

Powracający wyciek oleju V6
#161
OFFLINE
Napisany 12 stycznia 2013 - 12:11
#162
OFFLINE
Napisany 12 stycznia 2013 - 12:19
na wolnych obrotach tak, ale jak zaczniesz jeździć to olej wychlapie
zrób jak uważasz za stosowne, to twój samochód:D
Ja kiedyś 1000 km zrobilem bez miarki bo szybko szybko i pojechałem nawet kropelka nie wyleciała dziwne
Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
#163
OFFLINE
Napisany 12 stycznia 2013 - 12:35



Ale po co mam zaglądać, jak jest okej. Lekkie masełko się robi i znika - i tak od 5 lat. Ja mam taką durną zasadę, że jak się nic nie dzieje to nie ruszam.
no ja wolę jak wiem że się coś zepsuć zrobić za wczasu coś żeby temu zapobiec
#164
OFFLINE
Napisany 12 stycznia 2013 - 12:57
#165
OFFLINE
Napisany 12 stycznia 2013 - 14:45
No więc panowie moze mi doradzicie lub podpowiecie , czy mam zastosować tą modyfikacje kolegi " robert514 " bo juz sam niewiem , jestem w trakcie wymiany uszczelki pod pokrywą zaworów , jutro mam wolne od pracy to będę czyscił powoli głowice z resztek pasty noi pokrywy i powoli zabierał sie do składania .
Jak cię tak martwi że Ci uszczelniacze puszczą bo ciągle o tym wspominasz to zrób tą modyfikacje i śpij spokojnie Kolego
Mnie martwił ciągły wyciek z plastików pomimo zmiany uszczelek, zmieniłem na alu i śpie spokojnie
#166
OFFLINE
Napisany 12 stycznia 2013 - 19:38
#167
OFFLINE
Napisany 12 stycznia 2013 - 19:44
mnie się poci spod pokryw, majonezu mam dostatek pod korkiem jak i w plastikach na dolocie i też śpię spokojnie
Cieszymy się razem z tobą, twoim poceniem się i dostatkiem majonezu spod korka i na dolocie :jump:
#168
OFFLINE
Napisany 13 stycznia 2013 - 10:11
#169
OFFLINE
Napisany 13 stycznia 2013 - 14:29
ja jezdze na castrolu 10w40 i masla jescze nie mialem przyjemnosci widziec;)a trasy raczej krutkie robie.Może faktycznie ma to zwiazek z olejem ? Zima w 2.5 mialem pełno masła pod korkiem a odma ciagle sie zapychała. Jezdzilem wtedy na 10w40. W 3.2 zalany mam 5w40 i do tej pory korek mam czysty, zero masła mimo, że do pracy mam z 1,5 kilometra. Odme ostatnio sprawdzałem jest drożna tak samo przewody podciśnienia wchodzace z tyłu w kolektor, które w 2.5 zawsze były zawalone "masłem".
#170
OFFLINE
Napisany 13 stycznia 2013 - 15:19
ja jezdze na castrolu 10w40 i masla jescze nie mialem przyjemnosci widziec;)a trasy raczej krutkie robie.
No dobra, ale jakie u Ciebie panuja temperatury?? Bo chyba nie takie jak w Polsce.
#171
OFFLINE
Napisany 13 stycznia 2013 - 15:26
No bez przesady, pare dni mamy podobneBo chyba nie takie jak w Polsce.

#172
OFFLINE
Napisany 13 stycznia 2013 - 15:29
No dobra, ale jakie u Ciebie panuja temperatury?? Bo chyba nie takie jak w Polsce.
Dokładnie to samo chciałem napisać

#173
OFFLINE
Napisany 13 stycznia 2013 - 16:38
ja jezdze na castrolu 10w40 i masla jescze nie mialem przyjemnosci widziec;)a trasy raczej krutkie robie.
Tez jezdze na Castrolu 10w40 Magnatec , i masełko jest tzn było teraz jest nowa uszczelka nowe oringi a pokrywa ta sama sie okaze czy masełko powruci , tylko moze dlatego mi sie to masełko robiło bo miałem na zimnym silniku na bagnecie pełniutki a powinno byc na połowie na zimnym stanu oleju.
#174
OFFLINE
Napisany 13 stycznia 2013 - 16:55
#175
OFFLINE
Napisany 13 stycznia 2013 - 16:56
Skąd taka teoria, jak V-ki bardzo lubią mieć pełny stan oleju :hmmm:moze dlatego mi sie to masełko robiło bo miałem na zimnym silniku na bagnecie pełniutki a powinno byc na połowie na zimnym stanu oleju
#176
OFFLINE
Napisany 13 stycznia 2013 - 17:04
masz silnik v6 przy połowie bagnetu nie wywala Ci bledu poziomu oleju na wyswietlaczu (w trasie przy wyzszych obrotach) ? V6 lubia miec maxa. Odpalasz zimny silnik na chwilke gasisz czekasz az olej splynie i sprawdzasz stan oleju. W poprzednim silniku takim jak Ty masz polowa bagnetu w trasie oznaczala zawsze komunikat o niskim stanie...
Skąd ta teoria Kolego? Ja jeżdżę na połowie bagnetu i nie mam takich objawów
#177
OFFLINE
Napisany 13 stycznia 2013 - 17:09
#178
OFFLINE
Napisany 13 stycznia 2013 - 17:16
Skąd ta teoria Kolego? Ja jeżdżę na połowie bagnetu i nie mam takich objawów
Kolego poczytaj forum, zobacz tematy o poziomie oleju, gratis jeden wpis dam:
http://forum.omegakl...567&postcount=6
Wjedz na autostrade lec 140-160 przez kilkanascie km i ide o zaklad, ze wywali Ci niski poziom oleju przy polowie bagnetu. Poprostu czujnik w V6 ma bardzo mala tolerancje poniewaz tak zalozyl producent, ze ma byc pod dostatkiem oliwy. Jak Ci nie wywali bledu to pewnie masz padniety czujnik (prosze nie mylic czujnik cisnienia z czujnikiem poziomu). Mam teraz 3.2 wiec mamy ten sam czujnik u siebie i w polowie oliwy przy wyzej opisanym sposobie tez mi wywala komunikat. Przy max poziomu komunikat nigdy nie wyskakuje...
#179
OFFLINE
Napisany 13 stycznia 2013 - 17:19
Ja też tak mam .W połowie bagnetu zawsze mam komunikat ( za mało oliwy) przy wyższych obrotach .
Chciałem napisać że może to zależy od silnika skoro niektórzy tak mają a inni nie ale patrze że Lukasboss też ma 3.2 i też tak ma. A jakiego oleju używasz? Może od rodzaju stosowanego oleju to zależy
Kolego poczytaj forum, zobacz tematy o poziomie oleju, gratis jeden wpis dam:
http://forum.omegakl...567&postcount=6
Wjedz na autostrade lec 140-160 przez kilkanascie km i ide o zaklad, ze wywali Ci niski poziom oleju przy polowie bagnetu. Poprostu czujnik w V6 ma bardzo mala tolerancje poniewaz tak zalozyl producent, ze ma byc pod dostatkiem oliwy. Jak Ci nie wywali bledu to pewnie masz padniety czujnik (prosze nie mylic czujnik cisnienia z czujnikiem poziomu).
Spoko przecierz nie podważam Twojego zdania