Co z tego że konstrukcja ta sama jak masz inny sterownikmam teraz pytanko czy czujnik podejdzie z bmw e38 3l diesel niby konstrukcja silników ta sama .

Napisany 06 marca 2011 - 16:50
Co z tego że konstrukcja ta sama jak masz inny sterownikmam teraz pytanko czy czujnik podejdzie z bmw e38 3l diesel niby konstrukcja silników ta sama .
Napisany 06 marca 2011 - 19:28
Napisany 06 marca 2011 - 22:25
Napisany 14 marca 2011 - 09:24
Napisany 14 marca 2011 - 16:27
nie odpaliMam jeszcze jedno pytanie po odpięciu czujnika położenia wału w dti powinien odpalić
Napisany 20 marca 2011 - 10:00
Napisany 20 marca 2011 - 10:53
Napisany 20 marca 2011 - 11:33
Wkońcu zaupiłem interfejs opel scanner od kolegi Piwek i mam dylemat nie łączy się z silnikiem 2,5dti natomiast z 2,5td bez problemu .
Napisany 24 marca 2011 - 19:58
Napisany 24 marca 2011 - 21:44
Autko podpięte pod kompa błędów brak po zmianie akumulatora zapala czy ciepły czy zimny silnik przynajmniej narazie jest ok.
Napisany 25 marca 2011 - 16:05
Napisany 25 marca 2011 - 19:56
Napisany 26 marca 2011 - 00:50
Napisany 26 marca 2011 - 06:44
Napisany 26 marca 2011 - 16:44
Napisany 28 marca 2011 - 20:26
I jednak dalej problemy są z odpalaniem sporo czasu było dobrze i tu znowu to samo ,przez 1 sec słychać jak by silnik zaskakiwał a potem już można kręcić do wyczerpania aku. po czasie odpala. tzn. po godzinie czasami po minucie.
Napisany 31 marca 2011 - 09:18
przy takiej sytuacji wywala błąd za niskiego ciśnieniaMiałem bardzo podobne objawy w swojej, okazało się ,że pompka paliwa (podprogowa) zawiesza się.
Napisany 31 marca 2011 - 19:07
przy takiej sytuacji wywala błąd za niskiego ciśnienia
Napisany 31 marca 2011 - 19:54
Napisany 31 marca 2011 - 20:09