

Magic jet tłokowy czy scorpion gt ?
#21
OFFLINE
Napisany 27 czerwca 2010 - 08:46
#22
OFFLINE
Napisany 27 czerwca 2010 - 10:15
#23
OFFLINE
Napisany 27 czerwca 2010 - 13:24
#24
OFFLINE
Napisany 28 czerwca 2010 - 10:53
Dokładnie. Tak samo jak już pisałem o zmianie konstrukcyjnej wtrysków MJ, które zrobiły zmianę, ale na gorsze.Pewnie chodzi ci o to, ze ta zmiana raczej nic niepoprawia wydajnosci red i spadkow cisnienia przy mocnym deptaniu i tu sie zgodze bo faktycznie tak wynika z tych testow
#25
OFFLINE
Napisany 28 czerwca 2010 - 16:33
Elektryka to Stag 600+, myślisz że to mozna przestawić ??
Gazownik mi to podłączył i to dobry, więc chyba wiedział co robi. Mówił, że dysze chyba mam za duże (2,4mm) i to może być przyczyną
#26
OFFLINE
Napisany 28 czerwca 2010 - 16:46
#27
OFFLINE
#28
OFFLINE
Napisany 06 lipca 2010 - 07:05
#29
OFFLINE
Napisany 19 lipca 2010 - 19:26
#30
OFFLINE
Napisany 19 lipca 2010 - 19:32
#31
OFFLINE
Napisany 19 lipca 2010 - 19:59
#32
OFFLINE
Napisany 19 lipca 2010 - 20:03
#33
OFFLINE
Napisany 19 lipca 2010 - 20:10
goldy i silvery to lipa duze spadki cisnienia i slabe termicznie
cisnieniowo nie zauwazylem problemow a mam silvera ale termicznie nie daje rady
#34
OFFLINE
Napisany 19 lipca 2010 - 20:12
#35
OFFLINE
Napisany 19 lipca 2010 - 20:14
cisnieniowo nie zauwazylem problemow a mam silvera ale termicznie nie daje rady
czyli który ***** butowanie i szybką jazdę ponad 160 km/h bo juz zgłupiałem jakieś pare miesięcy temu na forum był dobry skorpion gt teraz magic III sam juz nie wiem który mam kupić
#36
OFFLINE
Napisany 19 lipca 2010 - 20:16
#37
OFFLINE
Napisany 19 lipca 2010 - 20:16
Proponuje zobaczyc spadek cisnienia prz max bucie. U mnie tylko przy 170KM spadek z 1.05 na 0.4 i zapetlenie wtryskow na ubogo - reduktor dyskwalifikacja
mam 2 letniego silvera i cisnienie ustawione na 1.05 - przy bucie max spadek do 0.88 a mocy mam troche wiecej niz ty.
#38
OFFLINE
Napisany 19 lipca 2010 - 20:20
#39
OFFLINE
Napisany 19 lipca 2010 - 20:23
ale dla mnie max but to jest 1, 2, 3 do oporu, sproboj na pierwszych trzech biegach i zobaczysz co silver zrobi:)
a dla mnie but to jest na D i S i tak jak mowie - cisnieniowo daje rade. albo twoj jest juz wyjechany albo masz cos nei tak. co nie zmienia faktu ze wystarczy 70 km autostrady na tempomacie z predkoscia 140-150 km/h i wtryski zamarzaja. w zimie jest jeszcze gorzej
#40
OFFLINE
Napisany 19 lipca 2010 - 20:27
czasami w silverach i goldach przycina sie elektrozawor, reasumojac **** nie reduktory
ogolnie silver wysiada juz przy 190KM a mial byc do 270, troche lepiej wypada gold ale trche