


Omega 2,5dti raz pali a raz nie dziwne objawy
#81
OFFLINE
#82
OFFLINE
Napisany 25 grudnia 2012 - 13:26
O.K
Więc zdam relacje po oględzinach ...
a co Ty Mariusz chcesz oglądać? Oględziny Ci nic nie dadzą,tylko sprzęt..
podeślę Ci na pw linka do tej firmy co Ci mówiłem albo Bosch serwis Stalowa Wola.
#83
OFFLINE
#84
OFFLINE
Napisany 25 grudnia 2012 - 18:15
ja w swojej Omci też miałem taki błąd: błąd P1189 - Brak ciśnienia w szynie paliwowej przy rozruchu; przed świętami oddałem auto do naprawy i okazało się że dwa wtryski do regeneracji i mokra pompa wys.ciśnienia(nieszczelna). Także teoria Czeladnika odnośnie dwóch wtrysków się potwierdziła.
U mnie zaś był problem z odpalaniem auta po dłuższym postoju, na rozgrzanym silniku palił elegancko, żadnych pompek słychać nie było(nadmiernie). Rozrusznik kręcił(po regeneracji był) ale nie chciał zaskoczyć. Na pych palił i na samostart też, ale to nie dobre dla silnika.
Po naprawie ww. usterek pali elegancko, nawet przy -19-stopniowym mrozie:) komputer po naprawie jeszcze nie podłączany.
Przebieg ok. 270 tys.; za naprawę zapłaciłem prawie 2 koła w Nadarzynie. Także zrobiłem sobie prezent na Święta:)
Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt!

#85
OFFLINE
Napisany 25 grudnia 2012 - 18:23

Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk
#86
OFFLINE
Napisany 25 grudnia 2012 - 18:48
ja podałem swój przykład, będziesz wiedział coś więcej to pisz to porównamy nasze sugestie no i zawsze będziemy mądrzejsi o jeden praktyczny przykład
#87
OFFLINE
Napisany 25 grudnia 2012 - 20:07
Jak auto jeszcze wytrzyma do 10.01 to po wypłacie jadę do magika od wtrysków.
#88
OFFLINE
Napisany 26 grudnia 2012 - 10:53
takie info podaje czujnik na filtrze no i po tym przebiegu wtryski napewno do sprawdzenia, ja robiłem swoje z stalowej woli u Pawlika koszt 2400 za 6 sztukBłąd ciśnienia wstępnego
#89
OFFLINE
Napisany 26 grudnia 2012 - 11:16
było też coś o awarii czujnika ciśnienia na szynie albo zaworu ciśnienia paliwa ,może uda nam się z Mariuszem jakoś spotkać to powtórzymy testy..
#90
OFFLINE
Napisany 26 grudnia 2012 - 11:44

Kwotami to jestem przerażony. Zastanawiam się czy nie lepiej kupić silnik 3.0 z wtryskami a swój sprzedać. Ale to już będę myśleć po tym jak dowiem się ile dokładnie będę musiał zabulić.
#91
OFFLINE
Napisany 26 grudnia 2012 - 12:40
#92
OFFLINE
Napisany 26 grudnia 2012 - 18:15
#93
OFFLINE
Napisany 27 grudnia 2012 - 07:56
#94
OFFLINE
Napisany 27 grudnia 2012 - 08:47
Tak czy siak Mariusz jak chcesz kupowac uzywane wtryski to do sprawdzenia koniecznie wywalisz kilka tysi a potem przez lejaca koncowke denko tloka splynie z olejem do miski moim zdaniem w tej kwestji nie warto oszczedzac
Amen!
#95
OFFLINE
Napisany 29 grudnia 2012 - 19:20
Na kompie były błędy.
Początkowo myślałem że może padły jeszcze czujniki wałków, ale po przełożeniu od Roberta problem nadal był. Auto odpaliło z oporem dopiero po ingerencji w pompkę paliwa pod fotelem.
Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk
#96
OFFLINE
Napisany 29 grudnia 2012 - 21:05
Na kompie były błędy.
Zdradzisz tajemnicę jakie??
Auto odpaliło z oporem dopiero po ingerencji w pompkę paliwa pod fotelem.
Kup pompkę, np. tą:http://allegro.pl/pi...2901688689.html
Rok temu kupowałem od w/w sprzedawcy.
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
#97
OFFLINE
Napisany 29 grudnia 2012 - 21:21
Kody błędów poda może później Robert 33 bo nie chciałbym przekręcić czegoś.
Patrzyłem na tą co podałeś ale zdeczka drogo wychodzi. Zastanawiam się nad jakąś tańszą ale potrzebowałbym opinii czy wogóle warto się za tańszymi rozglądać.
#98
OFFLINE
Napisany 29 grudnia 2012 - 21:52
I dopiero po ingerencji w pompkę paliwa pod fotelem.
no,dostała z pionchy:)
A tak serio.
P1289-Brak ciśnienia w szynie paliwowej przy rozruchu
i sławny 1260 - Zmniejszona dawka paliwa w skutek niskiego ciśnieni paliwa..
Czyli pada na pompę pod podłogą.fak,jak dostała zaczęła lepiej i ciszej pracować bo podniosło się nawet Ciśnienie wstępne paliwa..z 350 kpa na 370 kpa ale podczas rozruchu spada do około 350 kpa..zasugerowałem Mariuszowi mimo wszystko kontrolę wtrysków...
Zdradzisz tajemnicę jakie??
Kup pompkę, np. tą:http://allegro.pl/pi...2901688689.html
Rok temu kupowałem od w/w sprzedawcy.
myślę że dobra cena pierburga....
#99
OFFLINE
Napisany 29 grudnia 2012 - 21:52

więc zobaczymy czy i jak to poprawi sprawę

#100
OFFLINE
Napisany 29 grudnia 2012 - 23:15
Patrzyłem na tą co podałeś ale zdeczka drogo wychodzi.
Tańszego oryginału nie znajdziesz, a cena i tak jest atrakcyjna. Rok temu płaciłem 670 PLN-ów.
P1289-Brak ciśnienia w szynie paliwowej przy rozruchu
i sławny 1260 - Zmniejszona dawka paliwa w skutek niskiego ciśnieni paliwa..
Czyli pada na pompę pod podłogą.
W/g mnie winne są wtryski.
Ciśnienie wstępne paliwa..z 350 kpa na 370 kpa ale podczas rozruchu spada do około 350 kpa..
Minimum potrzebne do rozruchu to: 200 kPa.
Kiedy w "mojej", pompka wspomagająca raczyła "dokonać żywota", to silnik (w temp. roboczej) udało mi się uruchomić.
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją