

Pochipowani - X25DT
#41
OFFLINE
Napisany 23 lutego 2010 - 21:24
#42
OFFLINE
Napisany 23 lutego 2010 - 21:26
#43
OFFLINE
Napisany 23 lutego 2010 - 21:28
#44
OFFLINE
Napisany 23 lutego 2010 - 22:39
arczon82 ale co Ci się dzieje przy tym silniku że nie Jesteś przekonany do niego???
#45
OFFLINE
Napisany 23 lutego 2010 - 22:54
powiem ze ładnie sie zbiera na 2 biegu szczegolnie;p
szybko wchodzi w obroty ale to jeszcze za mało testow zeby cos wiecej napisac;P
jutro postaram sie przetestowac bo dzis juz było za pozno;/
#46
OFFLINE
Napisany 24 lutego 2010 - 06:41
tak jest taki program nazywa się PROSCAN i współpracuje z interfejsem ELM 327 i pokazuje bzdury jakich mało przy pomiarze mocy bo resztę pokazuje dobrze tu wykres z "hamowania" mojej omegiczytalem kiedys ze jakims programem mozna sprawdzic moc? prawda to czy mit

http://c11.wrzuta.pl...2304b7c48c4/om?
wyszło ponad 500KM i 1000Nm
#47
OFFLINE
Napisany 24 lutego 2010 - 09:26
OT
arczon82 ale co Ci się dzieje przy tym silniku że nie Jesteś przekonany do niego???
Pali mi 12l na 100 km, szarpie silnikiem z rana i ciężko ma zapalać na zimnym i ciepłym.
#48
OFFLINE
Napisany 24 lutego 2010 - 09:30
Pali mi 12l na 100 km, szarpie silnikiem z rana i ciężko ma zapalać na zimnym i ciepłym.
mozliwe ze wystarczy pompe wyregulowac
ewentualnie zregenerowac
#49
OFFLINE
Napisany 24 lutego 2010 - 09:37
mozliwe ze wystarczy pompe wyregulowac
ewentualnie zregenerowac
Pompa była regenerowana 2 lata temu i koszt tego wyniósł 2,5 tyś więc chyba znowu nie siadła. Nastawnikiem regulowałem i nic a komputer nie pokazuje żadnych błędów
#50
OFFLINE
Napisany 24 lutego 2010 - 11:20
to wyjaśnia te 385KM u tego pana z NKwyszło ponad 500KM i 1000Nm

#51
OFFLINE
Napisany 24 lutego 2010 - 17:04
Pompa była regenerowana 2 lata temu i koszt tego wyniósł 2,5 tyś więc chyba znowu nie siadła. Nastawnikiem regulowałem i nic a komputer nie pokazuje żadnych błędów
za 2,5 tys to cała pompa..bo ci co robili to niezła fuszerka pewnie była. podjedz do pompiarza i niech sam Ci poustawia..a jak nie to szukaj pompy bo to na 99% pompa..
#52
OFFLINE
Napisany 24 lutego 2010 - 17:10
Tak przy okazji to co ma pompa do duzego spalania ??za 2,5 tys to cała pompa..bo ci co robili to niezła fuszerka pewnie była. podjedz do pompiarza i niech sam Ci poustawia..a jak nie to szukaj pompy bo to na 99% pompa..
#53
OFFLINE
Napisany 24 lutego 2010 - 17:16
a niewłaściwe spalanie, ruszał nastawnikiem. ale bardziej o to telepanie. to co..pewnie wina zawieszenia ze takie objawy poczytaj wszystkie tematy kolegi i pomagaj.. . a według Ciebie za duże spalanie ma to że ma pustaka na gazie:D. ale to już nie rozmowa o tym to inny temat..trzymajmy się tematu.Tak przy okazji to co ma pompa do duzego spalania ??
#54
OFFLINE
Napisany 24 lutego 2010 - 17:27
Tak przy okazji to co ma pompa do duzego spalania ??
Powiem tak ja nie znam się na dieslach ale coś na pewno kluskę boli. Pompa była robiona w serwisie boscha ale na pewno nie dam sobie głowy uciąć że zrobili dobrze , chociaż przez podobno 2 lata chodziła idealnie. Zresztą jak ja ją kupiłem to chodziła bardzo dobrze spalanie do 10l na 100km w mieście zero telepania a odpalała i na zimnym i na ciepłym od strzała.
#55
OFFLINE
Napisany 24 lutego 2010 - 17:41
Dobra dobra:stop: kolega sam zaczol temat ze mu telepie w temacie z chipem wiec kto tu tematy mieszaa niewłaściwe spalanie, ruszał nastawnikiem. ale bardziej o to telepanie. to co..pewnie wina zawieszenia ze takie objawy poczytaj wszystkie tematy kolegi i pomagaj.. . a według Ciebie za duże spalanie ma to że ma pustaka na gazie:D. ale to już nie rozmowa o tym to inny temat..trzymajmy się tematu.
Ja tylko grzecznosciowo sie zapytalem:)
#56
OFFLINE
Napisany 24 lutego 2010 - 17:47
Jestem za:). Bo nas trochę czeka na to:D.teraz myślę o 2.0 i 2.2 DTi.
#57
OFFLINE
Napisany 24 lutego 2010 - 17:56
Dobra dobra:stop: kolega sam zaczol temat ze mu telepie w temacie z chipem wiec kto tu tematy miesza
Ja tylko grzecznosciowo sie zapytalem:)
Panowie bez kłótni wiem że każdy chce pomóc i bardzo mnie to cieszy, ja pisałem w tym temacie i jeszcze paru innych o moich kłopotach z kluseczką. Jak usunę usterki które dolegają mojej bestii to ją z chipuje tak że by miała lepiej się kręcić a narazie czeka mnie wycieczka do Olsztyna do serwisu na diagnostykę i usuniecie usterek bo chyba sam sobie z tym nie poradzę.
#58
OFFLINE
Napisany 24 lutego 2010 - 18:00
Nie no przeciez to tylko kolezenskie uwagi:) nikt tu sie nie kluci:)Panowie bez kłótni wiem że każdy chce pomóc i bardzo mnie to cieszy, ja pisałem w tym temacie i jeszcze paru innych o moich kłopotach z kluseczką. Jak usunę usterki które dolegają mojej bestii to ją z chipuje tak że by miała lepiej się kręcić a narazie czeka mnie wycieczka do Olsztyna do serwisu na diagnostykę i usuniecie usterek bo chyba sam sobie z tym nie poradzę.
#59
OFFLINE
Napisany 24 lutego 2010 - 18:13
Nie no przeciez to tylko kolezenskie uwagi:) nikt tu sie nie kluci:)
:kumple:
#60
OFFLINE
Napisany 24 lutego 2010 - 18:34
nie chce psuć Ci humoru,ale ja po wymianie głowiczki na nową(1200 zł za nią),zrobiłem chyba 5 tyś.km i nadawała się do "koszalina".kupiłem z anglika całą pompe i trafiłem dobrze,narazie 60 tyś.km i jest ok.Pompa była regenerowana 2 lata temu i koszt tego wyniósł 2,5 tyś więc chyba znowu nie siadła. Nastawnikiem regulowałem i nic a komputer nie pokazuje żadnych błędów
