Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Pochipowani - X25DT


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
559 odpowiedzi na ten temat

#61 OFFLINE   arczon82

arczon82
  • 1 193 postów
  • Dołączył: 12-11-2009
  • Skąd: Iłowo-Osada

Napisany 24 lutego 2010 - 18:43

nie chce psuć Ci humoru,ale ja po wymianie głowiczki na nową(1200 zł za nią),zrobiłem chyba 5 tyś.km i nadawała się do "koszalina".kupiłem z anglika całą pompe i trafiłem dobrze,narazie 60 tyś.km i jest ok.:)


a nie sądzisz że jak by głowiczka już siadała to komp powinien pokazywać jakieś błędy ?

#62 OFFLINE   wicek

wicek
  • 4 076 postów
  • Dołączył: 14-07-2008
  • Skąd: Komorze
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 24 lutego 2010 - 19:16

Wejdźcie sobie na PW, a mi w temacie nie spamować. Temat ma być przejrzysty.

#63 OFFLINE   miller69

miller69
  • 70 postów
  • Dołączył: 06-12-2006
  • Skąd: ostrowiec św

Napisany 25 lutego 2010 - 15:21

właśnie nie śmiecić.
ja mam ten silnik z automatem.
i cały czas się wachom ,cipować czy nie cipować oto jest pytanie??
no i te ciągłe rozterki nad spalaniem, sie zwiększy , a może spadnie??
czekam niecierpliwie na dalsze posty.
pzdr.

#64 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 25 lutego 2010 - 15:34

właśnie nie śmiecić.
ja mam ten silnik z automatem.
i cały czas się wachom ,cipować czy nie cipować oto jest pytanie??
no i te ciągłe rozterki nad spalaniem, sie zwiększy , a może spadnie??
czekam niecierpliwie na dalsze posty.
pzdr.


ty masz AR35 wiec o skrzynie w mniejszym stopniu sie musisz martwic




 


#65 OFFLINE   wicek

wicek
  • 4 076 postów
  • Dołączył: 14-07-2008
  • Skąd: Komorze
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 25 lutego 2010 - 16:40

Spalanie u mnie na autostradzie z lawetą i ładunkiem 600 kg przy prędkości 110-130 wyniosło 9l, ale to mało miarodajne. Rafi mówi, że mu przeszło pół litra mniej pije, Kozik z innego forum też, że mniej.
Beast, AR35 do ilu Nm?

#66 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 25 lutego 2010 - 17:30

Spalanie u mnie na autostradzie z lawetą i ładunkiem 600 kg przy prędkości 110-130 wyniosło 9l, ale to mało miarodajne. Rafi mówi, że mu przeszło pół litra mniej pije, Kozik z innego forum też, że mniej.
Beast, AR35 do ilu Nm?


350 chyba




 


#67 OFFLINE   zereb

zereb

    2t rider

  • 85 postów
  • Dołączył: 01-02-2010
  • Skąd: Wrocław

Napisany 25 lutego 2010 - 18:06

No czytam i czytam i sam się zastanawiam nad wstawieniem czegoś do swojego klekota, o silnik się nie boję bo serducho dobre jeszcze. Jakaś podpowiedź czy warto?

#68 OFFLINE   wicek

wicek
  • 4 076 postów
  • Dołączył: 14-07-2008
  • Skąd: Komorze
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 25 lutego 2010 - 18:30

Decyzja należy do Ciebie, czy wolałbyś jeździć z mniejszym spalaniem i większą dynamiką.

#69 OFFLINE   rafi195

rafi195

    tylko 2.5TD :)

  • 1 802 postów
  • Dołączył: 09-07-2009
  • Skąd: Chrzanów/Krzeszowice
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 25 lutego 2010 - 20:53

No czytam i czytam i sam się zastanawiam nad wstawieniem czegoś do swojego klekota, o silnik się nie boję bo serducho dobre jeszcze. Jakaś podpowiedź czy warto?

Powiem tak ja nie myślałem że chipa kiedykolwiek założę bo myślałem wystarczy mi to co mam..ale z głupia wyszło wicek zaproponował i za kilka dni założyłem to coś..i powiem szczerze nie żałuje. jest różnica wielka zrobiłem już 1500km na tym i już bym nie zamienił na seryjne..spalanie spadło i ta dynamika fajnie się rozpędza dziś testowałem od "0" do setki wyszło 9.5 sek ale nie ma jak ruszyć bo na jedynce nie łapie przyczepności ale to zaj... wynik jak na TD. więc nie zastanawiajcie się warto. nie trzeba tak butować omki aby ładnie się rozpędzała;):up::up:

#70 OFFLINE   wicek

wicek
  • 4 076 postów
  • Dołączył: 14-07-2008
  • Skąd: Komorze
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 25 lutego 2010 - 20:57

dziś testowałem od "0" do setki wyszło 9.5 sek

A jak komuś mówiłem, że na suchym wykręciłem 9 sekund do 100, to mi uwierzyć nie chciał. W serii 11,5-12 wychodziło do 100, więc myślę, że różnica 2.5-3 sekund do 100 jest znaczna.

