009
  • Skąd: sosnowo

Napisany 02 kwietnia 2009 - 08:33

witam-mam problem z wężami układu chłodzenia 2.5v6, wcześniej była instalacja gazowa i po wymontowaniu jej niewiadomo jak były węże-pomóżcie mi może jakiś schemat.....dzięki

#78 OFFLINE   neomanifesto

neomanifesto
  • 39 postów
  • Dołączył: 09-11-2008
  • Skąd: zabrze

Napisany 02 kwietnia 2009 - 16:46

To nie jest ten wątek !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Otworz nowy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

#79 OFFLINE   komandos882

komandos882
  • 12 postów
  • Dołączył: 30-03-2009

Napisany 02 kwietnia 2009 - 19:42

Ale czy moze omega,przy walnietej uszczelce pod glowica "spalic" wode (3litry) na 10 minut??
Zrobilem 5 kilometrow i plyn potrafil mi ze zbiornika "wyparowac".A auto chodzi na 4 cylindry.Nie dlawi sie ani nic.To sa jakies czary.Mam 1wszy raz omege i juz mam ja dosc.Wczesniej tylko mercedesy mialem.Owszem tez byly rozne jaja,ale nie takie.Natomiast omege kupilem ,bo jest bardziej wygodna.Aha-czasami wlacza mi sie na dodatek Check Engine.Wtewdy musze zgasic autko i znowu zapalic.Ale pali mi na medal.Auto jest bez "gazu".Kupilem osobiscie w niemczech na E-Bayu
Aha-jeszcze jedno.
Jak dodaje gazu to woda nie wychodzi ze zbiornika tylko ja wsysa.Jak puszcze gaz to woda powraca do poziomu.??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Zrobilem test na tzw "spinaczu" i wyskoczylo mi 0130-czyli sonda lambda.Moze miec to cos wspolnego z tym wyciekiem plynu ?Pomocy ludzie


Zobacz czy płyn nieprzedostaje się gdzieś do kabiny albo otworami za przednimi kołami

#80 OFFLINE   neomanifesto

neomanifesto
  • 39 postów
  • Dołączył: 09-11-2008
  • Skąd: zabrze

Napisany 08 kwietnia 2009 - 03:03

Płyn jednak przedostaje się przez "trójnik" i leci pod auto,ale czy napewno ten zawór nie szczelił dlatego,ponieważ uszczelka jest walnięta pod głowicą??Bo przewody są twarde jak się zagrzeje :(