


Tuning silnika 3,0
#1
OFFLINE
Napisany 09 października 2009 - 20:22

#2
OFFLINE
#3
OFFLINE
Napisany 09 października 2009 - 20:33
Dolot ala Manzell i chip tuning
Chodzi mi tutaj o cos takiego jak
Np. Toczenie koła zamachowego, Polerowanie kanałów dolotowych, Odchudzanie wałków rozrządu .
Co jeszcze można zrobic ???
#4
OFFLINE
Napisany 09 października 2009 - 21:09
Tylko czy Cie na to stac?
ps. skoro już wiesz to wszytsko co wymieniles .. to czego jeszcze oczekujesz?
#5
OFFLINE
#6
OFFLINE
Napisany 10 października 2009 - 07:35
Mowa pewnie o zrobieniu ostrzejszych.A co daje odchudzanie walkow rozrzadu??
#7
OFFLINE
Napisany 10 października 2009 - 08:23
jeszcze nie napisał nikt o "baranach" i wydechu na "wymiar", planowaniu głowic, kutym wale, kutych korbach, kutych tłokach, kompresor/turbina wedle uznania...
wszystko co jest w tym temacie aż dotąd przewyższa wartość omci czterokrotnie

życzę szóstki w totku

#8
OFFLINE
Napisany 10 października 2009 - 21:41
kup lepiej sportowe auto taniej będzię
jesli musi być omega to kup lotusa lub evo z 4.0
przynajmniej bedzie trzymało się asfaltu powyzej 200
żeby podrasować 3.0 wystarczy zmienic zmeinić wydech filtr powietrza i soft na hamowni, wychodzi najtaniej, efekt gwarantowany
#9
OFFLINE
Napisany 12 października 2009 - 07:51
owszem wiele juz bylo powiedziane na temat rasowania V6 w tysiacach postow, ktorych jednak nie sposob odszukac i przeczytac, czy utrzymac w jakims ładzie.
w sprawnie tuningu V6 rowniez wiele nie bylo pewnie nigdy poruszone, a wy ucinacie dyskusje i blokujecie mozliwosc obmyslenia nowych rozwiazan...
wyluzujcie troche chlopaki

wiem, ze ciezko juz ogarniac zawarte w tym dziale setki wykresow z hamowni przedstawiajace wyniki roznych modyfikacji, ale zawsze mozna wiecej...

#10
OFFLINE
Napisany 12 października 2009 - 10:39
normalnie jestem w 100% pewien że każdy by chętnie oddał swoje auto do "pimp my ride"
albo przynajmniej postawił furkę u świątka, zostawił "5zł" i odebrał auto po dwóch dniach z 500KM motorem...
kolega Boss.p21 założył temat, wie że można założyć mantzla i wałki z 3.0, do tego odchudzić koło zamachowe, i co? i nic.....
#11
OFFLINE
Napisany 12 października 2009 - 11:01
hehe, wiedzialem, ze to sie odbije takim pytaniem - niestety czlowiek nie wie, czego nie wie - z pewnoscia jest jeszcze duzo mozliwosci...Exec nie żebym nie wierzył w twoje możliwości ale co byś chciał jeszcze zrobić z naszym V6 co jeszcze nie zostało ujęte w tym temacie ? ? ?
ja na przyklad zastanawiam sie na przyszly sezon nad swinka i modem ukladu wtryskowego, sam dobrze wiesz, ze nikt nigdy tutaj tego nie robil i nie opisywal (co najwyzej gdybał) wiec co kolega Boss znajdzie na ten temat na naszym forum? NIC! powiecie mu teraz, zeby poszukal sobie na forach traktujacych o japonskiej motoryzacji, a tutaj nie zawracal gitary?
a co to swiatek poza zasiegiem? (V6 to pikus, ja tutaj pracuje nad pewnym V12) popatrz chocby na Cite, Immo, czy nawet mnie - sa ludzie, ktorzy z czystej pasji wkladaja w omegi ogromne ilosci pracy i pieniedzyprzynajmniej postawił furkę u świątka
#12
OFFLINE
Napisany 12 października 2009 - 11:21

