

Zbyt wysoka temperatura
#21
OFFLINE
Napisany 05 czerwca 2007 - 15:12
#22
OFFLINE
Napisany 05 czerwca 2007 - 21:28
napewno usłyszysz drugi bieg i nawet przechodni zaczną bardziej sie patrzec na Twą omcię
u mnie drugi sie narazie nie włącza a wiem jak to jest bo niedawno wymieniłem na nowy i odrazu drugi sie włączał bo coś nie tak z włącznikiem. teraz jezdze na starym i git
#23
OFFLINE
Napisany 06 czerwca 2008 - 21:27
aha, dodam ze na trasie przy predkosci ok 100km/h temperatyra rowniez utrzymuje sie ok 100st, czasami spada ale na krotko i znow rosnie. prosze o jakas porade, co moze byc przyczyna?
#24
OFFLINE
Napisany 06 czerwca 2008 - 21:43

#25
OFFLINE
Napisany 06 czerwca 2008 - 22:06
Ja mam podobny proble z temperatura. 2.0 16V u mnie temperatura wynosi ok 110 stopni standardowo a dochodzi nawet do 120!! na szczescie jeszcze nie zdazylo sie zeby wskazowka weszla na czerone tlo. jak zgasze auto to wentylator przestaje chodzic, mino to ze temp jest 120st. po wlaczeniu zaplony odpala szybki tryb wenbtylatora. tak chodzi z 5 min po czym przelacza sie w tryb wolny przy ok 100st. zostawilem go tak na jakies 10min z otwarta maska i went. caly czas chodzil a temp nie spadala praktycznie a silnik goracy jak licho. wylaczylem w końcu zaplo = wentylator tez. po jakis 2 godz wyruszylem dalej i po kilku km znow tem okolo 100-110st. po pierwsze wydaje mi sie ze to zbyt wysoka temp. a po drugie wentylator powinien chodzic po wylaczeniu zaplonu az do schlodzenia silnika do bezpiecznej temperatury. nie ma wyciekow, ni grama. moze ktos na to zaradzic? termostat raczej nie bo wentylator by wtedy tez chyba nie odpalal.
aha, dodam ze na trasie przy predkosci ok 100km/h temperatyra rowniez utrzymuje sie ok 100st, czasami spada ale na krotko i znow rosnie. prosze o jakas porade, co moze byc przyczyna?
Moim zdaniem to jest typowy objaw walnietego termostatu, poniewaz termostat nie otwiera sie i jest zamkniety obieg w silniku, wtdy bedzie ci trzymal wysoka temperature, termostat nie odpowiada za zalaczanie wiatraka tylko czujnik , ktory jest wkercony w chlodnice, moim zdaniem to wina termostatu
#26
OFFLINE
Napisany 07 czerwca 2008 - 06:23
VERNE 57.35 zł
VERNE 140.46 zł
VERNE 96.54 zł
WAHLE 111.53 zł
#27
OFFLINE
Napisany 07 czerwca 2008 - 06:52
P.S. Szczegoly odnosnie cen i firm na PW lub gg
[B]
#28
OFFLINE
Napisany 07 czerwca 2008 - 14:22
#29
OFFLINE
Napisany 07 czerwca 2008 - 22:47
[B]
#30
OFFLINE
Napisany 08 czerwca 2008 - 21:50
pozdr.
#31
OFFLINE
Napisany 09 czerwca 2008 - 09:44
czy po wymianie termostatu nalezy zalać płynu chłodzącego i włączyć silnik? i jak ubedzie to dolewać do wysokości znaku na zbiorniczku, czy też jest jakaś inna metoda? Tylko odpowiadajcie łopatologicznie!!
pozdr.
po wymianie termostatu zalewasz plynem do kreski w zbiorniczku wyrownawczym, odpalasz auto, dajesz ogrzewanie na max i dajesz mu sie rozgrzac az do zalaczenia wentylatorow na chlodnicy pilnujac zeby plynu byl stan.
#32
OFFLINE
Napisany 09 czerwca 2008 - 16:37
Po przejechaniu kilkuset km silnik zaczal cieknac wiec wlalem znow 10W40. Roznica zasadnicza I temperatura znow spadla. PO zlaniu oleju wyplukalem mnostwo syfu ze srodka wiec silnik sie oczyscil. Co najwazniejsze wycieki ustaly.
Warto tez sprawdzic olej.
#33
OFFLINE
Napisany 18 września 2008 - 17:56
wysoka temp silnika od cofajacych sie spalin,
spadek mocy,
gorace spaliny.
po wycieciu katalizatora i wstawieniu na jego miejscu rury auto zaczelo kopcic na czarno jak stary tarpan nie dajac rezultatu.
przedmuchal sie po 4-5 dniach i przestal kopcic, temp spadla do 88-95 st, i znaczacy przyrost mocy. moze przestanie olej brac. mam taka nadzieje bo wciaga ok. 1L na 1000km a z rury czysciutko i bez wyciekow...
#34
OFFLINE
Napisany 21 stycznia 2009 - 20:01
1. 105 - 100 i 120 - 115
2. 95 - 90 i 105 - 100 stopni
Kupiłem pierwszy. Kolega z forum powiedział że powinienem kupić na 95 wiec wymieniłem z wielka łaską pracowników i powiedzieli że więcej nie wymienią

