

Omega 2,5dti raz pali a raz nie dziwne objawy
#1
OFFLINE
Napisany 08 lutego 2011 - 09:49
#2
OFFLINE
Napisany 08 lutego 2011 - 12:50

#3
OFFLINE
Napisany 09 lutego 2011 - 16:05
Myślę ,że podpięcie pod komputer wyjaśni część Twoich pytań
Tym bardziej że planujesz ją kupić...
może czujniki położenia wału i rozrządu.
u mnie padły dwa w jednej chwili i przez tydzień diagnozowali.
#4
OFFLINE
Napisany 09 lutego 2011 - 16:37
jak padnie czujnik położenia wału korbowego to silnik w ogóle nie będzie pracował, a jak padnie wałka rozrządu to będą problemy z odpaleniem, można wtedy auto zapalić na "dzięcioła"u mnie padły dwa w jednej chwili i przez tydzień diagnozowali.
#5
OFFLINE
Napisany 10 lutego 2011 - 09:44
#6
OFFLINE
Napisany 10 lutego 2011 - 13:58
ale rozrusznik kręci ?Jest to o tyle dziwne że odpala cały czas a wczoraj po przejechaniu z 30km i odczekaniu z 2godzinki nie odpaliło ,dla odmiany rano bez problemu .
#7
OFFLINE
Napisany 11 lutego 2011 - 00:41
#8
OFFLINE
Napisany 11 lutego 2011 - 09:19
podmień czujnik położenia wałka rozrządu jak byś potrzebował to chyba taki mamRozrusznik kręci normalnie ,dziś chodziła normalnie po zgaszeniu jez nie odpaliła
#9
OFFLINE
Napisany 11 lutego 2011 - 11:42
#10
OFFLINE
Napisany 11 lutego 2011 - 13:33
no to podmień ten czujnik, co do pompy to są dwie jedna w baku druga pod podłogą w okolicy siedzenia pasażera, co do "webasto" to jeśli nie masz zegara w środku do niego to jest to tylko dogrzewacz i uruchamia się automatycznie jak temp. odczytana przez czujnik w zderzaku jest poniżej 3 stopni, zakładając że piec jest sprawny.Odpinałem czujnik wałka i odpala ale ciężej cały czas mam wrażenie że to coś z immo nawet pilot nie zawsze działa od centralnego ten w kluczyku Jeszcze mam jedno pytanie zostawiając auto na zapłonie chodzi pompa a po ok.1min. słychać z tyłu tak jak by coś innego się załączało podobne do pompy tylko głośniejsze. no i mam dylemat jak się uruchamia webasto.
#11
OFFLINE
Napisany 11 lutego 2011 - 23:08
#12
OFFLINE
Napisany 12 lutego 2011 - 08:29
co masz na myśli pod pojęciem cieknące ?...tak sobie czytam i z początku pomyslałem o cieknących wtryskiwaczach, jednak nawet jak ciekną to po rozgrazniu silnika po dłuższym kręceniu raczej powinien odpalić
#13
OFFLINE
Napisany 12 lutego 2011 - 09:27

#14
OFFLINE
Napisany 12 lutego 2011 - 10:26
są dwa sposoby lania albo przelewa w przelew, albo do komory przez końcówkę, oba przypadki są nie prawidłowe ale znacznie gorszym jest ten drugi bo może spowodować wytopienie denka tłoka.może źle się wyraziłem nie cieknące, ale "lejące wtryskiwacze", może by trzeba było sprawdzić też układ wtryskowy. Moja Omega kiedyś też cieżko paliła tylko jak silnik się konkretnie rozgrzał. Jak się okazało z dwóch wtryskiwaczy się "ulewało" i trzeba było je zregenerować (300zł za sztukę) od tamtej pory jest ok. Jednak nie było tak, że po rozgrzaniu w ogóle silnik nie zapał, po którymś tam dłuższym kręceniu odpalał jednak było to dosyć irytujace
#15
OFFLINE
Napisany 12 lutego 2011 - 10:28
#16
OFFLINE
Napisany 02 marca 2011 - 12:51
#17
OFFLINE
Napisany 02 marca 2011 - 14:07
I jednak dalej problemy są z odpalaniem sporo czasu było dobrze i tu znowu to samo ,przez 1 sec słychać jak by silnik zaskakiwał a potem już można kręcić do wyczerpania aku. po czasie odpala. tzn. po godzinie czasami po minucie.
O który silnik teraz chodzi?
Podpinałeś pod kompa, jakieś błędy, nieprawidłowe parametry np. ciśnienie paliwa?
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
#18
OFFLINE
Napisany 02 marca 2011 - 14:41
#19
OFFLINE
Napisany 02 marca 2011 - 20:27
trza było go wypłukać w acetonie, sprawdź kompa bo może teraz błąd wyskoczył ale nie zawsze zapala się kontrolkai czekam aż olej sie wypali z wydechu
#20
OFFLINE
Napisany 06 marca 2011 - 16:36