

Pochipowani - X25DT
#121
OFFLINE
Napisany 14 marca 2010 - 18:27
#122
OFFLINE
Napisany 14 marca 2010 - 18:35
#123
OFFLINE
#124
OFFLINE
Napisany 14 marca 2010 - 19:09
Tak ma marginesie AR25 dostaje jobla
przy faktycznych przebiegach ktore macie ar25 jest juz lekko zajechana. dolozenie jej momentu znacznie przyspieszy jej agonie.
#125
OFFLINE
Napisany 14 marca 2010 - 19:13
#126
OFFLINE
Napisany 14 marca 2010 - 19:15
Ja wróciłem do oryginalnego programu bo naprawdę dostała down'a jak się depnie w podłoge to potrafiła z miejsca zerwać ale później tomieszała w biegach nie mogła się zdecydować na jakim jechać za duży moment na te skrzynieprzy faktycznych przebiegach ktore macie ar25 jest juz lekko zajechana. dolozenie jej momentu znacznie przyspieszy jej agonie.
Przemo może w przyszłym miesiącu pogadamy o tym
#127
OFFLINE
Napisany 20 marca 2010 - 22:47
wracałem do domu z uśmiechem dziecka które dostało lizaka:)

pierwsze spostrzeżenia to o ok 30% lepsza elastyczność, znaczący wzrost mocy od około 1600-1700 obr/min, auto o wiele bardziej żywiołowo reaguje na naciśniecie pedału gazu, nie potrzeba cisnąc mocno , lekkie muśniecie i rozpędza się taj jak by samo od niechcenia:)
bardziej równomierna i cichsza praca silnika przy obrotach 2500-3200,
zapala bez zmian - czyli od "kluczyka", ciepły , czy tez dziś rano zimny.
Chip znacząco nie zmienił nagrzewania się silnika, może jedynie przy częstym szybkim przyspieszaniu od świateł do świateł.
teraz trochę liczb:
<manual X25DT , 1997 rok, 389 000km , opony 235/45R17>
1. przyspieszenie 0-100km/h - 9,3 - 9,7s , poprzednio około 11,0 - 11,2;
2. przyspieszenie na 4 biegu od 80-120km/h - 6,5-7,0s - poprzednio 9,0-9,5
3. zużycie paliwa - 0,4 litra/100km mniej
po drodze bez większego problemy "objechałem" Passata i Oktawie z 2.0 tdi 140KM

dziś po przejazdce z rodzina ,dostałem parokrotny - niesłuszny oczywiście

jeżdżę dość dużo bo ok 3000-5000 tys tygodniowo wiec za parę dni podzielę się następnymi uwagami, za niedługo planuje hamownie i porównanie wykresów z "seria" a także z wykresem mistrza - wicka.
generalnie reasumując

na koniec chciałbym podziękować Wicek'owi

#128
OFFLINE
Napisany 20 marca 2010 - 22:55

#129
OFFLINE
Napisany 20 marca 2010 - 23:09
#130
OFFLINE
Napisany 21 marca 2010 - 09:05
#131
OFFLINE
Napisany 21 marca 2010 - 10:06
generalnie przy prędkości
ok 65-70km/h i wciśnięciu gazu na 3 biegu traci przyczepność i to na oponach 235!
:innySmiech::innySmiech::innySmiech: Jasne i ci jeszcze. U mnie w TDS-ie (silnik i cała reszta BMW) ok 150 KM orginalnie nawet przy 140 km/h na V biegu tracił przyczepność, bo ślizgało się sprzęgło.
Ludzie po co Wy się tak nakręcacie 160 KM (niby) i 300parę NM plus prawie 2 tony to faktycznie zrywa podczas jazdy przyczepność


Niech no ktoś to pokarze na Youtube, bo inaczej będę z Was targał łacha :smiech2::smiech2::smiech2::nabijacz::nabijacz::nabijacz:
Może cały Sensey Wicek jak poskładna nastawnik to pokarze tą piekielną moc :-D :-D :-D
#132
OFFLINE
Napisany 21 marca 2010 - 10:43
to może pomyliłeś fora kolego?
żenada

#133
OFFLINE
Napisany 21 marca 2010 - 10:53
[U mnie w TDS-ie (silnik i cała reszta BMW) ]
to może pomyliłeś fora kolego?
żenada
Sam jesteś żenujący pisząc takie głupoty, a ludzie siedzą teraz przed monitorem komputera i śmieją się z Ciebie i Twojej drift maszyny:stop:
Silnik i cała reszta czyli to co zostało przeszczepione z e36 do mojej byłej Omegi
#134
OFFLINE
Napisany 21 marca 2010 - 11:06
#135
OFFLINE
Napisany 21 marca 2010 - 11:21
i wgl jesteś największym wrogiem 2.5 TD, więc odpuść sobie pisanie w tym temacie.
Odpuszczę sobie jak zobaczę czy jest tak jak piszecie, a może ktoś będzie na zlocie i pokarze wyniki Twojej pracy ??
#136
OFFLINE
Napisany 21 marca 2010 - 11:25
Możliwe, że ja będę, to Cię osobiście przewiozę.a może ktoś będzie na zlocie i pokarze wyniki Twojej pracy
#137
OFFLINE
Napisany 21 marca 2010 - 11:48
ja też tak miałem i to się liczy jest za***iście omka lata bokami. mam kumpla co pomyka audi A3 2.0.TDI dawniej mnie objeżdżał i uciekał znacząco od świateł. co dziennie pomykamy do pracy i pewnego dnia jak wsadziłem chipa i nie mógł mnie wyprzedzić to pod pracą odrazu podbiegł i zapytał co zrobiłem ze tak zapier....i myślę ze takie autko nie dało rady takiej ciężarówce to jest oki.Wczoraj zchipowany,
wracałem do domu z uśmiechem dziecka które dostało lizaka:):)
.
#138
OFFLINE
Napisany 21 marca 2010 - 11:53
ja też tak miałem i to się liczy jest za***iście omka lata bokami. mam kumpla co pomyka audi A3 2.0.TDI dawniej mnie objeżdżał i uciekał znacząco od świateł. co dziennie pomykamy do pracy i pewnego dnia jak wsadziłem chipa i nie mógł mnie wyprzedzić to pod pracą odrazu podbiegł i zapytał co zrobiłem ze tak zapier....i myślę ze takie autko nie dało rady takiej ciężarówce to jest oki.
bedziecie mieli okazje na zlocie sie pokazac

#139
OFFLINE
#140
OFFLINE
Napisany 21 marca 2010 - 12:32

Tak przy okazji pomierzcie takie przyspieszenia tak dla ciekawosci i podajcie :
60-100km/h na 4 biegu
80-120km/h na 5 biegu
u mnie
60-100km/h - 4 bieg - 5.5 sek
80 - 120 km/h - 5 bieg - 7.8 sek
mierzone na drift-boxie (czyli GPS) srednia z 3 prob
warunki sucho, opony continental contisport3 235/45/17"