Wiesz może coś o efektach takiej modyfikacji?ten kompresorek byl w 3.0 ale chyba okazal sie za cieńki i dali do 2.0


silniki turbo opla - da się?
#81
OFFLINE
Napisany 17 listopada 2011 - 12:50
#82
OFFLINE
Napisany 17 listopada 2011 - 12:56
#83
OFFLINE
Napisany 21 listopada 2011 - 20:28
Bo po pierwsze lepiej się kręci (szybciej się wkręca i nie obciąża silnika w porównaniu do kompresora, daję wyższe doładowanie)
Turbo jest mniej zależne od silnika w porównaniu do kompresora.
Ja jestem za turbo.
Tylko po co turbo do 2.0L w omci??
PO CO!

#84
OFFLINE
Napisany 21 listopada 2011 - 20:32
turbo do 2.0 w omedze? a co to jest LET to pewnie niewiesz..
teoretyk gawedziaz
poczytaj lepiej o turbo i kompresorze o plusach i minusach jednego i drugiego a potem cos madrego napisz
#85
OFFLINE
Napisany 21 listopada 2011 - 20:57
Pozdrawiam Teoretyk Gawędziarz
#86
OFFLINE
#87
OFFLINE
Napisany 21 listopada 2011 - 23:30
A tobie nie dali juz raz banana komik?Już się zabieram na jutro lekcje odrobię.

#88
OFFLINE
Napisany 22 listopada 2011 - 05:02
Mogę tylko za spamować że kolega Spoiler nie jest komikiem88A tobie nie dali juz raz banana komik?

po za tym zamiast naskakiwać podzielcie się lekturą z której zaczerpnęliście wiedzę, mimo że w Omegach ciężko jest "zaturbić" silniki
co do wyższości jednego nad drugim to bez sensu bo to by było normalnie "perpetuum mobile" jedno i drugie obciąża jednostkę
#89
OFFLINE
Napisany 22 listopada 2011 - 08:18
Ale to tylko moje zdanie:dziura:
#90
OFFLINE
Napisany 22 listopada 2011 - 11:32
widział ktoś kiedyś japońca na kompresorach ?
#91
OFFLINE
Napisany 22 listopada 2011 - 11:43
widział ktoś kiedyś japońca na kompresorach ?
:tak:
aczkolwiek oplowskie silniki i japońce to dwie inne bajki...

ZWYKŁY KLUBOWICZ
#92
OFFLINE
Napisany 22 listopada 2011 - 11:49
spojler ja ciebie prosze. turbo sie szybciej wkreca od kompresora? z taka wiedzą to nie tutaj.
turbo do 2.0 w omedze? a co to jest LET to pewnie niewiesz..
teoretyk gawedziaz
poczytaj lepiej o turbo i kompresorze o plusach i minusach jednego i drugiego a potem cos madrego napisz
Hehe nic dodać

LET jest świetną bazą do dalszych modyfikacji, standard 204KM da się w prosty sposób podnieść do ok.280KM, można więcej 300KM a nawet 350KM nie jest tez wielkim wyczynem dla tego silnika.
Można też do V-ki włożyć kompresor, tak tak kompresor w 3.0 Opla jeździ takie coś w Calibrze

Ale wszystko i tak rozbija się o pieniądze. Gawędzić każdy może ja też o wstawieniu silnika z Vipera do Omegi


#93
OFFLINE
Napisany 22 listopada 2011 - 12:17
:tak:
aczkolwiek oplowskie silniki i japońce to dwie inne bajki...
wiadomo
ale mowa jest o turbo vs compresor co lepsze a nie w czyim silniku lepsze

turbo lepiej dmucha i tego kompresor nie poda nigdy - no chyba że warsztatowy do pistoletów etc


#94
OFFLINE
Napisany 22 listopada 2011 - 22:44
W omedze tez jezdzil kompresor. W OB, wersje Steinmetz. Mozna poszukac na necie - kilkanascie sztuk wyszlo tylko. Moc 286 KM, jesli dobrze pamietam. Co lepsze w Omedze? Kompresor, bo juz szlak przetarty, a turbo wersji nie bylo.Można też do V-ki włożyć kompresor, tak tak kompresor w 3.0 Opla jeździ takie coś w Calibrze Moc ok 280KM z tego co pamiętam.
#95
OFFLINE
#96
OFFLINE
#97
OFFLINE
Napisany 22 listopada 2011 - 23:08

#98
OFFLINE
Napisany 22 listopada 2011 - 23:18

#99
OFFLINE
#100
OFFLINE
Napisany 23 listopada 2011 - 14:53
Fabrycznie? Z omegi? Do Pb turbo wkladali Gdzie Show me, please
http://img39.imagesh...megabturbo2.jpg