Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Pochipowani - X25DT


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
559 odpowiedzi na ten temat

#101 OFFLINE   wicek

wicek
  • 4 076 postów
  • Dołączył: 14-07-2008
  • Skąd: Komorze
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 04 marca 2010 - 09:18

Czy poza spamem macie coś do dodania w temacie? Tak więc proszę o wypowiedzi ściśle związane z tematem.

#102 OFFLINE   barteg

barteg
  • 88 postów
  • Dołączył: 11-03-2007
  • Skąd: Ostrołęka

Napisany 08 marca 2010 - 21:48

Wicek co powinienem sprawdzić w omedze by wiedzieć czy nadaje się ona do "zabiegu"?
Jakoś mnie ostatnio naszlo na mody, warto i tego spróbować :p

#103 OFFLINE   wicek

wicek
  • 4 076 postów
  • Dołączył: 14-07-2008
  • Skąd: Komorze
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 08 marca 2010 - 21:54

Generalnie to:
- jak się ma pompa wtryskowa
- czy odpala jak należy
- jakie spalanie na jałowym
- podciśnienia
- doładowanie na 2 i 3 biegu przy 4 tyś obrotów
- sprawność czujników
- stan sprzęgła
- drożność kata
- jakie przyspieszenie do 100

Do tego polecam wyczyścić IC i przepływkę.

#104 OFFLINE   barteg

barteg
  • 88 postów
  • Dołączył: 11-03-2007
  • Skąd: Ostrołęka

Napisany 08 marca 2010 - 22:08

Jutro sprawdze co potrzeba, ale na 100% IC na śmietnik i sprzęgło daje o sobie znać :(

#105 OFFLINE   piotras.plock

piotras.plock

    W KOŃCU UKOCHANA SAFRANE

  • 98 postów
  • Dołączył: 06-01-2008
  • Skąd: Płock->Gąbin

Napisany 08 marca 2010 - 23:03

Wezmę się na pewno, ale nie teraz, teraz myślę o 2.0 i 2.2 DTi.



:jump::brawo::>:zabawa::tak::bomba::bigok::party::bravo::ok::ognie::ognie::ognie:

CZY MOGĘ DODAĆ COŚ WIĘCEJ ?
Posłuchaj...Nie mówi się "bedzie",tylko-"będzie".Rozumisz?
-Ś.P. dziadek Julek...

#106 OFFLINE   eliks

eliks
  • 1 563 postów
  • Dołączył: 28-11-2007
  • Skąd: Lidzbark

Napisany 09 marca 2010 - 12:12

@Wicek - na jakim EPROMie robisz ten chip?

#107 OFFLINE   wicek

wicek
  • 4 076 postów
  • Dołączył: 14-07-2008
  • Skąd: Komorze
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 09 marca 2010 - 13:35

Na 28 nóżkowym :D a tak serio, to po co ta wiedza?

#108 OFFLINE   rafi195

rafi195

    tylko 2.5TD :)

  • 1 802 postów
  • Dołączył: 09-07-2009
  • Skąd: Chrzanów/Krzeszowice
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 09 marca 2010 - 14:15

Jutro sprawdze co potrzeba, ale na 100% IC na śmietnik i sprzęgło daje o sobie znać :(

no to jak sprzęgło to się nie pocieszysz z jazdy na chipie ... wymieniaj odrazu.bo radość bezcenna:D:D:D:D:D:D:D

#109 OFFLINE   eliks

eliks
  • 1 563 postów
  • Dołączył: 28-11-2007
  • Skąd: Lidzbark

Napisany 09 marca 2010 - 15:06

Na 28 nóżkowym :D a tak serio, to po co ta wiedza?

no chciał bym wiedzieć, poprostu, to chyba nie tajemnica. Nie bój się, nie będę ci konkurencji robił :D

#110 OFFLINE   wicek

wicek
  • 4 076 postów
  • Dołączył: 14-07-2008
  • Skąd: Komorze
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 09 marca 2010 - 16:14

To co w oryginale - 27C256.

#111 OFFLINE   eliks

eliks
  • 1 563 postów
  • Dołączył: 28-11-2007
  • Skąd: Lidzbark

Napisany 09 marca 2010 - 22:23

No właśnie byłem ciekaw. A można zrobić to na epromie wielokrotnego zapisu?

#112 OFFLINE   wicek

wicek
  • 4 076 postów
  • Dołączył: 14-07-2008
  • Skąd: Komorze
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 09 marca 2010 - 22:43

Eliks, ciekawość to... :D

#113 OFFLINE   Tuptus

Tuptus

    Tomek

  • 1 341 postów
  • Dołączył: 12-08-2008
  • Skąd: Poznań
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 10 marca 2010 - 17:30

No właśnie byłem ciekaw. A można zrobić to na epromie wielokrotnego zapisu?


27c256 jest wielokrotnego programowania :)

#114 OFFLINE   eliks

eliks
  • 1 563 postów
  • Dołączył: 28-11-2007
  • Skąd: Lidzbark

Napisany 11 marca 2010 - 11:49

jeśli jest to 27CXXX (w tym przypadku 256) na 28 nóżkach (DIP28) to jest to układ scalony jednokrotnego programowania.

#115 OFFLINE   Tuptus

Tuptus

    Tomek

  • 1 341 postów
  • Dołączył: 12-08-2008
  • Skąd: Poznań
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 11 marca 2010 - 13:33

skoro tak uważasz to ja jestem cudotwórcą :D
nie będę się kłócił z Tobą :)

PS http://www.datasheet...or/DS010332.PDF

#116 OFFLINE   eliks

eliks
  • 1 563 postów
  • Dołączył: 28-11-2007
  • Skąd: Lidzbark

Napisany 11 marca 2010 - 14:13

no to jest UV, czyli CDIP28. Pytanie teraz jakie siedzą w oryginale DIP czy CDIP

#117 OFFLINE   Tuptus

Tuptus

    Tomek

  • 1 341 postów
  • Dołączył: 12-08-2008
  • Skąd: Poznań
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 11 marca 2010 - 14:30

wyciągnij ze sterownika i się przekonasz :D

#118 OFFLINE   DarekWrona

DarekWrona
  • 8 postów
  • Dołączył: 11-03-2009
  • Skąd: Kraków

Napisany 14 marca 2010 - 10:05

Czy to oznacza że kupując chipa do 2.5TD powinno sie dostac 2 kosci?

#119 OFFLINE   rafi195

rafi195

    tylko 2.5TD :)

  • 1 802 postów
  • Dołączył: 09-07-2009
  • Skąd: Chrzanów/Krzeszowice
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 14 marca 2010 - 10:08

Ja od wicka dostałem dwie kości

#120 OFFLINE   wicek

wicek
  • 4 076 postów
  • Dołączył: 14-07-2008
  • Skąd: Komorze
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 14 marca 2010 - 11:27

Czy to oznacza że kupując chipa do 2.5TD powinno sie dostac 2 kosci?

Tak :)