

silniki turbo opla - da się?
#61
OFFLINE
Napisany 02 marca 2011 - 19:40
i Manta po modzie
http://www.hilmersso...tart.asp?show=c
#62
OFFLINE
Napisany 03 marca 2011 - 21:53
Manta po modzie
tutaj widać dość unikalne przepustnice o których już kiedyś pisałem, zerowy opór przepływu powietrza...



#63
OFFLINE
Napisany 04 marca 2011 - 17:27
#64
OFFLINE
Napisany 04 marca 2011 - 19:32
z mechanicznej strony problemu większego bym nie widział, co by zawadzało zawsze może znaleźć miejsce gdzie indziej z tego co pamiętam to wał ma podobne łączniki elastyczne, a krótkie przełożenie w bmw to 3.64 więc standardowy omegowy 3.9 będzie ciekawy

pamiętaj o kupnie silnika z całym osprzętem a podłączyć żeby chodziło nie będzie problemem, tyle że jeżeli ma wszystko działać na tablicy to już musisz dobrego magola poszukać...
#65
OFFLINE
Napisany 05 marca 2011 - 18:56
tylko co ty chcesz zyskac na takim swapie??Co myślicie o swapie zamiast 2.0 omegi, wstawić 2.0 24v z bmw e34
#66
OFFLINE
Napisany 05 marca 2011 - 19:15
ja pierdziu co za tematy....Co myślicie o swapie zamiast 2.0 omegi, wstawić 2.0 24v z bmw e34
tylko co ty chcesz zyskac na takim swapie??

pewnie napis BMW ( +/- ) jakieś 30KM więcej....

#67
OFFLINE
Napisany 05 marca 2011 - 19:30
ja pierdziu co za tematy....
pewnie napis BMW ( +/- ) jakieś 30KM więcej....
dokladnie


jesli chodzi o turbo to z 2.0 mozna wyciagnac grubo ponad 250 ps bez zadnego problemu i gratow tez jest sporo na rynku duzo wiecej niz do V6
#68
OFFLINE
Napisany 06 marca 2011 - 07:46
a co do silnika z Bmki totalnie bez sensu ,jak juz zmieniac na silnik z innej gamy to jest duzo lepszych silnikow
serducho gsi irmscher
#69
OFFLINE
#70
OFFLINE
Napisany 15 listopada 2011 - 10:55
Co myślicie o swapie zamiast 2.0 omegi, wstawić 2.0 24v z bmw e34
pi perwsze 6 cylindrów nie 4 bardziej wytrzymały silnik no i rozrząd na łańcuchu oczywiście nie chodzi tu o moc bo możną z r6 wstawić 3.5l albo pójść dalej 4.0 v8 czy 5.0 v12 tylko o małą zmianę nie zmieniając litrażu. no i 150 koni spokojnie wystarczy do omegi
Jak bym chciał osiągnąć moc to pobarił bym sie z silnikiem od corvette ;/
#71
OFFLINE
Napisany 15 listopada 2011 - 11:11
W Stanach taka jezdzi.Jak bym chciał osiągnąć moc to pobarił bym sie z silnikiem od corvette
#72
OFFLINE
Napisany 15 listopada 2011 - 22:53
Kolejny mistrz virtualswapów.pi perwsze 6 cylindrów nie 4 bardziej wytrzymały silnik no i rozrząd na łańcuchu oczywiście nie chodzi tu o moc bo możną z r6 wstawić 3.5l albo pójść dalej 4.0 v8 czy 5.0 v12 tylko o małą zmianę nie zmieniając litrażu. no i 150 koni spokojnie wystarczy do omegi
Po 1. Zrób osobiście tą małą zmianę z R4 opla na R6 BMW. Chętnie zapoznam się z takim banalnym projektem.
Po 2. Jeśli w omedze wystarcza Ci 150KM to pomyliłeś dział.
#73
OFFLINE
Napisany 15 listopada 2011 - 23:16
Kolejny mistrz virtualswapów.
Po 1. Zrób osobiście tą małą zmianę z R4 opla na R6 BMW. Chętnie zapoznam się z takim banalnym projektem.
Po 2. Jeśli w omedze wystarcza Ci 150KM to pomyliłeś dział.
myślą przewodnią było uturbienie silnika x20xe żeby osiągnąć większą moc nie zwiększając pojemności. ale bardziej racjonalne jest 2.0 turbo z calibry bo jest trwalsze więc jeśli swapować to czemu nie zamiast 2.0 z calibry nie wstawić 2.0 z bety. wytrzymały silnik i można bezpieczniej wykręcić większą moc.
Przy uturbianiu trzeba zwrócić uwagę na wytrzymałość silnika i rozrządu.
#74
OFFLINE
Napisany 15 listopada 2011 - 23:46
myślą przewodnią było uturbienie silnika x20xe żeby osiągnąć większą moc nie zwiększając pojemności. ale bardziej racjonalne jest 2.0 turbo z calibry bo jest trwalsze więc jeśli swapować to czemu nie zamiast 2.0 z calibry nie wstawić 2.0 z bety. wytrzymały silnik i można bezpieczniej wykręcić większą moc.
Przy uturbianiu trzeba zwrócić uwagę na wytrzymałość silnika i rozrządu.
skad ty bierzez takie pomysly??
#75
OFFLINE
Napisany 16 listopada 2011 - 00:01
#76
OFFLINE
Napisany 16 listopada 2011 - 00:40
Kolejny mistrz virtualswapów.
Po 1. Zrób osobiście tą małą zmianę z R4 opla na R6 BMW. Chętnie zapoznam się z takim banalnym projektem.
Po 2. Jeśli w omedze wystarcza Ci 150KM to pomyliłeś dział.
Nic dodać nic ująć. Jeśli kolega SScafe zamierza poczciwą BFL?? z 96 r do tego z 115 konnym silnikiem podnosić do rangi bolidu to musi być wyjątkowym fanem marki i należy pomyśleć o wspomożeniu go w założeniu jakiejś izby pamięci czy czegoś tam.
W kwestiach czysto praktycznych według mnie pomysł taki może jedynie realizować zupełny hobbysta do tego z solidną gotówką zarówno na zakupy części jak i na robociznę, bo sądząc z tego co pisze wiedzy chyba na razie też nie posiadł wystarczającej. Ze swej strony będę z uznaniem przyglądał się jego pracy o ile takową podejmie w świecie rzeczywistym i dokąd nie wyjedzie na ulicę ryczącą bestią cieszył się że mam bez potrzeby robienia czegokolwiek co robi każdy kierowca te swoje teoretyczne 180 wiecznie głodnych kuni:)
#77
OFFLINE
Napisany 16 listopada 2011 - 09:52
#78
OFFLINE
#79
OFFLINE
Napisany 17 listopada 2011 - 12:46
#80
OFFLINE
Napisany 17 listopada 2011 - 12:47
Tylko wiecej zdjec. jak siedzi w 3.0 v6 i w 2.0