Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

silniki turbo opla - da się?


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
102 odpowiedzi na ten temat

#61 OFFLINE   Seweryn80

Seweryn80
  • 353 postów
  • Dołączył: 06-04-2009
  • Skąd: Brzękowice
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 02 marca 2011 - 19:40

coś do 2,0 http://www.ecotecpow...=20&i=795&t=795
i Manta po modzie
http://www.hilmersso...tart.asp?show=c

#62 OFFLINE   ALI

ALI

    R6/2.8.1/Manual

  • 1 496 postów
  • Dołączył: 24-09-2008
  • Skąd: RACIBÓRZ
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 03 marca 2011 - 21:53

Manta po modzie


tutaj widać dość unikalne przepustnice o których już kiedyś pisałem, zerowy opór przepływu powietrza... :)
Dodany obrazekDodany obrazek

#63 OFFLINE   SScafe

SScafe

    Każdy ma swój mały fetysz

  • 416 postów
  • Dołączył: 17-01-2010
  • Skąd: Krakow

Napisany 04 marca 2011 - 17:27

Co myślicie o swapie zamiast 2.0 omegi, wstawić 2.0 24v z bmw e34

#64 OFFLINE   ALI

ALI

    R6/2.8.1/Manual

  • 1 496 postów
  • Dołączył: 24-09-2008
  • Skąd: RACIBÓRZ
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 04 marca 2011 - 19:32

jak M50B20 to lepiej M50B25
z mechanicznej strony problemu większego bym nie widział, co by zawadzało zawsze może znaleźć miejsce gdzie indziej z tego co pamiętam to wał ma podobne łączniki elastyczne, a krótkie przełożenie w bmw to 3.64 więc standardowy omegowy 3.9 będzie ciekawy :)

pamiętaj o kupnie silnika z całym osprzętem a podłączyć żeby chodziło nie będzie problemem, tyle że jeżeli ma wszystko działać na tablicy to już musisz dobrego magola poszukać...

#65 OFFLINE   serek

serek
  • 1 571 postów
  • Dołączył: 05-04-2008
  • Skąd: huntingdon

Napisany 05 marca 2011 - 18:56

Co myślicie o swapie zamiast 2.0 omegi, wstawić 2.0 24v z bmw e34

tylko co ty chcesz zyskac na takim swapie??

#66 OFFLINE   ZAHIR666

ZAHIR666

    3.0 w Złomedze i Calibrze

  • 1 550 postów
  • Dołączył: 29-01-2008
  • Skąd: Sto(L)yca
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 05 marca 2011 - 19:15

Co myślicie o swapie zamiast 2.0 omegi, wstawić 2.0 24v z bmw e34



tylko co ty chcesz zyskac na takim swapie??

ja pierdziu co za tematy....:masakra:
pewnie napis BMW ( +/- ) jakieś 30KM więcej.... :D

#67 OFFLINE   serek

serek
  • 1 571 postów
  • Dołączył: 05-04-2008
  • Skąd: huntingdon

Napisany 05 marca 2011 - 19:30

ja pierdziu co za tematy....:masakra:
pewnie napis BMW ( +/- ) jakieś 30KM więcej.... :D


dokladnie :masakra::D


jesli chodzi o turbo to z 2.0 mozna wyciagnac grubo ponad 250 ps bez zadnego problemu i gratow tez jest sporo na rynku duzo wiecej niz do V6

#68 OFFLINE   henry

henry
  • 190 postów
  • Dołączył: 03-11-2006
  • Skąd: lubelskie

Napisany 06 marca 2011 - 07:46

250KM to mozna zrobic bezproblemowo z V6 3,2 wiec na cholere bawic sie w turboburbo
a co do silnika z Bmki totalnie bez sensu ,jak juz zmieniac na silnik z innej gamy to jest duzo lepszych silnikow
astra v6
serducho gsi irmscher

#69 OFFLINE   Beny

Beny

    x30ben

  • 4 042 postów
  • Dołączył: 28-12-2006
  • Skąd: Malbork - GMB
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 15 listopada 2011 - 10:28

3.0 V6 z turbo.

Dodany obrazek

ZWYKŁY KLUBOWICZ

#70 OFFLINE   SScafe

SScafe

    Każdy ma swój mały fetysz

  • 416 postów
  • Dołączył: 17-01-2010
  • Skąd: Krakow

Napisany 15 listopada 2011 - 10:55

Co myślicie o swapie zamiast 2.0 omegi, wstawić 2.0 24v z bmw e34


pi perwsze 6 cylindrów nie 4 bardziej wytrzymały silnik no i rozrząd na łańcuchu oczywiście nie chodzi tu o moc bo możną z r6 wstawić 3.5l albo pójść dalej 4.0 v8 czy 5.0 v12 tylko o małą zmianę nie zmieniając litrażu. no i 150 koni spokojnie wystarczy do omegi


Jak bym chciał osiągnąć moc to pobarił bym sie z silnikiem od corvette ;/

#71 OFFLINE   DaVePGN

DaVePGN

    Drift King

  • 4 228 postów
  • Dołączył: 17-02-2009
  • Skąd: PGN
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 15 listopada 2011 - 11:11

Jak bym chciał osiągnąć moc to pobarił bym sie z silnikiem od corvette

W Stanach taka jezdzi.

