Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Luz w układzie kierowniczym omega


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
84 odpowiedzi na ten temat

#41 OFFLINE   T0m3k

T0m3k
  • 362 postów
  • Dołączył: 16-02-2013
  • Skąd: Masuny
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 19 lutego 2014 - 23:18

ja obstawiam ze jest juz nadszarpnieta zebe czasu i naszymi drogami przekladnia kierownicza


ale ze niby u mnie czy u zalozyciela :dziura:
bo ja male wymienilem i jest git:) ja bym zrobil jezcze raz szarpaki

#42 OFFLINE   Spooky V6

Spooky V6
  • 294 postów
  • Dołączył: 15-03-2008
  • Skąd: Gdańsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 19 lutego 2014 - 23:25

ale ze niby u mnie czy u zalozyciela :dziura:
bo ja male wymienilem i jest git:) ja bym zrobil jezcze raz szarpaki



chodzilo mi o założyciela

#43 OFFLINE   kaia381

kaia381
  • 5 postów
  • Dołączył: 19-02-2014
  • Skąd: Żuromin

Napisany 20 lutego 2014 - 07:44

robiłem zbierzność... cisnienia w oponach nie sprawdzalem ale dzis to zrobie... Przy małych ruchach jest to odczuwalne ale przy Corsie rodziców sprawdzałem to w niej lepiej araguje niz w mojej omie... na szarpakach bylem raz wymienilem obydwie tuleje pozniej pojechalem z powrotem i byla zle zalozona ta wieksza tuleja i znow u mechanika wymienialem na nowa.. amory zrobilem na drazkach nie ma luzow bo tez sprawdzali...

jesli to przekladnia to jak myslicie jest nadzieja ze regulacja pomoze?

#44 OFFLINE   robert514

robert514

    bla bla bla

  • 3 190 postów
  • Dołączył: 09-01-2009
  • Skąd: Warszawa Wola
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 20 lutego 2014 - 08:31

to teraz pytanie, jakiej firmy tuleje założyłeś??

#45 OFFLINE   Grzegonz

Grzegonz

    2.5td

  • 447 postów
  • Dołączył: 22-06-2012
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 20 lutego 2014 - 08:48

i dla pewności - zrobiłeś to dobrze, tzn dokręcenie na stojącym na kołach samochodzie, nie na lewarku w powietrzu?

#46 OFFLINE   kaia381

kaia381
  • 5 postów
  • Dołączył: 19-02-2014
  • Skąd: Żuromin

Napisany 20 lutego 2014 - 10:14

tuleje swag... mechanik mi to robil wiec niewiem jak dokrecał ale bylem po naprawie na trzepakach i zawieszenie juz spoko

#47 OFFLINE   Spooky V6

Spooky V6
  • 294 postów
  • Dołączył: 15-03-2008
  • Skąd: Gdańsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 20 lutego 2014 - 11:24

robiłem zbierzność... cisnienia w oponach nie sprawdzalem ale dzis to zrobie... Przy małych ruchach jest to odczuwalne ale przy Corsie rodziców sprawdzałem to w niej lepiej araguje niz w mojej omie... na szarpakach bylem raz wymienilem obydwie tuleje pozniej pojechalem z powrotem i byla zle zalozona ta wieksza tuleja i znow u mechanika wymienialem na nowa.. amory zrobilem na drazkach nie ma luzow bo tez sprawdzali...

jesli to przekladnia to jak myslicie jest nadzieja ze regulacja pomoze?



ja robilem regeneracje przekladni zaplacilem 900 zł zrobili dokladnie wszystko na nowych czesciach ale i tak po 3 latach znow sie luz pojawil (nasze polskie drogi szerokie kapcie i obniżone zawieszenie)

poszukacj w dobry stanie używanej przekladni widzialem w dziale sprzedam ze ktos ostatnio chcial sprzedac.

#48 OFFLINE   kaia381

kaia381
  • 5 postów
  • Dołączył: 19-02-2014
  • Skąd: Żuromin

Napisany 20 lutego 2014 - 14:12

a nie da sie tego podregulowac?

#49 OFFLINE   adipaw

adipaw

    WEBASTOi zima niestraszna

  • 662 postów
  • Dołączył: 25-06-2012
  • Skąd: WWY

Napisany 21 lutego 2014 - 22:13

Często luzy są na pomijanym przez wiele osób szerokim drążku kierowniczym środkowym

#50 OFFLINE   Omeega

Omeega
  • 59 postów
  • Dołączył: 16-11-2012
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 04 marca 2014 - 15:11

Witam mam pewien problem, odczułem luzy w mojej omci i pojechałem na diagnostykę sprawdzić co może być pan mi powiedział żebym wymienił końcówki drążków i taką część wygląda jak korbowód i jest umieszczona blisko prawego koła od strony pasażera i nie wiem jak ona się fachowo nazywa i czy ją się regeneruje czy kupuje nową? koledzy pomożecie? Pozdrawiam

