Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Pochipowani - X25DT


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
559 odpowiedzi na ten temat

#161 OFFLINE   liwian

liwian
  • 7 postów
  • Dołączył: 07-03-2010

Napisany 09 kwietnia 2010 - 18:18

Ja Chce tego chipa :) Teraz jest 12,5 s do 100 i Ciagnie dopiero od 2,5 tys obr. prawdziwa wanna :)

#162 OFFLINE   rafi195

rafi195

    tylko 2.5TD :)

  • 1 802 postów
  • Dołączył: 09-07-2009
  • Skąd: Chrzanów/Krzeszowice
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 09 kwietnia 2010 - 20:03

Ja Chce tego chipa :) Teraz jest 12,5 s do 100 i Ciagnie dopiero od 2,5 tys obr. prawdziwa wanna :)


no to po chip zejdziesz te 2,5 sek. mniej

#163 OFFLINE   liwian

liwian
  • 7 postów
  • Dołączył: 07-03-2010

Napisany 09 kwietnia 2010 - 20:28

Wicek pyta czy mam przepływomierz? Mam? :o

#164 OFFLINE   wicek

wicek
  • 4 076 postów
  • Dołączył: 14-07-2008
  • Skąd: Komorze
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 09 kwietnia 2010 - 20:32

Przepływka była od roku modelowego 96, więc trudno powiedzieć. Możesz mieć, ale nie musisz.

#165 OFFLINE   explosiv9

explosiv9

    nożownik pomorski

  • 1 643 postów
  • Dołączył: 27-10-2007
  • Skąd: Tczew

Napisany 09 kwietnia 2010 - 20:50

Wicek pyta czy mam przepływomierz? Mam?


A co za problem sprawdzić ??

#166 OFFLINE   ALI

ALI

    R6/2.8.1/Manual

  • 1 496 postów
  • Dołączył: 24-09-2008
  • Skąd: RACIBÓRZ
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 09 kwietnia 2010 - 21:20

A co za problem sprawdzić


no przecie pierw trza wiedzieć co to ;) :p

#167 OFFLINE   explosiv9

explosiv9

    nożownik pomorski

  • 1 643 postów
  • Dołączył: 27-10-2007
  • Skąd: Tczew

Napisany 09 kwietnia 2010 - 21:24

co to


Błoto :D

#168 OFFLINE   Pepcio

Pepcio
  • 2 382 postów
  • Dołączył: 16-03-2008
  • Skąd: Syców
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 09 kwietnia 2010 - 21:43

:police:bez spamu panowie:nu_nu: bo będą nagrody

#169 OFFLINE   arczon82

arczon82
  • 1 193 postów
  • Dołączył: 12-11-2009
  • Skąd: Iłowo-Osada

Napisany 09 kwietnia 2010 - 21:49

Wicek pyta czy mam przepływomierz? Mam? :o


otwórz machę i sprawdź czy za obudową filtra powietrza masz takie ustrojstwo do którego dochodzą przewody i to właśnie jest przepływka.

#170 OFFLINE   eliks

eliks
  • 1 563 postów
  • Dołączył: 28-11-2007
  • Skąd: Lidzbark

Napisany 10 kwietnia 2010 - 08:17

tutaj kolego gdzie masz napisane GM

Dodany obrazek

#171 OFFLINE   liwian

liwian
  • 7 postów
  • Dołączył: 07-03-2010

Napisany 10 kwietnia 2010 - 08:37

A to znaczy że nie mam :) Dzieki za pomoc.

#172 OFFLINE   artixa

artixa
  • 3 postów
  • Dołączył: 03-01-2009

Napisany 10 kwietnia 2010 - 16:56

Witam

Witam Was. Po długim czasie poszukiwań odnalazłem " Wicek " i znalazłem posty dotyczące zmian kości które owy Człek posiada na miejscu. Dziś podjechałem do Niego i od razu zabrał się za sprawdzenie omy i Parę minut później już kości miałem zmienione. Powiem tak: wracałem jakieś 200km do siebie i często zmieniałem biegi w różnym zakresie ze względu na nasze drogi i nie kończące się korki+dziury. Dynamika zmieniła się w aucie nie do poznania. Owszem po wcześniejszej zmianie nastawnika na zregenerowany było lepiej, lecz dziś oma złapała drugi wdech. Ciągnie już od sporo niższych obrotów na każdym biegu-ale do tego stopnia ze na skrzyżowaniach kręcił w miejscu zamiast ruszać:D:D Ogólnie jest sporo żywsza jak na taką wagę więc każdemu kto w manualu ma ome z 2.5td polecam "wicka" i jego wzbogacające o parę ładnych koników moc KOSTECZKI:D Ps. Dodam jeszcze, ze spalanie mi już nawet zleciało wiec sprzęt sprawny jak najbardziej i godny uwagi chętnym mocy. Pozdrawiam i dzięki jeszcze raz Wicek:D:D P O L E C A M

