Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Omega 2,5dti raz pali a raz nie dziwne objawy


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
121 odpowiedzi na ten temat

#81 OFFLINE   fotbrenda

fotbrenda
  • 272 postów
  • Dołączył: 05-11-2006
  • Skąd: LUBIN - LEGNICA
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 25 grudnia 2012 - 13:22

O.K :) Więc zdam relacje po oględzinach ...

#82 OFFLINE   Robert 33

Robert 33

    3.0 DTI kuleje ale naprawimy!!

  • 1 091 postów
  • Dołączył: 03-02-2008
  • Skąd: Wleń
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 25 grudnia 2012 - 13:26

O.K :) Więc zdam relacje po oględzinach ...


a co Ty Mariusz chcesz oglądać? Oględziny Ci nic nie dadzą,tylko sprzęt..
podeślę Ci na pw linka do tej firmy co Ci mówiłem albo Bosch serwis Stalowa Wola.

 


#83 OFFLINE   fotbrenda

fotbrenda
  • 272 postów
  • Dołączył: 05-11-2006
  • Skąd: LUBIN - LEGNICA
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 25 grudnia 2012 - 13:32

O.K będę czekać

#84 OFFLINE   webo123

webo123
  • 174 postów
  • Dołączył: 27-04-2009
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 25 grudnia 2012 - 18:15

Witam,
ja w swojej Omci też miałem taki błąd: błąd P1189 - Brak ciśnienia w szynie paliwowej przy rozruchu; przed świętami oddałem auto do naprawy i okazało się że dwa wtryski do regeneracji i mokra pompa wys.ciśnienia(nieszczelna). Także teoria Czeladnika odnośnie dwóch wtrysków się potwierdziła.
U mnie zaś był problem z odpalaniem auta po dłuższym postoju, na rozgrzanym silniku palił elegancko, żadnych pompek słychać nie było(nadmiernie). Rozrusznik kręcił(po regeneracji był) ale nie chciał zaskoczyć. Na pych palił i na samostart też, ale to nie dobre dla silnika.
Po naprawie ww. usterek pali elegancko, nawet przy -19-stopniowym mrozie:) komputer po naprawie jeszcze nie podłączany.
Przebieg ok. 270 tys.; za naprawę zapłaciłem prawie 2 koła w Nadarzynie. Także zrobiłem sobie prezent na Święta:)

Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt!!!

#85 OFFLINE   fotbrenda

fotbrenda
  • 272 postów
  • Dołączył: 05-11-2006
  • Skąd: LUBIN - LEGNICA
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 25 grudnia 2012 - 18:23

To widzę że ciekawy wydatek mnie czeka. .. :(

Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk
Na rewolucjach, które są zazwyczaj tworem wielkich umysłów i dziełem ludzi odważnych, korzystają w końcu tchórze.

#86 OFFLINE   webo123

webo123
  • 174 postów
  • Dołączył: 27-04-2009
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 25 grudnia 2012 - 18:48

nie koniecznie masz to samo, ale musisz się z tym liczyć po takim przebiegu;
ja podałem swój przykład, będziesz wiedział coś więcej to pisz to porównamy nasze sugestie no i zawsze będziemy mądrzejsi o jeden praktyczny przykład

#87 OFFLINE   fotbrenda

fotbrenda
  • 272 postów
  • Dołączył: 05-11-2006
  • Skąd: LUBIN - LEGNICA
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 25 grudnia 2012 - 20:07

Relacje zdam na pewno.
Jak auto jeszcze wytrzyma do 10.01 to po wypłacie jadę do magika od wtrysków.

#88 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 26 grudnia 2012 - 10:53

Błąd ciśnienia wstępnego

takie info podaje czujnik na filtrze no i po tym przebiegu wtryski napewno do sprawdzenia, ja robiłem swoje z stalowej woli u Pawlika koszt 2400 za 6 sztuk

#89 OFFLINE   Robert 33

Robert 33

    3.0 DTI kuleje ale naprawimy!!

  • 1 091 postów
  • Dołączył: 03-02-2008
  • Skąd: Wleń
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 26 grudnia 2012 - 11:16

Damian nie do końca taki błąd jak napisał fotbrenda bład tyczy niskiego ciśnienia paliwa w szynie podczas rozruchu..nie pamiętam nr kodu usterki...
było też coś o awarii czujnika ciśnienia na szynie albo zaworu ciśnienia paliwa ,może uda nam się z Mariuszem jakoś spotkać to powtórzymy testy..

 


#90 OFFLINE   fotbrenda

fotbrenda
  • 272 postów
  • Dołączył: 05-11-2006
  • Skąd: LUBIN - LEGNICA
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 26 grudnia 2012 - 11:44

:( no tak czy owak...
Kwotami to jestem przerażony. Zastanawiam się czy nie lepiej kupić silnik 3.0 z wtryskami a swój sprzedać. Ale to już będę myśleć po tym jak dowiem się ile dokładnie będę musiał zabulić.

#91 OFFLINE   Robert 33

Robert 33

    3.0 DTI kuleje ale naprawimy!!

  • 1 091 postów
  • Dołączył: 03-02-2008
  • Skąd: Wleń
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 26 grudnia 2012 - 12:40

jak kupisz sinik z wtryskami to i tak będziesz musiał dać wtryski do sprawdzenia...a jak te zrobisz to będziesz miał do 3.0,tak ja myślę...

