Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Powracający wyciek oleju V6


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
415 odpowiedzi na ten temat

#161 OFFLINE   sypus

sypus

    Prezes KKK

  • 5 433 postów
  • Dołączył: 24-04-2007
  • Skąd: Zgorzelec
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 12 stycznia 2013 - 12:11

Ale po co mam zaglądać, jak jest okej. Lekkie masełko się robi i znika - i tak od 5 lat. Ja mam taką durną zasadę, że jak się nic nie dzieje to nie ruszam.

#162 OFFLINE   se61

se61
  • 994 postów
  • Dołączył: 02-09-2010
  • Skąd: Skwierzyna
  • Województwo: lubuskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 12 stycznia 2013 - 12:19

na wolnych obrotach tak, ale jak zaczniesz jeździć to olej wychlapie



zrób jak uważasz za stosowne, to twój samochód:D


Ja kiedyś 1000 km zrobilem bez miarki bo szybko szybko i pojechałem nawet kropelka nie wyleciała dziwne

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

#163 OFFLINE   adipaw

adipaw

    WEBASTOi zima niestraszna

  • 662 postów
  • Dołączył: 25-06-2012
  • Skąd: WWY

Napisany 12 stycznia 2013 - 12:35

no właśnie ja non stop koło domu się kręcę z dziećmi a trasa 70km max raz w miesiącu a dalsza to 2-3 razy do roku i niestety masło jest :( i będzie :( :(

Ale po co mam zaglądać, jak jest okej. Lekkie masełko się robi i znika - i tak od 5 lat. Ja mam taką durną zasadę, że jak się nic nie dzieje to nie ruszam.


no ja wolę jak wiem że się coś zepsuć zrobić za wczasu coś żeby temu zapobiec

#164 OFFLINE   toptom

toptom
  • 1 518 postów
  • Dołączył: 12-10-2010
  • Skąd: Edynburg
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 12 stycznia 2013 - 12:57

Ja po zrobieniu pokryw i wyczyszczeniu odmy, do tej pory sucho. Nawet na korku nie mam maselka. Moim zdaniem wazna jest jakosc oleju jaki jest stosowany w aucie. Trasy robie krotkie. Nieraz okolo km. dziennie.

#165 OFFLINE   cinioo

cinioo

    opel Irmscher line

  • 1 207 postów
  • Dołączył: 19-10-2012
  • Województwo: nie mieszkam w Polsce
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 X32SE

Napisany 12 stycznia 2013 - 14:45

No więc panowie moze mi doradzicie lub podpowiecie , czy mam zastosować tą modyfikacje kolegi " robert514 " bo juz sam niewiem , jestem w trakcie wymiany uszczelki pod pokrywą zaworów , jutro mam wolne od pracy to będę czyscił powoli głowice z resztek pasty noi pokrywy i powoli zabierał sie do składania .


Jak cię tak martwi że Ci uszczelniacze puszczą bo ciągle o tym wspominasz to zrób tą modyfikacje i śpij spokojnie Kolego

Mnie martwił ciągły wyciek z plastików pomimo zmiany uszczelek, zmieniłem na alu i śpie spokojnie

#166 OFFLINE   doncortino

doncortino
  • 3 592 postów
  • Dołączył: 13-09-2008
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 12 stycznia 2013 - 19:38

mnie się poci spod pokryw, majonezu mam dostatek pod korkiem jak i w plastikach na dolocie i też śpię spokojnie

#167 OFFLINE   cinioo

cinioo

    opel Irmscher line

  • 1 207 postów
  • Dołączył: 19-10-2012
  • Województwo: nie mieszkam w Polsce
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 X32SE

Napisany 12 stycznia 2013 - 19:44

mnie się poci spod pokryw, majonezu mam dostatek pod korkiem jak i w plastikach na dolocie i też śpię spokojnie


Cieszymy się razem z tobą, twoim poceniem się i dostatkiem majonezu spod korka i na dolocie :jump:

#168 OFFLINE   Lukasboss

Lukasboss

    VW Jetta 1.4 TSI

  • 1 657 postów
  • Dołączył: 24-07-2007
  • Skąd: Słupsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 13 stycznia 2013 - 10:11

Może faktycznie ma to zwiazek z olejem ? Zima w 2.5 mialem pełno masła pod korkiem a odma ciagle sie zapychała. Jezdzilem wtedy na 10w40. W 3.2 zalany mam 5w40 i do tej pory korek mam czysty, zero masła mimo, że do pracy mam z 1,5 kilometra. Odme ostatnio sprawdzałem jest drożna tak samo przewody podciśnienia wchodzace z tyłu w kolektor, które w 2.5 zawsze były zawalone "masłem".

