


Pochipowani - X25DT
#181
OFFLINE
Napisany 11 kwietnia 2010 - 22:14

#182
OFFLINE
Napisany 11 kwietnia 2010 - 22:30
moje pytanie czy dam sobie rade te kości sam zamontować i czy brak przepływki robi tu jakąś różnice



#183
OFFLINE
Napisany 13 kwietnia 2010 - 19:28
witam WICEK mam ten sam motor co liwian czyli omka z r95 bez przepływki
moje pytanie czy dam sobie rade te kości sam zamontować i czy brak przepływki robi tu jakąś różnice:)
ja dałem rady to myślę że i Ty dasz ..no chyba że nie masz podstawek i trza lutować.. ale i to nie problem...

#184
OFFLINE
#185
OFFLINE
Napisany 15 kwietnia 2010 - 11:44
Jaki ma to BMW nastawnik i czy ma przepływkę?
#186
OFFLINE
Napisany 15 kwietnia 2010 - 13:56
Sprawdzę wszystko w piątek i ci powiem bo znajomy jest zainteresowany.Mogę Ci wysłać na próbę, choć to inny sterownik więc sceptycznie podejdę. Inność tego sterownika może wynikać z innej komunikacji z zestawem wskaźników itd i mapy mogą pasować, lecz nie daję głowy.
Jaki ma to BMW nastawnik i czy ma przepływkę?
#187
OFFLINE
Napisany 28 kwietnia 2010 - 20:02
Witam
Chciałbym nawiązać do wątku w którym mowa o tym ze ASB AR25 i AR35 nie dają rady po chipie. Ja myślę ze nalezy przeprogramować także sterownik skrzyni. AR25 i AR35 to sa skrzynie typ 4L30E tylko o różnej konfiguracji przelożen. Producent podaje iż
cytuję " Max. engine tourqe 350Nm oraz Max. gearbox tourqe 597Nm" wiec wydaje mi sie iz skrzynia spokojnie da radę te 305Nm, tylko trzeba by się zająć jej sterowaniem. Piszę o tym bo mam omesie 2.5TD asb i chciałbym jak wielu dodac jej troszkę pary.
Dołączam się ze wskazaniem na szybciej

#188
OFFLINE
Napisany 08 maja 2010 - 13:21
Pierwsze wrażenie jak najbardziej pozytywne, 1 i 2-gi bieg traci przyczepność na suchym asfalcie przy oponach 225 z tyłu. Narazie testowane w mieście jak przelecę po trasie to opiszę wrażenia.
#189
OFFLINE
#190
OFFLINE
Napisany 08 maja 2010 - 21:07
tem chip pewnie wpływa na żywotnośc silnika sporo co?
No co Ty
Co nie którym przy 70 km/h zrywa przyczepność, czyli silnik ma takiego kopa, że nic się nie męczy :-D
#191
OFFLINE
Napisany 08 maja 2010 - 21:34
Co nie którym przy 70 km/h zrywa przyczepność, czyli silnik ma takiego kopa, że nic się nie męczy :-D
To ja mam chyba coś zepsute:p
generalnie auto ożyło ale bez przesady, co do żywotności to myślę że przy normalnej eksploatacji nie będzie większej różnicy. Chyba że ktoś ma ciężką nogę.
#192
OFFLINE
Napisany 09 maja 2010 - 07:58
No co Ty
Co nie którym przy 70 km/h zrywa przyczepność, czyli silnik ma takiego kopa, że nic się nie męczy :-D
mam cieżką nogę no a silnik już nie taki jak wyszedł z fabryki... troszkę juz dostał po garkach na jednym nawet wypaliło dziure i musiałem wymieniać tłok , wiec nie wiem jak z tym chipem czy to rozsądne instalować do zmęczonego silnika ;/
#193
OFFLINE
Napisany 09 maja 2010 - 08:02
mam cieżką nogę no a silnik już nie taki jak wyszedł z fabryki... troszkę juz dostał po garkach na jednym nawet wypaliło dziure i musiałem wymieniać tłok , wiec nie wiem jak z tym chipem czy to rozsądne instalować do zmęczonego silnika ;/
jak dziura w tłoku to pewnie wtryski lały ..i tu problem..
#194
OFFLINE
Napisany 10 maja 2010 - 11:28
w sobotę czipowałem się u kolegi Wicka i mogę już napisać co nieco, więc Omega zasadniczo dostała większego kopa, jak mocnego to nie mogę stwierdzić bo okazało się że przy nowych Nm sprzęło się ślizga (i tak było do wymiany),
tak się zastanawiam czy seryjne sprzęgło daje radę, ma ktoś z was nowe sprzęgło po chipie i jest OK?????
na temat spalania to jeszcze się nie wypowiem
silnik na moje ma bardziej "twardą" i głośniejszą pracę - nie wiem czy to dobrze
ale też silnik bardziej się nagrzewa tzn szybko łapie temperaturę - i to moim zdaniem jest niepokojący objaw, zresztą wkrótce wymienię termostat i wtedy sprawdzę jak jest w rzeczywistości
więc mimo wszytko podchodze do tego spceptycznie.....
P.S. passat 2.0 tdi nie mógł mi uciec jak siedziałem mu na ogonie :-)
No i zrobione, od dziś śmigam na chipie (dzięki wicek dobra robota)
Pierwsze wrażenie jak najbardziej pozytywne, 1 i 2-gi bieg traci przyczepność na suchym asfalcie przy oponach 225 z tyłu. Narazie testowane w mieście jak przelecę po trasie to opiszę wrażenia.
na moje to ci się sprzegło ślizga
bo naprawdę nie wiem jak może ci 2 zerwać przyczepność na asfalcie....
a 3 co u nie których, to już zwykłe bajki są

