
a to z rosnącymi obrotami po naciśnięciu sprzęgła to sie czasem dzieje...ale dzieje.
Napisany 10 października 2010 - 10:49
Napisany 10 października 2010 - 11:09
Napisany 10 października 2010 - 11:42
Napisany 10 października 2010 - 11:51
podepne pod kompa za 2 dni to sprawdzę bo ja nie mam pełnego kompa
niestety...
a to z rosnącymi obrotami po naciśnięciu sprzęgła to sie czasem dzieje...ale dzieje.
Napisany 10 października 2010 - 12:10
Napisany 10 października 2010 - 12:18
Napisany 10 października 2010 - 13:47
czyli mur beton że nastawnik już wyzionoł ducha?
Napisany 10 października 2010 - 15:04
Napisany 26 października 2010 - 23:13
Napisany 27 października 2010 - 19:11
powiem tak...ja mam już po problemie
Zakupiłem na alledrogo regenerowny nastawnik HDK.Zawiosłem wszystko do autoryzowanego serwisu Boscha w Piekarach Śl...
Co było przed wymianą:
-błąd 64
-błąd 64 podczas zmiany biegu
-samoczynne zwiększanie obrotów podczas zmiany biegów na nierozgrzanym silniku
-bujanie zimnym silnikiem na jałowym biegu
-poszarpywanie przy ruszaniu
-rezonans powyżej 110kmh
-w końcowym etapie(to Mnie skłoniło do wymiany) nastawnik odcinał paliwo w najmniej oczekiwanym momencie w czasie jazdy co było sporym zagrożeniem nie tylko dla silnika ale i dla ludzi niestety
Po wymianie nastawnika na regenerowany z alledrogo...NIE MA NIC.Nastawnik kosztował Mnie 300zł+zwrot starego.Mechanik w autoryzowanym serwisie Boscha nie umiał się nadziwić nad regenerowanym nastawnikiem którego parametry nieodbiegają od nowego... z tego co wiem owy serwis Boscha zamierza korzystać z usług Pana Piotra Gerlacha bo tak się owy magik nazywa.
Dla zainteresowanych namiar podam na PW bo facet na to zasługuje.....
Żeby nie to że kontrolka silnika sie zapala po przekręceniu zapłonu to bym pomyślał że się franca przepaliłabo już sie wogole nie pokazuje a błędu 64 nie ma
Napisany 16 listopada 2010 - 13:48
Napisany 16 listopada 2010 - 15:44
Napisany 17 listopada 2010 - 08:53
kolego ustaw wlasciwa dawke paliwa i po sprawie bedzie
Napisany 17 listopada 2010 - 14:26
Ale dawkę mam taką jak miałem wcześniej kiedy nie szarpała a teraz szarpie pomimo że dawki nie zmieniałem ani też nie zmieniła się na Midzie. Szarpie tylko na zimnym a teraz to zaczyna to być wyczuwalne podczas jazdy coraz bardziej tylko że dzieje się tak tylko na zimnym a na ciepłym jest ok.
Napisany 17 listopada 2010 - 17:42
Napisany 17 listopada 2010 - 22:38
Napisany 22 listopada 2010 - 22:28