#169 OFFLINE   driftboy

driftboy
  • 572 postów
  • Dołączył: 16-08-2009
  • Skąd: hiszpania
  • Województwo: nie mieszkam w Polsce
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 13 stycznia 2013 - 14:29

Może faktycznie ma to zwiazek z olejem ? Zima w 2.5 mialem pełno masła pod korkiem a odma ciagle sie zapychała. Jezdzilem wtedy na 10w40. W 3.2 zalany mam 5w40 i do tej pory korek mam czysty, zero masła mimo, że do pracy mam z 1,5 kilometra. Odme ostatnio sprawdzałem jest drożna tak samo przewody podciśnienia wchodzace z tyłu w kolektor, które w 2.5 zawsze były zawalone "masłem".

ja jezdze na castrolu 10w40 i masla jescze nie mialem przyjemnosci widziec;)a trasy raczej krutkie robie.

#170 OFFLINE   toptom

toptom
  • 1 518 postów
  • Dołączył: 12-10-2010
  • Skąd: Edynburg
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 13 stycznia 2013 - 15:19

ja jezdze na castrolu 10w40 i masla jescze nie mialem przyjemnosci widziec;)a trasy raczej krutkie robie.


No dobra, ale jakie u Ciebie panuja temperatury?? Bo chyba nie takie jak w Polsce.

#171 OFFLINE   sypus

sypus

    Prezes KKK

  • 5 433 postów
  • Dołączył: 24-04-2007
  • Skąd: Zgorzelec
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 13 stycznia 2013 - 15:26

Bo chyba nie takie jak w Polsce.

No bez przesady, pare dni mamy podobne :lol:

#172 OFFLINE   Lukasboss

Lukasboss

    VW Jetta 1.4 TSI

  • 1 657 postów
  • Dołączył: 24-07-2007
  • Skąd: Słupsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 13 stycznia 2013 - 15:29

No dobra, ale jakie u Ciebie panuja temperatury?? Bo chyba nie takie jak w Polsce.


Dokładnie to samo chciałem napisać :D

#173 OFFLINE   razor35

razor35
  • 296 postów
  • Dołączył: 20-01-2012

Napisany 13 stycznia 2013 - 16:38

ja jezdze na castrolu 10w40 i masla jescze nie mialem przyjemnosci widziec;)a trasy raczej krutkie robie.


Tez jezdze na Castrolu 10w40 Magnatec , i masełko jest tzn było teraz jest nowa uszczelka nowe oringi a pokrywa ta sama sie okaze czy masełko powruci , tylko moze dlatego mi sie to masełko robiło bo miałem na zimnym silniku na bagnecie pełniutki a powinno byc na połowie na zimnym stanu oleju.

#174 OFFLINE   Lukasboss

Lukasboss

    VW Jetta 1.4 TSI

  • 1 657 postów
  • Dołączył: 24-07-2007
  • Skąd: Słupsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 13 stycznia 2013 - 16:55

masz silnik v6 przy połowie bagnetu nie wywala Ci bledu poziomu oleju na wyswietlaczu (w trasie przy wyzszych obrotach) ? V6 lubia miec maxa. Odpalasz zimny silnik na chwilke gasisz czekasz az olej splynie i sprawdzasz stan oleju. W poprzednim silniku takim jak Ty masz polowa bagnetu w trasie oznaczala zawsze komunikat o niskim stanie...

