Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

silniki turbo opla - da się?


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
102 odpowiedzi na ten temat

#81 OFFLINE   Boscorelli

Boscorelli

    Jest blacha musi być rdza

  • 464 postów
  • Dołączył: 17-07-2008
  • Skąd: Bełchatów
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 17 listopada 2011 - 12:50

ten kompresorek byl w 3.0 ale chyba okazal sie za cieńki i dali do 2.0

Wiesz może coś o efektach takiej modyfikacji?

#82 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1 152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 17 listopada 2011 - 12:56

porownanie do vortecha
Dodany obrazek

Dodany obrazek

napisalem wczesniej ze nie interesowalem sie tematem. tylko pare fot mam

#83 OFFLINE   Spoiler 2007

Spoiler 2007

    Teoretyk Gawędziarz

  • 9 postów
  • Dołączył: 25-10-2011
  • Skąd: Skierniewice

Napisany 21 listopada 2011 - 20:28

Hmm. kompresor zamiast turbo?? nie turbo przewyższa kompresor
Bo po pierwsze lepiej się kręci (szybciej się wkręca i nie obciąża silnika w porównaniu do kompresora, daję wyższe doładowanie)
Turbo jest mniej zależne od silnika w porównaniu do kompresora.
Ja jestem za turbo.
Tylko po co turbo do 2.0L w omci??
PO CO!!!!! Silnik baza do tuningu to najlepszy nie jest. A jak tak bardzo chcesz to rób a ja chętnie przyjadę obejrzeć jak to działa i stawiam flaszkę (gdzie tam jedna dwie a nie dobra trzy ) jak to będzie jeździło. Dobra??

#84 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1 152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 21 listopada 2011 - 20:32

spojler ja ciebie prosze. turbo sie szybciej wkreca od kompresora? z taka wiedzą to nie tutaj.

turbo do 2.0 w omedze? a co to jest LET to pewnie niewiesz..

teoretyk gawedziaz

poczytaj lepiej o turbo i kompresorze o plusach i minusach jednego i drugiego a potem cos madrego napisz

#85 OFFLINE   Spoiler 2007

Spoiler 2007

    Teoretyk Gawędziarz

  • 9 postów
  • Dołączył: 25-10-2011
  • Skąd: Skierniewice

Napisany 21 listopada 2011 - 20:57

Już się zabieram na jutro lekcje odrobię.




Pozdrawiam Teoretyk Gawędziarz

#86 OFFLINE   hubertcht

hubertcht
  • 1 388 postów
  • Dołączył: 03-08-2009
  • Skąd: Melksham
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 21 listopada 2011 - 23:17

Teoretyk Gawędziarz


Chyba tjuningowiec gawedziaz. ;)

#87 OFFLINE   DaVePGN

DaVePGN

    Drift King

  • 4 228 postów
  • Dołączył: 17-02-2009
  • Skąd: PGN
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 21 listopada 2011 - 23:30

Już się zabieram na jutro lekcje odrobię.

A tobie nie dali juz raz banana komik? :D

#88 OFFLINE   Ziutek50

Ziutek50

    **** świat do góry nogami

  • 7 326 postów
  • Dołączył: 19-07-2009
  • Skąd: ES
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 22 listopada 2011 - 05:02

A tobie nie dali juz raz banana komik? :D

Mogę tylko za spamować że kolega Spoiler nie jest komikiem88 :p

po za tym zamiast naskakiwać podzielcie się lekturą z której zaczerpnęliście wiedzę, mimo że w Omegach ciężko jest "zaturbić" silniki

co do wyższości jednego nad drugim to bez sensu bo to by było normalnie "perpetuum mobile" jedno i drugie obciąża jednostkę

#89 OFFLINE   dawid0123456789

dawid0123456789

    Srebrny Corsarz

  • 1 091 postów
  • Dołączył: 09-02-2009
  • Skąd: Kielce
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 3.6i 24v C36GET Lotus Omega

Napisany 22 listopada 2011 - 08:18

Gdyby kompresor nie był dobrym rozwiązaniem, zapewne Mercedes nie wprowadzal by do gamy silnikowej wersji z kompresorem.
Ale to tylko moje zdanie:dziura:

#90 OFFLINE   Rafke

Rafke

    Pastor & szperacz fantów

  • 2 588 postów
  • Dołączył: 05-05-2010
  • Skąd: Gdynia
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 22 listopada 2011 - 11:32

niby tak - tylko że kompresor nigdy nie dmuchnie tyle co dobre turbo...
widział ktoś kiedyś japońca na kompresorach ?