 


#92 OFFLINE   webo123

webo123
  • 174 postów
  • Dołączył: 27-04-2009
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 26 grudnia 2012 - 18:15

dokładnie, jak już masz inwestować w ten egzemplarz to dajesz na całego; bo co z tego jak wydasz kilka koła na naprawę i go ********** ???

#93 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 27 grudnia 2012 - 07:56

Tak czy siak Mariusz jak chcesz kupowac uzywane wtryski to do sprawdzenia koniecznie wywalisz kilka tysi a potem przez lejaca koncowke denko tloka splynie z olejem do miski moim zdaniem w tej kwestji nie warto oszczedzac

#94 OFFLINE   Robert 33

Robert 33

    3.0 DTI kuleje ale naprawimy!!

  • 1 091 postów
  • Dołączył: 03-02-2008
  • Skąd: Wleń
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 27 grudnia 2012 - 08:47

Tak czy siak Mariusz jak chcesz kupowac uzywane wtryski to do sprawdzenia koniecznie wywalisz kilka tysi a potem przez lejaca koncowke denko tloka splynie z olejem do miski moim zdaniem w tej kwestji nie warto oszczedzac


Amen!

 


#95 OFFLINE   fotbrenda

fotbrenda
  • 272 postów
  • Dołączył: 05-11-2006
  • Skąd: LUBIN - LEGNICA
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 29 grudnia 2012 - 19:20

I po odwiedzinach u Roberta.
Na kompie były błędy.
Początkowo myślałem że może padły jeszcze czujniki wałków, ale po przełożeniu od Roberta problem nadal był. Auto odpaliło z oporem dopiero po ingerencji w pompkę paliwa pod fotelem.


Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk
Na rewolucjach, które są zazwyczaj tworem wielkich umysłów i dziełem ludzi odważnych, korzystają w końcu tchórze.

#96 OFFLINE   czeladnik

czeladnik

    Drewniane samochody?

  • 1 826 postów
  • Dołączył: 31-12-2008
  • Skąd: Zielonka
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 29 grudnia 2012 - 21:05

Na kompie były błędy.


Zdradzisz tajemnicę jakie??

Auto odpaliło z oporem dopiero po ingerencji w pompkę paliwa pod fotelem.


Kup pompkę, np. tą:http://allegro.pl/pi...2901688689.html
Rok temu kupowałem od w/w sprzedawcy.

Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją :p


#97 OFFLINE   fotbrenda

fotbrenda
  • 272 postów
  • Dołączył: 05-11-2006
  • Skąd: LUBIN - LEGNICA
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 29 grudnia 2012 - 21:21

Za pompą się rozglądam.
Kody błędów poda może później Robert 33 bo nie chciałbym przekręcić czegoś.

Patrzyłem na tą co podałeś ale zdeczka drogo wychodzi. Zastanawiam się nad jakąś tańszą ale potrzebowałbym opinii czy wogóle warto się za tańszymi rozglądać.

#98 OFFLINE   Robert 33

Robert 33

    3.0 DTI kuleje ale naprawimy!!

  • 1 091 postów
  • Dołączył: 03-02-2008
  • Skąd: Wleń
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 29 grudnia 2012 - 21:52

I dopiero po ingerencji w pompkę paliwa pod fotelem.


no,dostała z pionchy:)
A tak serio.
P1289-Brak ciśnienia w szynie paliwowej przy rozruchu
i sławny 1260 - Zmniejszona dawka paliwa w skutek niskiego ciśnieni paliwa..
Czyli pada na pompę pod podłogą.fak,jak dostała zaczęła lepiej i ciszej pracować bo podniosło się nawet Ciśnienie wstępne paliwa..z 350 kpa na 370 kpa ale podczas rozruchu spada do około 350 kpa..zasugerowałem Mariuszowi mimo wszystko kontrolę wtrysków...

Zdradzisz tajemnicę jakie??



Kup pompkę, np. tą:http://allegro.pl/pi...2901688689.html
Rok temu kupowałem od w/w sprzedawcy.


myślę że dobra cena pierburga....

 


#99 OFFLINE   fotbrenda

fotbrenda
  • 272 postów
  • Dołączył: 05-11-2006
  • Skąd: LUBIN - LEGNICA
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 29 grudnia 2012 - 21:52

Wtryski będą na początku Stycznia kontrolowane. Pompa też będzie nowa :)
więc zobaczymy czy i jak to poprawi sprawę :)

#100 OFFLINE   czeladnik

czeladnik

    Drewniane samochody?

  • 1 826 postów
  • Dołączył: 31-12-2008
  • Skąd: Zielonka
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 29 grudnia 2012 - 23:15

Patrzyłem na tą co podałeś ale zdeczka drogo wychodzi.


Tańszego oryginału nie znajdziesz, a cena i tak jest atrakcyjna. Rok temu płaciłem 670 PLN-ów.

P1289-Brak ciśnienia w szynie paliwowej przy rozruchu
i sławny 1260 - Zmniejszona dawka paliwa w skutek niskiego ciśnieni paliwa..
Czyli pada na pompę pod podłogą.


W/g mnie winne są wtryski.

Ciśnienie wstępne paliwa..z 350 kpa na 370 kpa ale podczas rozruchu spada do około 350 kpa..


Minimum potrzebne do rozruchu to: 200 kPa.
Kiedy w "mojej", pompka wspomagająca raczyła "dokonać żywota", to silnik (w temp. roboczej) udało mi się uruchomić.

Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją :p