

Magic jet tłokowy czy scorpion gt ?
#1
OFFLINE
Napisany 13 czerwca 2010 - 21:24
co bedize lepsze - 2 x magic jet - 1 na glowice czy scorpion gt ? jakies doswiadczenia po dluzszym uzytkowaniu ?
#2
OFFLINE
Napisany 13 czerwca 2010 - 21:26
kup jednego magic jeta obsluzy 3,0 bez problemu koledze zamontowalem do X30XE lata juz ponad pol roku wszystko w stanie idealnym jest bardzo zadowolony

#3
OFFLINE
Napisany 13 czerwca 2010 - 21:36
Przemek a gdzie masz reduktor umiejscowiony???
kup jednego magic jeta obsluzy 3,0 bez problemu koledze zamontowalem do X30XE lata juz ponad pol roku wszystko w stanie idealnym jest bardzo zadowolony
na podluznicy pod zbiorniczkim wyrownawczym. silver jest u mnie 2 lata - i tez normalnie daje rade ale przy dluzszym butowaniu (np autostrada 109 km z predkoscia 150km/h na tempomacie - zawsze konczy sie problemami) w zime jak mam podpieta pompke dodatkowa pod zbiorniczkiem to wiecej niz 130 km/h na gazie nie da rady jechac.
#4
OFFLINE
Napisany 13 czerwca 2010 - 21:37

#5
OFFLINE
Napisany 13 czerwca 2010 - 21:42
kup jednego magica gwarantuje ze bedzie ok
myslisz ze wyrobi przy mojej jezdzie ?
#6
OFFLINE
Napisany 13 czerwca 2010 - 21:47

#7
OFFLINE
Napisany 13 czerwca 2010 - 21:48
chcesz kupic ten do 350PS ?? jezeli tak to da rade...koles lata autem w trasy do norwegi i spowrotem a tam auto u niego nie ma lekko 160km/h z taka predkoscia leci np przez 200 klockow i nic wszystko jest ok
jop. ten do 350 KM. ale podobno byla stara wersja i teraz jest jakas nowa poprawiona. czym sie roznia ?
tyle ze musze miedz zmienic z 6 na 8.
mysle jeszcze nad wywaleniem trojnikow i wpieciu silvera na kolankach zeby przez niego bylo przejscie na trojdrozny. tylko czy silnik nie bedzie sie bardziej grzal
#8
OFFLINE
Napisany 13 czerwca 2010 - 21:58
z tego co slyszalem to byly klopoty z wydajnoscia i cos z tym tlokiem sie dzialo....nie kombinuj z wpieciami przez kolanka no chyba ze wezmiesz silnik z polki i wstawisz ktos juz to u nas w szczecinie przerabial i potem serducha szukal

#9
OFFLINE
Napisany 13 czerwca 2010 - 22:00
miedz zmieniaj i to migusiem...wiekszy przeplyw bedzie no chyba ze chcesz to mozna kupic redukcje z 6 na 8 i na odwrot ale do tej pojemnosci powinienes miec 8 druga
z tego co slyszalem to byly klopoty z wydajnoscia i cos z tym tlokiem sie dzialo....nie kombinuj z wpieciami przez kolanka no chyba ze wezmiesz silnik z polki i wstawisz ktos juz to u nas w szczecinie przerabial i potem serducha szukal
no wlasnie mam takie obawy ze spowolni to przeplyw plynu a tym samym silnik bedzie sie grzal.
#10
OFFLINE
Napisany 13 czerwca 2010 - 22:01
[B]
#11
OFFLINE
Napisany 13 czerwca 2010 - 22:03
#12
OFFLINE
Napisany 14 czerwca 2010 - 14:36
Poprawione podcisnienie co daje lepsza reakcje na wcisniecie gazu.jop. ten do 350 KM. ale podobno byla stara wersja i teraz jest jakas nowa poprawiona. czym sie roznia ?
Poprawione podciśnienie poznasz po tym, że króciec podciśnienia umieszczony jest na wysokości ok 2cm od wierzchołka głowiczki ze śrubą regulacyjną, a nie pomiędzy otworami na króćce wylotowe LPG.
Każdy Magc III ma numer seryjny na naklejce - zaczyna się od liter MC, potem jest 4 lub 5 cyfr, potem numer partii i rok (dwucyfrowo) - np. MC 5509 - I/10
Ja wzialbym 2xmagic (wieczorem jak znajde to podam ci date od kiedy sa w sprzedazy juz poprawione)
chyba, ze chcesz sam poczytac to polecam www.lpg.info.pl (tu jest sporo o tym red)
Tu tez jest troche o magicu https://forum.ac-sa....php?f=15&t=2180
Edit
Co do Scorpiona GT to moze i jest wydajny i spokojnie poradzi sobie z oma 3.0, ale plywa na nim cisnienie i sa problemy z elektrozaworem.
#13
OFFLINE
Napisany 14 czerwca 2010 - 22:08
na podluznicy pod zbiorniczkim wyrownawczym. silver jest u mnie 2 lata - i tez normalnie daje rade ale przy dluzszym butowaniu (np autostrada 109 km z 150km/h na tempomacie - zawsze konczy sie problemami) w zime jak mam podpieta pompke dodatkowa pod zbiorniczkiem to wiecej niz 130 km/h na gazie nie da rady jechac.
ja mam scorpiona ST i przy 2.5 po autobanie przy predkosci 150km/h bardzo dlugo, nie bylo problemu a teraz przy 3.0 ostatnio jechalem jakies 10 minut 200km/h i tez nic nie zauwazylem
#14
OFFLINE
Napisany 15 czerwca 2010 - 13:39
Te 2 red i tak musza byc skompensowane przed filtrami i za listwami (inaczej beda roznice cisnien)co bedize lepsze - 2 x magic jet - 1 na glowice czy scorpion gt
Chyba, ze pisales w przenosni, ze po 1 na glowice
#15
OFFLINE
Napisany 15 czerwca 2010 - 17:37
#16
OFFLINE
Napisany 15 czerwca 2010 - 19:20
To niejest tlokowy red co jest juz wyjasnione na forach lpg, choc tak wszcyscy o nim mowia.Na forum AC Gaz spotkałem sie ze stwierdzeniem, że reduktory tłokowe sa znacznie bardziej wrażliwe na kiepskiej jakości gaz, którego u nas w kraju nie brakuje.
#17
OFFLINE
Napisany 26 czerwca 2010 - 16:49
nosze sie ze zmian kme silvera (nie daje rady termicznie - przy butowaniu temp lpg spada do tego stopnia ze wtryski przestaja dzialac - parownik podlaczony prawidlowo)
co bedize lepsze - 2 x magic jet - 1 na glowice czy scorpion gt ? jakies doswiadczenia po dluzszym uzytkowaniu ?
Może masz źle wybrany czujnik temp. gazu w programie. Jaką temp.gazu podaje na gorącym silniku na postoju?
#18
OFFLINE
Napisany 26 czerwca 2010 - 18:04
#19
OFFLINE
Napisany 26 czerwca 2010 - 18:53
KOlega poprawial i jest roznica w reakcji na wcisniecie gazu (szybciej reaguje) i dla tego nowe sa juz poprawione przez producenta (jesli bu niebylo roznicy to by niezmieniali)to poprawienie Magica to tylko dla poprawienia humoru na forum bo testy pokazują co innego.
Pewnie chodzi ci o to, ze ta zmiana raczej nic niepoprawia wydajnosci red i spadkow cisnienia przy mocnym deptaniu i tu sie zgodze bo faktycznie tak wynika z tych testow
#20
OFFLINE
Napisany 26 czerwca 2010 - 21:20
Może masz źle wybrany czujnik temp. gazu w programie. Jaką temp.gazu podaje na gorącym silniku na postoju?
czujnik jest prawidlowo. jak spada ostro temp gazu to zaczyna szarpac i weze do listw sa zimne.