


Luz w układzie kierowniczym omega
#21
OFFLINE
Napisany 04 kwietnia 2010 - 20:27

#22
OFFLINE
Napisany 25 września 2010 - 17:57

#23
OFFLINE
Napisany 26 września 2010 - 15:17
a jak do końca to czuć takie hm.. trudno to nazwać, nie powiem, że wycie bo tak nie jest, ale też ja słychać
to całkiem normalny objaw , przy maksymalnym skręcie otwierają się zawory przelewowe i stąd ten głośny szum
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#24
OFFLINE
Napisany 03 lutego 2012 - 09:47
otóż u mnie również są problemy z normalnym "sterowaniem" omci. Po zakupie były straszne luzy, wymieniłem wahacze na używane ale z tulejami w dobrym stanie. Luzy znacznie się zmniejszyły ale nadal podczas jazdy omega ma jakieś dziwne odpały, trzeba ją cały czas kontrolować bo nie da się tak paluszkiem jednym pilnować kierownicy. Lubi ją ściągnąć raz na prawo, raz na lewo. Łączniki były wymienione, amortyzatory też. Wpadłem na pomysł, zeby przykręcić śrubę delikatnie na układzie i może trochę to pomogło ale nieznacznie. Zauważyłem również, że kiedy przy małych prędkościach (np. na parkingu) gdy kręce mocniej w lewo lub w prawo kierownica nie idzie płynnie tylko czuć takie szarpnięcie jakbym coś przełamywał.
Za co zabierać się wiosną? Od czego zacząć?
#25
OFFLINE
Napisany 11 listopada 2013 - 12:08

problem raczej w przekładni i tu moje pytanie czy jest możliwa jakaś regulacja? Czytałem coś o zmniejszaniu luzu w niej, jakąś śrubą.
#26
OFFLINE
Napisany 11 listopada 2013 - 12:37
#27
OFFLINE
Napisany 11 listopada 2013 - 13:56
#28
OFFLINE
Napisany 11 listopada 2013 - 14:37
#29
OFFLINE
Napisany 11 listopada 2013 - 14:56
#30
OFFLINE
Napisany 11 listopada 2013 - 15:03
Noszenie na koleinach - miękkie tuleje wahaczy.
o regulacji luzu w przekładni jest cały wątek - szukaj...
#31
OFFLINE
Napisany 11 listopada 2013 - 15:26
#32
OFFLINE
Napisany 11 listopada 2013 - 16:11
U mnie geometria prawidłowa, luzów na amorach brak, kąt kół co prawda blisko pogranicza ale mieści się w normie, drążki brak luzu. Ewidentnie na maglu. Tylko która śruba to regulowała. Ma ktoś jakieś foto?
mówisz i masz:p
#33
OFFLINE
Napisany 12 listopada 2013 - 20:03
#34
OFFLINE
Napisany 19 lutego 2014 - 18:58
mam taki problem przy swojej pięknej pani ze wozi mi ja na koleinach i nierównościach. zawierzenie wszystko ok, robilem tulejni wahacza wspornika kierowniczego. Ostatnio miałem pierwszy raz wyczuwalny na kierownicy luz po odpaleniu silnika. luz około 2cm. Przytrafilo mi się to tylko raz, tak to wyczuwalny mam luz na kierownicy przy jzdzie w sposób ze musze manewrować w lewo lub w prawo na wybojach żeby szla prosto.... czuc tez nieraz drzenie kierownicy (nie zawsze)... Może to wystarczy wyregulować na przekładni a może cos innego? Jeśli chodzi o luz to gdzie jest ta regulacja? z góry dzięki.
#35
OFFLINE
Napisany 19 lutego 2014 - 21:27
#36
OFFLINE
Napisany 19 lutego 2014 - 21:38
hm ale jakby to było nawet zawieszenie to skad ten ostatnio pojawiacy siluz w kierownicy?
#37
OFFLINE
#38
OFFLINE
Napisany 19 lutego 2014 - 22:22
byłem n szarpakach i to co miałem do kitu wymieniłem już...
hm ale jakby to było nawet zawieszenie to skad ten ostatnio pojawiacy siluz w kierownicy?
jezeli masz wszystko ok czyli nie masz zadnych luzow na tulejach itp w zawieszeniu...
sprawdz jak auto stoi na wlaczonym silniku czy jak ruszarz kierownica niewielkie szybkie ruchy czy to sie przenosi na kola lub jak jedziesz prosto na rowne drodze to poruszaj delikatnie kierownica chodzi mi o male skrety czy poczujesz ze to przenosi sie na kola
#39
OFFLINE
Napisany 19 lutego 2014 - 22:40
#40
OFFLINE
Napisany 19 lutego 2014 - 22:42