#195
OFFLINE
Napisany 10 maja 2010 - 14:39
a co do grzania to mi grzała się ale wymiana visco i teraz but cały 200km/h i 97st max...to raczej coś twojej dolega może i visco już nie kręci jak powinno..pozdrawiam
#196
OFFLINE
Napisany 10 maja 2010 - 16:55
co do sprzęgła to racja nie wytrzymało stare
a co do grzania to mi grzała się ale wymiana visco i teraz but cały 200km/h i 97st max...to raczej coś twojej dolega może i visco już nie kręci jak powinno..pozdrawiam
nie twierdze że nie
tym bardziej, że nie sądze zeby od nowosci było wymieniane
#197
OFFLINE
Napisany 10 maja 2010 - 20:17
na moje to ci się sprzegło ślizga
bo naprawdę nie wiem jak może ci 2 zerwać przyczepność na asfalcie....
a 3 co u nie których, to już zwykłe bajki są
Możliwe że jest tak jak piszesz. Jak będe miał możliwość to przeprowadzę dokładniejsze testy (gdyż nie chcę pisać bajek), wrażenia opisałem po kilku min. pierwszej jazdy po mieście i w tej chwili trudno mi powiedzieć czy było to zerwanie przyczepności kół czy może sprzęgła

#198
OFFLINE
Napisany 10 maja 2010 - 20:28
teraz przy gwałtownym wcisnięciu gazu potrafi zostawić czarną zasłonę dymną
Każdy diesel tak robi, ale pewnie do tego czasu jeździłeś na emeryta, bo auto masz bardzo ekonomiczne 10 l ON/100 km więc nie gazowałeś. Teraz dałeś mu po piź... i zobaczyłeś czarny dym.
Rób tak dalej to zobaczysz też siwy dym ze sprzęgła :-D
#199
OFFLINE
Napisany 10 maja 2010 - 20:28
#200
OFFLINE
Napisany 10 maja 2010 - 20:42
Każdy diesel tak robi, ale pewnie do tego czasu jeździłeś na emeryta, bo auto masz bardzo ekonomiczne 10 l ON/100 km więc nie gazowałeś. Teraz dałeś mu po piź... i zobaczyłeś czarny dym.
Rób tak dalej to zobaczysz też siwy dym ze sprzęgła :-D
Tak wiem że diesel puszcza dyma, lecz jak już wcześniej pisałem nie był to dymek lecz zasłona dymna za całym autem.
Do emeryta trochę mi brakuje, także w stylu jazdy:jump: a spalanie nie robi na mnie dużego wrazenia;)