

Magic jet tłokowy czy scorpion gt ?
#61
OFFLINE
Napisany 01 grudnia 2010 - 21:23
Jak usuną usterkę to napisz co się działo
#62
OFFLINE
Napisany 01 grudnia 2010 - 22:12


#63
OFFLINE
Napisany 01 grudnia 2010 - 22:49
#64
OFFLINE
Napisany 01 grudnia 2010 - 22:53
kme silver przy tym silniku nie wyrobi na pewno. scorpion GT termicznie i ciśnieniowo w mojej 3.0 automat sprawuje się bardzo dobrze. ostatnio przy trasie 2000km na strzala przy dynamicznej szybkiej jezdzie ani razu nie przelaczyl na benzynie. ma minimalny spadek ciśnienia przy max bucie.skoro na gwarancji to się nie przejmuj - ma działać i koniec. Jeśli wymienią na KME silver - to dobry reduktor, trwały ale ponoć trochę za słaby do tego silnika, niektórzy twierdzą że max to 150 KM (mimo że specyfikacja producenta podaje znacznie więcej), inni robią jakieś przeróbki w silverach i wyciskają z nich więcej - ale nie wiem o co chodzi.
Jak usuną usterkę to napisz co się działo
Rada do Colina:
jak chcą wymienić to proszę bardzo, ale na scorpiona GT lub magic 3 + elektrozawór valtek bfc. na moje oko coś możesz mieć popieprzone w instalacji, bo gazownik usterkę reduktora zweryfikuje w pare chwil i szybko usunie problem.
#65
OFFLINE
Napisany 01 grudnia 2010 - 22:58
#66
OFFLINE
Napisany 01 grudnia 2010 - 23:04
Ja mam silvera u siebie i moc jaka posiada omega 3.0 silver śmiało obsługuje. pozdrawiam
#67
OFFLINE
Napisany 01 grudnia 2010 - 23:56
Rozwiercają dyszę.ale nie wiem o co chodzi.
Popieramsilvera to bardzo dobry reduktor.
Otwiera przepływ gazu do parownika. Popatrz w jakiej pozycji jest sytuowany. U mnie na KME silver trzpień w elektrozaworze pracuje poziomo i przycierał się powodując za mały przepływ. Lekki but i znacznie spadało ciśnienie na reduktorze. Trzeba mi było wypolerować trzpień i problem znikł na jakiś czas. Pewnie do momentu aż go wymienię na pracujący w pozycji pionowej.No ja mam tego Scorpiona GT a ten elektrozawór to do czego?
#68
OFFLINE
Napisany 02 grudnia 2010 - 13:47
problem z elektrozaworem został poprawiony.
Producent dostał duuuużo telefonów od paru gazowników ale nie kwapił sie z usunięciem wady.
Ostatnio znów zaczęły wychodzić już poprawione reduktory.
wada ta pojawiła sie w reduktorach ok kwietnia do listopada.
tyle z mojego śledztwa.
magic 3 ma jeszcze swoje wady - trzeba poczekać na poprawki zgłaszane przez instalatorów.
#69
OFFLINE
Napisany 02 grudnia 2010 - 20:17

#70
OFFLINE
Napisany 06 grudnia 2010 - 23:09

#71
OFFLINE
Napisany 16 grudnia 2010 - 20:31


A jeszcze jedno ktos zna moze z Bydgoszczy jakis gazowników godnych polecenia?Bo chce zaczerpnac innej opini.
#72
OFFLINE
Napisany 16 grudnia 2010 - 21:11
jakby co pisz na PM
#73
OFFLINE
Napisany 16 grudnia 2010 - 21:36
#74
OFFLINE
Napisany 28 listopada 2012 - 20:51
#75
OFFLINE
Napisany 28 listopada 2012 - 20:54
#76
OFFLINE
Napisany 28 listopada 2012 - 20:58
A czy usunięty jest elektrozawór i filtr fazy ciekłej z parownika? Scorpiony zachowują się zdecydowanie bardziej stabilnie po tej modyfikacji.
nie. arnix wsadzil go w serii a ja juz nie mialem czasu na zabawe. jak pisalem - wlasciciel mysli co nim zrobic - czy przerabiac (wywalic elektrozawor- dac zewnetrzny na 8mm z filtrem) czy odeslac i wziasc np ac250 ktory jest pare pln drozszy ale zbiera dobre opinie. zasadniczo mozna by bylo sie z nim pobawic - zmienic miedz na faro, przerobic wielozawor i wymienic elektrozawor - to zwiekszy dostarczanie lpg ale nie zniweluje wszyskich wad tego reduktora np plywajacego cisnienia. obilo mi sie o uszy ze tez potrafia puscic baka w uklad chlodzenia wiec czy jest sens ?
#77
OFFLINE
Napisany 28 listopada 2012 - 21:09
AC R01 250 to przecież to samo co 150tka!! I wcale zbyt dobrych opinii nie zbiera niestetynie. arnix wsadzil go w serii a ja juz nie mialem czasu na zabawe. jak pisalem - wlasciciel mysli co nim zrobic - czy przerabiac (wywalic elektrozawor- dac zewnetrzny na 8mm z filtrem) czy odeslac i wziasc np ac250 ktory jest pare pln drozszy ale zbiera dobre opinie.

Jeśli tam jest miedź 8mm to nie widzę sensu zmieniać na Faro. Po usunięciu elektrozaworu ten parownik nie powinien mieć problemu z pływającym ciśnieniem. Przecież nie różni się aż tak bardzo od GT, który u mnie z ciśnieniem nawet nie drgnie mimo bardzo bogatej mieszanki.zasadniczo mozna by bylo sie z nim pobawic - zmienic miedz na faro, przerobic wielozawor i wymienic elektrozawor - to zwiekszy dostarczanie lpg ale nie zniweluje wszyskich wad tego reduktora np plywajacego cisnienia. obilo mi sie o uszy ze tez potrafia puscic baka w uklad chlodzenia wiec czy jest sens ?
A teraz pytanie za 100 punktów - co to auto??
#78
OFFLINE
Napisany 28 listopada 2012 - 21:18
AC R01 250 to przecież to samo co 150tka!! I wcale zbyt dobrych opinii nie zbiera niestety
Jeśli tam jest miedź 8mm to nie widzę sensu zmieniać na Faro. Po usunięciu elektrozaworu ten parownik nie powinien mieć problemu z pływającym ciśnieniem. Przecież nie różni się aż tak bardzo od GT, który u mnie z ciśnieniem nawet nie drgnie mimo bardzo bogatej mieszanki.
A teraz pytanie za 100 punktów - co to auto??
no wlasnie duzo osob chwali te reduktory. 250 to mocniejsza wersja 150. i faktycznie nie ma problemow z obsluga 240 km. faro ma wiekszy przeplyw wewnetrzy wiec roznica jest i to duza. 100 punktow dla mnie - omega x30xe w automacie
ps. wlasnie przejrzalem plik z oscyloskopu i redutor potrafi niezle wskoczyc podczas jazdy nawet ponad 2.5 bar :pokoj:a przy cutoff i kolo 3 bar. dodatkowo plywanie cisnienia zalezne jest od temp reduktora. na moje zlom nie reduktor.
#79
OFFLINE
Napisany 28 listopada 2012 - 21:36
Rozbierz sobie oba AC R01 to zobaczysz że 250 to nie jest wcale mocniejsza wersja. Jak nie chcesz demolować, to poczytaj na lpg-forum.plno wlasnie duzo osob chwali te reduktory. 250 to mocniejsza wersja 150. i faktycznie nie ma problemow z obsluga 240 km. faro ma wiekszy przeplyw wewnetrzy wiec roznica jest i to duza. 100 punktow dla mnie - omega x30xe w automacie

Miedź 8mm wystarcza w zupełności, więc jeśli już tam jest, to będę się upierał że nie ma sensu wymieniać na Faro. Standardowy wielozawór też jest dostateczny dla naszych aut.
Przy cutoff'ie to się zgadzam że bez w/w przeróbki potrafi cudować, ale podczas jazdy takich cudów nie widziałem, a też się ostro napociłem ostatnio przy Audi A6 2.8 quattro w inwalidzie żeby zestroić to jakoś.ps. wlasnie przejrzalem plik z oscyloskopu i redutor potrafi niezle wskoczyc podczas jazdy nawet ponad 2.5 bar :pokoj:a przy cutoff i kolo 3 bar. dodatkowo plywanie cisnienia zalezne jest od temp reduktora. na moje zlom nie reduktor.
Z tymi Scorpionami to różnie bywa - kiedyś je chwalili, potem niby były gorsze partie, wróciły do łask, a teraz widzę że znów coś jest nie tak

#80
OFFLINE
Napisany 28 listopada 2012 - 21:48
Jakiś czas temu praktycznie za darmo trafił mi się scorpion GT z nowej serii (plastikowy dekiel), zamontowałem do niego faro 13mm, zrobiłem jakieś 15-20 tys. km i zapomniałem gdzie się on znajduje - nie muszę tam zaglądać.
Scorpion ST kurzy się na półce, choć miałem iście szatański pomysł by zamontować dwa reduktory... Tylko po co skoro GT w zupełności wystarcza