co prawda to tylko polsrodek, bo bez wymiany nastawnika sie nie obedzie, ale na jakis czas bedzie spokoj

lecz najpierw jednak sprawdzilbym dawke paliwa u dobrego pompiarza i wyregulowal, bo mozesz miec zbyt bogata dawke
Napisany 31 maja 2010 - 20:53
Napisany 31 maja 2010 - 20:56
witam ja mam podobny problem trzesie mi silnikiem a jak silnikiem to i całą budą
:(
dodam gazu na 900 obrotów i jest lux jak sie zagrzeje to juz nietrzesie , podczas jazdy na kazdym biegu poszarbuje na obrotach od 1500 do 2000 co jest grane czy to pompa ???? odpala elegancko na zimnym i ciepłym niemam z nią problemu i przez 2 lata niebyło
poduchy pod silnikiem wymienione fakt wymagały wymiany ale niepomogło moze troszke pozostała przy skrzyni ale niewiem w jakim jest stanie i czy to cos pomoze cholera niemam pojecia pomocyyyyyyyyyyyy :pokoj:
Napisany 31 maja 2010 - 20:57
witam ja mam podobny problem trzesie mi silnikiem a jak silnikiem to i całą budą
:(
dodam gazu na 900 obrotów i jest lux jak sie zagrzeje to juz nietrzesie , podczas jazdy na kazdym biegu poszarbuje na obrotach od 1500 do 2000 co jest grane czy to pompa ???? odpala elegancko na zimnym i ciepłym niemam z nią problemu i przez 2 lata niebyło
poduchy pod silnikiem wymienione fakt wymagały wymiany ale niepomogło moze troszke pozostała przy skrzyni ale niewiem w jakim jest stanie i czy to cos pomoze cholera niemam pojecia pomocyyyyyyyyyyyy :pokoj:
Napisany 31 maja 2010 - 21:05
Napisany 31 maja 2010 - 21:07
Witam, a gdzie znajduje się czujnik temp paliwa w nastawniku, mam takie trzęsienie ale tylko na zimnym silniku. myślałem że czujnik temp paliwa znajduje się we filtrze paliwa?
Napisany 31 maja 2010 - 21:15
Pod dekielkiem w nastawniku!
Napisany 31 maja 2010 - 21:27
Napisany 01 czerwca 2010 - 10:07
witam ja mam podobny problem trzesie mi silnikiem a jak silnikiem to i całą budą
:(
dodam gazu na 900 obrotów i jest lux jak sie zagrzeje to juz nietrzesie , podczas jazdy na kazdym biegu poszarbuje na obrotach od 1500 do 2000 co jest grane czy to pompa ???? odpala elegancko na zimnym i ciepłym niemam z nią problemu i przez 2 lata niebyło
poduchy pod silnikiem wymienione fakt wymagały wymiany ale niepomogło moze troszke pozostała przy skrzyni ale niewiem w jakim jest stanie i czy to cos pomoze cholera niemam pojecia pomocyyyyyyyyyyyy :pokoj:
Napisany 01 czerwca 2010 - 10:14
Napisany 01 czerwca 2010 - 11:04
Idzie w wiązce do wtyczki sterownika silnika (czarna trójkątna skrzynka) pod maską, a podaje on sygnał prędkości pojazdu do sterownika (patent znany wśród posiadaczy VW, Audi, BMW ) no i opla.... układ sterowania silnika podobny jak u innych niemcówniemam tempomatu ale gdzie ja ten kabelek znajde prz komputerze gdzies ???? do czego on idzie ???
Napisany 01 czerwca 2010 - 13:28
Napisany 01 czerwca 2010 - 13:35
tyle ze to diesel moze mylisz z benzynowym ??? bo widze ze taki masz duzo ludzi uważa ze to nastawnik
a moze to podpora wału ???????? przeciez jezeli ma luzy to tak bedzie sie robiło i własnie pod góre jak jade to bardzie czuje te szarpania bo na biegu jałowym gazuje od 1500 powoli do 2000 i niema takich rzeczy co myslicie ?
Napisany 01 czerwca 2010 - 20:46
tyle ze to diesel
moze mylisz z benzynowym ? bo widze ze taki masz
witam, mam podobny problem z moją "Łamagą" jak kolega wyżej... a mianowicie na wolnych obrotach silnik strasznie telepie i ale kiedy dodam trochę gazu 900obr/min to pracuje juz ładnie. ale męczące jest co innego bo podczas jazdy przy obrotach 1600-2200 strasznie szarpie całym samochodem i to na każdym biegu do tego rano odpalić ten samochód to wielka misja.... co to może być?? każda rada jest niezbędna. z góry dzięki
Napisany 01 czerwca 2010 - 20:55
Na początek polecam zbadać kompresję na cylindrach, dopiero potem będzie można iść dalej.......
Tak naprawdę to powinno się zaczynać od badania kompresji silnika wszelkie dalsze "remonty"
Napisany 01 czerwca 2010 - 20:59
polecam sprawdzic DAWKE na kompie to jest najczestsza przyczyna telepania td(s), po za wywalonymi poduszkami, kolem dwumasowym
Napisany 01 czerwca 2010 - 21:14
Napisany 01 czerwca 2010 - 21:20
Napisany 01 czerwca 2010 - 21:21
kompresje to raczej mam bo kopa ma zaj....
a co do dawki to samo by sie cos poprzestawiało ? jutro wymieniam podpore wału i sie zobaczy oby to było to
Napisany 01 czerwca 2010 - 21:45
no to teraz trzeba korektę zrobić..tak jak pisałem wcześniej..i będzie po sprawie.juz ponad 2 lata i nigdy mi sie nic niedziało