#51 OFFLINE   scarface

scarface
  • 320 postów
  • Dołączył: 15-06-2013

Napisany 04 marca 2014 - 15:24

Zzapewne chodziło mu o wspornik drążka. Najlepiej wymienić tylko tuleje.
http://allegro.pl/tu...3992848549.html
Cały wspornik http://allegro.pl/ws...3990986767.html

#52 OFFLINE   Omeega

Omeega
  • 59 postów
  • Dołączył: 16-11-2012
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 04 marca 2014 - 16:06

kurde nie wiem czy mi wystarczy pieniędzy żeby to zrobić a można na razie zmienić końcówki drążków a później wspornik? czy nie będzie trzeba na nowo ustawiać zbieżności?

#53 OFFLINE   xax3

xax3
  • 1 264 postów
  • Dołączył: 01-11-2011
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 04 marca 2014 - 16:09

Oczywiście ze będzie trzeba ustawiać. Zrobisz jak chcesz. Ale większość powie Ci to, że na zawieszeniu w Omedze się nie oszczędza bo zapłacisz dwa razy:)

#54 OFFLINE   Omeega

Omeega
  • 59 postów
  • Dołączył: 16-11-2012
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 04 marca 2014 - 16:21

a ten wspornik czy jak on tam jakie ma działanie? za co on odpowiada?

#55 OFFLINE   xax3

xax3
  • 1 264 postów
  • Dołączył: 01-11-2011
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 04 marca 2014 - 16:24

wspiera centralny drążek kierowniczy

#56 OFFLINE   scarface

scarface
  • 320 postów
  • Dołączył: 15-06-2013

Napisany 04 marca 2014 - 16:27

a ten wspornik czy jak on tam jakie ma działanie? za co on odpowiada?

Jeśli jest luz na nim, przekłada się to na luz w całym układzie z pukaniem podczas jazdy włącznie.
Jeśli nie stać Cię na podstawowe koszty eksploatacji Omegi, to radziłbym ją sprzedać i poszukać czegoś mniej kosztownego. Zawieszenie w Omedze nie jest jeszcze takie drogie.

#57 OFFLINE   Omeega

Omeega
  • 59 postów
  • Dołączył: 16-11-2012
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 04 marca 2014 - 16:32

Dobra takich rzeczy się w tym silniku nie stosuję jutro go obejrzę coś pokombinuję z kolegą i nie będzie miał luzu założę nowe końcówki bo dziś kupiłem ustawie zbieżność i wszystko :)

jeśli nie stać Cię na podstawowe koszty eksploatacji Omegi, to radziłbym ją sprzedać i poszukać czegoś mniej kosztownego.


Nie że mnie nie stać bo część nie jest jakaś wyjątkowo droga tylko musi mi wystarczyć pieniędzy na paliwo aby dojechać do pracy. a jutro zrobie kamuflaż i część będzie jak nowa nie ma rzeczy nie możliwych hehe

#58 OFFLINE   Maciek-Grucha

Maciek-Grucha

    Co jest SROCYK raz dwa trzy :D

  • 1 470 postów
  • Dołączył: 12-02-2012
  • Skąd: Melbern GMB
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.3D

Napisany 04 marca 2014 - 17:26

Nie że mnie nie stać bo część nie jest jakaś wyjątkowo droga tylko musi mi wystarczyć pieniędzy na paliwo aby dojechać do pracy

to chyba jedno z drugim koliduje,jakby bylo cie stac to bys to wymienil i mial jeszcze na paliwo,pronuje zmienc auto,na grupe vw,tam jest tania jazda i czesci made i czajna w dobrych cenach

#59 OFFLINE   Omeega

Omeega
  • 59 postów
  • Dołączył: 16-11-2012
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 04 marca 2014 - 18:20

Omegę kupiłem na dojazdy do pracy są tanie jak barszcz łatwo się je naprawia a że szkoda mi na nią kasy to będę jeździł taką a jutro będzie nowa część bo w sklepie od ręki nie mieli

#60 OFFLINE   WOYSA

WOYSA
  • 347 postów
  • Dołączył: 01-02-2011
  • Skąd: Warszawa i okolice
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 05 marca 2014 - 13:38

Podlacze sie do tematu,
Zmieniam zaraz tarcze i klocki i przy okazji chce wymienic koncowki drazka , napewno nie na made in china :)
co polecacie ?
z tego co wiem to wsporniki tez sa do wymiany ale przeczytalem ze mozna wymienic sama tuleje , co zrobic latwiej i co dluzej podziala ?
i jeszcze jedno czy caly drazek tez warto wymienic?
patrzylem na ceny na allegro i dramatu cenowego nie ma :
http://allegro.pl/dr...4010901379.html
tylko jaka firma ?