#175 OFFLINE   sypus

sypus

    Prezes KKK

  • 5 433 postów
  • Dołączył: 24-04-2007
  • Skąd: Zgorzelec
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 13 stycznia 2013 - 16:56

moze dlatego mi sie to masełko robiło bo miałem na zimnym silniku na bagnecie pełniutki a powinno byc na połowie na zimnym stanu oleju

Skąd taka teoria, jak V-ki bardzo lubią mieć pełny stan oleju :hmmm:

#176 OFFLINE   cinioo

cinioo

    opel Irmscher line

  • 1 207 postów
  • Dołączył: 19-10-2012
  • Województwo: nie mieszkam w Polsce
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 X32SE

Napisany 13 stycznia 2013 - 17:04

masz silnik v6 przy połowie bagnetu nie wywala Ci bledu poziomu oleju na wyswietlaczu (w trasie przy wyzszych obrotach) ? V6 lubia miec maxa. Odpalasz zimny silnik na chwilke gasisz czekasz az olej splynie i sprawdzasz stan oleju. W poprzednim silniku takim jak Ty masz polowa bagnetu w trasie oznaczala zawsze komunikat o niskim stanie...


Skąd ta teoria Kolego? Ja jeżdżę na połowie bagnetu i nie mam takich objawów

#177 OFFLINE   kris1

kris1
  • 112 postów
  • Dołączył: 24-02-2008
  • Skąd: szczecin

Napisany 13 stycznia 2013 - 17:09

Ja też tak mam .W połowie bagnetu zawsze mam komunikat ( za mało oliwy) przy wyższych obrotach .

#178 OFFLINE   Lukasboss

Lukasboss

    VW Jetta 1.4 TSI

  • 1 657 postów
  • Dołączył: 24-07-2007
  • Skąd: Słupsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 13 stycznia 2013 - 17:16

Skąd ta teoria Kolego? Ja jeżdżę na połowie bagnetu i nie mam takich objawów


Kolego poczytaj forum, zobacz tematy o poziomie oleju, gratis jeden wpis dam:

http://forum.omegakl...567&postcount=6

Wjedz na autostrade lec 140-160 przez kilkanascie km i ide o zaklad, ze wywali Ci niski poziom oleju przy polowie bagnetu. Poprostu czujnik w V6 ma bardzo mala tolerancje poniewaz tak zalozyl producent, ze ma byc pod dostatkiem oliwy. Jak Ci nie wywali bledu to pewnie masz padniety czujnik (prosze nie mylic czujnik cisnienia z czujnikiem poziomu). Mam teraz 3.2 wiec mamy ten sam czujnik u siebie i w polowie oliwy przy wyzej opisanym sposobie tez mi wywala komunikat. Przy max poziomu komunikat nigdy nie wyskakuje...

#179 OFFLINE   cinioo

cinioo

    opel Irmscher line

  • 1 207 postów
  • Dołączył: 19-10-2012
  • Województwo: nie mieszkam w Polsce
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 X32SE

Napisany 13 stycznia 2013 - 17:19

Ja też tak mam .W połowie bagnetu zawsze mam komunikat ( za mało oliwy) przy wyższych obrotach .


Chciałem napisać że może to zależy od silnika skoro niektórzy tak mają a inni nie ale patrze że Lukasboss też ma 3.2 i też tak ma. A jakiego oleju używasz? Może od rodzaju stosowanego oleju to zależy

Kolego poczytaj forum, zobacz tematy o poziomie oleju, gratis jeden wpis dam:

http://forum.omegakl...567&postcount=6

Wjedz na autostrade lec 140-160 przez kilkanascie km i ide o zaklad, ze wywali Ci niski poziom oleju przy polowie bagnetu. Poprostu czujnik w V6 ma bardzo mala tolerancje poniewaz tak zalozyl producent, ze ma byc pod dostatkiem oliwy. Jak Ci nie wywali bledu to pewnie masz padniety czujnik (prosze nie mylic czujnik cisnienia z czujnikiem poziomu).


Spoko przecierz nie podważam Twojego zdania

#180 OFFLINE   kris1

kris1
  • 112 postów
  • Dołączył: 24-02-2008
  • Skąd: szczecin

Napisany 13 stycznia 2013 - 17:20

5w30 gm