#173 OFFLINE   wicek

wicek
  • 4 076 postów
  • Dołączył: 14-07-2008
  • Skąd: Komorze
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 10 kwietnia 2010 - 18:43

Polecam się na przyszłość :)

#174 OFFLINE   liwian

liwian
  • 7 postów
  • Dołączył: 07-03-2010

Napisany 10 kwietnia 2010 - 19:17

Nie moge się doczekać az Wicek bedzie miał do mojej juz gotowe kostki. :D

#175 OFFLINE   tomaszroj1

tomaszroj1
  • 20 postów
  • Dołączył: 12-11-2009

Napisany 11 kwietnia 2010 - 10:03

Witam

Chciałbym nawiązać do wątku w którym mowa o tym ze ASB AR25 i AR35 nie dają rady po chipie. Ja myślę ze nalezy przeprogramować także sterownik skrzyni. AR25 i AR35 to sa skrzynie typ 4L30E tylko o różnej konfiguracji przelożen. Producent podaje iż
cytuję " Max. engine tourqe 350Nm oraz Max. gearbox tourqe 597Nm" wiec wydaje mi sie iz skrzynia spokojnie da radę te 305Nm, tylko trzeba by się zająć jej sterowaniem. Piszę o tym bo mam omesie 2.5TD asb i chciałbym jak wielu dodac jej troszkę pary.

#176 OFFLINE   Tuptus

Tuptus

    Tomek

  • 1 341 postów
  • Dołączył: 12-08-2008
  • Skąd: Poznań
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 11 kwietnia 2010 - 10:07

chyba niełatwo będzie znaleść kogoś kto programuje skrzynie. o ile w ogóle ktoś tym się zajmuje....

#177 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 11 kwietnia 2010 - 10:09

Witam

Chciałbym nawiązać do wątku w którym mowa o tym ze ASB AR25 i AR35 nie dają rady po chipie. Ja myślę ze nalezy przeprogramować także sterownik skrzyni. AR25 i AR35 to sa skrzynie typ 4L30E tylko o różnej konfiguracji przelożen. Producent podaje iż
cytuję " Max. engine tourqe 350Nm oraz Max. gearbox tourqe 597Nm" wiec wydaje mi sie iz skrzynia spokojnie da radę te 305Nm, tylko trzeba by się zająć jej sterowaniem. Piszę o tym bo mam omesie 2.5TD asb i chciałbym jak wielu dodac jej troszkę pary.


AR35 da rade z przeniesieniem takiego momentu. ar25 bo jezdzilem na takiej majac juz 3.0. problem wlasnie w sterowaniu skrzyni - ale tak wyzej napisane - nie wiem czy ktos sie tym zajmuje,




 


#178 OFFLINE   wicek

wicek
  • 4 076 postów
  • Dołączył: 14-07-2008
  • Skąd: Komorze
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 11 kwietnia 2010 - 10:31

Tak jak mi Beast powiedział. Skrzynia dałaby radę z tymi 300 Nm, ale moment jest położony o wiele niżej niż moment w V-ce, przez co głupieje i sterownik nie wie co robić. Jeśli znalazł by się ktoś kumaty, kto wiedziałby co zmienić w sterowniku skrzyni, byłoby super.
Zmiana oprogramowania skrzyni na najnowsze za pomocą Techa nic nie daje.

Wie ktoś może w jakich autach były montowane te skrzynie? Może właśnie w jakimś dieslu. Wtedy można by było wgrać do sterownika parametry właśnie z takiej skrzyni.

#179 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 11 kwietnia 2010 - 11:09

Wie ktoś może w jakich autach
były montowane te skrzynie? Może właśnie w jakimś dieslu. Wtedy można by było wgrać do sterownika parametry właśnie z takiej skrzyni.

Frontera B z silnikami 6VD1-W, X22DT i Y22DT oraz w Monterey z silnikami 6VD1 i 6VE1 (ten ma 310 Nm przy 3000 RPM)

#180 OFFLINE   wicek

wicek
  • 4 076 postów
  • Dołączył: 14-07-2008
  • Skąd: Komorze
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 11 kwietnia 2010 - 11:13

No to Beast zadanie do Ciebie. Wgraj znajomemu od tej Omegi wsad do skrzyni od Montereya. Jeśli możesz oczywiście i sprawdź jak się zachowuje.
PS: Jutro lub we wtorek robię przymiarki chipa do U25DT :)