

silniki turbo opla - da się?
#21
OFFLINE
Napisany 02 stycznia 2010 - 13:42
serducho gsi irmscher
#22
OFFLINE
Napisany 02 stycznia 2010 - 14:35

#23
OFFLINE
Napisany 02 stycznia 2010 - 14:43
tylko ceny tez fajne
Dlatego My jeździmy Omegami i walczymy z ruda, czujnikami, wszelkiego rodzaju wyciekami wszystkiego i wszędzie i rasujemy nasze serduszka :-D :-D :-D
#24
OFFLINE
#25
OFFLINE
Napisany 04 stycznia 2010 - 10:49
Ten silnik ma potencjal:) gdzies wyczytalem ze spokojnie z tego silnika wyciskaja okolo 1000KM... fajna taka TOYOTA SUPRA TARGA, tylko ceny tez fajne
Tylko nie wiem czy wiesz ale 600 czy 1000 km w suprze niewiele zmienia



#26
OFFLINE
Napisany 04 stycznia 2010 - 16:50
#27
OFFLINE
Napisany 04 stycznia 2010 - 19:21
nie obraz sieCooler od iveco koszt 250zl. Regulator cisnienia paliwa koszt 250zl. Przelotowy uklad wydechowy koszt 1000zl.Strojenie moze u Coobcia+det3 1000zl, Robocizna robiona samemu.Spokojnie wyjdzie ze zdrowego silnika powyzej 260hp za cene 2500zl.Wiec to wychodzi 2500 za 60hp czyli 250zl za 6 hp .40 zl za 1 hp to bardzo tanio...
ale to tak z pamieci pisales?
robiles wogole gdzies uturbienie lub cos podobnego ze piszesz o takich kosztach?
serducho gsi irmscher
#28
OFFLINE
Napisany 05 stycznia 2010 - 15:41
#29
OFFLINE
#30
OFFLINE
#31
OFFLINE
Napisany 16 stycznia 2010 - 15:52
Silnik 6VD1W lub 6VE1 dałoby radę do kluski wcisnąć?
Co prawda nie ma 211KM ale zdecydowanie ładniejszy

#32
OFFLINE
Napisany 16 stycznia 2010 - 20:43
#33
OFFLINE
Napisany 16 stycznia 2010 - 22:42
to tak zupełnie hipotetycznie zapytam.
Silnik 6VD1W lub 6VE1 dałoby radę do kluski wcisnąć?
Co prawda nie ma 211KM ale zdecydowanie ładniejszy
Pokrywa przypomina silnik audi. Czy da sie ? Pewnie tak pytanie tylko poco


#34
OFFLINE
Napisany 17 stycznia 2010 - 02:30
to tak zupełnie hipotetycznie zapytam.
Silnik 6VD1W lub 6VE1 dałoby radę do kluski wcisnąć?
Co prawda nie ma 211KM ale zdecydowanie ładniejszy
1:50 to jest pytanie, odpowiedz 2:10.........
#35
OFFLINE
Napisany 17 stycznia 2010 - 07:54
Gdzieś czytałem o sporo wyższych mocach i wytrzymałości tej jednostki.
#36
OFFLINE
#37
OFFLINE
Napisany 17 stycznia 2010 - 22:36





#38
OFFLINE
Napisany 23 stycznia 2010 - 20:49
http://forum.calibra...n turbo#p181846
#39
OFFLINE
Napisany 24 stycznia 2010 - 01:44
gdze sie naczytales ze tam gdzie konczy sie 2,0 turbo 3.0 tt sie zaczyna?To ja zaproponuję założyć dwie turbiny do 3.0 V6. Wtedy tam gdzie turbo 2.0 się kończy to 3.0TT zaczyna :-). Robiąc samemu mechanikę można sporo zaoszczędzić.
http://forum.calibra...n turbo#p181846
sa i inne v-ki TT 3.2 takze
ale LET jest kozacki i mozna z nieog niezle wycisnac (w zaleznosci od nakladu )
co nie znaczy ze dzwieki leta ma sie nijak do dzwieku v-ki
serducho gsi irmscher