

Pochipowani - X25DT
#81
OFFLINE
Napisany 27 lutego 2010 - 21:25
#82
OFFLINE
Napisany 27 lutego 2010 - 21:43
#83
OFFLINE
Napisany 28 lutego 2010 - 14:24
wicek - mam pytanie a wiec kupujac chip z alledrogo dostalem tylko jedna kosc czy to poprawne? wszystko dziala i jest ok
#84
OFFLINE
Napisany 28 lutego 2010 - 14:43
Powinno się zmieniać kości parami, aby wszystko chodziło w pełni sprawnie i komunikacja była prawidłowa.wicek - mam pytanie a wiec kupujac chip z alledrogo dostalem tylko jedna kosc czy to poprawne? wszystko dziala i jest ok
#85
OFFLINE
Napisany 02 marca 2010 - 19:59
#86
OFFLINE
Napisany 02 marca 2010 - 20:08

#87
OFFLINE
Napisany 02 marca 2010 - 20:31
Tak wiem, ale silnik w końcu padł, więc dla mnie taka moc to za dużo. Może jak Oma będzie już do zajechania, ale się nie zapowiada. Na razie sukcesywnie topię w niej kasę, żeby silnik chodził jak nowy, więc o pisaniu programu na taką moc przynajmniej na moim silniku nie ma mowy. Na czyimś tylko na jego własną odpowiedzialność, a na to mi się nikt nie zgodzi.wicek a czytales o najmocniejszym tds w kraju ? bmw 325tds z 98r wkrecili na 220 kucy i 400n
Jeśli będzie mocniejszy program, to dobije do 185 i więcej mi nie w głowie. Wolałbym zmienić silnik na jakieś 3.0d 184 z BMW i to chipować.
Wszystko można, tylko jakim kosztem? Pochodzenia silnika przez 500-1000 km? Niby było 190 km, które jeździło 2 lata, później sprzedane i nie wiem jak z nim teraz, ale jednak mimo wszystko to dużo jak na ten silnik.u nas mozna sie zakrecic kolo 200?
Swoją drogą Mitek, 300 Nm bez kontroli trakcji z tylnym napędem wg. mnie to górna granica. Na mokrym na 4 biegu po wciśnięciu pedału w podłogę tracę przyczepność, co przy 130-140 km/h nie jest pożądanym zjawiskiem. Jeśli nie wiążesz przyszłości Omegi z driftem, to po co jakaś super wielka moc? To co mam u siebie spokojnie wystarcza do wyprzedzania, szybkiego startu, czy nawet objechania 2.5V6, bynajmniej do 100 km/h.
#88
OFFLINE
Napisany 02 marca 2010 - 21:34
#89
OFFLINE
Napisany 02 marca 2010 - 22:19
Na mokrym na 4 biegu po wciśnięciu pedału w podłogę tracę przyczepność, co przy 130-140 km/h nie jest pożądanym zjawiskiem.
Albo robisz to nie na mokrym, tylko na zaśnieżonym, albo czas zmienić opony

#90
OFFLINE
Napisany 02 marca 2010 - 22:38
#91
OFFLINE
Napisany 02 marca 2010 - 22:48
fnd, Oma nie była moja wiec o opony nie do mnie miej pretensje, bo nie wiem w jakim stanie, ale jedno jest pewne, przyczepnosc tracila skubana.
#92
OFFLINE
Napisany 03 marca 2010 - 10:49

nie ma mozliwosci zeby przy 300nm przy tak ciezkim aucie jakim jest omega na 4 biegu przy 130km/h stracic przyczepnosc dodajac gazu.
w mojej ktora jest sporo mocniejsza (400Nm) nie ma takiej opcji. Oczywiscie mowimy o drodze bez sniegu/lodu czy piachu.
bez przesady....


PS. powiem wiecej w nissanie ktorego uzywam do driftu ktory ma 350Km i 500Nm nie ma takiej mozliwosci na 4 biegu
#93
OFFLINE
Napisany 03 marca 2010 - 11:16

#94
OFFLINE
Napisany 03 marca 2010 - 11:20
z ta strata przyczepnosci na 4 biegu przy 130/140 km/h to juz nie sciemniajcie :jump: No chyba ze bylo to na sniegu/lodzie/piasku albo sprzeglo sie juz skonczylo i przy wcisnieciu gazu widac ze obroty rosna gwaltownie i wydaje sie ze to strata przyczepnosci kol
:D:D:D
nie ma mozliwosci zeby przy 300nm przy tak ciezkim aucie jakim jest omega na 4 biegu przy 130km/h stracic przyczepnosc dodajac gazu.
w mojej ktora jest sporo mocniejsza (400Nm) nie ma takiej opcji. Oczywiscie mowimy o drodze bez sniegu/lodu czy piachu.
bez przesady....![]()
PS. powiem wiecej w nissanie ktorego uzywam do driftu ktory ma 350Km i 500Nm nie ma takiej mozliwosci na 4 biegu
to ja mam cos zepsute

#95
OFFLINE
Napisany 03 marca 2010 - 21:39
Eliks, proszę Cię, nie udzielaj się.
#96
OFFLINE
Napisany 03 marca 2010 - 22:37
Eliks, proszę Cię, nie udzielaj się.
To jest chyba forum dyskusyjne tak, każdy ma prawo powiedzieć co myśli i nikt nie może mu tego zabronić

" Teraz, gdy już nauczylismy się latać w powietrzu jak ptaki, pływać pod wodą jak ryby, brakuje nam tylko jednego: nauczyć się żyć na ziemi jak ludzie"
George Bernard Shaw
#97
OFFLINE
#98
OFFLINE
#99
OFFLINE
Napisany 04 marca 2010 - 02:07

#100
OFFLINE
Napisany 04 marca 2010 - 08:21
Ja bym to ślizganie kół wytłumaczył inaczej wicek spojrzał na prędkościomierz jak z zaspy miał wyjazd a wtedy to v6 do 260 km/h dochodzi . A dieselek po tuningu aby do 140
;)
Dajcie wickowi spokoj - chlopak w stresie ze mu sie ferie w szkole skonczyly i mial male zwidy -
poza tym - JAZDA BEZ UPRAWNIEN :czerwona_kartka::czerwona_kartka::czerwona_kartka: i z takimi predkosciami :szpital: