

Tuning silnika 3,0
#101
OFFLINE
#102
OFFLINE
Napisany 20 października 2010 - 22:23
juz byl taki jeden madry, co tez tak twierdzil, po dwoch latach rzezbienia sprzedaje w stanie szrotowym, bo juz nie ma sily...zamiast tego wszystkiego, ja poszukał bym poczciwe 5.7 V8 i zrobił swapa.
poza tym w ogole montaz kompresora to pikus w porownaniu do takiego swapa...
ciekawe tylko ile silnik wytrzyma.
mam ze 4 silniki, wiec bedzie na czym eksperymentowac

ostatnio znalazlem projekt, jak dobrze pamietam koles uturbil 3.2v6 (chyba tylko na 0.3 bara) i wyciagnal 340KM bez zakuwania, jedynie odprezyl dajac 3xUPG
#103
OFFLINE
Napisany 21 października 2010 - 06:11
#104
OFFLINE
Napisany 21 października 2010 - 06:53
hehe same silniki to tak około 1500-2500$ ale by to miało sens potrzeba jeszcze kilku innych rzeczy jak skrzynia, wał, ECU bo to zdaje się nie podejdzie z Omegi tutaj jest fajny kit [Klik]silniki z corvetty są tanie, ale w stanach..
tak się zapytam podajecie skrót nazwy m62,m90,m65 a jakieś rozwinięcie nazewnictwa ?
#105
OFFLINE
#106
OFFLINE
Napisany 21 października 2010 - 08:34
#107
OFFLINE
Napisany 21 października 2010 - 08:50
Tu pewnie nie o to chodzi, ze to niemozliwe, tylko o to, ze o wiele wiecej kosztuje, a kto bedzie pakowal tyle kasy w Omege??Są ludki co wkładają R6 3.0 z Omegi A do Corsy B więc nie można z góry zakladać że V8 to takie niemożliwe.
#108
OFFLINE
Napisany 21 października 2010 - 08:55
Pokaz mi corse B z 3.0 R6 bo niewidzialem, raczej vki tam ładują
#109
OFFLINE
Napisany 21 października 2010 - 09:25
Ano wlasnie nie - kumpel wlasnie robil przez dwa lata taki projekt, generalnie wlozyl ze 40tys zl, i auto nadal nie chce jezdzic. Wkrurzyl sie i dal zlecenie do PUZa, na zrobienie drugiego driftowozu...Zresztą chyba sie ze mną zgodzicie że do driftu lepiej uturbic R6 z OA.
no w przypadku takiego swapa koszta beda conajmniej 3x wieksze niz np montaz kompresora, nie liczac juz kolejnych problemow z osiagalnoscia czesci w przypadku awarii V8 i ich cenami... taki swap to juz nie projekt dla hobbysty, ale hobbysty milioneraTu pewnie nie o to chodzi, ze to niemozliwe, tylko o to, ze o wiele wiecej kosztuje, a kto bedzie pakowal tyle kasy w Omege

moge zobaczyc gdzies taki projekcik?Są ludki co wkładają R6 3.0 z Omegi A do Corsy B
hm, a mozesz mnie jakos przekonac do tej tezy?r6 uturbic jest prosciej niz zakompresowac vke.

#110
OFFLINE
Napisany 21 października 2010 - 15:04
#111
OFFLINE
Napisany 21 października 2010 - 16:39
#112
OFFLINE
Napisany 21 października 2010 - 16:52
Dave & Eryk - było pokazane w poprzedniej serii Operacji Tuning na TVN Turbo. Tutaj znalazłem link. W linku jest V6 ale jest R6 i sam koles mówi że ma 200KM
sam jestes R6

#113
OFFLINE
Napisany 21 października 2010 - 17:09
Dave & Eryk - było pokazane w poprzedniej serii Operacji Tuning na TVN Turbo. Tutaj znalazłem link. W linku jest V6 ale jest R6 i sam koles mówi że ma 200KM
toć to V6 jest ;] a nie R6...
#114
OFFLINE
Napisany 21 października 2010 - 18:05
jesli tak, to ta corsa musiala miec tylny naped i przod od omegi wstawionyjest R6 i sam koles mówi że ma 200KM

jesli tak, to ta corsa musiala miec tylny naped i przod od omegi wstawiony
ps. ostatnio jakis gosciu na racingforum dowalil, ze widzial w kadecie R6 poprzecznie, chyba komentarzy nie musze przytaczac...

#115
OFFLINE
#116
OFFLINE
Napisany 21 października 2010 - 19:54
Się odezwała kto bedzie pakowal tyle kasy w Omege

#117
OFFLINE
Napisany 21 października 2010 - 21:20
Podejrzewam, ze przy V8project to wyszlyby grosze.. tak jak pisal Exec.może powie, że za grosze to zrobił...
#118
OFFLINE
Napisany 21 października 2010 - 21:27
Podejrzewam, ze przy V8project to wyszlyby grosze.. tak jak pisal Exec.
tutaj bym polemizowal na ten temat;)
#119
OFFLINE
Napisany 21 października 2010 - 21:35
Kompresor? że lepszy? a niby z czego bierze napęd co? jak by nie patrzeć z silnika - czyli mamy straty mocy podobne do kompresora klimy. aby to miało sens trzeba dmuchnąć więcej ciśnienia w celu rekompensaty strat mocy. Dwa: ładowanie od samego dołu wcale nie jest lepsze dla kondycji silnika - mocniej obrywają korby, panewki. I gdzie ta wyższość? Jeszcze mit że kompresor nie nagrzewa powietrza... jezu. to go sobie zmacaj po jeździe.
Turbo - energia brana ze spalin - mniejsze straty, możliwość dobrania turbiny tak, aby pompowała od wyższych obrotów - mniejsze obciążenia dla korb, panewek. chłodzenie olejem nie jest żadnym problemem. a i tutaj wcale nie musisz stosować FMIC

Nie znam w polsce udanego projektu R6 turbo, ani kompresora - Więc chyba coś tu nie jest takie proste.
#120
OFFLINE
Napisany 21 października 2010 - 21:42
Nie znam w polsce udanego projektu R6 turbo
a ten znasz??