Ja tu trochę z innej beczki ale też do x30xe więc nie będę tworzył nowego tematu.
Mianowicie mojemu 3.0 stało się kuku bo jakiś kutafon przy wymianie rozrząd nie dokręcił porządnie tej dużej śruby na rolce rozrządu przy wale korbowym i ścięło klina i oczywiście równoznaczne to ze zerwaniem paska choć zaworów pokrzywionych tylko 12 ale wiadomo to nie ma się czym chwalić.
Tym którzy chcą napisać "wymień na 3.2" dziękuję bo zapadła już decyzja o remoncie, poza tym kupiłem używane kompletne głowice ze wszystkim za 200zł + pokrywki alu. z Vectry za 100zł teraz czekam na uszczelki które zamówiłem w Oplu ;( (1,5 tygodnia czekania)
Głowice zamierzam oddać do roboty żeby doprowadzili je do ideo stanu ale chciałem też je trochę obrobić żeby przegonić fabrykę.
Jak nie zależy mi na wzroście KM czy Nm to chciałbym wygładzić wykres z hamowni i dostałem opinię że pomaga usunięcie tak zwanych fasolek przy kanałach wylotowych
ale jak patrzyłem na głowicach to tam jest jakiś otwór i jak by je ściąć to wtedy urżnę pół otworu.
Prosił bym o opisanie jak to zrobić, co to za otwór jak to ma się do działania silnika itp.
Opisujcie jak dla dziecka żeby nie było niedomówień
Zdjęcia głowicy(1 i 2 kanały kształt i otwór) -->
http://www.aukcjoner...-silnik.html#I1Dla zainteresowanych
zdjęcia uszkodzonej części -->
http://www.aukcjoner...618713-.html#I1