

Magic jet tłokowy czy scorpion gt ?
#81
OFFLINE
Napisany 28 listopada 2012 - 22:41
#82
OFFLINE
Napisany 28 listopada 2012 - 22:47
Jeżdżę:
- Skoda Fabia II
- Audi S6 Avant
#83
OFFLINE
Napisany 28 listopada 2012 - 23:36
Jak nie ten ST, to macie jeszcze sporo innych do wyboru - Gurtner chociażby, Niko...
#84
OFFLINE
Napisany 29 listopada 2012 - 09:30



Jeżdżę:
- Skoda Fabia II
- Audi S6 Avant
#85
OFFLINE
Napisany 29 listopada 2012 - 09:44
Problem obecny to finanse. Raz, że inwestycja poszła już w tego scorpiona...rzeźba w nim to utrata gwarancji. A szkoda bo pewno w słabszych motorach sobie poradzi. Pozostawię decyzje Przemkowi głównie dlatego, że ja instalacje gazowe znam tyko z kuchni
![]()
![]()
Choć sporo się uczę przy tym jak cokolwiek przy nim się robi.
gurtnera ma benus - spadki cisnienia niezauwazalne. AC 150 montowalem w innych autach i wydajnosciowo i termicznie doskonale daje sobie rade. ac250 miedzyinnym montuje homer171 we wrocku i polecal go do omegi. i nie tylko on.
#86
OFFLINE
Napisany 29 listopada 2012 - 16:15

#87
OFFLINE
Napisany 29 listopada 2012 - 16:53
Fakt, mogę powiedzieć. Red. AC i jest na plus zważając na pierwszą "edycję" reduktorów AC z których wiele osób nie było zadowolonych, ale teraz to zupełnie inna sprawa
ac250 juz lezy i czeka. scorpion idzie papa.
#88
OFFLINE
#89
OFFLINE
Napisany 29 listopada 2012 - 17:23
:up: good idea
dodatkowo na ac mozna sie pozbyc zwezki 8-6mm ktora byla przy scorpionie.
#90
OFFLINE
Napisany 29 listopada 2012 - 17:40
#91
OFFLINE
Napisany 29 listopada 2012 - 19:50

Róbcie jak uważacie, u mnie na Scorpionie GT spadków ciśnienia nie ma wcale. Zobaczymy jak będzie działać ten AC - oby wydolił...
#92
OFFLINE
Napisany 29 listopada 2012 - 22:00
Niestety AC 250 nie różni się praktycznie niczym od 150tki - czerwone ma być szybsze rozumiem?
Róbcie jak uważacie, u mnie na Scorpionie GT spadków ciśnienia nie ma wcale. Zobaczymy jak będzie działać ten AC - oby wydolił...
To prawda co napisał kolega że 150 nie rożni się prawie niczym od 250 jest to prawie to samo z tym ze 250 ma przede wszystkim większą wydajność termiczną i możliwość zasilenia większym przekrojem .Jedyną wadą tych reduktorów jest przypadkowość wykonania to zn . nasza dokładność obróbki, potrafią się zacinać tłoczki bo brak dokładnego wykończenia.W omie 3.0 AC 150 daje radę na miedzi 8 ale można go zamrożić na autostradzie przy prędkości powyżej 200.Wybór AC to loteria ale ja zaryzykowałem i jestem mega:D może z czasem jakość albo dokładność wykonania wzrośnie bo to dobry reduktor. Pozdrawiam:D