

Szarpanie silnikiem ... 2.5 TD
#41
OFFLINE
#42
OFFLINE
Napisany 09 marca 2010 - 22:59
#43
OFFLINE
Napisany 10 marca 2010 - 14:35
u mnie z odpalaniem nie ma problemu, za to z szarpaniem to masakra , szarpie na zimnym i na ciepłym, no chyba ze dostanie troche po garkach to chwila spokoju ;]
starsznie jest to meczące szczególnie jak sie chce coś zaoszczędzić na paliwie i pyrkac;/
mozliwe zeby był uszkodzony potencjometr gazu czy jak to sie zwie albo coś z elektryką
?? bo odpowiedzi takie jak nastawnik czy pompa wtryskowa mnie przerażają ;/;/;(
zobacz tutaj to moj temat o drganiach w 2.5 tds:
http://bmw-diesel.pl...&p=33923#p33923
sprawdz najpierw dawke paliwa, bo gdy jest zbyt bogata powoduje takie wibracje, pozniej poduszki pod skrzynia i silnikiem a na koncu wymien dwumas, ja to zrobilem tydzien temu na jednomas z valeo
#44
OFFLINE
Napisany 10 marca 2010 - 17:29
a jeszcze cos takiego ze jak rano odpalam to omcia odpala ale tylko na jakies 5s mocno sie trzesie i gasnie , potem znów i tak ze 4 razy, chyba ze wtrakcie odpalanie wcisnę pedał gazu w podłogę i jak odpali obrotomierz musi przekroczyc 1000obr/min wtedy bedzie chodzic, czy to cos z pompą , nastawnikiem a może z komputerem ?? zachowuje sie tak jakby "przyspieszacz" nie działał,
#45
OFFLINE
Napisany 10 marca 2010 - 18:53
#46
OFFLINE
Napisany 10 marca 2010 - 18:56
#47
OFFLINE
Napisany 10 marca 2010 - 19:04
poduszki skrzyni nie beda az tak odpowiedzialne za bujanie buda... wiem sam po sobie bo przerabialem to w moim tdsie
#48
OFFLINE
Napisany 10 marca 2010 - 19:15
#49
OFFLINE
Napisany 11 marca 2010 - 19:20
Kolego ja tak miałem w moim drugim opelku jak była przestawiona pompa wtryskowa zabardzo do kolektora tzn do góry .. ona po zagrzaniu swiec łapała tak jakby pokolei na kazdy gar mi odpalanie jej niekiedy zajmowało ok 4-5 min na ciepłym troche krocej a nieraz wyładowal mi sie akumulator i na cholu odpalałem z 3 biegu
#50
OFFLINE
Napisany 02 maja 2010 - 22:01
kolego ja miałem taki sam problem nie dawno, ale po wymiane nastawnika pompy i poprawnym ustawianiu dawki wszysko ok ;] sprawdz nastawnik podejzewam ze to jest przyczyną szarpania i tego ''kopciucha''
#51
OFFLINE
Napisany 02 maja 2010 - 22:20
Gdzie kupiłeś nastawnik?? Ja szukam nowego i znaleźć nie mogę, normalnie część widmo. Nigdzie o tym nie słyszeli...
#52
OFFLINE
Napisany 02 maja 2010 - 22:43
paca idealne, nie mam zadnych problemów , na allegro widziałem kiedys nowe nastawniki ale kosmiczne ceny....
#53
OFFLINE
Napisany 02 maja 2010 - 22:45
kupiłem uzywany na autozłomie
paca idealne, nie mam zadnych problemów , na allegro widziałem kiedys nowe nastawniki ale kosmiczne ceny....
Ceny wiem że koło 1500zł ale ja zamierzam tym autem jeszcze jakieś 5 lat pojeździć i wolę kupić jeden nowy niż używany który nie wiadomo kiedy znowu zacznie takie numery odwalać
#54
OFFLINE
Napisany 02 maja 2010 - 22:51
#55
OFFLINE
Napisany 02 maja 2010 - 22:55
w sumie tak, ale jak narazie to jezdzij póki koniki ciągną zawzięcie do przodu;]
właśnie nie ciągną... mam wrażenie że samochód stracił ze 40koni Ostatnio na autostradzie z gazem w podłodze ledwo do 180 doszedł i przy zmianie biegów za każdym razem się dławi co jest już strasznie wkurtzające. Czasami nawet zgaśnie
#56
OFFLINE
Napisany 02 maja 2010 - 23:01
#57
OFFLINE
Napisany 03 maja 2010 - 07:31
to chyba juz głebszy problem , pompa albo wtryski, moja omcia 200km/h w 5 osob bez problemu
Moja zanim nastawnik nie zaczął robił wała też tak leciała
#58
OFFLINE
Napisany 03 maja 2010 - 23:08
Gdzie kupiłeś nastawnik Ja szukam nowego i znaleźć nie mogę, normalnie część widmo. Nigdzie o tym nie słyszeli...
intercars, AD stachura , fota itp. itd. Po cenach detalicznych to koszt jest tam 2 tyś nawet z hakiem. Warto więc mieć kogoś znajomego lub w rodzinie kogoś kto handluje częściami sam. wtedy są upusty w cenie hurtowej na "mechanizm nastawczy pompy" a ceny wachają się w przedziale 1300 - 1400 zł
P.S.
dorzuć do tego nową głowiczkę na pompę (kosztuje tyle co nastawnik) i masz prawie "nową pompę" w cenie tzw. rgenerowanej w boschu

Nie pamiętam już cen na kompletne pompy ale chyba: regenerowana fabrycznie około 3,5 tyś (cena hurtowa), nówka fabryka koło 5 tysiaków


#59
OFFLINE
Napisany 05 maja 2010 - 07:51
#60
OFFLINE
Napisany 31 maja 2010 - 20:30


