

silniki turbo opla - da się?
#41
OFFLINE
Napisany 24 stycznia 2010 - 11:02
..Przede wszystkim C20LET jest lekki, w komorze zajmuje mało miejsca, a siły ma co Vłka, nie wspomne o tym co mozna z jednym a co z drugim..
..C20Let brzmi dumnie:
www.bestiales.pl
#42
OFFLINE
Napisany 25 stycznia 2010 - 22:11

#43
OFFLINE
Napisany 17 października 2010 - 18:10
#44
OFFLINE
Napisany 18 października 2010 - 16:39
#45
OFFLINE
Napisany 18 października 2010 - 19:01
Garrett GT 42 Turbo
Jesli już go znajdziesz, to będzie kosztowac z 6k na polskie.... logiki troche...
do 2.0 16v Garrett t15 by wystarczył... t25 to już byłby zapas...
ewentualnie k03 z audi 1.8t tez mogłoby byc sympatyczne, dziś miałem taką w rece...

#46
OFFLINE
Napisany 18 października 2010 - 21:20
Jesli już go znajdziesz, to będzie kosztowac z 6k na polskie.... logiki troche...
do 2.0 16v Garrett t15 by wystarczył... t25 to już byłby zapas...
ewentualnie k03 z audi 1.8t tez mogłoby byc sympatyczne, dziś miałem taką w rece...
powiedzmy że mogę mieć takie turbo Garrett GT 42 i to niedrogo, ale co ja bym z tym zrobił??
#47
OFFLINE
Napisany 18 października 2010 - 21:31
sprzedaj drozejpowiedzmy że mogę mieć takie turbo i to niedrogo, ale co ja bym z tym zrobił

#48
OFFLINE
Napisany 31 października 2010 - 09:56
Wiem, że z Omy B pozostałaby pewnie tylko buda,bo cały osprzęt,skrzynia, wał byłyby za słabe,ale to tak z sentymentu do tego auta chciałbym dać nowe porządne serducho;)
Tylko jeszcze pytanie-czy by się to zmieściło pod maskę?

Ale to tak OT:D
#49
OFFLINE
Napisany 02 listopada 2010 - 02:37
#50
OFFLINE
Napisany 02 listopada 2010 - 07:43
Gdyby było mnie stać (czyt.wygrałbym w totka:p), z chęcią spróbowałbym wsadzić silnik 2.8 v6 turbo 325KM od Insignii:D
Wiem, że z Omy B pozostałaby pewnie tylko buda,bo cały osprzęt,skrzynia, wał byłyby za słabe,ale to tak z sentymentu do tego auta chciałbym dać nowe porządne serducho;)
Tylko jeszcze pytanie-czy by się to zmieściło pod maskę?
Ale to tak OT:D
nie jest to aż tam mocny silnik

#51
OFFLINE
Napisany 02 listopada 2010 - 08:52
#52
OFFLINE
Napisany 02 listopada 2010 - 09:02
Do tego trzeba dodać kupe problemów po drodze, nerwów i wypitego napoju bogów.
Myślę, że ta wypowiedź da do myślenia twojemu bratu co chodzi o swapa.
Pozdrawiam MarekFKLD.
#53
OFFLINE
Napisany 02 listopada 2010 - 09:05
#54
OFFLINE
Napisany 02 listopada 2010 - 09:12
Najlepiej będzie jak poczyta i pogada na ten temat z kimś kto ma takie bmw.
Trzeba też się liczyć, że podczas lub po przekładce trzeba będzie wymieniać podzespoły silnika, zawieszenia.
To trzeba przemyśleć i nie ma się co napalać.
#55
OFFLINE
#56
OFFLINE
Napisany 02 listopada 2010 - 19:51
#57
OFFLINE
Napisany 14 listopada 2010 - 02:20
Tutaj http://www.megaomega.co.uk/ (poszukajcie Izzy's Omega CDX) jest wlasnie taki wlozony do BFLki zamiast 2.0.

Ciekawe ile go wynioslo wszystko?
#58
OFFLINE
Napisany 18 listopada 2010 - 22:05
Więc ameryki nie odkryłeś.
Dodatkowo nie ma znaczenia czy robisz swap z 2.0 czy 2.2 bo to to samo a bierz pod uwagę że musisz robić wydech od nowa co kosztuje oraz do swapa oprócz silnika musisz mieć jeszcze cała elektronikę.
Skrzynie zostawiasz ze swojego silnika
#59
OFFLINE
Napisany 18 listopada 2010 - 22:50