#72 OFFLINE   ILKU

ILKU
  • 352 postów
  • Dołączył: 08-09-2011
  • Skąd: Koszalin

Napisany 15 listopada 2011 - 22:53

pi perwsze 6 cylindrów nie 4 bardziej wytrzymały silnik no i rozrząd na łańcuchu oczywiście nie chodzi tu o moc bo możną z r6 wstawić 3.5l albo pójść dalej 4.0 v8 czy 5.0 v12 tylko o małą zmianę nie zmieniając litrażu. no i 150 koni spokojnie wystarczy do omegi

Kolejny mistrz virtualswapów.
Po 1. Zrób osobiście tą małą zmianę z R4 opla na R6 BMW. Chętnie zapoznam się z takim banalnym projektem.
Po 2. Jeśli w omedze wystarcza Ci 150KM to pomyliłeś dział.

#73 OFFLINE   SScafe

SScafe

    Każdy ma swój mały fetysz

  • 416 postów
  • Dołączył: 17-01-2010
  • Skąd: Krakow

Napisany 15 listopada 2011 - 23:16

Kolejny mistrz virtualswapów.
Po 1. Zrób osobiście tą małą zmianę z R4 opla na R6 BMW. Chętnie zapoznam się z takim banalnym projektem.
Po 2. Jeśli w omedze wystarcza Ci 150KM to pomyliłeś dział.


myślą przewodnią było uturbienie silnika x20xe żeby osiągnąć większą moc nie zwiększając pojemności. ale bardziej racjonalne jest 2.0 turbo z calibry bo jest trwalsze więc jeśli swapować to czemu nie zamiast 2.0 z calibry nie wstawić 2.0 z bety. wytrzymały silnik i można bezpieczniej wykręcić większą moc.
Przy uturbianiu trzeba zwrócić uwagę na wytrzymałość silnika i rozrządu.

#74 OFFLINE   serek

serek
  • 1 571 postów
  • Dołączył: 05-04-2008
  • Skąd: huntingdon

Napisany 15 listopada 2011 - 23:46

myślą przewodnią było uturbienie silnika x20xe żeby osiągnąć większą moc nie zwiększając pojemności. ale bardziej racjonalne jest 2.0 turbo z calibry bo jest trwalsze więc jeśli swapować to czemu nie zamiast 2.0 z calibry nie wstawić 2.0 z bety. wytrzymały silnik i można bezpieczniej wykręcić większą moc.
Przy uturbianiu trzeba zwrócić uwagę na wytrzymałość silnika i rozrządu.


skad ty bierzez takie pomysly??

#75 OFFLINE   SScafe

SScafe

    Każdy ma swój mały fetysz

  • 416 postów
  • Dołączył: 17-01-2010
  • Skąd: Krakow

Napisany 16 listopada 2011 - 00:01

Sam nie wiem. :szpital: od kiedy popiłem gruszkę mlekiem mój świat stał się kolorowy i przychodzą mi do głowy różne pomysły i chore rozkminy xD

#76 OFFLINE   Karburator

Karburator
  • 855 postów
  • Dołączył: 16-03-2009
  • Skąd: Warszawa

Napisany 16 listopada 2011 - 00:40

Kolejny mistrz virtualswapów.
Po 1. Zrób osobiście tą małą zmianę z R4 opla na R6 BMW. Chętnie zapoznam się z takim banalnym projektem.
Po 2. Jeśli w omedze wystarcza Ci 150KM to pomyliłeś dział.


Nic dodać nic ująć. Jeśli kolega SScafe zamierza poczciwą BFL?? z 96 r do tego z 115 konnym silnikiem podnosić do rangi bolidu to musi być wyjątkowym fanem marki i należy pomyśleć o wspomożeniu go w założeniu jakiejś izby pamięci czy czegoś tam.
W kwestiach czysto praktycznych według mnie pomysł taki może jedynie realizować zupełny hobbysta do tego z solidną gotówką zarówno na zakupy części jak i na robociznę, bo sądząc z tego co pisze wiedzy chyba na razie też nie posiadł wystarczającej. Ze swej strony będę z uznaniem przyglądał się jego pracy o ile takową podejmie w świecie rzeczywistym i dokąd nie wyjedzie na ulicę ryczącą bestią cieszył się że mam bez potrzeby robienia czegokolwiek co robi każdy kierowca te swoje teoretyczne 180 wiecznie głodnych kuni:)

#77 OFFLINE   SScafe

SScafe

    Każdy ma swój mały fetysz

  • 416 postów
  • Dołączył: 17-01-2010
  • Skąd: Krakow

Napisany 16 listopada 2011 - 09:52

fakt trzeba by zawieszenie przednie i sanki wstawić od 2.5 TD wtedy silnik od bmw będzie miał oparcie.

#78 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1 152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 17 listopada 2011 - 12:42

jako ze widze temat 2litrowek - ja sie nie zajmuje takimi cienkimi składakami :) ale mam cos ciekawego

moze nie burbo ale kompresor:

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Dodany obrazek

ten kompresorek byl w 3.0 ale chyba okazal sie za cieńki i dali do 2.0

#79 OFFLINE   Dreed

Dreed

    Ciiiiiiii.....

  • 1 694 postów
  • Dołączył: 15-02-2007
  • Skąd: Gdańsk
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 17 listopada 2011 - 12:46

Phantom, a mógłbyś coś więcej powiedzieć o tym kompresorku?

#80 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1 152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 17 listopada 2011 - 12:47

niestety zadnych danych nie mam na ten temat bo sie nie interesowalem tym.

Tylko wiecej zdjec. jak siedzi w 3.0 v6 i w 2.0