


Napisany 02 czerwca 2010 - 16:24
Napisany 02 czerwca 2010 - 16:30
Napisany 02 czerwca 2010 - 18:07
Napisany 04 czerwca 2010 - 22:55
Napisany 20 czerwca 2010 - 16:17
Napisany 20 czerwca 2010 - 17:12
Napisany 20 czerwca 2010 - 19:42
albo tarcza krzywkowa w mechaniźmie przestawiacza kąta wtrysku - generalnie tzw: dół pompy siada, ale najlepjej zacząć od najtanszych opcji: zaworek, nastawnikpewnie ze czyszczenie sitka pomoze, ale jesli faluje tyo nastawnik bedzie i tak deo wymiany
Napisany 20 czerwca 2010 - 21:42
Napisany 21 czerwca 2010 - 23:27
Napisany 22 czerwca 2010 - 13:55
Napisany 22 czerwca 2010 - 16:56
Napisany 08 października 2010 - 00:08
Napisany 08 października 2010 - 14:54
Napisany 09 października 2010 - 02:17
Napisany 09 października 2010 - 08:57
Napisany 09 października 2010 - 12:44
Most kosztuje koło 100 zł. W końcu i tak bedziesz go musiał wymienić, więc się nie baw w jakieś Hipole.
Napisany 09 października 2010 - 18:04
Napisany 10 października 2010 - 07:42
Napisany 10 października 2010 - 09:34
Napisany 10 października 2010 - 10:27
co nie zmienia jednak faktu że połączenie wszystkich tych objawów w jedną całość wskazuje na uszkodzony nastawnik? aha jest jeszcze coś takiego że jak jest zimny i nacisnę sprzęgło celem zmiany biegu to obroty same podskoczą na chwilkę o jakieś 1500rpm i wtedy dopiero maleją