#71 OFFLINE   rafi195

rafi195

    tylko 2.5TD :)

  • 1 802 postów
  • Dołączył: 09-07-2009
  • Skąd: Chrzanów/Krzeszowice
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 25 lutego 2010 - 21:01

dokładnie dawniej miałem 11sek te 2 sek to dużo..bardzo dużo. jakbym ruszył bez poślizgu to by test lepiej wyszedł . ale nie wiem bo dziś było sucho a i tak musiałem popuścić gaz aby złapała przyczepność:)

może na letnich będzie lepiej..

#72 OFFLINE   zereb

zereb

    2t rider

  • 85 postów
  • Dołączył: 01-02-2010
  • Skąd: Wrocław

Napisany 26 lutego 2010 - 08:51

A jaki jest koszt takiej modyfikacji ?

#73 OFFLINE   wicek

wicek
  • 4 076 postów
  • Dołączył: 14-07-2008
  • Skąd: Komorze
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 26 lutego 2010 - 10:20

350 zł wraz z montażem, 300 same kości.

#74 OFFLINE   kogut

kogut

    240PS 550NM -> STRAIGHT 6

  • 889 postów
  • Dołączył: 19-05-2007
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 26 lutego 2010 - 18:13

..przy 160KM i 320NM można już się pokusić o most z przełożeniem 3,27. Auto będzie mniej palić i zwiększy się V-max.

#75 OFFLINE   arczon82

arczon82
  • 1 193 postów
  • Dołączył: 12-11-2009
  • Skąd: Iłowo-Osada

Napisany 26 lutego 2010 - 18:43

A jak komuś mówiłem, że na suchym wykręciłem 9 sekund do 100, to mi uwierzyć nie chciał. W serii 11,5-12 wychodziło do 100, więc myślę, że różnica 2.5-3 sekund do 100 jest znaczna.


Mam jeszcze jedno pytanie czy jak wrazie po takim chiptuningu chciałbym wrócić do seryjnych parametrów to jest to jakiś problem i jakaś filozofia czy nie?

#76 OFFLINE   rafi195

rafi195

    tylko 2.5TD :)

  • 1 802 postów
  • Dołączył: 09-07-2009
  • Skąd: Chrzanów/Krzeszowice
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 26 lutego 2010 - 18:46

odpowiem że nie wracasz do seryjnego i po kłopocie robisz to samo z kośćmi . ale czekaj jak Wicek napisze.

#77 OFFLINE   szymekrudawa1

szymekrudawa1

    Zbanowany

  • 186 postów
  • Dołączył: 24-01-2009
  • Skąd: k/KRAKOWA

Napisany 26 lutego 2010 - 18:52

Mam jeszcze jedno pytanie czy jak wrazie po takim chiptuningu chciałbym wrócić do seryjnych parametrów to jest to jakiś problem i jakaś filozofia czy nie?

jeżeli będziesz miał podstawke pod scalaka w ecu,to wydłubujesz tego z chipem i wkładasz orginał,ale raczej tego nie będziesz Chciał robić
:D

#78 OFFLINE   arczon82

arczon82
  • 1 193 postów
  • Dołączył: 12-11-2009
  • Skąd: Iłowo-Osada

Napisany 26 lutego 2010 - 18:57

jeżeli będziesz miał podstawke pod scalaka w ecu,to wydłubujesz tego z chipem i wkładasz orginał,ale raczej tego nie będziesz Chciał robić
:D


Ja cię rozumiem że raczej nie będę chciał ale powiedzmy wrazie sprzedaży auta albo gdyby coś się z nim zaczeło dziać niedobrego. Bo np. mogę autko sprzedać ale kupić drugie z takim samym silnikiem tylko młodsze i po co jeszcze raz inwesować w chipa jak już będę miał jednego.

#79 OFFLINE   szymekrudawa1

szymekrudawa1

    Zbanowany

  • 186 postów
  • Dołączył: 24-01-2009
  • Skąd: k/KRAKOWA

Napisany 26 lutego 2010 - 19:00

Ja cię rozumiem że raczej nie będę chciał ale powiedzmy wrazie sprzedaży auta albo gdyby coś się z nim zaczeło dziać niedobrego. Bo np. mogę autko sprzedać ale kupić drugie z takim samym silnikiem tylko młodsze i po co jeszcze raz inwesować w chipa jak już będę miał jednego.

zależy co i kiedy kupisz.sa różne ecu i potrzebny jest chip pod dany ecu że tak napisze:)

#80 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 27 lutego 2010 - 17:06

..przy 160KM i 320NM można już się pokusić o most z przełożeniem 3,27. Auto będzie mniej palić i zwiększy się V-max.


ja bym dal 3.7 albo 3.9 - byla by rakieta na starcie. ile tego Vmax wykorzystujesz ?