

Magic jet tłokowy czy scorpion gt ?
#41
OFFLINE
Napisany 19 lipca 2010 - 20:32
nie mam czasu sie zajac ale przed zlotem pewnie juz MJ wrzuce,
#42
OFFLINE
Napisany 19 lipca 2010 - 21:01
#43
OFFLINE
#44
OFFLINE
Napisany 20 lipca 2010 - 08:21
Tyle, że ten na zdjęciach z aukcji nie jest poprawiony...ja biore stad - http://allegro.pl/it....50_350_km.html
#45
OFFLINE
Napisany 20 lipca 2010 - 09:52
#46
OFFLINE
Napisany 20 lipca 2010 - 10:00
PZDR 4 ALL

#47
OFFLINE
Napisany 20 lipca 2010 - 21:43
ja bym i bede bral magic III tylko z poprawionym podcisnieniem w glowicy ale chyba juz wszyscy maja ten poprawiony w ofercie
a czy już ktoś na nim śmigał z forum
Tyle, że ten na zdjęciach z aukcji nie jest poprawiony...
a po czym poznałeś ze nie jest poprawiony
#48
OFFLINE
Napisany 20 lipca 2010 - 23:15
#49
OFFLINE
Napisany 21 lipca 2010 - 16:25
#50
OFFLINE
#51
OFFLINE
Napisany 21 lipca 2010 - 21:43
czyli Gliwice czy już z nich usług korzystałeś kiedyś
czy może mi ktoś wytłumaczyć mam założyć dodatkowy krókiec wlotu gazu za bardzo nie wiem jaki dobrać reduktor
Parownik przeznaczony jest do aut o mocy silnika do 250KM, jednak po zamontowaniu dodatkowego króćca wylotu gazu może on obsłużyć samochody o mocy nawet do 350KM.
#52
OFFLINE
Napisany 21 lipca 2010 - 22:11
1. konieczna jest miedź 8mm
2. przydałoby się rozwiercić przelot gazu w wielozaworze
3. jak wyżej - w elektrozaworze.
Do tego dobry filtr (najlepiej dwa - po jednym dla każdego rzędu cylindrów) i reduktor powinien dać radę
#53
OFFLINE
Napisany 22 lipca 2010 - 04:38
#54
OFFLINE
Napisany 22 lipca 2010 - 22:22
#55
OFFLINE
Napisany 23 lipca 2010 - 05:14
a czy może ktoś się orjętuje ile kosztuje wymiana reduktora z założenie wtryskiwaczy i oczywiście regulacja ponieważ do tamtych się nie umiem dodzwonić
sproboj jeszcze raz
GZW Odbudowa i Tuning
ul. Wolności 38
42-674 Zbrosławice
tel: 663 082 622 | 889 77 11 77
#56
OFFLINE
Napisany 01 grudnia 2010 - 20:31

#57
OFFLINE
Napisany 01 grudnia 2010 - 20:41
Reduktor to takie urządzenie w którym mało co się może popsuć, a jeśli już to naprawa jest banalnie prosta
Sprawdzali temperaturę reduktora i gazu podczas jazdy?
#58
OFFLINE
Napisany 01 grudnia 2010 - 20:47
#59
OFFLINE
Napisany 01 grudnia 2010 - 21:07
Ja bym sprawdził:
- temperaturę reduktora i gazu (przy tych temperaturach źle wpięty reduktor nie ma szans prawidłowo działać)
- działanie elektrozaworu (w scorpionach lubił się blokować)
- filtry (choć pewnie gaziarz je wymienił)
Objaw pojawił się nagle?
#60
OFFLINE
Napisany 01 grudnia 2010 - 21:13

Coś tam gadali,że jakbym chciał zmienić to mogę na Silver ale tak nie bardzo