#91 OFFLINE   Beny

Beny

    x30ben

  • 4 042 postów
  • Dołączył: 28-12-2006
  • Skąd: Malbork - GMB
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 22 listopada 2011 - 11:43

widział ktoś kiedyś japońca na kompresorach ?


:tak:

aczkolwiek oplowskie silniki i japońce to dwie inne bajki...
Dodany obrazek

ZWYKŁY KLUBOWICZ

#92 OFFLINE   ZAHIR666

ZAHIR666

    3.0 w Złomedze i Calibrze

  • 1 550 postów
  • Dołączył: 29-01-2008
  • Skąd: Sto(L)yca
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 22 listopada 2011 - 11:49

spojler ja ciebie prosze. turbo sie szybciej wkreca od kompresora? z taka wiedzą to nie tutaj.

turbo do 2.0 w omedze? a co to jest LET to pewnie niewiesz..

teoretyk gawedziaz

poczytaj lepiej o turbo i kompresorze o plusach i minusach jednego i drugiego a potem cos madrego napisz


Hehe nic dodać ;)

LET jest świetną bazą do dalszych modyfikacji, standard 204KM da się w prosty sposób podnieść do ok.280KM, można więcej 300KM a nawet 350KM nie jest tez wielkim wyczynem dla tego silnika.

Można też do V-ki włożyć kompresor, tak tak kompresor w 3.0 Opla jeździ takie coś w Calibrze :) Moc ok 280KM z tego co pamiętam.

Ale wszystko i tak rozbija się o pieniądze. Gawędzić każdy może ja też o wstawieniu silnika z Vipera do Omegi :D Ale jak przyjdzie realnie spojrzeć na koszta które i tak zweryfikuje zycie ( czytaj wyjdzie drozej niz planowano ) to wiekszośc odpuszcza bo za drogo :p

#93 OFFLINE   Rafke

Rafke

    Pastor & szperacz fantów

  • 2 588 postów
  • Dołączył: 05-05-2010
  • Skąd: Gdynia
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 22 listopada 2011 - 12:17

:tak:

aczkolwiek oplowskie silniki i japońce to dwie inne bajki...


wiadomo
ale mowa jest o turbo vs compresor co lepsze a nie w czyim silniku lepsze ;)

turbo lepiej dmucha i tego kompresor nie poda nigdy - no chyba że warsztatowy do pistoletów etc :D ;)

#94 OFFLINE   DaVePGN

DaVePGN

    Drift King

  • 4 228 postów
  • Dołączył: 17-02-2009
  • Skąd: PGN
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 22 listopada 2011 - 22:44

Można też do V-ki włożyć kompresor, tak tak kompresor w 3.0 Opla jeździ takie coś w Calibrze Moc ok 280KM z tego co pamiętam.

W omedze tez jezdzil kompresor. W OB, wersje Steinmetz. Mozna poszukac na necie - kilkanascie sztuk wyszlo tylko. Moc 286 KM, jesli dobrze pamietam. Co lepsze w Omedze? Kompresor, bo juz szlak przetarty, a turbo wersji nie bylo.

#95 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1 152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 22 listopada 2011 - 22:45

aaaa turbo jest we vałsześć :p pokazać?:D

#96 OFFLINE   DaVePGN

DaVePGN

    Drift King

  • 4 228 postów
  • Dołączył: 17-02-2009
  • Skąd: PGN
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 22 listopada 2011 - 23:07

W dyzlu sie nie liczy :)

#97 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1 152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 22 listopada 2011 - 23:08

dejv wjrzyj zza ud siku i doczytaj ze zrozumieniem. turbo do vałsześć. i to nie jakas tandeta z uk tylko ponad 400 kuni :D

#98 OFFLINE   DaVePGN

DaVePGN

    Drift King

  • 4 228 postów
  • Dołączył: 17-02-2009
  • Skąd: PGN
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 22 listopada 2011 - 23:18

Fabrycznie? Z omegi? Do Pb turbo wkladali?? Gdzie???? Show me, please :)

#99 OFFLINE   Pepcio

Pepcio
  • 2 382 postów
  • Dołączył: 16-03-2008
  • Skąd: Syców
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 22 listopada 2011 - 23:30

Piszcie proszę poprawnie po polsku.

#100 OFFLINE   Suchy

Suchy
  • 91 postów
  • Dołączył: 31-08-2006
  • Skąd: Ostrołęka

Napisany 23 listopada 2011 - 14:53

Fabrycznie? Z omegi? Do Pb turbo wkladali Gdzie Show me, please


http://img39.imagesh...megabturbo2.jpg