Dodam że wentylator od strany silnika włącza sie normalnie, a ten dodatkowy tylko raz mi się właczył tylko dlatego że spalił się bezpiecznikod tego od strony silnika i temp poszła w górę.
Powiedzcie co robić...
Pozdrawiam i z góry dziękuję
#35
OFFLINE
Napisany 21 stycznia 2009 - 21:11
Dołączę się do tematu bo dotyczy temperatury silnika, a ja mam dylemat. Od jakiegos czasu zauważyłem że załącza mi się wentylator ten os klimy czyli od strony zderzaka i nie wyłącza wogóle do czasu wyłaćzenia zapłonn. Na forum dowiedziałem się że za niego odpowiada czujnik dolny w chłodnicy wiec poszedłem do sklepu i okazało się że są dwa rózniące sie temp załączania:
1. 105 - 100 i 120 - 115
2. 95 - 90 i 105 - 100 stopni
Kupiłem pierwszy. Kolega z forum powiedział że powinienem kupić na 95 wiec wymieniłem z wielka łaską pracowników i powiedzieli że więcej nie wymienią!. Dzis wykręciłem by zmienic i okazało sie ze powinien być jednak ten pierwszy. I teraz mam dylemat zakładać ten drugi?? Choć zastanawiam się czy nie będzie się zbyt często włączał??
Dodam że wentylator od strany silnika włącza sie normalnie, a ten dodatkowy tylko raz mi się właczył tylko dlatego że spalił się bezpiecznikod tego od strony silnika i temp poszła w górę.
Powiedzcie co robić...
Pozdrawiam i z góry dziękuję
wsadzaj bedzie ok
#36
OFFLINE
Napisany 25 stycznia 2009 - 19:47
Od niedawna jestem posiadaczem omci, i do póki nie puściły mrozy wszystko było o.k. z chłodzeniem, za wyjątkiem kiepskiego grzania w kabinie przy temp. -10, -15 stopni na dworze. Jak mrozy puściły silnik bardzo szybko się nagrzewa zwłaszcza jak stoje w korkach i w jakiś magiczny sposób znika mi płyn w zbiorniku wyrównawczym, chociaż max. pokazuje mi 95 stopni i wentylator się zawsze załącza. W ciągu 30 minut ubywa mi ok. 1 litra płynu!


#37
OFFLINE
Napisany 25 stycznia 2009 - 20:04
#38
OFFLINE
Napisany 25 stycznia 2009 - 20:06
iecie co się może dziać???
jak nie kapie to pewnie spala ale jak na spalanie to trochę za dużo
posprawdzaj jeszcze raz ale 99% zawór trójdrożny więcej szczegółów :szukaj2:
#39
OFFLINE
Napisany 25 stycznia 2009 - 20:42

#40
OFFLINE
Napisany 25 stycznia 2009 - 20:55
A z tym trójnikiem co może być? I gdzie on jest?
nie trójnikiem tylko trójdrożny wpisz w szukajkę jest etgo tyle że głowa boli łącznie z fotami
tak na szybko z lewej strony z tyłu silnika (jak stoisz przed autem)