Tu dla amatora albo sucha albo mokra instalacja..
KreatorMocy ul.Młodnicka 31, 04-239 Warszawa, Biuro: 22 610-55-56, Tel/Fax: 22 610-55-25, Tel. kom.: 506-353-457, Tel. kom.: 501-617-094
A tu polecam świetny test czy da sie zrobic mocne auto za rozsadne pieniadze: http://www.kreatormo...ex.php?act=p_sc
Generalnie polecam tą firme, pomoga, doradza i co najważniejsze - się znają chłopaki

Sporo czasu siedzi w tym również Jędrasik: http://www.tuning.je...k.pl/moc20.html


..Reszte zostawiam Waszej inwencji.. Łapać za telefon, dzwonić i działać


www.bestiales.pl
#13
OFFLINE
Napisany 12 października 2009 - 11:28
do wtrysku to wystarczy założyć dodatkowy regulator ciśnienia benki by wycisnąć z niego jeszcze więcej i wystarczy do tych 250KM ewentualnie założyć wtryski z LET
piszesz że jest jeszcze dużo możliwości, hmm a ja uważam że moc w 3.0 nie powinna przekraczać 230-250KM z powodu jakości komponentów wykorzystanych do budowy tego silnika, owszem jeżeli by wymienić cały układ korbowotłokowy to dżemie w nim spory potencjał....
jeżeli i ktoś nie "bawi" się w przeróbki nazwijmy to "małego kalibru" jak mantzel czy wałki to weźmie się za turbinę...?
co do N2O to ciekawe ile strzałów wytrzyma x30xe


#14
OFFLINE
Napisany 12 października 2009 - 11:45
..Czemu postrzegasz X30XE jako silnik mało wytrzymały?
..Wersja steinmetz kompressor z tego co mi wiadomo opierała sie na tych samych komponentach i nie wkładano tam np. kutych gratów, a silnik doładowany 0.4 Bar miał okolo 290KM i prawie 370Nm..
www.bestiales.pl
#15
OFFLINE
Napisany 12 października 2009 - 11:57
wał jest odlewany z żeliwa i twardość czopów (32HRc) jest niższa od kluczy firmy TOPEX, nawet w maluchu były czopy hartowane powierzchniowo do twardości ponad 50HRc
tłoki też nie są jakieś specjalnie wytrzymałe bo już nie raz było o wypalonej dziurze w denku, i to bez modów...
co do steinmetza to puki nie zobaczę jakiegoś dokumentu o seryjności tego silnika to nie uwierzę że nie przerabiali nic po za dołożeniem sprężarki....
pisałem też co można by poprawić w tym silniku żeby poprawić jego wytrzymałość ale już nie chce mi się powtarzać bo pisania było sporo

#16
OFFLINE
Napisany 12 października 2009 - 12:31
idac dalej takimi uogólniającymi porownaniami niedlugo bedziemy turbo 'podpisywac' pod kompresorświnke można by podpisać pod chip tuning bo wyregulowanie zasilania silnika w obu przypadkach wygląda tak samo...

ale powracajac nawet do tych chipow, to faktycznie tyle o tym tutaj bylo, ze mozna czytac dniami i nocami i porownywac dziesiatki wykresow

#17
OFFLINE
Napisany 12 października 2009 - 13:13

A tu cała reszta marzeń o mocnej Vce


#18
OFFLINE
Napisany 13 października 2009 - 12:27

do tego jakiś Chip tuning no i może zmiana wałków rozrządu i odchudzenie koła ? ale jak wiadomo $$ trzeba mieć a pomarzyć można


#19
OFFLINE
Napisany 13 października 2009 - 13:05
mnie się marzy....i odchudzenie koła ?
Dwumasowego?!?.. :zgoda:
www.bestiales.pl
#20
OFFLINE
Napisany 13 października 2009 - 20:03
http://moto.allegro....ynia_4l60e.html
http://moto.allegro....lnik_2009r.html
wtedy ma to sens, a nie wkładać kupe kasy w jakieś tłumiki, stożki i inne magnetyzery...